دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس شوهر دختر اکبر عبدی | بیوگرافی المیرا عبدی

عکس شوهر دختر اکبر عبدی | بیوگرافی المیرا عبدی

تصویر شوهر دختر اکبر عبدی و اکبر عبدی و عکس همسر دختر اکبر عبدی و شوهر دختر اکبر عبدی و المیرا عبدی و همسر المیرا عبدی را در مای پیکس لاو ببینید.

المیرا عبدی در کنار همسرشاکبر عبدی

اکبر عبدی

عکس المیرا عبدی را در کنار همسرش مشاهده نمایید.

المیرا عبدی دختر اکبر عبدی کمدین مشهور ایرانی است . او در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده است. وی در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در کمدی آپارتمانی «یکی برای همه» ایفای نقش کرده است.

در این مطلب گفتگوی خانم المیرا عبدی دختر یکی یکدانه و هنرمند اکبر عبدی را مطالعه میکنید.

 

 

عکس المیرا عبدی دختر اکبر عبدی و همسرش

عکس لو رفته المیرا عبدی دختر اکبر عبدی و همسرش. در زیر تصویری از المیرا عبدی دختر اکبر عبدی بازیگر معروف ایران و همسرش را مشاهده میکنید.


 از بیوگرافی خودتان بفرمایید.
- متولد سی و یکم خرداد سال 66 هستم. در رشته تجهیزات پزشکی درس می خوانم، برادر و خواهر هم ندارم.

از اینکه تک فرزند هستید، ناراحت نیستید؟
- اوایل که کوچکتر بودم خیلی برایم سخت بود، چون همیشه دلم می خواست همبازی داشته باشم اما حالا که بزرگتر شده ام برایم عادی است.

عکس دختر و داماد اکبر عبدی + عکس پدر و مادرش

المیرا عبدی، دختر بازیگر محبوب ایران اکبر عبدی که ظاهرا در فیلم جدید مسعود ده نمکی به نام ”رسوایی” ایفای نقش کرده بود  اکبر عبدی از

چطور شد وارد دنیای هنر شدید؟
- در دوران دانشجویی از تئاتر دانشجویی شروع کردم. دو تئاتر و دو فیلم بازی کردم که در واقع در کنار پدرم بود.

 از چه زمانی کارهای پدرتان را پیگیر بودید؟
- تقریبا 9-8 ساله بودم که متوجه شدم پدرم فرد معروفی هستند و تقریبا از 15-14 سالگی همه کارهایشان را پیگیری می کنم.اکبر عبدی

اکبر عبدی

 المیرا عبدی و پدرش


پدرتان بارها در گفتگوهایشان اشاره کرده که خودتان راهتان را انتخاب کرده اید، همینطور است؟
- بله، کاملا درست است. پدرم فقط به من پیشنهاد کردند که بازیگری را امتحان کنم. من هرگز دوست ندارم از موقعیت ایشان سوءاستفاده کنم.

مادرتان چگونه شما را حمایت می کنند؟
- من و مادرم بیشتر روزها به دلیل کار پدرم، تنها بودیم و او برای من و حتی برای پدرم، بزرگترین پشتیبان بوده و هستند. من ایمان دارم اگر حمایت های مادرم نبود، شاید هرگز اکبر عبدی، اکبر عبدی نمی شد.

عکس: المیرا عبدی و همسرش ( دختر اکبر عبدی )

در این شماره بیوگرافی ، سبک زندگی و عکس های زیبا از سبک لباس  ارمیا عبدی ، دختر بازیگر محبوب ایران اکبر عبدی

از آنجا که دختر خانم ها (بابایی) هستند، وقتی مردم به بابا علاقه نشان می دهند، حسودی نمی کنید؟
- وقتی خیلی کوچک بودم این حس بابایی بودن در من هم زیاد بود اما چون خیلی پیش می آمد که پدرم به مسافرت کاری می رفتند فهمیدم که نباید به حضور فیزیکی ایشان وابسته شوم. از علاقه مردم به بابا هم ناراحت نمی شوم و شاید بتوانم بگویم از این بابت هم خیلی خوشحالم.

عکس عروسی دختر اکبر عبدی - سایت عکس بازیگران

 عبدی دختر اکبر عبدی و عکس مراسم عروسی عکس+عروسی+دختر+اکبر+عبدی  عکس دختر و داماد اکبر عبدی عکس پدر و مادرش | ساتین

المیرا عبدی و پدرش اکبر عبدی 

المیرا عبدی دختر اکبر عبدی هم بازیگر شد +عکس

 دختر اکبر عبدی بازیگر شد المیرا عبدیالمیرا عبدی دختر اکبر عبدی کمدین مشهور المیرا عبدی در کنار پدرش در نمایی  عکس های سارا صوفیانی و شوهرش که 28 سال از خودش بزرگتر است · 

 

به نظر شما چرا پدرتان هنرمندی معروف و محبوبند؟
- به خاطر دل صاف و مهربانی است که دارد. تا به حال به یاد ندارم که ایشان در سخت ترین شرایط، خودشان را از مردم پنهان کنند. همیشه خودش را از مردم می داند و همیشه دوست دارد تا آنجا که می تواند به همه کمک کند.

