دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

بهترین گوشی های موبایل زیر یک میلیون تومان در سال 96

بهترین گوشی های موبایل زیر یک میلیون تومان در سال 96 ، بهترین گوشی های فور جی زیر یک 1 میلیون تومان سال 96 ، ارزان ترین گوشی 4g در بازار ایران سال 96 ، بهترین گوشی با قیمت 1 میلیون تومان ، جستجوهای مربوط به بهترین گوشی های موبایل زیر یک میلیون تومان، بهترین گوشی با قیمت یک میلیون تومان ، بهترین گوشی با قیمت یک میلیون و دویست،بهترین گوشی تا 800 هزار تومان، بهترین گوشی تا یک میلیون و پانصد، گوشی در حد 1 میلیون، بهترین گوشی های سامسونگ، بهترین گوشی های سونی، بهترین گوشی با قیمت 900 هزار تومان

بهترین گوشی های 1 میلیون تومانی+ لیست

ویترینی از گوشی های زیر یک میلیون تومان

آیا سامسونگ قدرت رقابت در بازار موبایل را دارد؟ سال 96  ویترینی از گوشی های زیر یک میلیون تومان. زمانی گوشی های هوشمند گوشی های سامسونگ هم بهترین گوشی که می توان پیشنهاد داد، گلکسی S3 است. این گوشی حدود 890 هزار سال 96 

مای پیکس لاو :در دنیای امروز سرعت بالای اتصال به اینترنت یکی از دغدغه های افرادی است که بخشی از زندگی خود را در این فضا سپری می‌کنند. با توجه به فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت 4G در داخل کشور، تصمیم گرفتیم بهترین ابزارهای هوشمندی که امکان ارتباطات 4G را به کاربران خود می‌دهند را به شما دوستان معرفی کنیم. با ما همراه باشید با لیست بهترین گوشی‌های هوشمند 4G بازار ایران با قیمت زیر یک میلیون تومان و شروع تنها از 299 هزار تومان!

 

 

 همانطور که می‌دانید رقابت سه اپراتور بزرگ کشور برای جذب هر چه بیشتر کاربران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و هر کدام سعی میکنند با طرح های جدید کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در همین راستا اینترنت نسل چهارم یکی از این ابزارهای جذب بیشتر مشترک برای این اپراتور هاست. ولی برای هر بستری باید ابزاری هم فراهم شود و ابزار استفاده از اینترنت نسل چهارم هم گوشی های هوشمند، تبلت ها، مودم های 4G و ... هستند.

توصیه می‌کنیم مطلب «نگاهی ساده به اصول کار و استانداردهای بی‌سیم شبکه‌های مخابراتی موبایل (آشنایی با GSM ،WCDMA ،LTE و ...)» را نیز از دست ندهید، چرا که می‌تواند با زبانی ساده، شما را با نسل‌های مختلف مخابراتی آشنا کند. همچنین برای آگاهی از آخرین قیمت مدل‌های مختلف گوشی‌های موبایل به لیست قیمت موبایل شهرسخت‌افزار مراجعه کنید.

نکته مهم:

ممکن است گوشی های دیگری در بازار وجود داشته باشند که از نظر قدرت سخت افزاری و ارزش خرید بر گوشی های موجود در این لیست برتری داشته باشند اما این لیست تنها به معرفی محصولاتی می‌پردازد که به صورت رسمی و توسط نمایندگان اصلی شرکت های تولید کننده آنها وارد بازار کشور شده اند.

با توجه به رسالت رسانه ای شهر سخت افزار و پیشرو بودن این سایت در جهت ارائه مشاوره های تخصصی در همه زمینه های خرید و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و اینترنت، در ادامه مطلب لیستی از بهترین اسمارت فون هایی که قابلیت اتصال به شبکه 4G را دارند آماده کرده ایم که تقدیم حضور شما دوستان خواهد شد. امیدواریم این لیست بتواند کمکی باشد برای افرادی که می‌خواهند همیشه و همه جا اینترنت پرسرعت بیسیم را با خود به همراه داشته باشند.

معرفی بهترین گوشی‌های بازار بین 1.5 تا 2 میلیون تومان 

 نرخ ارز | قیمت طلا و سکه | قیمت آهن آلات | قیمت موبایل | قیمت · سوزوکی گراند ویتارا   معرفی بهترین گوشی‌های بازار بین 1.5 تا 2 میلیون تومان  بهترین گوشی‌های هوشمند بازار را با قیمت حدودی یک و نیم تا دو میلیون تومان زیر 

نکاتی که قبل از خواندن این لیست باید به آنها توجه کنید:

 همیشه ملاک اصلی برای انتخاب یک محصول، خودتان هستید؛ شما باید نیازهای خود را بشناسید و برای آنها اولویت گذاری کنید. برای مثال کسی که دوربین گوشی برایش بسیار مهم است لزوماً نیازی ندارد که یک گوشی با بدنه فلزی در دست داشته باشد و إلی آخر.

 همواره قبل از خرید یک محصول، پیرامون آن تحقیق کرده و سعی کنید کمترین توجه را به توصیه هایی که فروشندگان این محصولات به شما می‌کنند داشته باشید؛ البته نمی‌توان از اطلاعات این افراد چشم پوشی کرد ولی این را بدانید که منابع بهتری هم برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول وجود دارد که یکی از آنها صحبت فرد صاحب فروشگاه عرضه کننده محصول است. پس تحقیق اولیه را هیچ گاه فراموش نکنید.

 اگر گوشی و یا تبلتی را در لیست های ما دیدید و تصمیم به خرید آن گرفتید به شما دوستان پیشنهاد می‌کنیم حتماً دو مورد را رعایت کنید. اول اینکه حتماً به یکی از فروشگاه‌های مجاز رفته و اقدام به تهیه گجت خود از محل معتبر نمایید و در وهله دوم، قبل از خرید محصول، آن را در دست گرفته، کمی با آن کار کنید و حس اولیه خود از آن محصول را ارزیابی کنید؛ شاید آن محصول هر چقدر هم که خوب باشد، باز نتواند دل شما را بدست آورد؛ مهم شما هستید؛ چون می‌خواهید مدت نسبتاً طولانی آن محصول را با خود همراه داشته باشید.

 تعلق خاطر به برندها یکی از خُلقیات  اکثر افراد است ولی اگر محصولی را در این لیست دیدید که بسیار به نظر شما مطلوب آمد و احیاناً شرکت سازنده آن در لیست علایق شما نبود، سعی کنید تعصب بی دلیل را کنار گذاشته و به دنبال کیفیت بروید و در این مورد کمتر به احساسات توجه کنید.

 یک مورد را هیچ وقت فراموش نکنید؛ شما هر چقدر هزینه کنید، باید انتظارات خود را در همان حد نگه دارید. پس اگر برای مثال گوشی 400 هزار تومانی خریداری کردید انتظارات یک پرچمدار را از آن نداشته باشید و این مورد را هم حتماً در نظر داشته باشید که علی رغم اینکه شما یک گوشی با قابلیت 4G خریداری می‌کنید، عملکرد و بهره برداری شما از این سرعت رابطه مستقیمی با سخت افزار مورد استفاده در گوشی دارد. پس هر چقدر گوشی قدرتمند تری خریداری کنید، میتوانید از سرعت اینترنت 4G به نحو مطلوب تری استفاده کنید.

 در نهایت باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که مبنای تهیه این لیست، ارزش خرید محصول بوده و دو اصل کیفیت و قیمت با هم در نظر گرفته شده اند. ممکن است در یک بازه قیمتی شما گوشی دیگری را هم ببینید که در یکی از مشخصات خود از مدل معرفی شده بهتر باشد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که ما سعی کرده ایم بهترین ها را به شما معرفی کنیم و این فرآیند انتخاب محصول با بالاترین دقت ممکن صورت گرفته شده و همچنین سعی شده محصولاتی انتخاب شوند که در بازار کشور قابل دسترسی باشند و شما بتوانید آنها را در شهرهای مختلف ایران عزیز تهیه کنید.

به هر حال اگر مشخصات گوشی هایی که در ادامه آمده اند مورد پسند شما عزیزان واقع نشد، میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط متخصصین شهر سخت افزار به آنها پاسخ داده شود.

    

Smart Clio L2 L3901 

قیمت در حدود 299 هزار تومان با گارانتی اسمارت تکنولوژی قشم

 

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی با وزن 120 گرم و ابعاد 143 در 71.8 در 10.7 میلیمتر
● چیپست Qualcomm Snapdragon 210 و 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 از نوع LCD
● دوربین 5 مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p و سلفی 2 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0
● باتری 2000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون 

اولین گوشی از لیست ما از برند کمتر شناخته شده Smart انتخاب شده است. اگر به وبسایت این برند سری بزنید در بخش درباره ما، شرکت سازنده بیان کرده که محصولات این برند در کشور فرانسه طراحی شده و با همکاری شرکت ها بزرگ چینی در شرق دور ساخته می‌شوند. به هر حال، L02 گوشی با امکانات بسیار خوبی است که قیمت مناسبی دارد.

