دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

زمان و ساعت بازی یوونتوس بارسلونا 22 فروردین 96 | ترکیب و نتیجه

زمان و ساعت بازی یوونتوس بارسلونا 22 فروردین 96 | ترکیب و نتیجه بازی بارسلونا یوونتوس سه شنبه 22 فروردین 1396 ، تاریخ بازی بارسا یوونتوس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017 زمان بازی رئال بایرن مونیخ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2017-2018

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017

ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1396

یوونتوس - بارسلونا 23:15

 پیش بازی بارسلونا یوونتوس 22 فروردین 96

ماریو مانژوکیچ، ستاره گلزن و کروات یوونتوس به دیدار این تیم برابر بارسلونا خواهد رسید.

 

مای پیکس لاو : شاید بهترین خبر در آستانه دیدار حساس برابر بارسلونا برای آلگری، بازگشت ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات یووه به تمرینات باشد.

 

مانژوکیچ مدتی از ترکیب یوونتوس به علت مصدومیت از ناحیه زانو دور بود و دو دیدار  گذشته این تیم در سری آ برابر کیه وو و ناپولی را از دست داده بود.

 

اما امروز و بعد از مدت ها، مانژوکیچ در تمام قسمت های تمرین یوونتوس شرکت کرد تا مشکلی برای حضور در دیدار سه شنبه شب برابر بارسا نداشته باشد.

 

غیبت مانژوکیچ تنها نگرانی آلگری بود و حالا یووه با ترکیب کامل به مصاف بارسا خواهد رفت اما از آن سو بوسکتس به علت محرومیت بزرگترین غایب بلوگرانا لقب گرفته است.


اینیستا: یوونتوس سخت تر از مالاگا تنبیه می کند

بارسلونا پس از شکست عجیب شب گذشته در زمین مالاگا، خود را برای مصاف با یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهیا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در رقابت‌های لالیگا برابر مالاگا با دو گل شکست خورد تا فرصت کم کردن اختلاف خود با رئال مادرید صدرنشین را از دست بدهد.

 

آندرس اینیستا بعد از پایان مسابقه گفت:‌« یک فرصت خوب را برای کم کردن فاصله با رئال از دست دادیم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد و بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

صحبت کردن درباره داوری هم فایده‌ای ندارد. او بارها ریتم بازی را گرفت و بازی را متوقف کرد. دیگر سودی ندارد که درباره داوری صحبت کرد.»

 

یوونتوس:« بازی خیلی سختی در پیش داریم. چند روز فرصت داریم که باید اشتباهات خودمان را مرتفع کنیم. باید شرایط تیم تغییر کند تا بازی خیلی خوبی در ایتالیا برابر یوونتوس داشته باشیم. اگر اشتباهاتی که برابر مالاگا داشتیم را برابر یووه تکرار کنیم، به مشکل خواهیم خورد. آنها سخت تر از مالاگا ما را تنبیه خواهند کرد.»


شگفتی در بارسلونا از انتخاب داور بازی با یوونتوس 22 فروردین 96

همان داوری که قضاوت دیدار پاری سن ژرمن و بارسا در پارک دو پرنس را بر عهده داشت، داور بازی روز سه شنبه بارسا و یوونتوس خواهد بود!

به گزارش "مای پیکس لاو"، یوفا اسامی داوران دو بازی روز سه شنبه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را اعلام کرد و بر این اساس، ژیمون مارچینیاک، داور لهستانی، قضاوت بازی حساس یوونتوس و بارسا در تورین را بر عهده خواهد داشت.

 

این داور لهستانی همان داور بازی معروف پی اس جی و بارسا در پارک دو پرنس است که طی آن آبی اناری ها با 4 گل مغلوب شدند. انتخاب این داور با توجه به اینکه قضاوت بازی مرحله قبل بارسا را نیز بر عهده داشت، باعث شگفتی رسانه های بارسلونا شده و آنها با تعجب پرسیده اند که آیا واقعا این قضیه اتفاقی است؟

 

مارچینیاک در فصل جاری برای دو تیم اسپانیایی دیگر یعنی رئال(در تساوی 2-2 برابر دورتموند) و اتلتیکو(پیروزی 1-0 بر بایرن) نیز داوری کرده است.

زمان و ساعت بازی یوونتوس بارسلونا 22 فروردین 96 | ترکیب و نتیجه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.