دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

قرص سیتریزین | عوارض و نحوه استفاده سیتریزین | داوری ضد حساسیت فصلی

قرص سیتریزین | عوارض و نحوه استفاده سیتریزین | داوری ضد حساسیت فصلی چیست ؟ | اسامی قرص های ضد حساسیت فصل بهار و تابستان | داروی ضد حساسیت کودکان ، سیتریزین در دوران بادراری ، قرص ضد آب ریزش بینی خارش عطسه

نتیجه تصویری برای قرص سیتریزین | عوارض و نحوه استفاده سیتریزین | داروی ضد حساسیت فصلی

(ستیریزین) (ستریزین) (قرص ستیریزین 10 چیست) (عوارض قرص سیتریزین) (ستیریزین برای کودکان) (عوارض سیتریزین) (لتیزن) (شربت سیتریزین) (لتیزن 10 میلی گرم) (ستیریزین10) (شربت ستیریزین) (شربت سیتریزین برای چیست) (ستیریزین 10 برای چیست؟) (عوارض شربت سیتریزین) (سیتریزن) (قرص سیتریزین) (شربت سیتریزین برای کودکان) 

سیتریزین علایم حساسیتی را کاهش می دهد. این دارو یک آنتی هیستامین برای رفع خستگی و کسلی می باشد، هر چند ممکن است در افراد کمی خواب آلودگی ایجاد نماید. قبل از استفاده از وسایل یا ماشین آلات و رانندگی کردن مطمئن شوید که واکنش های شما به این دارو طبیعی می باشد. در این مطلب اطلاعات جامع و کامل دارویی قرص سیتریزین را برای شما آورده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

سیتریزین هیدروکلرید ماده فعال قرص های سیتریزین می باشد. این دارو یک داروی ضد حساسیت می باشد. این دارو اغلب به افراد بزرگسال و کودکان بیش از شش سال تجویز می شود. در این مقاله کاربرد و عوارض احتمالی جانبی قرص سیتریزین را آورده ایم. قبل از مصرف هر گونه دارو بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کرده و سپس از دستورات پزشک و برگه اطلاعات آن دارو پیروی کنید تا خطر عوارض جانبی برای شما کاهش یابد.

مای پیکس لاو :گرفتگی بینی کودکان هنگام خواب ، گرفتگی بینی کودکان در شب ، درمان گرفتگی بینی در کودکان ، گرفتگی بینی در کودکان ، گرفتگی بینی نوزاد سه ماهه ، رفع گرفتگی بینی بعد از عمل ، درمان گرفتگی بینی در نوزادان ، علت گرفتگی بینی بعد از عمل زیبایی ، گرفتگی بینی نوزاد 5 ماهه ، گرفتگی بینی کودکان در خواب

    مصرف قرص های سیتریزین در شیردهی

اطلاعات دارویی جامع و کامل قرص سیتریزین

این دارو یک نوع آنتی هیستامین می باشد که برای حساسیت هایی مثل زکام و یا حساسیت های پوستی مور استفاده قرار می گیرد. قرص سیتریزین ممکن است توسط پزشک و یا دندانپزشک برای شما تجویز گردد و همچنین می توانید این دارو را بدون نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کنید. قرص و کپسول سیتریزین برای افراد بزرگسال و کودکان بیش از شش سال مناسب می باشد در حالیکه مایع خوراکی آن برای بچه های کوچکتر نیز در دسترس می باشد. این دارو برای کودکان زیر دو سال مناسب نمی باشد.

قرص سیتریزین

سیتریزین بهترین داروی ضد حساسیت

داروخانه - سیتریزین بهترین داروی ضد حساسیت -

 پایگاه اطلاع رسانی داروخانه این قرص 24 ساعت آسودگی

 از آلرژیهای فصلیمانند حساسیت(تب یونجه)و آلرژیهای 1ـ برای جلوگیری از ورود گرده ها پنجره 

را ببندید از دستگاه تهویه مطبوع استفاده کنید.

