دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ثبت نام سهام عدالت سال 96 | آدرس سایت سهام عدالت | آموزش ثبت نام سهام اسفند 95

ثبت نام سهام عدالت سال 96 | آدرس سایت سهام عدالت | آموزش ثبت نام سهام اسفند 95 آدرس سایت جدید سهام عدالت samanese.ir ، شرایط ثبت نام سهام عدالت 17 18 19 اسفند 95 ، نحوه ثبت نام سهام عدالت 96 ، روش ثبت نام و جزئیات ثبت نام سهام عدالت 20 اسفند 95 فروردین 96 ، سود سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

ثبت نام سهام عدالت 95|سهام عدالت بازنشستگان 96 ، نحوه و شرایط ثبت نام سهام عدالت اسفند 95

سهام عدالت تا پایان سال 95  سهام عدالت دریافت فرم ثبت نام سهام عدالت کارگران95+زمان واریز و دریافت اعلام اسامی سهام عدالت سال 1396 ، نحوه ثبت نام سهام عدالت - سایت 95-96 

آدرس سایت جدید سهام عدالت samanese.ir

ثبت نام سهام عدالت اسفند۹۵

اعلام زمان واریز سود سال 95 سهام عدالت در سال 96 + آدرس سایت سهام عدالت  ثبت نام نهایی سهام عدالت مشمولین  صورتحساب مشمولان سهام عدالت از نیمه اسفند 95

آدرس سایت سهام عدالت

سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی samanese.ir از امروز راه‌اندازی شد و قابل استفاده می باشد.


 

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از فردا سه شنبه مورخ ۱۷ / ۱۲ / ۱۳۹۵ برای مشمولین محترم و دریافت صورتحساب مربوطه راه اندازی خواهد شد.

مشمولان سهام عدالت از سال 96 سود دریافت می کنند

سود سهام عدالت به ثبت نام شدگان سال 95، حساب خزانه واریز نخواهد شد و در سال 96 پرداخت سود سهام عدالت اسفند 96

بر اساس این گزارش به منظور کسب اطلاع توسط عموم مردم از مشمول بودن یا نبودن خود در طرح سهام عدالت و دریافت صورت وضعیت سهام عدالت توسط مشمولین طرح ، سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی فوق راه اندازی شده است. این سامانه تنها پایگاه رسمی اطلاع رسانی سهام عدالت در کشور می باشد و خدمات آن نظیر ارایه صورت وضعیت و صدور قبض پرداخت برای مشمولین برقرار شده و تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

نحوه پیگیری سهام عدالت با کد ملی در سامانه رهگیری سهام عدالت 

عدالت با کد ملی معرفی شماره حساب سهام عدالت و پیگیری سهام عدالت خود ، تنها سامانه رسمی سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir می باشد. 19 اسفند سود سهام عدالت درسال 96 قابل پرداخت خواهد بود نحوه ثبت نام بیمه سلامت

همچنین اطلاعیه ها، اخبار و پاسخ سوالات متداول در مورد سهام عدالت از طریق این نشانی قابل دریافت است.

سهام عدالت
سامانه سهام عدالت با بانک اسامی و اطلاعات مشمولان سهام عدالت مرتبط بوده و خدمات آن به شرح ذیل است:
اعلام مشمول بودن یا نبودن هر فرد در طرح سهام عدالت.
اعلام وضعیت متوفی بودن مشمول .
صدور صورت وضعیت تسویه اقساط مشمول .
صدور قبض پرداخت مانده ارزش تسویه نشده سهام عدالت.

استفاده از سامانه سهام عدالت مشروط به ورود شماره ملی(کدملی) و برخی مشخصات هویت شخصی در سامانه است و ضرورت دارد این اطلاعات توسط شخص مشمول یا ولی، قیم و یا وکیل قانونی وی با دقت وارد سامانه شود. همچنین، درج شماره تلفن همراه معتبر در سامانه جهت برقراری تماس یا اطلاع رسانی احتمالی توسط سازمان خصوصی سازی الزامی است.

ثبت نام سهام عدالت 95

ارزش سهام عدالت ۵۵۰ هزار تومان/ برای ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت به سایت سهام عدالت/ برگه های سهام عدالت نیمه دوم سال 96

کلیه مشمولین که در دوره ده ساله اجرای طرح سهام عدالت از ابتدای سال۱۳۸۵ تا پایان سال۱۳۹۴ ثبت نام شده قطعی در تعاونی های سهام عدالت شهرستان ها بوده اند، می توانند با مراجعه به این سامانه، ضمن کسب اطلاع از مشمول بودن، صورت وضعیت تسویه اقساط خود را مشاهده یا از آن نسخه چاپی تهیه کنند.