در نگاه اول طراحی این گوشی بسیار ساده است ولی از بعد ظرافت با محصول چندان جالبی روبرو نیستیم. البته ممکن است این طراحی ساده به دید شما بسیار زیبا و مقبول بیاید. این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و قدرت سخت افزاری آن نیز با چیپست SD210 تأمین می‌شود که با 1 گیگا بایت حافظه رم در نرم افزار AnTuTu 6 می‌تواند امتیازی در حدود 20 هزار را کسب کند که می‌توانیم در مورد قدرت آن بگوییم که در حد انجام امور روزانه و سرگرمی های متوسط و شاید چک کردن شبکه های اجتماعی باشد ولی به هیچ وجه نمی‌تواند گزینه مناسبی برای بحث بازی و گیمینگ باشد.

این گوشی به دو دوربین 5 و 2 مگا پیکسلی و بدون فوکوس خودکار نیز مجهز شده است که می‌توانند تنها کار راه انداز باشند و با توجه به قیمت اسمارت فون نباید انتظار زیادی از آنها داشت. یکی از قابلیت های بسیار خوب این گوشی استفاده از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید است که در این رنج قیمتی بسیار نادر است و می‌تواند در کنار پشتیبانی از سرعت بالای شبکه 4G، قابلیت های ارتباطی مختلف و وجود رنگ های بدنه متنوع (طلایی، خاکستری و رُز گلد) عامل بسیار مهمی برا تهییج کاربران به خرید L02 باشد. به هر حال اگر به دنبال یک گوشی بسیار ارزان قیمت و در عین حال با امکانات کامل، هر چند به صورت حداقلی هستید، Smart Clio L02 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

بهترین گوشی‌های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان

 بهترین گوشی‌های 4G با قیمت زیر یک میلیون تومان در بازار ایران Best 4G همچنین برای آگاهی از آخرین قیمت مدل‌های مختلف گوشی‌های موبایل 

LG K4 K310E

قیمت در حدود 340 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی با وزن 120 گرم و ابعاد 131.9 در 66.7  در 8.9 میلیمتر● چیپست MT6735 و 1 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + microSD● نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 از نوع IPS-LCD● دوربین 5 مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p و سلفی 2 مگاپیکسل● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری LG UI● باتری 1940 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های سال 96

با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند سال 96 ,موبایل ما سعی کرده‌ایم تا بهترین گوشی‌های موجود با رنج قیمت حدود یک میلیون تومان را برایتان لیست کنیم.  یه گوشی میخواستم زیر یه ملیون سامسونگ یا سونی حداقل اندروید 4.4.4 سال 96 

گوشی LG K4 از آن دسته اسمارت فون هایی است که وقتی آن را به دست بگیرید جنس بدنه دستگاه به هیچ وجه حس یک محصول قیمت پایین را به شما القا نمی‌کند. بدنه دستگاه پلاستیکی است ولی با توجه به بافت های ظاهری آن به راحتی در دست جای گرفته و ثابت خواهد ماند و به همین دلیل می‌تواند ابزاری مناسب برای افرادی باشد که در حال حرکت علاقه زیادی به کار با گوشی خود دارند. اما نکته ای که در مورد این دستگاه وجود دارد وضوح نمایشگر پایین آن است که شاید بتوان به عنوان نکته ای متفی در امتیازات این گوشی آن را منظور کرد. در واقع عمق رنگ ها بسیار پایین است و زاویه دید نمایشگر هم علی رغم استفاده از تکنولوژی IPS چندان چنگی به دل نمی‌زند.

چیپست دستگاه هم کاملاً میان رده است و امتیاز حدود 24 هزار را در نرم افزار بنچمارک AnTuTu کسب می‌کند که نشان از مناسب بودن این دستگاه برای امور عادی مانند شبکه های اجتماعی، دارد. در واقع نباید از K4 انتظار اجرای بازی های سنگین را داشته باشید. دوربین پشتی دستگاه هم 5 مگاپیکسلی است که کیفیت چندان بالایی ندارد و فقط مناسب عکاسی در نور روز است. البته همراه دوربین امانات نرم افزاری بسیار مناسبی قرار دارد که کار کردن با آن را تا حد زیادی لذت بخش تر می‌کند.

رابط کاربری الجی نیز برو روی نسخه 5.1 اندروید دستگاه سوار شده که تجربه مناسبی را به کاربر می‌دهد و سرعت بسیار خوبی دارد و از امکانات مناسبی هم برخوردار است. باتری دستگاه هم علی رغم ظرفیت نسبتاً پایین، عملکرد خوبی دارد و در استفاده معمولی می‌تواند تا دو روز کامل را بدون نیاز به شارژ مدت همراه شما باشد. در نهایت باید بگوییم که این گوشی مناسب افرادی است که به دنبال سرعت بالای اینترنت 4G برای شبکه های اجتماعی و در عین حال مدت زمان شارژ دهی بالای دستگاه هستند.

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون

فهرست بهترین گوشی‌های ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان برای سال 96 بخش‌های مورد استفاده شما از یک گوشی موبایل هوشمند است . یا زیر پرچم گوگل و لنوو سال 96 

Huawei GR3 

قیمت در حدود 490 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

برترین گوشی های هوشمند بازار از قیمت ششصد تا یک میلیون

در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین سال 96 گزینه‌های میان رده با قیمت زیر یک میلیون از بهترین انتخاب‌ها در رده گوشی‌هاینزدیک یک میلیون تومان، همین دستگاه  یکی از بهترین دستگاه‌های شرکت‌ اچ‌تی‌سی که در میان دستگاه‌های موبایل هوشمند

● دو سیم کارته با بدنه آلومینیومی با وزن 135 گرم و ابعاد 143.5 در 71 در 7.6 میلیمتر

● چیپست MT6753T و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUI 3.1
● باتری 2200 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

دوستان عزیز با یکی از بهترین و خوش قیمت ترین گوشی های بازار در خدمت شما هستیم. گوشی GR3 که نسخه بدون سنسور اثر انگشت Enjoy 5s است، بدنه ای آلومینیومی دارد و بسیار با کیفیت و زیبا ساخته شده است. در واقع، دستگاه طراحی یک دستی دارد و می‌توان به عنوان یک گوشی میان رده، به طراحی آن نمره ی بالایی داد.

این گوشی چیپست بسیار پرقدرتی نیز دارد که در رنج قیمتی خود فوق العاده است. استفاده از چیپست MT6753T با پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 در فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720MP2 و حافظه رم 2 گیگابایتی، دستگاه را برای انجام همه امور روزانه شما قدرتمند می‌سازد و به آن کمک می‌کند که بتواند امتیازی در حدود 44 هزار را در نرم افزار AnTuTu 6 کسب کند. با این وجود شما می‌توانید بسیاری از بازی های نسبتاً سنگین مانند Asphalt 8 را نیز روی آن اجرا کنید ولی اگر دلتان هوس بازی هایی مثل GTA San Andres کرد، روی گوشی برای عملکرد فوق العاده حساب باز نکنید.

باتری دستگاه هم عملکرد خوبی دارد و می‌تواند یک روز کامل شما را همراهی کند. نسخه 3.1 رابط کاربری EMUI نیز روی اندروید 5.1 سوار شده و سرعت مناسب و پاسخگویی خوبی را برای دستورات لمسی شما رقم می‌زند. نمایشگر دستگاه هم کیفیت بسیار خوبی دارد و با توجه به قیمت دستگاه، نمره قبولی می‌گیرد. نمایش رنگ ها مناسب، نور زمینه کافی و البته زاویه دید خوب از ویژگی های نمایشگر GR3 است که باید به آنها اشاره کنیم. در نهایت باید بگوییم که بدون شک مقرون به صرفه ترین گوشی زیر 500 هزار تومان بازار در حال حاضر Huawei GR8 است که اگر آن را انتخاب کنید به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

 

Lenovo A7000 

قیمت در حدود 530 هزار تومان با گارانتی ارکان ارتباط نوین

 

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 140 گرم به ابعاد 142.3 در 71 در 7.9 میلیمتر
● چیپست  MediaTek MT6752m و 2 گیگا بایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 8 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری Lenovo Vibe
● باتری 29000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

بهترین گوشی‌ های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان 96

بهترین گوشی‌ های 4G بازار با قیمت زیر یک میلیون تومان ( سال 96  ) همچنین برای آگاهی از آخرین قیمت مدل‌های مختلفگوشی‌های موبایل به لیست قیمت موبایل

شرکت لنوو در بازار میان رده های موبایل همواره بهترین پیشنهاد ها را برای کاربران خود در سبد محصولاتش قرار می‌دهد. لنوو آ 7000 از آن گوشی های میان رده با مشخصات خوب است که در رنج قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد. کیفیت ساخت دستگاه بسیار بالا نیست ولی در حد مقبولی است که اگر شما هم از جمله افرادی باشید که از شمایل بیش از حد ساده این گوشی خوشتان نیاید بهتر باشد به فکر تهیه یک قاب برای آن بیفتید.