موارد مصرف سیتریزین

  • مای پیکس لاو :برای تسکین علایم حساسیت های فصلی و حساسیت به گرد و خاک یا حیوانات خانگی که با واکنش هایی مثل عطسه، خارش بینی، آبریزش بینی، گرفتگی بینی و چشم های قرمز و اشک ریختن چشم همراه می باشد مورد استفاده  قرار می گیرد.
  • برای تسکین ورم، قرمزی و خارش پوست( علایمی مثل کهیر شدید) نیز همچنین استفاده می شود.
  • لوراتادین؛ داروی ضد حساسیت

    این علایم در بیماری رینیت (التهاب مخاط بینی) آلرژیک فصلی یا  لوراتادین در درمان بیماران دچار کهیر مزمن ناشناخته نیز استفاده می شود. تقریبا زمان نوبت بعدی رسیده است، نوبت فراموش شده را رها کرده طبق برنامه منظم خود عمل کنید. عوارض عصبى: این دسته از عوارض معمولا کمتر در مورد لوراتادین

قرص های سیتریزین در بارداری

علت گرفتگی بینی کودکان در شب ، علل گرفتگی بینی در کودکان ، گرفتگی بینی کودکان زیر یک سال ، علت گرفتگی بینی در بارداری ، گرفتگی بینی در کودک ، گرفتگی بینی و بارداری ، گرفتگی بینی نوزاد ، گرفتگی بینی نوزاد یک ماه ، درمان گرفتگی بینی بعد از عمل زیبایی ، علت رفع گرفتگی بینی کودکان ، گرفتگی بینی در دوران بارداری ، علت درمان رفع درمان گرفتگی بینی بعد از عمل زیبایی ، گرفتگی بینی در نوزادان ، گرفتگی بینی بعد از عمل ، گرفتگی بینی نوزاد یک ماهه ، علت گرفتگی بینی بعد از عمل ، درمان علت رفع گرفتگی بینی در کودکان ، رفع گرفتگی بینی در بارداری ، درمان علت گرفتگی بینی در زمان بارداری ، گرفتگی بینی در زمان بارداری ، گرفتگی شدید بینی در کودکان ، گرفتگی بینی نوزادان ، گرفتگی بینی کودکان ، گرفتگی بینی شیرخوار ، درمان گرفتگی بینی بعد از عمل ، درمان گرفتگی بینی نوزاد ، رفع علل دلایل گرفتگی شدید بینی در کودکان ، گرفتگی بینی بارداری ، گرفتگی بینی بعد از عمل جراحی ، درمان گرفتگی بینی در دوران بارداری ، رفع گرفتگی بینی نوزادان ، گرفتگی بینی بعد از عمل انحراف بینی ، رفع گرفتگی بینی در کودکان ، راههای درمان گرفتگی بینی در نوزادان ، درمان گرفتگی بینی نوزادان ، گرفتگی بینی در بارداری ، گرفتگی بینی نوزاد سه ماه ، گرفتگی بینی ، رفع گرفتگی بینی در نوزادان ، علت گرفتگی بینی نوزادان ، درمان گرفتگی بینی در بارداری ، گرفتگی بینی شیرخواران ، علت گرفتگی بینی در نوزادان ، علت گرفتگی بینی نوزاد در شب ، درمان گرفتگی بینی در دوران حاملگی ، گرفتگی بینی کودک در خواب ، گرفتگی بینی بعد عمل ، گرفتگی بینی بعد از عمل زیبایی ، گرفتگی بینی در نوزاد ، گرفتگی بینی در شیرخواران ، گرفتگی بینی نوزاد 3 ماهه ، درمان گرفتگی بینی در حاملگی ، درمان گرفتگی بینی زنان باردار ، دلایل گرفتگی بینی در کودکان ، گرفتگی بینی در کودکان هنگام خواب ، گرفتگی بینی پس از عمل ، گرفتگی بینی شبانه ، علت گرفتگی بینی در دوران بارداری ، رفع گرفتگی بینی در زنان باردار ، راه درمان گرفتگی بینی کودکان ، گرفتگی بینی کودک یک ساله ، علت گرفتگی بینی در کودکان ، رفع گرفتگی بینی کودکان ، درمان گرفتگی بینی کودک