افرادی که طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ در طرح سهام عدالت ثبت نام اولیه نموده اند، لیکن فرآیند ثبت نام خود را پس از دریافت دعوت نامه، تکمیل فرم اطلاعات و مراجعه به شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستان ها در سال های مزبور ، تکمیل نکرده و ثبت نام نهایی نشده اند، مشمول سهام عدالت محسوب نمی شوند.

پرداخت سود سهام عدالت از سال 96

 ورقه سهام عدالت  اسفند امسال سود سهام عدالت سال مالی 95 مشمولین را در سال 96 هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال96

مشخصات هویتی کلیه مشمولین سهام عدالت تا دی ماه سال ۱۳۹۵ از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال کشور اخذ و به روز رسانی شده است و آخرین مشخصات هویتی مزبور ملاک عمل در اعلام وضعیت مشمولین و ارایه صورت وضعیت تسویه اقساط است.
Image result for ‫ثبت نام سهام عدالت سال 96 | آدرس سایت سهام عدالت | آموزش ثبت نام سهام اسفند 95‬‎
در خصوص مشمولین سهام عدالت که طبق اطلاعات اخذ شده تا دی ماه ۱۳۹۵ از سازمان ثبت احوال کشور، جزو فوت شدگان تعیین شده اند، متعاقبا از طریق سامانه سهام عدالت به همین نشانی اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت ثبت نام سهام عدالت + آموزش

=ثبت+نام+سهام+عدالت+95 هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال 96 سامانه ثبت‌نام سهام عدالت کارگران ساختمانی و فصلی در 16 اسفند · لیست بهترین کانال تلگرام – 96

مای پیکس لاو : مشمولین سهام عدالت می توانند تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۶ ، پس از مشاهده صورت وضعیت تسویه اقساط خود، در خصوص باقی مانده ارزش سهام تخصیصی که به طور کامل از طریق سود شرکت های سرمایه پذیر تسویه نشده است، به مبلغی دلخواه که بابت آن تمایل به پرداخت داشته و این مبلغ را در سامانه تعیین می کنند(حداقل مبلغ انتخابی ۰۰۰ر۱۰۰ رالم و حداکثر معادل مبلغی که در ردیف ۶صورت حساب مشمول تحت عنوان باقیمانده ارزش اولیه سهام تخصیصی درج شده است) ، یک قبض پرداخت دارای شناسه واریز و معادل مبلغ انتخاب شده خود از سامانه دریافت نمایند. لازم به ذکر است، مشمولانی که در صورت حساب خود از تخفیف برخوردارند، فاقد قبض پرداخت هستند و اکیدا  نیز نباید هیچ وجهی به هر حساب دیگری واریز نمایند.
Image result for ‫ثبت نام سهام عدالت سال 96 | آدرس سایت سهام عدالت | آموزش ثبت نام سهام اسفند 95‬‎
با توجه به شروع ارایه خدمات سامانه سهام عدالت از هفدهم اسفند ماه جاری و به منظور ایجاد شرایط مطلوب جهت استفاده از سامانه در روزهای ابتدایی فعالیت آن، رقم سمت راست شماره ملی(کد ملی) به عنوان عدد مجاز جهت مراجعه به سامانه طی دوره ده روزه اول فعالیت آن تعیین شده است. بر این اساس، جدول زمانبندی مراجعه به سامانه سهام عدالت طی ده روز اول فعالیت آن مطابق زیر است:

جدول زمانبندی مجاز برای مراجعه به سامانه سهام عدالت در ده روز شروع فعالیت سامانه :
اطلاعیه راه اندازی سامانه سهام عدالت
پس از برنامه ده روزه اول فعالیت سامانه،تا پایان شهریورماه ۱۳۹۶ کلیه مراجعه کنندگان بدون محدودیت در عدد سمت راست کد ملی خود اجازه ورود به سامانه را دارند.
پرداخت های مشمولین سهام عدالت در این مرحله فقط از طریق شعب بانک ملی ایران و یا از منوی پرداخت قبوض دستگاه های خودپرداز این بانک صورت می گیرد و مشمولین می توانند مبلغ مورد نظر خود را با استفاده از شناسه پرداخت و معادل مبلغ درج شده در قبض پرداخت که از سامانه سهام عدالت دریافت می نمایند و با در اختیار داشتن این مبلغ، پرداخت کنند. پرداخت هرگونه وجهی درخصوص سهام عدالت به جز از طریق بانک ملی ایران و خارج از دو حالت فوق غیرقانونی است.
به مشمولین محترم سهام عدالت و سایر مردم عزیز کشور اکیدا توصیه می شود در فرآیند اجرای طرح ساماندهی سهام عدالت از پرداخت هرگونه وجه به افراد ناشناس اعم از مراجعان حضوری به درب منازل یا از طریق واریز پول به حساب سایت های اینترنتی و  شبکه های اجتماعی و نظیر آن به طور جدی اجتناب کنند . همچنین اعلام می شود هر گونه معامله و خرید و فروش سهام عدالت و یا اقدامات مشابه کاملا غیرقانونی بوده و بلااثر می باشد.
ورود به سامانه سهام عدالت و کار با سامانه توسط مشمولین محترم مستلزم کسب راهنمایی اولیه می باشد. به همین منظور و جهت تسهیل موضوع و راهنمایی مشمولین، راهنمای سامانه سهام عدالت شامل توصیه های کلی و گام های ده گانه  نحوه کار با سامانه در صفحه اول سامانه قرار داده شده است. از مشمولین سهام عدالت درخواست می شود قبل از شروع کار ، راهنمای آن را با دقت مطالعه و طبق مفاد آن اقدام کنند تا استفاده از خدمات سامانه برای آنان سریع و نتیجه بخش شود.

آغاز دور جدید ثبت‌نام سهام عدالت/سهامداران جدید چه کسانی هستند 

 کلیه افراد ثبت‌نام شده تا پایان سال ، مشمولان نهایی سهام عدالت 

مشمولین سهام عدالت می توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات متداول در مورد طرح ساماندهی سهام عدالت، با سامانه تلفن گویای سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸ که به همین منظور در سازمان خصوصی سازی مستقر است، تماس برقرار نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ سامانه رسمی طرح توزیع سهام عدالت به نشانی samanese.ir از امروز راه‌اندازی شد و توسط مشمولین و مراجعه‌کنندگان قابل استفاده می‌باشد.

Image result for ‫ثبت نام سهام عدالت سال 96 | آدرس سایت سهام عدالت | آموزش ثبت نام سهام اسفند 95‬‎

بر اساس این گزارش، این سامانه در راستای اطلاع‌رسانی از آخرین خبرها و اطلاعیه‌های مربوط به سهام عدالت طراحی و راه‌اندازی شده است و مشمولین و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر آگاهی از خبرهای این حوزه با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، نسبت به رفع سوالات و ابهامات خود در زمینه سهام عدالت اقدام کنند.

گفتنی است؛ این سامانه که تنها سامانه رسمی کشور در خصوص سهام عدالت می‌باشد در آینده بستری را فراهم خواهد آورد تا مشمولین با مراجعه به آن صورتحساب سهام عدالت خود را مشاهده و از جزئیات آن با خبر شوند که این موضوع نیز از طریق همین سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد.


پوری حسینی تصریح کرد:تیرماه سال 96 سود شرکت های سهام عدالت هرچقدر که باشد بین مشمولان توزیع خواهد شد، اما دستکم تا شهریورماه سال آینده هیچ ورقه سهمی بین مشمولان توزیع نخواهد شد.