چیپست این گوشی از پردازنده با 8 هسته Cortex-A53 در فرکانس 1.5 گیگاهرتز و گرافیک Mali-T760MP2 دارد که با 2 گیگابایت حافظه RAM می‌تواند امتیاز حدود 45000 را در نرم افزار AnTuTu v6.0.1 کسب کند که در نوع خود بسیار مناسب است و با استفاده از آن می‌توان هر نوع عمل روزانه ای را بدون محدودیت انجام داد و بازیهای با گرافیک متوسط هم هیچ مشکلی با این چیپست ندارند. تنها شاید اگر برای بازی های با گرافیک بسیار بالا از این گوشی استفاده کنید کمی مجبور به کاهش سطح گرافیک بازی شوید.

این گوشی از دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی با کیفیت متوسط بهره مند است که البته کیفیت دوربین سلفی بسیار مناسب و مورد پسند افراد علاقمند خواهد بود. نمایشگر گوشی هم کیفیت تصویر خوبی دارد ولی عالی نیست. اما به هر حال می‌توان به آن نمره قبولی داد. سیستم عامل گوشی به تازگی توسط لنوو به نسخه 6.0.1 بروز شده و با این بروزرسانی کار کردن با آن دلچسب تر خواهد بود. در آخر باید بگوییم که باتری دستگاه هم آنقدر قدرت دارد تا یک روز کامل را همراه شما باشد و حتی اگر کمی استفاده متعادل تری داشته باشید چیزی فراتر از یک شارژدهی گوشی عادی منتظر شما باشد.

 

LG K10

قیمت در حدود 560 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و  وزن 142 گرم و ابعاد 8.8 در 74.8 در 146 میلی‌متر
● چیپست MediaTek MT6753 با 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری LG UX 4.0
● باتری 23000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

سری گوشی های میان رده الجی با نام K روانه بازار می‌شوند و در این سری الجی با ایجاد توازنی بین قدرت سخت افزاری و توان نرم افزاری و همچنین قیمت محصول، آن را به گزینه ای مناسب برای خریداران تبدیل می‌کند. LG K10 هم از این سری است و در آن همه چیز متوازن و مناسب است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده است ولی نه پلاستیکی که شما را دلزده کند. در واقع جنس ساخت بدنه بسیار مناسب است و طراحی معمولی آن که از زبان طراحی خاص شرکت پیروی می‌کند هم بسیار آشناست. این گوشی فاقد دکمه سخت افزاری در جلوی گوشی است و برای آنلاک کردن آن علاوه بر قابلیت Knock Code می‌توانید از کلید های پاور و ولوم در زیر دوربین پشتی گوشی استفاده کنید که به مانند پرچمداران سال های گذشته شرکت طراحی شده است.

شاید تنها نقطه ضعف این گوشی نمایشگر آن باشد که از الجی در مورد این گوشی انتظار بیشتری می‌رفت. این نمایشگر رزولوشن نسبتاً پایین HD را برای این روزهای صنعت موبایل دارد و کمی میزان نور زمینه در آن کم است ولی کیفیت و صحت رنگ ها بسیار خوب است و کاربر را راضی نگه می‌دارد. در بعد سخت افزاری هم گوشی از چیپست با پردازنده 8 هسته ای MediaTek MT6753 استفاده می‌کند که می‌تواند امتیاز خوب حدود 36 هزار را در کنار پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720MP3 و 2 گیگابایت حافظه رم کسب کند که برای انجام امور روزانه و حتی انجام بازیهای گرافیکی بسیار مناسب است و شم ارا از این بابت با مشکل روبرو نخواهد کرد.

دوربین های گوشی هم 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو هستند که هر دو کیفیت بسیار خوبی دارند ولی بهتر است همیشه با آنها در محیط های روشن عکسبرداری کنید تا راضی بمانید. میزان شارژ دهی باتری هم مناسب است و یک روز کامل را همراه شما دوام می‌آورد.  در آخر باید به نکته نهایی و مثبت گوشی یعنی اندروید نسخه 6.0 آن اشاره کنیم که بسیار مناسب و کارآ خواهد بود و در روزگاری که بسیاری از گوشی های میان رده پرقدرت فاقد آخرین نسخه اندروید هستند یک موهبت به شمار می‌آید. 

 

Asus ZenFone 2 Laser ZE550KL 

قیمت در حدود 610 هزار تومان با گارانتی حامی

 

بهترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان بازار کدامند؟ + لیست

 اگر به دنبال خرید گوشی هایی با قیمت زیر یک میلیون تومان هستید این سال 96  قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت یک میلیون تومان را زیر ذره بین قرار دهیم ... Huawei G8 Dual SIM Mobile Phone.

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 170 گرم به ابعاد 152.5 در 77.2  در 10.8 میلیمتر

● چیپست  Snapdragon 615و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری ZenUI
● باتری 30000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

اسوس زن فون لیزر 2 از آن دسته دستگاه هایی است که برای گروه خاصی طراحی شده است. در واقع اگر شما علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارید ولی بودجه لازم برای تهیه یک اسمارت فون با دوربین بسیار قدرتمند در رده پرچمداران را ندارید می‌توانید به عنوان یک گزینه بسیار خوب به این گوشی فکر کنید.

جدای از بحث دوربین با فوکوس لیزری و سریع و کیفیت مناسب سخت افزار و نرم افزار سنسور، زن فون 2 لیزر ویژگی های مناسب دیگری هم دارد که از میان آنها می‌توانیم به نمایشگر با عمق و نمایش رنگ های خوب آن اشاره کنیم که البته نکته تاریک این نمایشگر رزولوشن نسبتاً پایین 720p برای اندازه 5.5 اینچی آن است که شاید برای کاربران حساس چندان جالب نباشد. البته طراحی بدنه این گوشی هم به دلیل انحنای پشت یک معادله دو سر سود و زیان است. از طرفی ارگونومی آن در هنگام در دست گرفتن مناسب است و از طرف دیگر هنگامی که بخواهید با گوشی زمانی که روی سطحی قرار گرفته کار کنید، همین انحنا مشکل زا خواهد شد. البته شاید وزن زیاد این گوشی هم چندان به چشم برخی کاربران خوش نیاید.

بهترین گوشی موبایل تا ۱ میلیون تومان 96

بهترین گوشی موبایل : به علت تعدد مدل ها سعی می کنم این قسمت را به ۵ رده قیمتی ... ولی گوشی های نزدیک ۱ میلیون بیشتر نسخههای ضعیف شده بالای ۱ میلیون تومان هستند. سال 96  با پردازنده ۴ هسته ای کوالکوم و طراحی زیبا و رم یک گیگابایتی

جدای از موارد فوق سخت افزار این گوشی قدرت مناسبی دارد و برای امور عادی روزانه و شبکه های اجتماعی مناسب است و البته آنقدر هم قدرت دارد که بتواند بازیهای با گرافیک متوسط را پشتیبانی کند اما انتظار اجرای روان GTA V را از آن نداشته باشید. باتری گوشی هم می‌تواند برای مدت یک روز کامل همراه شما باشد. به هر حال همانطور که گفتیم اگر به دنبال عکاسی به صورت ویژه و بودجه متوسط با یک گوشی با مشخصات میان رده هستید زن فون 2 لیزر گزینه ی ایده آلی برای شما خواهد بود.

 

Huawei Y6 II – L21 

قیمت در حدود 560 هزار تومان با گارانتی ارکان ارتباط نوین

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 168 گرم به ابعاد 154.3 در 77.1 در 8.5 میلیمتر
● چیپست  HiSilicon Kirin 620 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 8 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری EMUI 4.1
● باتری 31000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

این گوشی که با نام Huawei Honor Holly 3 در برخی مناطق دنیا عرضه شده است هم یکی از اسمارت فون های نسبتاً تازه وارد هواوی به بازار است و از آن دسته گوشی هایی است که می‌شود آن را در گروه مقرون به صرفه و با ارزش خرید بالا جای داد. بدنه اسمارت فون پلاستیکی است ولی کیفیت بالایی دارد و بافت پشت بدنه نیز باعث ارگونومی بیشتر اسمارت فون در هنگام در دست گرفتن آن می‌شود.