دختر و داماد اکبر عبدی بازیگر محبوب ایران /عکس

منبع: ظهور. دختر و داماد اکبر عبدی بازیگر محبوب ایران /عکس. گالری شخصی جواهرات هنرمندان + تصاویر · چگونه با همسرتان خاطرات خوش نوروزی بسازید !؟ برچسب ها 

وقتی با بابا برای گردش می روید چه اتفاقاتی می افتد؟
- ما نمی توانیم خیلی به گردش برویم. شاید تنها گردش ما رستوران رفتن های گاه و بیگاه باشد که آنجا هم معمولا در محاصره ابراز علاقه مردم به پدرم قرار می گیریم. یادم می آید یک شب به دعوت یکی از دوستان به رستوران رفته بودیم که به محض بیرون آمدن از رستوران، با تعداد زیادی از مردم روبرو شدیم. آنها پدرم را دوره کردند و با ابراز لطف از ایشان امضا می خواستند. آن شب؛ من و مادرم به خانه برگشتیم اما پدرم دقیقا سه ساعت بعد، حدود دو نیمه شب به منزل رسیدند! باور می کنید بابا 3 ساعت بیرون ماند تا امضا بدهد و عکس یادگاری بگیرد.

 

المیرا عبدی

اکبر عبدی به همراه پدر و مادرش و دخترش + عکس، بیوگرافی 

المیرا عبدی، دختر بازیگر محبوب ایران اکبر عبدی که ظاهرا در فیلم جدید مسعود ده نمکی به نام ”رسوایی” ایفای نقش کرده بود. اکبر عبدی... عکس دختر و داماد اکبر عبدی.


راستی بابا از چه چیزی خیلی ناراحت می شوند؟
- از دروغ.

کدامیک از نقش هایی را که تا به حال بازی کرده اید، بیشتر دوست دارید؟
- در واقع همه آنها را اما وقتی در فیلمی نقش خودم را بازی کردم، یعنی دختر اکبر عبدی را...

زندگی خصوصی اکبر عبدی و دخترش المیرا + تصاویر

در این مطلب گفتگوی خانم المیرا عبدی دختر یکی یکدانه و هنرمند اکبر عبدی را مطالعه میکنید. از بیوگرافی خودتان بفرمایید. - متولد سی و یکم خرداد سال 66 هستم.

کدامیک از نقش هایی که پدرتان تا به حال بازی کرده اند برای شما جذاب تر است؟
- مادر، دزد عروسک ها و اجاره نشین ها.

از عموی شهیدتان چیزی به یاد دارید؟
- چیزی که از ایشان به یاد دارم این است که بسیار مهربان بودند.

قیمت گذاری روی دختر اکبر عبدی جنجالی شد + عکس

 گفتنی است که اکبر عبدی قبل از گفتن این خاطره به رفتار بد عرب ها با مردم اشاره کرده و گفت 

بهترین کادویی که از پدرتان گرفته اید چه بود؟
- همه کادوها اما مسلما خودرویی که برایم خریدند.

 

 اکبر عبدی و دخترش

عکس: المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی اسطوره سینمای ایران

المیرا عبدی، دختر اسطوره سینمای ایران یکی از بازیگران فیلم سینمایی «جابجا» است.

شما بهترین هدیه ای که به بابا داده اید چه بود؟
- کادو خریدن که برای پدرم خیلی سخت است چون خدا را شکر همه چیز دارند اما ایشان خیلی دوست دارند که برایشان بادامبخریم!

پدرتان که قبلا ورزشکار بودند حالا میانه شان با ورزش چگونه است؟
- بابا کوهنورد خوبی بودند اما در حال حاضر به خاطر برخی مسائل پزشکی نمی توانند کوهنوردی کنند.

المیرا عبدی دختر اکبر عبدی همسر چه کسی است + عکس

دختر اکبر عبدی المیرا بهمراه همسرش + عکسElmira-Abdi  المیرا عبدی دختر اکبر عبدی در کنار همسرش . المیرا عبدی دختر اکبر عبدی

عجیب ترین شایعه ای که در مورد پدر شنیده اید چه بود؟
- چند وقت پیش پدرم برای انجام کاری به مسافرت رفته بودند که ناگهان یکی از دوستان با منزل ما تماس گرفتند و گفتند که از کسی شنیده اند که پدرم امروز فوت کرده و در بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند. بنده خدا با گریه و زاری تماس گرفته بود که به ما تسلیت بگوید! من و مادرم در حالی که بسیار شوکه شده بودیم با پدرم تماس گرفتیم و خوشبختانه او حالشان خوب بود ولی آن چند لحظه بدترین روزهای زندگی من و مادرم بود.


دختر اکبر عبدی در کنار همسرش + عکس

منبع : mypixlove.blogsky.com


دختر اکبر عبدی در کنار همسرش + عکس

دختر اکبر عبدی و اکبر عبدی و عکس دختر اکبر عبدی و شوهر دختر اکبر عبدی و المیرا عبدی و همسر المیرا عبدی َوهر دختر اکبر عبدی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.