گزارش مراحل مختلف مشمولان سهام عدالت

مرحلهگروههای مورد شناساییتعداد مشمولان
1مرحله اول:مددجویان نهادهای حاکمیتی(کمیته امداد و سازمان بهزیستی) و رزمندگان فاقد شغل4 میلیون و 529 هزار و 463 نفر
2تکمیلی مرحله اول:مددجویان نهادهای حاکمیتی(کمیته امداد و سازمان بهزیستی) و رزمندگان فاقد شغل3 میلیون و 41 هزار و 658 نفر
3مرحله دوم:روستاییان سرپرست خانوار فاقد شغل5 میلیون و 535 هزار و 557 نفر
4تکمیلی مرحله دوم:کلیه روستاییان و عشایر11 میلیون و 290 هزار و 588 نفر
5مرحله سوم:کارکنان شاغل در دستگاههای اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی12 میلیون و 302 هزار و 309 نفر
6تکمیلی مرحله سوم:کارکنان شاغل در دستگاههای اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی1 میلیون و 493 هزار و 924 نفر
7مرحله چهارم:ایثارگران(والدین، همسر و فرزندان شهید و افراد تحت تکلفل آنها، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنها1میلیون و 259 هزار و 892 نفر
8مرحله پنجم:دختران کارگر مجرد و زنان کارگر سرپرست خانوار(مشمول قانون کار)6 هزار و 902 نفر
9مرحله ششم:خدام مساجد، حسینیه ها و امام زاده ها و اماکن زیارتی متبرکه31 هزار و 319 نفر
10مرحله هفتم:طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور167 هزار و 693 نفر
11مرحله هشتم:بیماران خاص11 هزار و 168 نفر
12مرحله نهم:کارکنان ستادهای نمازجمعه6 هزار و 735 نفر
13مرحله دهم:کارکنان هیات های تحریریه رسانه ها(خبرنگاران)8 هزار و 680 نفر
14مرحله یازدهم:دست اندرکاران امر شناسایی و واگذاری سهام عدالت9 میلیون و 540 هزار و 305 نفر
15مرحله دوازدهم:مددجویان و کارکنان موسسات خیریه
16مرحله سیزدهم:فعالان قرآنی
17مرحله چهاردهم:قالیبافان
18مرحله پانزدهم:زندانیان آزاد شده(مددجویان تحت پوشش مراکز مراقبت از زندانیان آزادشده)
19مرحله شانزدهم:تاکسیرانان
20مرحله هفدهم:درخواست کنندگان مردمی
21مرحله هجدهم:کارگران فصلی و ساختمانی
مجموع49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر

منبع : نمناک - mypixlove.blogsky.com

Search Results

آدرس سایت سهام عدالت و جدول دریافت سود سهام 96

سهام عدالت و سود سهام عدالت و سهام عدالت در سال 95 17 اسفند 1395  صورتحساب 47 میلیون ایرانی  ثبت نام شدگانسهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت 96

سامانه تلفنی پاسخگویی به مشمولین سهام عدالت صورتحساب مشمولان سهام عدالت از نیمه اسفند 95 اعلام زمان واریز سود سال 95 سهام عدالت در سال 96 + آدرس سایت سهام عدالت

توجه خبر جدید 25 اسفند 95

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که سامانه سهام عدالت از 30 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 از دسترس خارج می شود گفت:از روز 20 فروردین برای واریز سود سهام عدالت از مردم شماره حساب دریافت می شود.

با توجه به سوالات زیاد عزیزان درباره سهام عدالت چند پست زیر رو واستون اماده کردیم .


زمان دقیق واریز سود سهام عدالت و دریافت شماره حساب سال 96


مقدار سود سهام عدالت در سال چقدر هست؟ - کلیک


وضعیت صورتحساب سهام عدالت


چه کسانی باید برای سهام عدالت پول واریز کنند؟


شماره تماس سهام عدالت 83338


ثبت نام سهام عدالت سال 96 ، آدرس سایت سهام عدالت ، آموزش ثبت نام سهام اسفند 95

نظرات 92 + ارسال نظر
رضا جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 01:19

سلام خسته نباشید من موقع ثبت نام سهام عدالت درسال 84مجرد بودم و ثبت نام نکردم وحالا دو بچه دارم آیاحالا میتوانم اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید باتشکرازشما

پریسا امیری جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 11:55

ما هنوز ثبت نام نکردیم، زمان ثبت نام تمدید میشه ک ماهم بتونیم ثبت نام کنیم؟

وارد سامانه بشید کد ملی تون رو بزنید و بعد هم شماره شبا رو

عسگرلو سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 23:02

سلام ما 5نفرخوانواده هستیم 4نفرزمان ثپت نام قبول کردند یک نفرراقبول نکردند گفتند اعلام می کنیم ولی چندسال است هنوز اعلام نکردند یکی ازبچه هام است لطفا راهنمای کنید چه کارباید بکنم متشگرم

سلام وارد سایت بشید کد ملی فرزندتون رو بزنید ببینید وارد میشه یا نه

محسن حیدری شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 05:21

سلام وخسته نباشی ممنون ازسایتتون وازراهنمایی که میکنی
موفق باشید

سلام آقا محسن عزیز ، ممنون موید باشید

مهدی اسدی545 جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 16:08

ثبت نام

بهزاد چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 10:18

سلام.آقا من پروانه کسب. عکاسی دارم. هم خونه هم مغازه اجاره میدم. هیچ پس اندازی هم نداریم. این چه جور سهام عدالتیه. که بخاطر یه پروانه کسب به ما تعلق نمی گیره.