هواوی در وای 6 دو نیز از چیپست های ساخت خود و از سری Kirin 620 استفاده کرده که میان رده ای کم مصرف با 8 هسته Cortex-A53 در فرکانس 1.2 گیگاهرتز است و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-450MP4 ترکیب میان رده مناسبی ایجاد می‌کند. در مورد قدرت این چیپست باید بگوییم که با یک سیستم پردازشی فوق العاده روبرو نیستیم ولی این چیپست آنقدر قدرتمند است که شما از کار کردن با آن در امور عادی احساس ضعیف بودنش را نداشته باشید. در واقع امور شبکه های اجتماعی، وبگردی، بازی های با گرافیک متوسط توسط این چیپست به راحتی پشتیبانی می‌شوند و این چیپست با همکاری 2 گیگابایت حافظه رم می‌تواند امتیاز حدود 37 هزار را در نرم افزار AnTuTu نسخه 6 کسب کند که امتیاز متوسطی به شمار می‌آید.

دوربین های گوشی هم کیفیت مناسبی دارند ولی بهتر است دقیقاً به اندازه هزینه ای که می‌کنید از آن انتظار داشته باشید. باتری گوشی هم آنقدر قدرت دارد که یک روز کامل همراه شما باشد و وقتی به نرم افزار و سیستم عامل گوشی نگاه کنید اوج شخصی سازی رابط کاربری اندروید را مشاهده می‌کنید که می‌تواند در عین جذاب بودن، برای برخی که سابقه کار با رابط های دیگر را دارند نیز چندان دلپذیر نباشد! به هر حال و در مجموع باید بگوییم این گوشی برای افرادی مناسب است که همه ویژگی های میان رده را با کیفیتی خوب خواستارند و در عین حال بودجه متوسطی هم در اختیار دارند.


LG X Power

قیمت در حدود 660 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی با وزن 139 گرم و ابعاد 148.6 در 74.9 در 7.9 میلیمتر
● چیپست MediaTek MT6735 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 8 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0.1
● باتری 4100 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

اینکه شما اسمارت فونی را در دست داشته باشید و بابت اینکه هر روز به دنبال یک منبع برای شارژ آن نگردید نعمتی بزرگ است. الجی با ساخت X Power در همین فکر بوده است و دقیقاً محصولی تولید کرده است که شما کمترین نیاز را به شارژ کردن روزانه و دائمی گوشی خود داشته باشید. در این گوشی همه خصوصیات از سخت افزار مانند نمایشگر و چیپست پردازنده گرفته تا نرم افزار و رابط کاربری، همگی به صورتی طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته اند تا کمترین میزان از انرژی الکتریکی را مصرف کنند علاوه بر این برای زودتر شارژ شدن این گوشی نیز تدابیری اندیشیده شده است و الجی تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام را به کار بسته تا این گوشی به نسبت دیگر رقبای هم رده اش زودتر شارژ شود. البته شما می‌توانید با اتصال کابل OTG به این گوشی حتی گوشی دیگر دوستانتان را نیز شارژ کنید و به عبارت ساده تر X Power می‌تواند برای شما به منزله یک پاور بانک نیز باشد.

از باتری جذاب این گوشی که بگذریم دیگر مشخصات آن دقیقاً مانند میان رده های دیگر شرکت ها هستند. چیپست گوشی قدرت متوسطی دارد و می‌تواند در انجام امور روزانه مناسب باشد و حتی اگر دلتان خواست می‌توانید با آن به انجام بازی های با گرافیک نسبتاً بالا نیز بپردازید. نمایشگر گوشی هم کیفیت خوبی دارد و استفاده از سنسور تشخیص نور محیط هم یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می‌آید. دوربین های این گوشی کیفیت چندان استثانایی ندارند و صرفاً می‌توانند برای رفع نیاز به عکس برداری در موارد عادی مورد استفاده قرار گیرند. عکسبرداری در نور روز با این گوشی تجربه خوبی به شما خواهد داد ولی اگر محیط نور کمی داشته باشد و یا رنگ ها زیادی در تصویر باشند نتیجه کار چندان جالب از آب در نخواهد آمد.

الجی در این گوشی از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید همراه با رابط کاربری بسیار ساده و روان اختصاصی خود استفاده کرده که می‌تواند کار کردن با آن حس خوبی به شما دهد و علاوه بر آن وجود 2 گیگا بایت حافظه رم می‌تواند به شما لذت کار کردن با چندین برنامه به صورت همزمان را بدهد. به صورت کلی این گوشی بسیار مناسب افرادی است علاقه به باتری قدرتمند دارند و کمتر می‌خواهند سراغ شارژ خود بروند.

بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان +لیست 1396

امروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت یک میلیون تومان را زیر سال 96  Huawei G8 Dual SIM Mobile Phone.

HTC Desire 628

قیمت در حدود 680 هزار تومان با گارانتی یاس

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 142 گرم به ابعاد 146.9 در 70.9 در 8.1 میلیمتر
● چیپست  MediaTek M6753 و 3 گیگا بایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری Sense UI 6.0
● باتری 2200 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

بهترین گوشی‌های بازار در محدوده 800 هزار تا 1 میلیون تومان

چندی پیش برای شما بهترین گوشی‌های بازار در رنج قیمتی 700 تا 800 هزار تومان را  تاچ ویز سامسونگ، از این محصول یک گوشی سال 96 سونی موبایل تا به امروز، با قیمت بسیار مناسب (سال 96  زیر بودجه یک میلیون تومانسال 96 هواوی بهترین گوشی 

گوشی دیزایر 628 از جمله آن اسمارت فون هایی است که به نسبت قیمت و مشخصاتش ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اول از همه در مورد کیفیت بدنه این گوشی بگوییم که در عین استفاده از پلاستیک، با در دست گرفتن آن همواره حس مثبتی به شما دست خواهد داد. البته طراحی بدنه این گوشی جوان پسند و اسپرت است و حالت مینیمالی دارد اما به هر حال هر چه که باشد می‌تواند مناسب افراد علاقمند به گوشی های با ظاهر متفاوت و زیبا باشد.

بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان +لیست - باشگاه 

اگر به دنبال خرید گوشی هایی سال 96  با قیمت زیر یک میلیون تومان بهترین تلفن های همراه با قیمت یک میلیون تومان را زیر ذره بین قرار دهیم ... Huawei G8 Dual SIM Mobile Phone.

سخت افزار این گوشی هم کیفیت خوبی دارد و بسیار مناسب است و از چیپست MediaTek MT6753 استفاده می‌کند که پردازنده 8 هسته ای با هسته های کم مصرف Cortex-A53 دارد و پردازنده گرافیکی آن ARM Mali-T720 است. در کنار 3 گیگابایت حافظه رم می‌توانیم بگوییم این گوشی از پس همه امور روزانه به راحتی برآمده و تجربه استفاده از نرم افزار های اجتماعی در آن بسیار لذت بخش است. امتیاز کسب شده در بنچمارک AnTuTu نسخه 5 نیز در حدود 35000 است.  البته نمایشگر این گوشی هم کیفیت مناسبی دارد و می‌توان به آن نمره قبولی داد.

دوربین های گوشی هم با رزولوشن های 13 و 5 مگا پیکسلی کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند برای کارهای روزانه بسیار مفید و کارآمد باشد. شاید تنها نکته منفی این گوشی سیستم عامل اندروید 5.1 و امکانات کمتر آن به نسبت نسخه 6 باشد. به هر حال جدای از این مورد این گوشی همانطور که گفتیم با توجه به رم بالا و دوربین های قدرتمند و طراحی جذابش گزینه ای مناسب برای استفاده برای امور شخصی، شبکه های اجتماعی و چند رسانه ای باشد.

 

Xiaomi Redmi Note 2

قیمت در حدود 680 هزار تومان با گارانتی آسوشید تجارت

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 160 گرم به ابعاد 152 در 76 در 7.3 میلیمتر
● چیپست  MediaTek MT6795 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 0.5 با رابط کاربری MIUI 7.0
● باتری 30600 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

خیلی ساده بگوییم، اگر به دنبال این هستید که محصولی که در همه قسمت ها ویژگی های قدرتمند و مناسبی دارد تهیه کنید باید سراغ محصولات شیائومی بروید. ردمی نوت 2 یکی از بهترین محصولات همراه این روزهای بازار است و به دلیل تدارک مناسب همه ویژگی های اسمارت فون، می‌تواند گزینه ای بسیار خوب برای افرادی باشد که علاقه زیادی به رفع همه نیازهایشان با گوشی هوشمند دارند.

