دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس نوشته پروفایل قشنگ و عاشقانه برای همسرم | متن و تصاویر زیبا برای زن و شوهر 2018

عکس پروفایل عاشقانه تلگرام برای همسر 96 2018 ، تصاویر عاشقانه پروفایل برای شوهرم 96 218 ، عکس نوشته عاشقانه تلگرام برای خانمم زنم همسرم مردم نامزدم 96 218 ، عکس و تصاویر متن دار عاشقانه پروفایل دخترانه برای شوهر همسر جدید 96 218 ، عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن,متن  زیبا برای همسر از زبان زنان,عکس نوشته برای همسرم,عکس متن دار برای شوهرم,عکس های متن دار عاشقانه برای همسر,عکس نوشته های عاشقانه برای همسر جدید 95عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

ax asheghane 2018  

  خوش‌ قلب‌تر از

دستِ تو نیست در جهانم

من عاشـقِ دستانِ تواَم

دورتادورِ جهـــــانم

  • عکس نوشته همسرم دوستت دارم با شعر عاشقانه 

    عکس نوشته همسرم دوستت دارم,عکس نوشته همسرم,عکس عاشقانه برای همسرم,عکس عاشقانه و قشنگ 

  • سری دهم عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه 

    عکس نوشته های عاشقانه عکس عاشقانه برای پروفایل دانلود عکس عاشقانه برای همسرم.

  • گالری عکس عاشقانه جدایی پروفایل و دانلود عکس عاشقانه برای  

    ... عکس عاشقانه پروفایل,عکس عاشقانه دونفره,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه برای همسرم,عکس

  •  

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    من

    چه شادم تو که همراه منی

    تو که آرامش دلخواه منی

    من چه وابستم و بیمار توام

    عاشقم

    عاشق تبدار توام

     

    عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

     

      چقدر من دیدنت را دوست دارم

    در خواب

    در غروب

    در همیشه‌ یِ هر جا

    هرجایی که بِتوان تو را دید

    صدا کرد و از انعکاس نامت کیف کرد

    چقدر من

    دیدن تو را دوست دارم

     

    عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

     

    شاید تکراری باشد

    ولی گاهی بعضی چیزها

    ارزش هزاران بار تکرار را دارند

    تکرار میکنم

    تکرار میکنم

    دوستت دارم …

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    عشق مثلِ آتیشه …

    آدمای عاقل خودشونو کنارش گرم می کنن

    و آدمای احمق

    خودشونو می سوزونن …

     

    عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

     

      تا میتوانید غافلگیرش کنید

    درست در لحظه اى که فکرش را هم نمیکند!

    مثل باران وسط چله ى تابستان

    ذوق کردنش را با دقت ببینید

    لبخندش را …

    باور کنید تمام اینها یک دنیا ارزش دارد

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    دوستت دارم

    همین !

    فقط یادت باشد هر چند ساعت بخورد خودت بدهی

    مبادا فراموشی بگیری …

     

    عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

     

    عشـــــق

    مساحت مشخصی ندارد

    گاهی به اندازه یک دل است و گاهی

    به بزرگی یک دنیا

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    زندگی آنقدر ابدی نیست که بتوان مهربان بودن رابه فردا انداخت

    دوستت دارم”شاید فرداهای دیگر فرصتی برای گفتنش نباشد

     

    عکس عاشقانه برای همسر + متن و نوشته زیبا برای همسر

     

    عاشقت هستم تا در بدنم جان دارم

    و کنار تو مگر نقطه ی پایان دارم ؟

     

    تا که عطر نفست مزرعه را پر کرده

    چه نیازی به گل قمصر کاشان دارم؟

     

    مثل یک رود که خسته است از آرامش خود

    سمت دریای پریشان تو جریان دارم

     

    موج موهات مرا بی خود از خود کرده

    از سر توست اگر من سر طغیان دارم

     

    تا که لرزید دلم، اشک شدم یک دفعه

    من به باران پس از زلزله ایمان دارم


    عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن

    عکس نوشته های زیبا و خاص

    عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن,متن  زیبا برای همسر از زبان زنان,عکس نوشته برای همسرم,عکس متن دار برای شوهرم,عکس های متن دار عاشقانه برای همسر,عکس نوشته های عاشقانه برای همسر جدید 95

    زیـرِ پوســـتِ احســـاسـم
    راه میرود ، می لغزد ،
    ضعف می رود
    « حس دوست داشتنت »
    وقتی یکنفره کودتا میکنی
     در جهانِ احساسم

    عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن,متن  زیبا برای همسر از زبان زنان,عکس نوشته برای همسرم,عکس متن دار برای شوهرم,عکس های متن دار عاشقانه برای همسر,عکس نوشته های عاشقانه برای همسر جدید 95

    کلبه کوچک قلبم تاابدخانه ی توست

    اشک من هرشب درخلوت  خویش بهانه ی توست

    دل من کنارجمع گرچه که بی احساس است

    ولی تاتودردل هستی خوارودیوانه ی توست

    مانمی دانیم که فرداچیست درتقدیرمان

    ولی امروزپناهگاه سرم شانه ی توست

    فکرمن شایدهزاران خانه پرواز کند

    کلبه ی قلبم ولی خانه وکاشانه ی توست…..  

    عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن,متن  زیبا برای همسر از زبان زنان,عکس نوشته برای همسرم,عکس متن دار برای شوهرم,عکس های متن دار عاشقانه برای همسر,عکس نوشته های عاشقانه برای همسر جدید 95

    هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه

     نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای

     می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    عکس و تصویر .

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    عشق مانند جنگ است……آسان شروع

     می شود…….سخت پایان می یابد………و فراموش

    کردنش محال است.

    عکس و تصویر .

    به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو

     می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت

     داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر

     از مشت شدن بلد است

    عکس و تصویر .

    همه می پرسند:

    چیست در زمزمه مبهم آب؟

     

    چیست در همهمه دلکش برگ؟

    چیست در بازی آن ابر سپید، روی این آبی آرام بلند

     

    که ترا می برد این گونه به ژرفای خیال؟

    چیست در خلوت خاموش کبوترها؟

    چیست در کوشش بی حاصل موج؟

    چیست در خنده جام

    که تو چندین ساعت، مات و مبهوت به آن می نگری؟

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 
    نه به ابر، نه به آب، نه به برگ،

    نه به این آبی آرام بلند،

     

    نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام،

    نه به این خلوت خاموش کبوترها،

    من به این جمله نمی اندیشم.

    من مناجات درختان را هنگام سحر،

    رقص عطر گل یخ را با باد،

    نفس پاک شقایق را در سینه کوه،

    صحبت چلچله ها را با صبح،

    نبض پاینده هستی را در گندم زار،

    گردش رنگ و طراوت را در گونه گل،

    همه را می شنوم؛ می بینم.

    من به این جمله نمی اندیشم.

    به تو می اندیشم.

    عکس و تصویر .

    mypixlove.blogsky.com - عکس پروفایل تلگرام برای همسرم ( زن و شوهر) 

    ای سرپا همه خوبی!

    تک و تنها به تو می اندیشم.

    همه وقت، همه جا،

    من به هر حال که باشم به تو می اندیشم.

    تو بدان این را، تنها تو بدان.

    عکس نوشته متن زیبا برای همسر از زبان زن,متن  زیبا برای همسر از زبان زنان,عکس نوشته برای همسرم,عکس متن دار برای شوهرم,عکس های متن دار عاشقانه برای همسر,عکس نوشته های عاشقانه برای همسر جدید 96


  • متن عاشقانه برای همسر + عکس اس ام اس و نوشته زیبا 

    متن برای همسر,متن زیبا و عاشقانه برای ... متن و عکس نوشته قشنگ برای برای پروفایل | عکس

  • عاشقانه هایی برای همسرم / جملات زیبا و احساسی همراه با عکس 

    عکسعکس نوشته و متن و خارجی برای پروفایل; و عاشقانه برای همسرم عکس

  • عکس نوشته های زیبا و مفهومی - مناسب برای پستهای فیسبوکی 

    ... عکس نوشته های زیبا و ... زیبـاترین کاورهـا برای پروفـایل ... و عاشقانه بسیار زیبا و ...

  • گلچین زیباترین شعرهای روز - جدیدترین عکس نوشته های عاشقانه

    چند عکس نوشته ی عاشقانه خیلی ... عکس نوشته های عاشقانه قشنگ و پیامک خیلی زیبا برای مادر

  • عکس نوشته های عاشقانه 

     جملات و عکس های عاشقانه , عکس نوشته های عاشقانه زیبا  

  • عکس نوشته های زیبا 

    عکس نوشته های زیبا عکس نوشته های زیبا،عکس نوشته های عاشقانه،عکس نوشته های فلسفی و عکس نوشته

  • عکس پروفایل + متن تولد شوهرم 

    عکس پروفایل تولدت مبارک برای. تولد همسرمعکس پروفایل  عکس نوشته ها 

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.