زینب سیدی سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 22:08

سلام خسته نباشید.ما کلا یه خانواده نه نفری هستیم.درسال ۸۶ هم همه با در یک جا ثبت نام کردیم .الان فقط به ۵نفرمون برگه صورتحساب تعلق
گرفته .اسامی بقیه ثبت نام نشده.بعدمیرم می پرسم می سایت ثبت نام بسته است لطفا راهنمایی کنید .پس تکلیف ما بقی چیست?کدوم سایت برم برا اگاهی دقیق از اینکه جز ثبت نام شده گان هستم یا نه.چه کار بکنم .خیلی ممنون من زیاد سوال دارم . ممنون میشم من را راهنمایی کنید.با تشکر.

سلام با شماره 83338 تماس بگیرید - دوستان عزیز مطلب به روز شد - به انتهای مطلب مراجعه کنید تا از اخبار جدید مطلع شوید

مصطفی عیسی نژاد سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 01:08

عرفان دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 22:16

با سلام
خسته نباشید
یکی از اقوام خودشون و همسرشون سهام دارن
برای فرزندشون رفتن که اونم سهام دار بشه
وه جایکه رفته ازش ۱۵ هزار گرفته ودر اخر گفته الان خودشو همسرشو بچه ش سهام داره ؟؟
اما من بشخصه اصلا ثبت نامی ندیدم ایا امکان پذیر هست یا کلاه برداری؟؟

محمود دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 21:40

سلام. ایا کسانی که سهام عدالت سال1388رانگرفته اند میتوانندالان دریافت کنند

جمال رشادت سلوانق دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 17:24

چه خبره

مسعود دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 15:19

سلام چرابعضی هابایداز468بیشتربدن ؟اصلابه چه کسانی سودتعلق' ' گرفته چرابه همه ندادن؟

مریم حیدری دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 01:29 http://www.haniyeh heydari.ir

متولد1376/11/04

فرهاد دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 00:35

با سلام و خسته نباشید ممنون از وقتی ک میزارین من قبلا ثبت نام نکردم الان میخوام ثبت نام کنم ولی نمیشه میگه مشمول سهام عدالت نیستم چیکار کنم کجا پیگیر شم ممنون

سلام به شماره پشتیبانی سهام عدالت که در انتهای پست قرار دادم زنگ بزنید انشالله که پاسخگو باشند.

مینا یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 00:32

سلام کد ملی مادرم را وارد کردم نوشت مشمول نمی باشید و نمیتونیم ثبت نام کنیم.آیا تا شهریور 96 که سایت باز است بعد از این جدول زمان بندی ده روز میشه ثبت نام کرد در همین سایت گزینه ی ثبت نام هست؟؟؟ گفتین برای ثبت نام مجدد باید به مراکز حضوری مراجعه کنیم درضمن شماره ای که برای پاسخ گویی گفتین83338 تا میگیرم میگه شماره مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد.(از زاهدان هستم).مادرم سرپرست خانواده هستن ولی از زنان کارگر سرپرست خانوار طبق قانون کار نیستن و خانه دار هستن آیا جزو درخواست کنندگان مردمی به حساب میشویم طبق جدول بالا .ببخشید که سوالاتم زیاد بود باسپاس از جوابتان

سلام شما که از شهرستان هستید 021 رو ابتدای شماره اضافه کنید به این شکل 02183338

سیدشجاع شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 14:43

باعرض سلام وخسته نباشی.میخواستم بپرسم من ازطریق گوشی رفتم داخل سایت ثبت نامم وسهام عدالت درست بود وهیج پولی هم ندارم که واریز کنم.ایا بازهم بایدبرم کافینت اون برگه رسیدمو بگیرم یانه ممنون میشم اگرسوال منو پاسخ بدین

سلام سید عزیز . رسید ثبت نام داشته باشید خیلی بهتره ولی اگر امکانش رو ندارید که پرینت بگیرید همه اطلاعات روی رسید رو یادداشت کنید

حامدرنجبر شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:48 http://hamed0063112

84168

این چیه حامد رنجبر عزیز ؟

fatemeh شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:28

سلام.لطفا پاسخ بدید که برای صدور قبض پرداخت باید چه مبلغی رو وارد کنیم؟؟آیا این مبلغ رو باید برای دریافت سهام پرداخت کنیم؟آخه رو سایت گفته هیچ گونه پولی پرداخت نشود!!!!!