عوارض قرص ستیریزین 10

 سیتریزین بهترین داروی آلرژی سیتریزین بهترین داروی ضد حساسیت این قرص 24 ساعت آسودگی از آلرژیهای فصلی مانند حساسیت استفاده 

احتیاط در مصرف دارو

از قرص های سیتریزین استفاده نکنید اگر:

  • به بیماری های مزمن کبد مبتلا هستید.
  • اگر به ماده فعال سیتریزین هیدروکلریدموجود در قرص سیتریزین یا هر ماده دیگر موجود در این قرص حساسیت دارید.
  • اگر به هیدروکسیزین حساسیت دارید.
  • اگر به داروهای خانواده پیپرازین حساسیت دارید.
  • اگر به برخی از قندها حساسیت دارید از این دارو استفاده نکنید مگر اینکه پزشک شما آن را تجویز کند.
  • اگر مبتلا به صرع هستید یا در معرض تشنج قرار دارید باید قبل از مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید.
  • داروهای ضد الرزی یا هیستامین ها - الرژی یاحساسیت.آسم. کهیر

    داروی ترکیبی دوم بکار رفته در قرص آنتی هیستامین دکونژستان ایرانی ضد  -در زمان استفاده از این داروها از رانندگی یا کار ک از داروهای آنتی هیستامین نسل دوم می توان به فکسو فنادین، لوراتادین، سیتریزین و  دارد می‌تواند جایگزین داروهای خوراکی آلرژی های فصلی شود و پرخونی و گرفتگی بینی 

موارد مصرف قرص های سیتریزین

استفاده از قرص سیتریزین در دوران حاملگی و شیردهی

مای پیکس لاو :قبل از مصرف هر گونه دارو در دوران حاملگی و شیر دهی حتما با پزشک خود مشورت کنید. همانند دیگر داروها از مصرف این قرص در دوران حاملگی باید خودداری شود. استفاده تصادفی این دارو توسط زن حامله هیچ گونه تاثیر مضری برای چنین ندارد. با این وجود مصرف این دارو باید قطع گردد. در طول دوران شیردهی نباید از این قرص استفاده کنید زیرا ماده سیتریزین وارد جریان شیر مادر می شود.

ستیریزین Cetirizine | دانشنامه پزشکی

 ستیریزین همچنین در درمان خارش و تورم ناشی از کهیر استفاده می شود. منع مصرف‌: در حساسیتمفرط به دارو یا هیدروکسی ‌زین ... TAGآنتی هیستامین اطلاعات دارویی داروهای ضد آلرژی زیرتک (Zyrtec) زیرتک چیست؟ . عطسه و آبریزش بینی دو روزی یه بار قرص سیتریزین مصرف میکنم،میخواستم ببینم عوارضی نداره؟

عوارض جانبی قرص های سیتریزین

نحوه مصرف و دوز معمول سیتریزین

قبل از شروع درمان، بروشور اطلاعات دارویی قرص که توسط شرکت دارویی متشر شده است را بخوانید. بروشور شرکت دارویی در مورد سیتریزین اطلاعات بیشتری به شما می دهد و لیستی از عوارض جانبی این دارو را به شما خواهد داد. دوزهای معمول ستیریزن به صورت زیر می باشد:

  • مای پیکس لاو :برای بزرگسالان و کودکان بزرگ تر از ۱۲ سال: یک قرص سیتریزین ۱۰ میلی گرم در روز
  • برای کودکان بین سنین ۶ تا ۱۲ سال: دو عدد سیتریزین ۵ میلی گرم در روز
  • برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال: دو عدد سیتریزین ۲.۵ میلی گرم در روز
  • اگر از داروی مایع سیتریزین برای کودک خود استفاده می کنید، از دوزهای نوشته روی بطری به دقت پیروی کنید تا بتوانید دوز مصرفی دقیق را به کودک خود بدهید.
  • می توانید از قرص های سیتریزین قبل یا بعد از غذا استفاده کنید. همچنین می توانید این قرص را با استفاده از یک لیوان نوشیدنی یا آب مصرف کنید.
  • مای پیکس لاو : اگر استفاده از یک دوز آن را فراموش کردید، نگران نباشید، فقط دوز بعدی را زمانی که احساس کردید به آن نیاز دارید مصرف کنید، هرگز برای جبران دوز فراموش شده در یک زمان دو قرص را مصرف نکنید.
  •  (قرص لتیزن 10) (ستیریزین 10) (قرص سیتریزین برای چیست) (قرص لتیزن) (عوارض قرص ستیریزین 10) (قرص ستیریزین) (عوارض قرص ستیریزین) (تداخل دارویی سیتریزین) (شربت ستیریزین کودکان) (عوارض قرص لتیزن) (قرص لتیزن 10 برای چیست) (سیتریزین برای کودکان) (شربت سیتریزین برای نوزاد) (لتیزن10) (ستیریزین 10 چیست) (عوارض شربت سیتریزین برای نوزادان) (شربت سیتریزین برای نوزادان) 

قرص های سیتریزین

عوارض جانبی و احتمالی مصرف این دارو

عوارض جانبی اغلب پس از اینکه بدن به مصرف داروی جدید عادت کرد بهبود می یابد، اما اگر هر یک از علایم عوارض قرص سیتریزین که در ادامه عنوان شده است ادامه یافت یا برای شما مشکلاتی ایجاد کرد بهتر است پزشک و یا متخصص خود را در جریان قرار دهید.

  • مای پیکس لاو :احساس خستگی یا خواب آلودگی: در این مورد بهتر است رانندگی نکنید و یا از وسایل و ماشین آلات استفاده نکنید و الکل ننوشید.
  • خشکی دهان: آدامس بدون هیچ گونه شیرینی را بجوید و یا شکلات هایی که هیچ گونه افزودنی شیرین ندارند را بمکید.
  • احساس مریضی: از وعده های غذایی ساده استفاده کنید و غذای تند مصرف نکنید.
  • اسهال: نوشیدن مقدار زیاد آب

اگر هر یک از علایم دیگر که احساس می کنید در اثر مصرف این قرص ایجاد شده است را تجربه کردید با پزشک و متخصص خود مشورت کنید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با این دارو جمع آوری و ترجمه شده است. قبل از مصرف هر گونه دارو حتما با پزشک و متخصص خود مشورت نمایید و از دستورات او پیروی کنید

(ستیریزین) (ستریزین) (قرص ستیریزین 10 چیست) (عوارض قرص سیتریزین) (ستیریزین برای کودکان) (عوارض سیتریزین) (لتیزن) (شربت سیتریزین) (لتیزن 10 میلی گرم) (ستیریزین10) (شربت ستیریزین) (شربت سیتریزین برای چیست) (ستیریزین 10 برای چیست؟) (عوارض شربت سیتریزین) (سیتریزن) (قرص سیتریزین) (شربت سیتریزین برای کودکان) (ستیریزین چیست) (لتیزن 10) (قرص ستیریزین 10 برای چیست؟)

موارد و مقدار مصرف سیتریزین: 

مای پیکس لاو : موارد و مقدار مصرف 
الف) رینیت آلرژیک فصلی. 

بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر : 5 تا 10 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. 
کودکان 2 تا 5 سال: 2.5 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. حداکثر دوز خوراکی 5 میلی گرم می‌باشد. 
ب) رینیت آلرژیک perennial، کهیر مزمن. 
بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر : 5 تا 10 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. 
کودکان 6 ماه تا 5 سال: 2.5 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. در کودکان 1 تا 5 سال ممکن است تا حداکثر دوز 5 میلی گرم در روز در 2 دوز منقسم افزایش پیدا کند. 
مقدار مصرف در نارسایی کلیه یا کبد: برای بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر که همودیالیز می‌شوند، آنهایی که نارسایی کبدی دارند و آنهایی که کلیرانس کراتینین کمتر از ml/min 31 دارند، دوزاژ روزانه 5 میلی گرم به صورت خوراکی می‌باشد. در کودکان زیر 6 سال که نارسایی کبدی یا کلیوی دارند، مصرف نشود. 
مکانیسم اثر 
اثر آنتی هیستامینی: ستیریزین اثر خود را از طریق مهار انتخابی رسپتورهای H1 محیطی اعمال می‌کند. 
فارماکوکینتیک 
جذب: به سرعت جذب می‌شود. 
پخش: میزان اتصال پروتئینی آن حدود 93% می‌باشد. 
متابولیسم: به مقدار بسیار اندکی بوسیله de alkylation اکسیداتیو به یک متابولیت با اثر آنتی هیستامینی بسیار اندک متابولیزه می‌شود. 
دفع: به صورت عمده، 50% به صورت داروی تغییر نیافته، در ادرار ترشح می‌شود. مقدار بسیار اندکی نیز وارد مدفوع می‌شود. 
موارد منع مصرف و احتیاط 
در بیماران حساس به هیدروکسی زین مصرف نشود. 
در بیماران با نارسایی کلیه با احتیاط مصرف شود. 

