دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

علت حمله آمریکا به سوریه | حمله موشکی امریکا به سوریه | عکس و جزئیات

علت حمله آمریکا به سوریه | حمله موشکی امریکا به سوریه | عکس و جزئیات حمله آمریکا به سوریه , ماجرای حمله موشکی آمریکا به سوریه , حمله ترامپ با حمص , موشک تام هاوک , حمله آمریکا به سوریه فروردین 96


 

مسئولان نظامی آمریکا از شلیک هفتاد موشک کروز به سمت اهدافی در سوریه خبردادند.

منابع خبری مختلف، تعداد موشک‌های شلیک‌شده به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص را بین ۵۰ تا ۷۰ عدد ذکر کرده‌اند.

بنابر این گزارش، حمله موشکی به سوریه، با فرمان دونالد ترامپ و از ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه، در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی اخیر صورت گرفته است.

آمریکایی‌ها مدعی‌ شده اند که جنگنده‌های ارتش سوریه با به پرواز در آمدن از پایگاه هوایی الشعیرات به «خان شیخون» حمله کرده‌اند و این حمله موشکی در تلافی این حمله شیمیایی انجام شده است.

ارتش آمریکا اعلام کرد که هدف از این حملات، باند و مخازن سوخت فرودگاه و همچنین جنگنده‌های موجود در آشیانه‌های فرودگاه نظامی الشعیرات بوده است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در خبری فوری اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا دقایقی دیگر درباره حمله به سوریه صحبت خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

وی افزود: از همه ملل متمدن می‌خواهم که برای پایان دادن به کشتار و خونریزی در سوریه به آمریکا بپیوندند.


جزئیات کامل حمله آمریکا به سوریه

حمله آمریکا به سوریه ، ماجرای حمله موشکی آمریکا به سوریه
حمله آمریکا به سوریه با شلیک 70 موشک به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه رخ داد ، پس از این حمله خبرگزاری ها صحبت های ترامپ و موافقان و مخالفان رئیس جمهور ایلات متحده را منتشر کردند.


جزئیات حمله موشکی آمریکا به سوریه

ارتش ایالات متحده آمریکا با 70 موشک «تام هاوک» پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را مورد حمله قرار داد. منابع خبری مختلف، تعداد موشک های شلیک شده به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص را بین 50 تا 70 عدد ذکر کرده اند. 

بنابر این گزارش، حمله موشکی به سوریه، با فرمان دونالد ترامپ و از ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه، در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی اخیر صورت گرفته است.حمله آمریکا به سوریه
حمله آمریکا به سوریه
این حمله از روی همان دو ناو جنگی «یواس اس راس» و «یواس اس پورتر» انجام شده که ساعتی پیش، خبر آماده باش آنها در شرق مدیترانه منتشر شده بود.
 
حمله آمریکا به سوریه

نقشه و محل حمله موشکی  آمریکا به سوریه

آمریکایی ها مدعی شده اند که جنگنده های ارتش سوریه با به پرواز در آمدن از پایگاه هوایی الشعیرات به «خان شیخون» حمله کرده اند و این حمله موشکی در تلافی این حمله شیمیایی انجام شده است. 

ارتش آمریکا اعلام کرد که هدف از این حملات، باند و مخازن سوخت فرودگاه و همچنین جنگنده های موجود در آشیانه های فرودگاه نظامی الشعیرات بوده است. 

شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد:دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا دقایقی دیگر درباره حمله به سوریه صحبت خواهد کرد. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت:حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود. 

وی افزود:از همه ملل متمدن می خواهم که برای پایان دادن به کشتار و خونریزی در سوریه به آمریکا بپیوندند. 

شبکه «ان.بی.سی» به نقل از یک مقام آگاه ادعا کرد که روسیه پیش از دستور حمله در جریان آن قرار گرفته بوده است. 

فاکس نیوز نیز در خبری فوری به نقل از پنتاگون اعلام کرد:قبل از حملات موشکی، به روسها اطلاع داده شده بود که پایگاه الشعیرات را ترک کنند؛ و به نیروها و تجهیزات ارتش روسیه آسیبی وارد نشده است. 

حمله موشکی آمریکا به سوریه در حالی اتفاق افتاد که جلسه روز پنجشنبه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حادثه شیمیایی خان شیخون ساعتی پیش بدون رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه های پیشنهادی پایان یافته بود. 

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را «تجاوز» توصیف کرد. 

همچنین «طلال برازی» استاندارحمص در واکنش به این تجاوز آشکار گفت:سیاست ما با حمله آمریکا تغییر نمی کند. 

وی افزود:حمله آمریکا در راستای خدمت به گروه های تروریستی و داعش است.
 
رویترز به نقل از ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.
 