سلام - پرداخت مبلغ به گزارش تسنیم نیوز اجباری نیست - دوستان عزیزی که سوالاتشون بی پاسخ مونده لطفا با شماره سامانه سهام عدالت تماس بگیرید - شماره تماس 83338

fatemeh جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 21:27 ww://

سلام.وقتتون بخیر.فردی که تحت پوشش کمیته امداد بوده،الان ازدواج کرده باید برای صدور قبض پرداخت مبلغی رو پرداخت کنه؟مثل مبلغ۱۰۰۰۰۰ریال رو وارد کنه،به همون مقدار سهام دریافت میکنه؟؟با سپاس.

سلام فاطمه خانم متوجه نشدم یعنی قبلا تحت پوشش بوده الان نیست ؟

عقیل نصاری جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 18:27

سلام.میشه توضیح بدید که بل کل این حکایت سهام عدالت چی هست و دقیقا مردم در چی سهم خواهند داشت و سود عایدی چطور محاسبه میشه وپولی که باید به عنوان قسط که حدود 400هزار تومنه قسط چه مدت و بابت کدام بدهی یا کدام مشارکته مردم هستش؟

سلام عقیل عزیز مطلب بالا رو با دقت نخوندید انگاری

احمد جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 17:55

سلام من سهام عدالت سال 85ثبت نام کردیم بهمون ندادن. موضوع چیست؟

سلام احمد آقا به دفتر سهام عدالت در شهر محل سکونتتون مراجعه کنید و یا با شماره تماس 83338 در تهران - و شهرستان ها 02183338 تماس بگیرید

امید جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 04:44

سلام خسته نباشید
ممنون از پاسخ گویی شما
قسمت انتخاب شماره شناسنامه ، من شماره شناسنامه ام با کد ملی ام یکسان هست و نوشته لطفا شماره شناسنامه خود را انتخاب نمایید ولی همش سه تا گذینه داره به این ترتیب 4 و 7 و -- . که هیچ کدوم نه با اول شماره شناسنامه ام و نه با اخرش برابر نیست ( من شماره شناسنامه ام همون طور که گفتم با کارت ملیم یکی هست پس یازده رقمیه ) ولی اینجا سه تا گذینه داره که هر گذینه یه رقم داره و توی راهنما شم گفته اونایی که به هر دلیلی شماره شناسنامه ندارن دو خط تیره رو انتخاب نن من الان چی رو انتخاب کنم با تشکر

اگر متولد 1367 به بعد هستید کد ملی شما همون شماره شناسنامه شما تلقی میشه -

محمد جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 03:03

سلام من که یک کارگر بیکارم و مستعجرم با 3 فرزند چرا مشمول نیستم؟؟؟؟
من واقعا نیاز دارم
راهنمایی کنید لطفا

چیز زیادی از دست ندادی دوست عزیز

میثم و جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 02:00

سلام من تا الان سهام عدالت نگرفتم باید چکار کنم

سلام می تونید ثبت نام کنید

عقیل جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 01:54

باسلام خسته نباشید
ببخشید من مراجعه کردم برای ثبت نام گفتن باید مبلغ ۴۰۰ هزارتومن واریز کنم تا شهریور یه تومن بهم بدن؟! یعنی چی ؟! باید اول پول واریز کنیم تا سهام عدالتمونو بدن؟ لطفا ج بدین و اینکه این سامانه که گذاشتین واقعا ثبت میشه من زدم ولی اخر نوشت پایان استعلام یعنی ثبت شد؟!