تداخل دارویی سیتریزین چیه؟: 
ملاحظات اختصاصی 
1- اطلاعاتی در مورد سو مصرف یا وابستگی به دنبال مصرف ستیریزین در دست نیست. 
2- دارو 4 روز قبل از تستهای تشخیصی پوست قطع شود. این دارو می‌تواند پاسخهای مثبت پوستی را متوقف کرده، کم کند یا بپوشاند. 
3- بیماران با خواب آلودگی زیاد مونیتور شوند. 
4- این دارو می‌تواند با یا بدون غذا مصرف شود. 

الف) رینیت آلرژیک فصلی. 
بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر : 5 تا 10 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. 
کودکان 2 تا 5 سال: 2.5 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. حداکثر دوز خوراکی 5 میلی گرم می‌باشد. 
ب) رینیت آلرژیک perennial، کهیر مزمن. 
بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر : 5 تا 10 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. 
کودکان 6 ماه تا 5 سال: 2.5 میلی گرم خوراکی یک بار در روز. در کودکان 1 تا 5 سال ممکن است تا حداکثر دوز 5 میلی گرم در روز در 2 دوز منقسم افزایش پیدا کند. 
مقدار مصرف در نارسایی کلیه یا کبد: برای بزرگسالان و کودکان 6 سال یا بزرگتر که همودیالیز می‌شوند، آنهایی که نارسایی کبدی دارند و آنهایی که کلیرانس کراتینین کمتر از ml/min 31 دارند، دوزاژ روزانه 5 میلی گرم به صورت خوراکی می‌باشد. در کودکان زیر 6 سال که نارسایی کبدی یا کلیوی دارند، مصرف نشود. 
مکانیسم اثر 
اثر آنتی هیستامینی: ستیریزین اثر خود را از طریق مهار انتخابی رسپتورهای H1 محیطی اعمال می‌کند. 
فارماکوکینتیک 
جذب: به سرعت جذب می‌شود. 
پخش: میزان اتصال پروتئینی آن حدود 93% می‌باشد. 
متابولیسم: به مقدار بسیار اندکی بوسیله de alkylation اکسیداتیو به یک متابولیت با اثر آنتی هیستامینی بسیار اندک متابولیزه می‌شود. 
دفع: به صورت عمده، 50% به صورت داروی تغییر نیافته، در ادرار ترشح می‌شود. مقدار بسیار اندکی نیز وارد مدفوع می‌شود. 
موارد منع مصرف و احتیاط 
در بیماران حساس به هیدروکسی زین مصرف نشود. 
در بیماران با نارسایی کلیه با احتیاط مصرف شود. 

تداخل دارویی سیتریزین چیه؟: 
ملاحظات اختصاصی 
1- اطلاعاتی در مورد سو مصرف یا وابستگی به دنبال مصرف ستیریزین در دست نیست. 
2- دارو 4 روز قبل از تستهای تشخیصی پوست قطع شود. این دارو می‌تواند پاسخهای مثبت پوستی را متوقف کرده، کم کند یا بپوشاند. 
3- بیماران با خواب آلودگی زیاد مونیتور شوند. 
4- این دارو می‌تواند با یا بدون غذا مصرف شود. 