این گوشی از طراحی و بدنه ساده ای برخوردار است که وجود رنگ های مختلف قاب بدنه پشتی که قابل جدا شدن است می‌تواند آن را به گوشی مناسبی برای علاقمندان به طرح های مختلف تبدیل کند. البته بدنه گوشی کیفیت ساخت متوسطی دارد و نباید انتظارات بسیار بالا از آن داشت. نمایشگر گوشی کیفیت بسیار مناسبی دارد. رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی یک صفحه 5.5 اینچی آن را به گزینه ای مناسب از همه ابعاد بدل می‌کند. البته در نظر داشته باشید که ممکن است در زیر نور مستقیم خورشید خوانایی محتویات نمایشگر پایین بیاید ولی جدای از آن باقی موارد عالیست.

سخت افزار این گوشی از چیپست خانواده Helio X10 مدیاتک با پردازنده 8 هسته ای Cortex-A53 در در فرکانس 2.0 گیگا هرتز در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 و 2 گیگا بایت حافظه رم تشکیل شده که ترکیب بسیار مناسبی در گروه قیمتی اش به حساب می‌آید و با توجه به امتیاز حدود 48000 در نرم افزار AnTuTu v6 می‌تواند همه امور روزانه و حتی بازیهای نسبتاً سنگین شما را به راحتی پشتیبانی کرده و هیچ جای نگرانی را برای شما نگذارد. در کنار آن دوربین های دستگاه هم کیفیت خوبی دارند و می‌توانند حتی از برخی محصولات با قیمت گران تر هم بهتر باشند ولی در نظر داشته باشید که شما یک پرچمدار در دست ندارید و باید انتظارات خود را تعدیل کنید.

بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت پانصد هزار تا یک میلیون

 در این راهنمای خرید نگاهی به بهترین گوشی‌های بازار در این رده قیمتی خواهیم داشت. به گزارش کلیک، این رده قیمت(۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان)

شاید تنها نکته تاریک این گوشی نسخه سیستم عامل اندروید 5.0 آن باشد که البته رابط کاربری جذاب MIUI 7.0 بسیاری از کمبودهای آن را مرتفع می‌کند ولی به هر حال در روزگاری که صحبت از نسخه های بسیار جدیدتر است، اندروید لالی پاپ چندان دلچسب نخواهد بود. باتری گوشی هم استقامت خوبی دارد و می‌تواند روز کاملی را همراه شما باشد و از این بابت خیال شما را در طول یک روز کامل کاری راحت نگه دارد. در کل این گوشی مناسب همه افرادی است که همه چیز را با هم می‌خواهند و شاید رقبای آن از برندهای غیر چینی با همین امکانات قیمت های بسیار بالاتری داشته باشند. 

بهترین گوشی زیر یک میلیون تومان سال 96

راهنمای خرید گوشی موبایل از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان ( ویژه سال 96  ) بهترین گوشی هایهوشمند بین ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان ( سال 96 

 Huawei Honor 5X KIW-L21 

قیمت در حدود 700 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

  

بهترین گوشی های بازار با قیمت بین 600 تا 1.300 میلیون

بهترین گوشی های بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱٫۳۰۰ میلیون تومان درسال 96 .. همانطور که در بخش معرفی گوشی‌های ارزان و زیر۶۰۰ هزار تومان نیز سال 96  شما از یک گوشی موبایل هوشمند است.

● دو سیم کارته با بدنه آلومینیومی با وزن 158 گرم و ابعاد 151.3 در 76.3 در 8.2 میلیمتر

● چیپست Snapdragon 616 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUI 3.1
● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون 

باز هم با محصولی فوق العاده از هواوی روبرو هستیم. الحق و الانصاف تولید گوشی با این همه امکانات و قیمت تعیین شده برای آن، عملی بسیار تحسین برانگیز از هواوی است. طراحی مناسب و بدنه تمام آلومینیومی دستگاه به نحوی طراحی شده که توجه هر کاربری را جلب می‌کند. در این گوشی شاهد کیفیت ساخت بالایی هستیم که با در دست گرفتن آن متوجه خواهید شد که هواوی زمان زیادی را صرف توسعه آن نموده است. در پشت دستگاه نیز یک سنسور اثر انگشت قرار داده شده که عملکرد بسیار خوبی دارد و به واقع، در این رده قیمتی بسیار کمیاب است.

سخت افزار مورد استفاده در گوشی شامل چیپست Snapdragon 616 و دو گیگا بایت حافظه رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و قابل افزایش با درگاه میکرو اس دی است که می‌تواند از بنچمارک AnTuTu 6 امتیازی در حدود 40 هزار را دریافت کند که برای انجام همه امور روزانه مناسب است و هیچ گاه در انجام بازی های با گرافیک متوسط شما را تنها نخواهد گذاشت. البته بدیهی است اگر به دنبال اجرای بازی با گرافیک فوق العاده باشید، باید کمی بیشتر از این مبالغ هزینه کنید.

دوربین گوشی هم کیفیت بسیار خوبی دارد و در عکس برداری های نور روز بسیار عالی عمل می‌کند که البته برای عکسبرداری در نور کم چندان به شما توصیه نمی‌کنم که از این گوشی استفاده کنید. دروبین سلفی دستگاه هم کیفیت بسیار خوبی دارد و شما را هیچ گاه نا امید نخواهد کرد. نمایشگر دستگاه هم به واقع یکی از نقاط قوت آن است. کیفیت بسیار بالا و رزولوشن Full HD در کنار نمایش عمق رنگ مناسب، زاویه دید بسیار مطلوب و همچنین نور پس زمینه مناسب، همگی Honor 5X را به محصولی مناسب برای استفاده طولانی مدت بدل می‌کنند. سیستم عامل دستگاه هم اندروید نسخه 5.1 است که با رابط کاربری سریع و روان EMUI 3.1 همراه شده و سرعت مناسب و انیمیشن های زیبا در کنار عملکرد با سرعت پاسخگویی خوبی دارد. در نهایت باید بگوییم که اگر Honor 5X را بخرید با توجه به عرضه اندروید 6 برای آن، باید به شما تبریک گفت؛ چون انتخابی شایسته داشته اید. 

 

Samsung Galaxy J7 SM-J700F

قیمت در حدود 770 هزار تومان با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و  وزن 170 گرم و ابعاد 152.2 در 78.7 در 7.5 میلیمتر● چیپست  Exynos 7580 به همراه 1.5 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع Super AMOLED● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری TouchWiz● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

این اسمارت فون را میتوان بکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های این روزهای ساخت سامسونگ دانست که از چیپست میان رده و 64 بیتی شرکت استفاده می‌کند . این چیپست قدرت بسیار خوبی دارد و همراه با حافظه 1.5 گیگا بایتی آن که شاید کمی غیر معمول باشد می‌تواند در کاربردهای روزانه بسیار خوب عمل کرده و حتی در مواقعی که می‌خواهید با آن بازیهای با گرافیک بالا نیز انجام دهید به هیچ عنوان کم نیاورد. از دیگر ویژگی های این گوشی میتوانیم به دوربین پشتی پر قدرت آن اشاره کنیم که صحت رنگ بسیار عالی داشته ولی اگر نور محیط کم باشد نباید از این دوربین انتظارات زیادی داشته باشید.

در مورد دوربین جلوی این گوشی هم یک خبر خوب میتواند استفاده از فلش LED در جلوی گوشی باشد که در مواقعی که نور محیط کم باشد میتواند به کاربر کمک کند تا بهترین تصاویر را به ثبت برساند. در مورد صفحه نمایش اما داستان کمی متفاوت است و با وجود اندازه 5.5 اینچی، شاید این روزها استفاده از پنل با رزولوشن HD چندان مطلوب کاربران نباشد. در مورد طراحی گوشی هم میتوانیم بگوییم که خط مشی آشنای مهندسین طراح سامسونگ در این گوشی هم به وضوح به چشم میخورد و همه چیز پلاستیکی است. در نهایت میتوانیم بگوییم که این گوشی مناسب افرادی است که به عکسبرداری خصوصاً از نوع سلفی آن و فعالیتهای آنلاین علاقه مندند و میخواهند همیشه با گوشی خود از سرعت بالای اینترنت و فعالیت های چند رسانه ای و سرگرمی لذت ببرند.