سلام اره دیگه جالب همینجاست که 400 تومان میگیرن صدای مردمو دراوردن

یوسف محبی جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 00:27

ایا ثبت نام جهت واریز سود صحیح است


N

سلام فعلا نه این ثبت نام برای صورتحسابی که باید پرداخت کنید به حساب دولت تا سود بهتون تعلق بگیره هست

نیایش پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 22:33

سلام من ی بار سود سهام گرفتم ایا به من سود سهام تعلق میگیرد ممنون

سلام با استناد به راهنمای سامانه شما نباید ثبت نام کنید ولی میتونید برای مطمعن شدن کد ملی خودتون رو در سایت سهام عدالت وارد کنید تا مطمعن بشید.

داود مرادخواه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 20:30

سلام وخسته نباشید ایجانب قبلا ثبت نام سهام عدالت کردام می روم سایت مشخصات درست هست ولی پول می خواهد چکار باید بکنم اگه پول نزنم چی میشه

سلام سایت تسنیم نوشته که واریز پول به حساب دولت اجباری نیست . باز هم شما جست و جو بفرمائید تا صحت خبر برای شما هم تایید بشه

مهرداد پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 20:28

با سلام و خسته نباشید
اینجانب حدود 6سال هست که از طریق خانه کارگر سهام عدالت ثبت نام کرده ام چند سالی هست که بعلت عارضه ی قلبی قادر به کار کردن نیستم و الان تحت پوشش کمیته امداد هستم با توجه به اینکه در زمان ثبت نام تحت پوشش کمیته نبودم قادر به پرداخت مابقی اقساط نیستم الان تخفیف شامل بنده میشود
با سپاس فراوان

در سامانه اعلام شده که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیازی به واریز مبلغ به حساب دولت نیستند ولی از اونجا که تازه تحت پوشش قرار گرفتید احتمالا اطلاعات شما در سامانه ثبت نشده باشه از طریق خود کمیته امداد اقدام کنید . سامانه تا شهریور 96 باز هست

محمد حسین شهسوار پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 19:02

سلام خسته نباشید برای ثبت نام جدید به سایت ذکر شده مراجعه کردم اما گزینه ثبت نام وجود نداشت تنها گزینه های موجود مشاهده صورتحساب و پایگاه اطلاع رسانی و راهنما بوده.لطفا راهنمایی کنید به چه صورت ثبت نام جدید طبق زمان بندی انجام میشود.ایا مانند سالهای قبل باید به مراکز ثبت نام حضوری مراجعه شود آدرس مراکز رو از کجا بگیریم.شماره تماس جهت جوابگویی به سوالات وجود دارد.ممنون.

بله درست متوجه شدید این سامانه برای مشاهده صورتحسابی که باید پرداخت کنید هست - شماره تلفن سامانه سهام عدالت 83338 هست

اشکان خسروشیری پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 17:15

با سلام و خسته نباشید کد ملی رو که میزنم یه جدول میاره آخرش هم یه فیش ۴۶۸۰۰۰۰ یعنی من ثبت نام شدم یا نه اگه واریز کنم چی میشه واگه واریز نکنم چه پیامدی داره باسپاس

سایت تسنیم اعلام کرده که واریز مبلغ اجباری نیست باز هم خودتون از صحبت این خبر مطمعن بشید تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاد.

علی پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 16:12

سلام تمدید نداره ما خبر نداشتیم دیروز بوده ثبت نام نتونستیم ثبت نام کنیم

سلام علی آقا تا شهریور 1396 بازه نگران نباشید

امیر پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 15:46

باسلام ما تاحالا ثبت نام نکردیم و زمان ورود مینویسه ثبت نشده شما در پاسخ دوستان گفتید مشمول نمیشد و سال اینده
میخواستم ببینم چه زمان در سال اینده وبر چه اساسی مشمول نمیشیمامیر

رقیه نجفی گورابسری پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 15:08

ثبت نام سهام عدالت

میکایل پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 14:33

سلام آیا با وارد شدن به سامانه واتمام ثبت نام گرفتن رسید الزامی است یا فقط وارد کردن مشخصات و شماره تلفن کافی است

سلام اگر پرینتر ندارید مشخصات روی رسید رو یادداشت کنید

فاطمه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 14:14 http://http:/fateme006

سلام من وارد سایت میشم ولی صفحه های ثبت نام بالا نمی ییاد .چه کنم؟

روی گزینه ورورد کلیک کنید

Bahman پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 13:43

سلام،طبق چه اصولی به من کارگر ساختمانی سهام تعلق نمیگیره ولی به یک پزشک تعلق میگیره؟