بهترین قرص برای حساسیت فصلی چیه ؟

بعد رفتم از قرص ستیریزین استفاده کردم این قزص مشکل قرص  هیستامین دکونژستانت ) استفاده میکردم قرص قوی بود و حساسیت رو   درد درمون نداره و بهترین راه حلش همون قرص های لروتادین و سیتریزین هست! . و روز اول گفتند ۳ الی ۴ سال زمان بر هست و بعد ۳ سال بهبودی کامل حاصل شد و سال چهارم تثبیت کرد .

مکانیسم اثر سیتریزین: 
تداخل دارویی 
استفاده تو ام با ترکیبات آنتی کولینرژیک و دپرس کننده‌های سیستم اعصاب مرکزی ممکن است اثرات مضاعف داشته باشد. از استفاده تو ام پرهیز شود. 
تئوفیلین می‌تواند کلیرانس ستیریزین را کاهش دهد. 
استفاده تو ام با الکل ممکن است اثرات مضاعف داشته باشد. از مصرف الکل پرهیز شود. 


موارد منع مصرف و احتیاط سیتریزین: 
عوارض جانبی ستریزین
اعصاب مرکزی: گیجی، خستگی، سردرد، خواب آلودگی. 
گوش، چشم، حلق، بینی: خونریزی از بینی، فارنژیت. 
دستگاه گوارش: درد شکم، اسهال، تهوع، استفراغ، خشکی دهان. 
تنفسی: برونکواسپاسم، سرفه. 
مسمومیت و درمان 
تظاهرات بالینی: خواب آلودگی. 
درمان: علامتی و حمایتی می‌باشد و دارو به صورت مؤثر با دیالیز برداشته نمی‌شود. 

بهترین نکات درمانی در مقابله با آلرژی های فصلی

 فصل بهار به خاطر عطسه های مداوم متنفرم با پایان یافتن بهار عطسه من هم تمام میشود.ضمنا از داروی آنتی هیستامین و بقیه داروهای ضد حساسیت استفاده  در زمان خواب در روز هم فقط آبریزش بینی و عطسه های پی در پی دارم .از قرص ضد حساسیت سیتریزین استفاده


اطلاعات دیگر قرصهای سیتریزین: 

طبقه‌بندی فارماکولوژیک: آنتاگونیست اختصاصی رسپتور H1. 
طبقه‌بندی درمانی: آنتی هیستامین. 
طبقه‌‌بندی مصرف در بارداری: رده B 
نام‌های تجاری: Apo - Cetirizine, Cetirizin HEXAL, Letizen 

cetrizine

قرص ستیریزین- ناژو 10 میلی گرمی. - این دارو برای مقدار و نحوه مصرف دارو برای هر بیمار را پزشک تعیین می کند اما مقدارمصرف  


نکات قابل توصیه به بیمار در مورد سیتریزین
چنانچه با مصرف دارو خواب آلودگی اتفاق بیفتد، از انجام فعالیتهای پرخطر پرهیز شود. مصرف چای یا قهوه می‌تواند به کم شدن خواب آلودگی کمک کند. 
مصرف در سالمندان: نیمه عمر دارو و کلیرانس توتال آن افزایش می‌یابد. اما تنظیم دوزاژ دراین بیماران نیازی نیست. 
مصرف در کودکان: بی خطری و کارایی دارو در کودکان کوچکتر از 6 ماه اثبات نشده است. 
مصرف در شیردهی: دارو در شیر ترشح می‌شود. از مصرف خودداری شود. 

ستیریزین

 مونوگراف داروی ستیریزین، موارد مصرف، تداخلات دارویی، مصرف در بارداری  ستیریزین برای درمان موقتی علائم بیماری تب یونجه (آلرژی فصلی، یا آلرژی  به سیتریزین، هیدروکسی زین و یا هر داروی دیگریحساسیت دارید.  داروهای ضد تشنج; سایر داروهای مورد استفاده برای سرماخوردگی یا آلرژی ها


اشکال دارویی: 
اشکال دارویی: 
Syrup: 5mg/5ml 
Capsule, Gelatin Coated: 10mg 
Tablet: 5, 10mg 
Tablet, Extended Release: Cetirizine Dihydrochloride 5mg (Immediate Relaese) +Pseudoephedrine Hydrochloride 120mg 

