دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ساعت بازی استقلال و لوکوموتیو | 22 فروردین 96 | نتیجه و دانلود گلها

ساعت بازی استقلال و لوکوموتیو | 22 فروردین 96 | نتیجه و دانلود گلهای بازی استقلال تهران با لوکوموتیو تاشکند ازبسکتان 22 فروردین 96 ، دانلود خلاصه بازی استقلال لوکوموتیو سه شنبه 22 فروردین 96

نتیجه تصویری برای ساعت بازی استقلال و لوکوموتیو | 22 فروردین 96 | نتیجه و دانلود گلها

ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1396

لوکوموتیو تاشکند  - استقلال

ساعت بازی استقلال تهران و لوکومتیو ازبکستان  15:30

نتیجه بازی استقلال لوکوموتیو 22 فروردین 96 

 همزمان با بازی در همین مطلب مای پیکس لاو قرار میگرد

دانلود گلهای بازی استقلال ایران و لوکوموتیو تاشکند 22 فروردین 96 

به گزارش "مای پیکس لاو"، علیرضا منصوریان امروز نظارت ویژه بر تمرینات استقلال داشت، او در این تمرین دائم با بازیکنان تیمش صحبت می کرد و از آنها می خواست که با کمترین اشتباه آیتم های تمرینی را پشت سر بگذارند تا بتوانند از بازی با لوکوموتیو دست پر خارج شوند.
 
مای پیکس لاو : جالب است که امروز از تمرینات استقلال کاملا مشخص بود که با توجه به بازیکنان فیزیکی لوکوموتیو، بازیکنان استقلال باید میانه زمین را در اختیار بگیرند تا بتوانند 3 امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند.

اما نکته جالبی که در تمرینات آبی پوشان وجود داشت این بود که به نظر امید ابراهیمی و امید نورافکن نقش پررنگی در برتری استقلالی ها در میانه میدان خواهند داشت و آنها در بازی با لوکوموتیو نقش کلیدی را ایفا می کنند.

رحمتی و حیدری آخرین بازمانده‌های سفر به ازبکستان

کاپیتان های اول و دوم استقلال تنها بازیکنان این باشگاه هستند که در آخرین سفر آبی ها به ازبکستان حضور داشتند.
به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال پس از یک جلسه تمرین صبحگاهی در تهران راهی تاشکند شد تا در روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان برابر حریف قدرتمند خود قرار بگیرد.

نکته جالب توجه در کاروان استقلال حضور مهدی رحمتی و خسرو حیدری است. این دو بازیکن تنها بازیکنانی هستند که در آخرین سفر استقلال به ازبکستان و بازی با نسف قارشی پیراهن این تیم را بر تن داشتند و حالا دوباره پس از 5 سال می توانند با پیراهن استقلال در تاشکند به میدان بروند.

مای پیکس لاو : رحمتی در آخرین دیدار استقلال در ازبکستان نمایش خوبی با وجود دریافت یک گل داشت اما خسرو حیدری با نمایشی درخشان پایه گذار برد استقلال بود تا هر دو بازیکن خاطرات خوبی از این کشور داشته باشند. این دو بازیکن که در آن زمان زیر سایه بازیکنانی مانند مجتبی جباری، آرش برهانی، پژمان منتظری و آندرانیک تیموریان قرار داشتند حالا کاپیتان های اول و دوم استقلال هستند و می توانند نقش پر رنگی در پیروزی آبی ها و صعود این تیم برای منصوریان ایفا کنند.

گردآوری : ریما مای پیکس لاو

 ساعت بازی استقلال و لوکوموتیو | 22 فروردین 96 | نتیجه و دانلود گلها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.