 

ASUS ZenFone Selfie ZD551KL

قیمت در حدود 810 هزار تومان با گارانتی حامی

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و  وزن 170 گرم و ابعاد 156.5 در 77.2 در 10.8 میلی‌متر● چیپست Qualcomm Snapdragon 615  با 3 گیگا بایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی + microSD● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 13 مگاپیکسل مجهز به فلش LED● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری Asus UI● باتری 3000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

همواره اشاره مستقیم به یکی از قابلیت های محصول در نام آن به معنای تمرکز ویژه بر آن قابلیت است. در مورد زن فون سلفی نیز اسوس قصد داشته تا بگوید که در این گوشی شما با یک دوربین سلفی بی‌نظیر روبرو هستید. دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور با زاویه دید وسیع 88 درجه ای و با رزولوشن 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است که یک فلش LED هم برای محیط های تاریک می‌تواند به کمک آن بیاید. در واقع باید بگوییم که دوربین سلفی این گوشی بسیار عالی و با کیفیت است و تصاویری شفاف و صاف ثبت می‌کند که یک سر و گردن بالاتر از اغلب دوربین های سلفی گوشی های موجود در بازار، حتی بسیاری از پرچمداران است. البته این به معنا نیست که در این گوشی باقی موارد بی توجه مانده اند.

زن فون سلفی از یک چپست SD615 بهره می‌برد که علی رغم میان رده بودن قدرت بسیار مناسبی برای انجام امور روزانه دارد و 3 گیگا بایت حافظه RAM کمک می‌کند تا شما با استفاده از آن تقریباً هر کاری که بخواهید را بتوانید بدون مشکل با گوشی خود انجام دهید و شاید تنها بازی های با گرافیک بسیار بالا باشند که توان بیشتری از قدرت این پردازنده را طلب کنند. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی نیز بسیار با کیفیت و با رزولوشن Full-HD است که به پوشش ضد خش گوریلا گلس 4 و پوشش مقاوم در برابر جذب عرق و اثر انگشت (Oleophobic Coating) مجهز شده است و وجود قابلیت Knock On نیز می‌تواند محل تقریباً نامعلوف و نا مناسب دکمه پاور در بالای گوشی را جبران کرده و با آن بتوانید با دو بار تپ کردن روی نمایشگر، گوشی خود را بیدار کنید.

وزن این گوشی کمی زیاد و 170 گرم است ولی طراحی ارگونومیک و بسیار زیبای بدنه می‌تواند شرایطی را به وجود آورد که کاربر در هنگام کار با آن چندان حس بدی نداشته باشد و در عوض با جای گرفتن آن در دست، بتواند به راحتی با گوشی خود کار کند. البته باید این نکته را نیز حتماً ذکر کنیم که این گوشی رنگ های بدنه بسیار متعددی دارد و کاربر می‌تواند بنا بر سلیقه خود بین آنها مورد مناسبش را انتخاب کند. باتری گوشی نیز با 3000 میلی آمپر ظرفیت قدرت مناسبی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل همراه شما باشد که این زمان در صورت بهینه سازی ها و کمتر استفاده کردن از منابع می‌تواند حتی تا دو روز هم برسد.

  

 Huawei G8

قیمت در حدود 900 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● دو سیم کارته با بدنه فلزی و وزن 167 گرم به ابعاد 152 در 76.5 در 7.5 میلیمتر
● چیپست  Snapdragon 615 و 3 گیگا بایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری EMUI 3.1
● باتری 30000 میلی آمپر ساعت 

هواوی هم مانند دیگر شرکت های چینی سیاست تولید گوشی های با کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت پایین را برای خود انتخاب کرده است و در این راه هم به خوبی قدم برداشته تا جایی که در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در دنیا محسوب می‌شود. هواوی G8 یکی از این محصولات است. بدنه و طراحی با کیفیت و زیبا در کنار امکانات بسیار مطلوب ترکیبی را به وجود آورده که به سختی می‌توان از آن چشم پوشی کرد. در لحظه ی اولی که این گوشی را در دستان خود می‌گیرید به شما این حس دست خواهد داد که با یک محصول پرچمدار روبرو هستید. در واقع هواوی نهایت دقت را در طراحی این محصول در نظر گرفته است و همین باعث شده تا بدنه ی فلزی و ساخت بی عیب و نقص آن تحسین همه افرادی که آن را در دست می‌گیرند برانگیزد. اگر G8 را که در دست گرفته اید به پشت بچرخانید هم خواهید دید که در زیر سنسور دوربین آن یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که در رنج محصولات زیر یک میلیون تومان به سختی یافت می‌شود ولی به لطف استراتژی امکانات حداکثری در کنار قیمت حداقلی هواوی، G8 هم از این سنسور بهره مند خواهد شد. البته یک نکته را باید در مورد این گوشی بگوییم که اگر بخواهید از هر دو  یاسلات سیم کارت آن استفاده کنید باید امکان افزایش حافظه با درگاه microSD را فراموش کنید چون درگاه سیم کارت دوم با درگاه حافظه میکرو اس دی یکسان است.

گوشی‌ها برتر زیر یک میلیون تومان در بازار +عکس

به گزارش صبحانه، پیش تربه معرفی بهترین گوشی های هوشمندی که با کمتر از ۵۰۰ محدوده قیمتی بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان، جایگاه گوشی های هوشمند 

نمایشگر این گوشی هم 5.5 اینچی با رزولوشن عالی 1080p است و استفاده از فناوری IPS و عمق رنگ مناسب آن باعث شده که گزینه عالی برای بازی و نمایش فیلم باشد. دوربین های این گوشی هم کیفیت قابل قبولی دارند. به خصوص دوربین جلوی این گوشی که علی رغم رزولوشن 5 مگا پیکسلی یکی از بهترین دوربین جلوهای بازار به حساب می‌آید. سخت افزار این گوشی هم در قسمت رم دارای 3 گیگابایت حافظه خواهد بود که از قدرت پردازشی چیپست Snapdragon 615 بهره می‌برد که چیپستی میان رده است. البته هواوی در سری جدید تولیدی این گوشی از چیپست Snapdragon 616  هم در ساخت گوشی خود استفاده کرده که در 4 هسته کم مصرف پردازنده خود 0.2 گیگاهرتز فرکانس بیشتری دارد. البته باید به این مورد اشاره کنیم که جای داشت تا هواوی از پردازنده ای قوی تر در این محصول استفاده کند اما با این حال 616 هم می‌تواند همه نیازهای کاربران را رفع کند و حتی در موقع بازی کردن هم بدون کوچکترین مشکلی بازیهای با گرافیک متوسط را برای آنها اجرا کند. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 5.1 است که هواوی قول داده تا نسخه 6.0 را برای آن عرضه کند. در نهایت باید بکوییم که این محصول یکی از بهترین های بازار است و اگر همه چیز را با هم می‌خواهید G8 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

  

Huawei P8 Dual Sim

قیمت در حدود 940 هزار تومان با گارانتی مایکروتل

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● دو سیم کارته با بدنه فلزی و وزن 144 گرم به ابعاد 144.9 در 72.1 در 6.4 میلیمتر
● چیپست Huawei Kirin 930 و 3 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 8 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری EMUI 3.1
● باتری 2680 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

خب اول از همه به طراحی این گوشی بپردازیم. هواوی پی 8 را به حق باید زیباترین اسمارت فون لیست این دوره مان بنامیم. طراحی یک دست فلزی با ظاهری شیک و با کلاس که حس یک محصول با کیفیت را به شما منتقل خواهد کرد. سبک بودن گوشی و ابعاد آن هم در کنار اندازه های مناسب و ابعاد نمایشگر، باعث شده تا پی 8 یک گوشی ارگونومیک باشد که در یک دست به راحتی جای میگیرد و قابل استفاده است. نمایشگر این گوشی هم کیفیت خوبی دارد و رنگ های نمایش داده شده زنده و تصاویر شفاف اند ولی به دلیل نور زمینه نه چندان زیاد ممکن است کمی شما را در هنگام استفاده زیر تابش مستقیم نور خورشید دچار مشکل کند.

هواوی به مانند دو پرچمدار گذشته خود در پی 8 نیز از پردازنده های اختصاصی خود استفاده کرده و پردازنده کایرین 930 را در کنار پردازنده گرافیکی ARM Mali-T628MP4 قرار داده که با مجموعه رم 3 گیگا بایتی می‌تواند امتیاز انتوتوی 5.7.1 در حدود 45000 را کسب کند که برای یک پرچمدار نسبتاً کم است ولی آنقدری زیاد هست که بتواند امور روزانه شما و البته بازیهای با گرافیک نسبتاً بالا را بدون مشکل اجرا کند.