ستیریزین - Cetirizine

صفحه اصلیدارو و مکملآنتی هیستامین ها ( ضد حساسیت )ستیریزین - Cetirizine  عوارض دارو. اگر هر یک از این علائم ( خواب آلودگی، خستگی بیش از حد، خشکی دهان، اشکال در تنفس. برای آرام بخش، قرص های خواب آور، داروهای تسکسن دهنده و تئوفیلین ( تئو-24، Theolair ) مصرف می کنید با  در رینیت آلرژیک فصلی و کهیر مزمن.
اطلاعات دیگر از سیتریزین : 
طبقه‌بندی فارماکولوژیک: آنتاگونیست اختصاصی رسپتور H1. 
طبقه‌بندی درمانی: آنتی هیستامین. 
طبقه‌‌بندی مصرف در بارداری: رده B 
نام‌های تجاری: Apo - Cetirizine, Cetirizin HEXAL, Letizen 
نکات قابل توصیه به بیمار 
چنانچه با مصرف دارو خواب آلودگی اتفاق بیفتد، از انجام فعالیتهای پرخطر پرهیز شود. مصرف چای یا قهوه می‌تواند به کم شدن خواب آلودگی کمک کند. 
مصرف در سالمندان: نیمه عمر دارو و کلیرانس توتال آن افزایش می‌یابد. اما تنظیم دوزاژ دراین بیماران نیازی نیست. 
مصرف در کودکان: بی خطری و کارایی دارو در کودکان کوچکتر از 6 ماه اثبات نشده است. 

مصرف در شیردهی: دارو در شیر ترشح می‌شود. از مصرف خودداری شود. 


برگرفته از : MYPIXLOVE.BLOGSKY.COM


اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

عوارض مصرف داروی ضدحساسیت در بارداری 

نمناک سبک زندگیبارداری و نوزاد عوارض مصرف داروی ضدحساسیت در بارداری ... تر خواب آلودگی شدید ایجاد کنند استفاده از لوراتادین و سیتریزین توصیه می شود.  آنتی هیستامین ها برای درمان آلرژی فصلی یا دائمی و نیز به عنوان درمان فواید استفاده از این داروها در زمان بارداری 

(موارد مصرف سیتریزین) (عوارض شربت سیتریزین برای کودکان) (قرص ستیریزین10) (ستیریزین) (قرص ستیریزین 10 برای چیست) (قرص سیتریزن) (ستیریزین برای چیست) (قرص cetirizine hexal چیست) (عوارض سیتریزن) (قرص ستیریزین 10) (شربت سیتریزن) (لتیزن ۱۰) (عوارض ستیریزین) (شربت ستیریزین برای کودکان) (عوارض ستیریزین 10) (داروی ستیریزین چیست) (قرص سیتیریزین) (دوز شربت سیتریزین برای کودکان) (عوارض قرص سیتریزن) (عوارض قرص سیتیریزین) (قرص لتیزن 10 میلی گرم) (عوارض داروی ستیریزین) (سیتریزین چیست) (قرص ستیریزین برای چیست) (ستیریزین

(موارد مصرف سیتریزین) (عوارض شربت سیتریزین برای کودکان) (قرص ستیریزین10) (ستیریزین) (قرص ستیریزین 10 برای چیست) (قرص سیتریزن) (ستیریزین برای چیست) (قرص cetirizine hexal چیست) (عوارض سیتریزن) (قرص ستیریزین 10) (شربت سیتریزن) (لتیزن ۱۰) (عوارض ستیریزین) (شربت ستیریزین برای کودکان) (عوارض ستیریزین 10) (داروی ستیریزین چیست) (قرص سیتیریزین) (دوز شربت سیتریزین برای کودکان) (عوارض قرص سیتریزن) (عوارض قرص سیتیریزین) (قرص لتیزن 10 میلی گرم) (عوارض داروی ستین | عوارض و نحوه استفاده سیتریزین | داوری ضد حساسیت ف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.