دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

لحظه تحویل سال نو 1396 در افغانستان + زمان دقیق شروع عید نوروز 96 افغانستان

لحظه تحویل سال 1396 در افغانستان + زمان دقیق شروع عید نوروز 96 افغانستان

ساعت دقیق تحویل سال ۱۳۹۶ در افغانستان Norooz afghanestan 1396 Time

afghanestan Nowruz 1396 | ساعت و دقیقه شروع عید نوروز ۱۳۹۶ و لحظه تحویل سال درافغانستان نوروز96 در  افغانستان آغاز سال نو افغانستان 96 ازبکستان جشن عید نوروز درافغانستان 96
نتیجه تصویری برای لحظه تحویل سال 1396 در افغانستان

لحظه دقیق تحویل سال 1396 در کشور افغانستان

وقت تحویل سال 1396افغانستان ,عید نوروز96 ,سال نو شمسی,سال نو خورشیدی,تحویل سال 96افغانستان ,سال جدید,تحویل عید نوروزافغانستان 96,تحویل سال,زمان سال تحویلافغانستان 96 ,ساعت تحویل سال,tahvile sal 1396 
زمان دقیق شروع عید نوروز 96 در افغانستان برابر است با ساعت 14:58 دقیقه مای پیکس لاو عید و سال نو 96 خوبی برای شما افغانی های عزیز آرزو میکند. شاد باشید

مای پیکس لاو : مراسم جشن نوروز در افغانستان از روز اول ماه حمل جشن گرفته می‌شود. آغاز مراسم جشن نوروز در افغانستان در شهر مزار شریف در شمال افغانستان از شکوه خاصی بر خوردار است و مردم از نقاط مختلف افغانستان از دیر باز تاکنون در آغاز فصل بهار خود را به شهر مزار شریف رسانده و در جوار بارگاه منسوب به مرقد امام علی(علیه السلام) جشن‌های نوروز را با بر افراشتن علم در کنار مرقد این امام همام آغاز می‌کنند.

تاریخ عید نوروز 1396 افغانستان

 عید فطر 96 چه روزی است نوروز 96 افغانستان  لحظه تحویل سال 96 –   تاریخ  ۱ فروردین جشن نوروزجشن سال نو ۲ فروردین  افغانستان عیدنوروز ۳ فروردین عیدنوروز ۴ فروردین عیدنوروز افغانستان تاریخ پیدایش نوروز – افغانستان.
همزمان با برافراشته شدن علم سخی در مزار شریف، ۲۱ گلوله توپ نیز به رسم احترام شلیک می‌شود.

زیارتگاه روضه مزار شریف تا ۴۰ شبانه‌روز پذیرای زائران است و بخصوص در روزهای چهارشنبه و شب‌های جمعه، ازدحام جمعیت در داخل و اطراف حرم به بیشترین حد خود می‌رسد.

باور عامیانه مردم افغانستان بر این است که امام علی(علیه السلام) در روز اول نوروز به خلافت رسیده است و لذا جشن‌های نوروز در این کشور با نام امام علی (علیه السلام) پیوند خورده است.

کابل از مناطق مهم دیگری است که زیارت سخی در آن انجام می‌شود و در آنجا نیز پرچم منسوب به مولا علی (علیه السلام) توسط علما، روحانیون و پهلوانان کابل در اولین روز ماه حمل همزمان با تحویل سال نو برافراشته شده و تا چهل روز که علم بر افراشته است، مردم به زیارت سخی آمده و به نیایش و دعا می‌پردازند.
در شهر «هرات» در غرب افغانستان نیز، مردم این شهر در روز اول ماه حمل به مساجد و تکایا می‌روند و آغاز سال نو را گرامی می‌دارند.
مردمان این شهر که در همسایگی ایران به سر می‌برند آغاز سال نو را با دعای تحویل سال در مساجد آغاز می‌کنند و در هنگام تحویل سال با دعا و نیایش از خداوند می‌خواهند که سال نو را سال خوبی برای آنها قرار دهد.
 

نوروز 1396 افغانستان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

زمان برگزاری نوروز96 افغانستان در آغاز فصل بهار است که امروزه به آن برابری

 بهاری یا اکیونوس می‌گویند. نوروز96  در ایران و افغانستان آغازسال نو  96 

در گاه‌شماری هجری خورشیدی، لحظه تحویل سال 96 افغانستان 


زیارت مزار «سلطان میر عبدالله الواحد شهید»، نواده امام حسن مجتبی (علیه السلام) و بنا به برخی منابع، پدر حضرت عبدالعظیم حسنی، در جنوب شهر هرات افغانستان، یکی از مهم‌ترین مناطقی است که در روز اول نوروز علم منسوب به امام علی(علیه السلام) در آنجا بر افراشته می‌شود و در هنگام دعای تحویل سال مردم ظرف‌هایی از آب را به زیارتگاه می‌آورند و بعد از پایان دعا، آن آب تبرک شده و دعا خوانده را به بیماران داده و از خداوند شفای بیمار خود را طلب می‌کنند.
در گذشته در افغانستان، جشن نوروز با نام‌هایی چون «جشن نوروز»، «عید جمشیدی» و یا «نوروز سلطانی» نامیده می‌شد و امروزه نیز با نام‌هایی چون «جشن نوروز»، «نوروز باستان»، «میله گل سرخ» و «عید نوروز» نامیده می‌شود.
منبع : mypixlove.blogsky.com خبرگزاری خامه پرس - فارسی افغانستان

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنی

جشن عید نوروز در افغانستان 1396 96 2017

 نوروز96 در ایران و افغانستان 96 آغاز سال نو افغانستان عید افغانستان 96 چه روزی است نوروز 96 لحظه تحویل سال ، عید فطر افغانستان

لحظه تحویل سال نو 1396 در افغانستان ، زمان دقیق شروع عید نوروز 96 افغانستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.