دوربین این گوشی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال بهرمند است که به صورت خلاصه باید بگوییم تصاویر ثبت شده با آن کیفیت بسیار خوبی دارند و حالت های مختلف عکاسی دوربین می‌توانند بر خلاقیت شما حین ثبت لحظات بیفزایند. البته دوربین جلوی این گوشی هم با رزولوشن 8 مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی دارد که می‌تواند برای علاقمندان به تصاویر سلفی بسیار مناسب باشد. در نهایت رابط کاربری EMUI 3.1 این گوشی که بسیار شبیه ب رابط کاربری iOS است هم سبک و با امکانات پایه ای طراحی شده و باتری گوشی هم در طول یک روز می‌تواند به راحتی شما را همراهی کند.

 

Samsung Galaxy J7 2016 SM-J710F

قیمت در حدود 955 هزار تومان با گارانتی هماهنگ

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● دو سیم کارته با بدنه فلزی و پلاستیکی و  وزن 170 گرم و ابعاد 151.7 در 76  در 7.8 میلیمتر
● چیپست  Exynos 7870 به همراه 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع  Super AMOLED
● دوربین 13 مگاپیکسل با فیلمبرداری 1080p و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری TouchWiz
● باتری 33000 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

بعد از عرضه موفق گوشی گلکسی جِی 7 در سال 2015، سامسونگ با ایجاد بهبود های بسیار مناسب در این گوشی، آن را برای عرضه در سال 2016 یلادی آماده کرد یکی از بهترین تغییرات ایجاد شده را در بدنه این گوشی به وجود آورد که باعث ورود فلز به طراحی و ساخت این گوشی گشت که در عین حال وزن دستگاه نیز بدون تغییر در همان 170 گرم باقی ماند. در کنار تغییر ساخت بدنه، تقریباً همه ویژگی های این گوشی بروز شده اند و کمتر قسمتی از آن مانند مدل سال گذشته است.

یکی از بهترین ویژگی های این گوشی دوربین های آن هستند که با لنز های با دیافراگم بسیار مناسب f/1.9 و رزولوشن 13 مگاپیکسلی در پشت و f/2.0 و رزولوشن 5.0 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه دیده می‌شوند و می‌توانند برای طرفداران عکاسی بسیار  مناسب باشند.

این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 6.0 عرضه می‌شود و حافظه RAM آن نیز به 2 گیگابایت افزایش یافته که در کنار ارتقای چیپست آن به نسل جدید پردازنده های اگزینوس، می‌تواند گزینه ای مناسب برای فعالیت های روزانه و حتی انجام بازی های نسبتاً سنگین باشد. به هر حال اگر به دنبال گوشی با طراحی زیبا و ساخت با کیفیتی هستید و نمایشگر آن برایتان اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می‌کنم Galaxy J7 2016 را در صدر انتخاب های خود قرار دهید.

 

LG Google Nexus 5X

قیمت در حدود 980 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● تک سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 136 گرم به ابعاد 147 در 72.6 در 7.9 میلیمتر
● چیپست Snapdragon 808 و 2 گیگا بایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی 
● نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 12.3 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 7.0 با رابط کاربری خام اندروید
● باتری 27000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

سری نکسوس محصولاتی هستند که خود گوگل به صورت مستقیم در طراحی آنها دخالت می‌کند و همکاری این شرکت با یک تولید کننده سخت افزاری باعث تولد آنها می‌شود. در اینجا ما می‌خواهیم یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین اسمارت فون های اندرویدی را به شما عزیزان معرفی کنیم. گوگل نکسوس 5 ایکس که محصول مشترک این کمپانی با شرکت الجی است سال گذشته به عنوان محصولات نکسوسی گوگل به همراه نکسوس 5پی معرفی شدند. در واقع نکسوس 5 ایکس نسخه لایت و ارزانتر گجت نکسوسی سال است. این گوشی در ظاهر و طراحی بسیار خوش دست و با کیفیت طراحی شده است. به نحوی با در دست گرفتن آن حتماً لب به ستایش کیفیت ساخت آن خواهید گشود و به هیچ عنوان برای داشتن بدنه پلاستیکی نکسوس 5 ایکس به آن ایراد نخواهید گرفت. نمایشگر این گوشی هم با اندازه 5.2 اینچی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل ساخته شده که در همه حالات عملکرد خوبی دارد و نمایش رنگ ها و خوانایی مناسبی هم در زیر نور خورشید دارد.

مانند دیگر محصولات نکسوس این گوشی هم بدون درگاه حافظه خارجی عرضه می‌شود و اگر شما مقدار زیادی حافظه همراه نیاز دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که یا از فضاهای ابری استفاده کنید و یا همیشه حافظه فلش درایو خود را در کنار یک کابل اتصال OTG همراه داشته باشید. از دیگر نکات بسیار مناسب این گوشی استفاده از یک سنسور اثر انگشت در پشت بدنه آن است که برای اولین بار در سری نکسوس استفاده شده است که البته کاربردهایی بیشتر از یک سنسور محض دارد. باتری این گوشی هم بسیار مناسب بوده و می‌تواند در طول یک روز کاری و استفاده معمول کاملاً شما را همراهی کند.

دوربین پشتی این گوشی هم با رزولوشن 12.3 پیکسلی ساخت سونی بوده و دیافراگم با گشادگی f/2.0 دارد که البته کیفیت آن با توجه به قیمت یک میلیون تومانی بسیار مناسب و دلپذیر است. در واقع با جرأت می‌ـوان کیفیت تصاویر این گوشی را در حد و اندازه های پرچمدران سال دانست. از نکات جالب دیگر این گوشی توانایی ضبط و پخش ویدئوهای 4K توسط آن است. چیپست مورد استفاده در این گوشی هم Snapdragon 808 است که تا همین سال پیش در پرچمداران الجی و موتورولا به عنوان واحد پردازشی مورد استفاده قرار می‌گرفت و می‌تواند در نرم افزار بنچمارک AnTuTu نسخه 5.7.1 امتیازی در حدود 52000 را کسب کند که خیال شما را از بابت انجام همه عملیات و بازی ها راحت می‌کند. اما نکته آخر اندروید است. اندرویدی که اولین بار روی گوشی های نکسوس بروز می‌شود و شما با داشتن این گوشی تا چند سال نباید نگرانی بابت بروزرسانی داشته باشید و همیشه در اول صف هستید.

 

Asus ZenFone 2 Deluxe ZE551ML 64GB

قیمت در حدود 980 هزار تومان با گارانتی ایسوس حامی

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی و وزن 170 گرم به ابعاد 152.5 در 77 در 10.9 میلیمتر
● چیپست Intel Atom Z3580 و 4 گیگا بایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی + درگاه microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع IPS-LCD
● دوربین 13 مگاپیکسل و سلفی 5 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری ZenUI
● باتری 30000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

گوشی زن فون 2 دیلاکس از آن دست اسمارت فون هایی است که افراد خاصی را به سمت خود جذب می‌کند بدنه  خاص این گوشی با طراحی نامنظم از چند ضلعی هایی که در پشت آن قرار گرفته اند بسیار خاص بوده و رنگ های بنفش و صورتی و البته سفید آن هم می‌تواند به هر چه ویژه شدن این اسمارت فون بینجامد. در واقع اگر وزن نسبتاً زیاد 170 گرمی آن را بتوانید تحمل کنید با یک گوشی بسیار جالب و جدید روبرو هستید. علی رغم این ویژگی هایی که به شما گفتیم این گوشی طراحی ارگونومیکی دارد و شاید فقط مکان دکمه خاموش/روشن آن در بالای گوشی باشد که کمی مشکل زا شود و در بقیه موارد با در دست گرفتن این گوشی حس خوبی به شما دست خواهد داد.

به مانند اکثر گوشی های سری زن فون 2 در دلاکس هم اسوس از پردازنده ساخت اینتل یعنی Atom Z3580 استفاده کرده که یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و معماری Silvermont این شرکت است که در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR G6340 ساخت شرکت Imagination Tech. و البته حافظه RAM چهار گیگابایتی می‌تواند خیال شما را بابت همه فعالیت های روزانه راحت کند. قدرت این مجموعه به حدی است که می‌تواند برای گوشی شما امتیاز نزدیک به 60000 را در نرم افزار AnTuTu 6.0.1 کسب کند که بسیار مناسب است.

سنسور دوربین این گوشی 13 مگاپیکسلی و ساخت شرکت توشیبا بوده و کیفیت مناسبی دارد و در کنار نرم افزار بسیار سبک و البته کاربردی اسوس برای دوربین، می‌تواند در قد و قواره های یک پرچمدار روز به کار شما بیاید. نمایشگر گوشی هم 5.5 اینچی است و کیفیت بسیار خوبی دارد و از قابلیت Knock On پشتیبانی می‌کند که با دو بار ضربه زدن آرام به روی آن میتوانید آن را قفل و باز کنید. البته کیفیت نمایشگر هم بسیار خوب است و تصاویر را زنده و با کیفیت بالا نشان می‌دهد و یکی از ویژگی های بسیار مناسب آن قدرت پاسخگویی بسیار سریع به لمس صفحه و همچنین محافظ صفحه Gorilla Glass 3 است.