پنتاگون تصویری از شلیک موشک های تام هاک که از سوی دریای مدیترانه شلیک شدند را منتشر کرد.
حمله آمریکا به سوریه
 

آمریکا:روسیه را از حمله آگاه کرده بودیم
 
خبرگزاری فارس:ساعتی پس از حمله موشکی به پایگاه هوایی ارتش سوریه، آمریکایی ها مدعی شدند که به مسکو در این خصوص اطلاع داده بوده اند.

بامداد روز جمعه به وقت تهران، کشتی های جنگی آمریکا با ده ها موشک به پایگاه هوایی «الشعیرات» حمله کردند.

آمریکا که پیش از این برای در امان ماندن از پدافند هوایی روسیه در سوریه، حملات هوایی خود را با روس ها هماهنگ می کرد، مدعی شد که پیش از شروع حمله موشکی امروز هم به مسکو اطلاع داده است.

یک مقام پنتاگون همچنین اعلام کرد که در حملات موشکی بامداد جمعه به پایگاه هوایی الشعیرات، به مواضع تحت کنترل و تجهیزات ارتش روسیه گزندی وارد نشده است.
 
پل رایان:حمله به سوریه عادلانه بود

«پل رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، مدعی شد حمله موشکی واشنگتن به سوریه، مناسب و عادلانه بود. 

ادعای مقام آمریکایی:ترامپ حمله به سوریه را شخصا به رئیس جمهور چین اطلاع داده بود

یک مقام آمریکایی مدعی شد دونالد ترامپ حمله به سوریه را شخصا به رئیس جمهور چین خبر داده بود.

استقبال ائتلاف معارضان سوریه از حملات موشکی آمریکا

شبکه تلویزیونی العالم فوری گزارش داد:ائتلاف معارضان سوریه ضمن حمایت از حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی در حمص خواستار ادامه این حملات شد.

استاندار حمص:اراده ملت سوریه تزلزل ناپذیر است

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد:طلال البرازی استان دار حمص در گفتگوی تلفنی با العالم گفت که حمله موشکی به پایگاه های نظامی سوریه نه اولین حمله است و نه آخرین آن. 

البرازی افزود:نیروهای دشمن هر قدر از تروریست ها حمایت کند باز هم نمی تواند اراده ملت سوریه را متزلزل کند.
 
ادعای ارتش آمریکا:خسارات زیادی به نیروهای سوری وارد شد

به گزارش رویترز، ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.

شبکه تلویزیونی سوریه به نقل از یک منبع نظامی این کشور گزارش داد:یکی از پایگاه های هوایی ما در منطقه مرکزی امروز صبح هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفت که در پی آن خسارت هایی به این پایگاه وارد شد.

تیلرسون:روسیه در قبول مسئولیت خود شکست خورد

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد:رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا گفت:ما خبرهای دقیقی داریم که در حمله شیمیایی در سوریه از گاز سارین استفاده شده است. تیلرسون افزود:روسیه در قبول مسئولیت خود شکست خورد. وی گفت حمله به سوریه به نوبه خود به جا بود. در حمله موشکی به سوریه ما از روسیه هیچ نظر خواهی نکردیم و در پی اعلام موافقت آن نبودیم. تیلرسون افزود:واکنش منطقه ای به این اقدام آمریکا به صورتی دلگرم کننده با حمایت گسترده ای همراه بود.
 
نتانیاهو:حمله به «حمص»، پیامی به ایران بود
 
پایگاه خبری العالم:بنیامین نتانیاهو در واکنش به حمله بامداد جمعه آمریکا به پایگاهی نظامی در سوریه، ضمن تاکید بر حمایت این رژیم از این حمله، آن را "پیامی قوی" توصیف کرد و مدعی شد که "این پیام باید به ایران و کره شمالی نیز داده شود". 

خبرگزاری فرانسه به نقل از نتانیاهو تاکید کرد که رژیم اسرائیل به طور کامل از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در خصوص حمله به سوریه حمایت می کند، و امیدوار است این حمله آمریکا، پیامی قوی نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای ایران، کره شمالی و .. باشد.

گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه نیز از حمله تجاوزکارانه آمریکا به این کشور استقبال کرده است.

ارتش آمریکا بامداد جمعه یک پایگاه هوایی سوریه را با 59 موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

این حمله تجاوزکارانۀ آمریکا در پی شکستهای سنگین گروه های مسلح از ارتش سوریه در جبهه های مختلف، و پس از حملات تبلیغاتی مغرضانه حامیان گروه های تروریستی در ارتباط با حادثه شهر خان شیخون حلب صورت گرفت.

ناوهای آمریکا در حمله ای که ادعا می کنند به تلافی حادثه خان شیخون انجام شده است، یکی از پایگاه های هوایی ارتش سوریه را در استان حمص موشک باران کردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.