رابط کاربری هم بسیار ساده و سبک طراحی شده و البته می‌توانیم این نوید را هم به شما دوستان بدهیم که با توجه به برنامه ریزی اسوس این گوشی هم به زودی نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. البته این مورد را هم باید در نظر داشته باشیم که این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با استفاده از شارژ های اختصاصی گوشی در مدت 40 دقیقه می‌توان تا 60 درصد باتری را شارژ کرد که ویژگی بسیار خوب و کاربردی است.

 

Sony Xperia Z3+ Dual

قیمت در حدود 1 میلیون تومان با گارانتی سریر

(برای مشاهده تجربیات مردمی در مورد این شرکت گارانتی دهنده روی نام آن کلیک کنید)

● دو سیم کارته با بدنه شیشه ای با وزن 144 گرم و ابعاد 146 در 79 در 6.9 میلیمتر
● چیپست Snapdragon 810 و 3 گیگا بایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از نوع IPS-LCD
● دوربین 20.7 مگاپیکسل با فیلمبرداری 2160p و سلفی 5.1 مگاپیکسل
● سیستم عامل اندروید 6.0 با رابط کاربری Xperia UI
● باتری 2930 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون

یکی دیگر از پرچمداران سال های گذشته این بار در لیست ما قرار گرفته است. این گوشی در حال حاضر با وجود افت قیمتی که دیده است یکی از بهترین گزینه های نسبتاً میان قیمت بازار است. بدنه ای فوق العاده شیشه ای با طراحی مات و بسیار زیبا که زبان خاص و اصیل سونی را دارد، ضخامت بسیار کم و لبه های منحنی در کنار نمای یک دست آن یکی از خوش قیافه ترین گوشی های بازار را تشکیل داده است. البته ممکن است افرادی به دلیل حاشیه بالا و پایین بسیار زیاد نمای روبرویی گوشی، چندان ظاهر آن را نپسندند، ولی در کل می‌توان گفت با گوشی بسیار زیبایی روبرو هستیم.

چیپست پردازنده این گوشی Snapdragon 810 است که پرچمدار سال گذشته شرکت کوالکام بوده است ولی همانطور که باید به خاطر داشته باشید، این چیپست مشکلات گرمایی خاصی داشت و به همین خاطر سونی تصمیم به کاهش فرکانس پردازنده آن گرفته است و همین امر باعث کاهش کارآیی این گوشی خواهد شد. اما نکته مهم این است که این کاهش کارآیی چندان به چشم کاربر محسوس نخواهد بود. در واقع با وجود 3 گیگابایت حافظه RAM، این گوشی خواهد توانست همه امور روزانه شما به همراه انواع بازی های رده بالا و گرافیکی را به راحتی انجام دهد.

در قسمت نمایشگر هم این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد. نمایش رنگ ها با استفاده از تکنولوژی های خاص سونی، واقعی و تصاویر بسیار واضح هستند. علاوه بر این نور زمینه گوشی نیز به نسبت نسل قبلی بیشتر شده و قابلیت جالب اضافه شده به گوشی امکان استفاده از نمایشگر خیس شده به صورت بسیار راحت تر و مفید تری است و همچنین با استفاده از حالت Glove Mode می‌توان با دستکش نیز با نمایشگر کار کرد.

دوربین گوشی نیز به یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی مجهز شده که از لنز های عریض G استفاده می‌کند. در حالت کلی تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی بسیار با کیفیت هستند و نمایش رنگ ها در آن بسیار مناسب است. به صورت کلی باید به شما بگوییم که دوربین +Z3 همه چیز تمام است. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر این گوشی مربوط به دو نسل قبل از گوشی های شرکت است؛ پس انتظارات را باید کمی متعادل کرد. باتری گوشی نیز به نسبت نسل قبلی چندان متفاوت نیست ولی قابلیت مناسبی که دارد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 2.0 کوالکام است. البته یکی دیگر از نکات بسیار خوب این گوشی این است که بنا بر اعلامیه ای که سونی طر روزهای ابتدایی شهرویر ماه داشت، باید منتظر عرضه نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید برای آن باشیم که می‌تواند خیال شما را بابت پشتیبانی نرم افزاری این گوشی حداقل برای یک سال آینده کاملاً راحت کند.

HTC One E9 Plus

قیمت در حدود 1 میلیون تومان با گارانتی یاس

 

● دو سیم کارته با بدنه پلاستیکی، وزن 150 گرم و ابعاد 156.5 در 76.5 در 7.5 میلیمتر
● چیپست MediaTek MT6795 Helio X10 و 3 گیگا بایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی + microSD
● نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 از نوع IPS-LCD
● دوربین 20.7 مگاپیکسل با فیلمبرداری 4K و سلفی 4 مگاپیکسل از نوع UltraPixel
● سیستم عامل اندروید 5.0 با رابط کاربری Sense UI
● باتری 28000 میلی آمپر ساعت لیتیوم پلیمر

با وجود مشکلاتی که این روزها شرکت تایوانی HTC با آنها روبروست، هنوز می‌توان گوشی هایی از این شرکت در بازار پیدا کرد که ارزش خرید بالایی داشته باشند. گوشی HTC One E9 Plus هم یکی از این موارد است که نقطه ی قوت خود را در نمایشگرش دارد. در این گوشی شما با نمایشگری با رزولوشن QHD روبرو هستید که با توجه به تکنولوژی IPS-LCD کیفیت و زاویه دید خوبی دارد ولی مشکل تقریباً یکسان پرچمداران سال 2015 تایوانی در این گوشی نیز مشهود است و برای استفاده از گوشی زیر تابش مستقیم نور خورشید ممکن است کمی به مشکل بخورید.

این گوشی بدنه پلاستیکی دارد ولی این بدنه کیفیت مرغوبی دارد و ظاهر گوشی هم به نحو شکیلی ساخته شده که در نگاه اولیه می‌تواند به افراد حس مثبتی را منتقل کند. البته از این نگذریم که ابعاد گوشی کمی بزرگ است و برای استفاده از آن شما نیاز خواهید داشت که با دو دست با گوشی خود کار کنید. دوربین گوشی هم بسیار با کیفیت و عالی است و در رنج قیمتی خود از آن دسته گوشی هایی است که می‌توان روی دوربینش حساب ویژه ای باز کرد. البته باید به این مورد هم اشاره کنیم که این دوربین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز دارد که در حالتی که بخواید ار رزولوشن های پایین تر استفاده کنید می‌توانید به تصاویر تایم لپس یا صحنه آهسته نیز دست یابی پیدا کنید. در مورد دوربین جلویی هم HTC از تکنولوژی UltraPixel استفاده کرده است که به صورت اختصاصی طراحی شده و در آن ابعاد پیکسل های دوربین دو برابر سنسورهای عادی است و همین باعث ثبت تصاویر روشن تر و واضح تر می‌شود.

چیپست پردازنده این گوشی از نوع MediaTek Helio X10 است که می‌تواند در بنچمارک AnTuTu 6 امتیازی در حدود 55 هزار را کسب کند که امتیاز بالایی است. اما در مورد این گوشی باید به حقیقتی اشاره کنیم که در بخش پردازنده گرافیکی به اندازه CPU قدرتمند نیست و بهتر است که برای انجام بازی های گرافیکی بسیار بالا انتظارات خود را در مورد آن کمی تعدیل کنید. به هر حال اگر به دنبال گوشی با ظاهر زیبا و نمایشگری بزرگ هستید می‌توان گفت که HTC One E9 Plus یکی از بهترین انتخاب های بازار است. 

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون

در فهرست بهترین گوشی‌های ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان برای یک گوشی موبایل هوشمند است.  این کمپانی تحت اختیار خود کار کند یا زیر پرچم گوگل و لنوو باشد.

در صورتی که همچنان به مشاوره برای خرید گوشی 4G مناسب، نیاز دارید می‌توانید بودجه و انتظارات خود از گوشی مورد نظر را در قسمت نظرات همین مطلب برای ما بنویسید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

منبع : شهر سخت افزار - مای پیکس لاو

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنی

بهترین گوشی های 1 میلیون تومانی+ لیست سال 96

اگر دنبال خرید گوشی هایی با قیمت یک میلیون تومان هستید این خبر امروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت 1میلیون تومان را زیر زره 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.