سلام برای جواب به این سوال با خود سامانه تماس بگیر 83338 بهمن آقا

فضل نیا پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 13:09

سلام من شش سال سابقه بیمه دارم سه ساله بیمه نیستم آیا من سهام عدالت میتونم تا به حالم ثبت نامم نکردم

فضل نیا پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 12:33

من شش سال سابقه دارم الان سه ساله بیمه نیستم یه مغازه کار میکنم بیمه نیستم تا به حال ثبت نام نه کردم آیا من میتونم ثبت نام کنم

مجید عبادی فخر پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:51

با عرض سلام بنده متاهل هستم و یک بچه هم دارم ، هم بیکارم و هم مستاجر به نظر شما چرا نباید مشمول دریافت سهام عدالت باشم ، اصلا بر چه اساسی ما را مستحق دریافت سهام عدالت ندونستند لطفا یکی پاسخگو باشه .
با تشکر فراوان

سلام مجید عبادی فخر 83338 تماس بگیرید

علی محمدی پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:36

درود و عرض ادب
دوست عزیز ممنون از اطلاع رسانی و اینکه من تمامیه نظرات خوندم نمیدونم چرا بازم همچنان سردرگم هستم و پاسخ سوالمو پیدا نکردم و واسه همین کامل سوالمو میپرسم
ما از سالهای قبل هیچ ثبت نامی نکردیم الان میخوایم تازه ثبت نام کنیم آیا میشه ثبت نام کرد یا نه؟ (چون توی نظرات یه جا پاسخ داده شده کسی که سال 85 ثبت‌نام نکرده واجد شرایط نیست) و (یه جا دیگه پاسخ داده شده که با مراجعه به سایت ذکر شده میشه ثبت نام کرد)
الان رقم آخر کد ملی 2 هستش که میشه 22 اسفند باید مراجعه کنیم آیا این مراجعه و ثبت مربوط به دوره اول سهام عدالت هشتش یا نه برای دوره ی بعدی هستش و خیلی خیلی عذر میخوام اینقدر متنم طولانی شد اما فکر میکنم سوال خیلی از کاربرا باشه که خیلی خلاصه میپرسیدن بازم ممنون از شما

فاطمه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:21

باسلام،طبق مطالعه ای که در مورد کسانی که بهشون سهام تعلق میگیره داشتم،من و مادرم جزء چند گروهشون هستیم،امروز برطبق رقم اخر کد ملی مادرم برای ثبت نام وارد سایت شدم،اما پیغام داد که کدملی شما مشمول نیست،خب این یعنی چی؟

سلام قبلا پاسخ این سوال و دادم فاطمه خانم

Dream پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:16

سلام.من متوجه مرحله آخر ثبت نام یعنی صدور قبض پرداخت نشدم.میشه کمی راهنمایی کنید لطفا؟باید چاپ بشه؟....؟

سلام بله باید چاپ بشه و لی اگه پرینتر ندارید موارد رو کامل یادداشت کنید و یا بر روی سیستم اون صفحه رو ذخیره کنید.

علی عنبرستانی پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 01:55

باتشکر از زحماتتون

ممنون از این که مارو دلگرم می کنید

رها پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 00:34

سلام خسته نباشی بنده سال ۹۲سهام عدالت ثبت نام کردم وقبض ۱میلیونی به من دادن ولی هنوز پولی نگرفتم برای گرفتن پول به کجا مراجعه کنم متشکرم از هرمزگان

سجادبختیاری پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 00:14

سلام خسته نباشید

سلام ممنون

محمد چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 23:44

با سلام من کارگرم تا حالا ثبت نام نکردم بهم تعلق میگیره یا نه

سلام بله لطفا وارد سامانه سهام عدالت شده و طبق رقم زمانبندی کد ملی ثبت نام نمائید.

Somaye چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 23:27

با سلام من برای ثبت نام سهام عدالت کد ملی ک میزنم میزنه مبلغ ۵۴۸هزار تومان واریز کنید تا ثبت نام شما قطعی شود آیا این درسته؟؟

ناصر چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 22:56 http://http: www.gravatar.com

باسلام
ما سال گذشته فیش های یک ملیونی را از دفتر سهام عدالت دریافت کردیم حالا دوباره باید ثبت نام بشیم؟؟؟؟

سلمان زارعی چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 22:56

باسلام خدمت شما میخواستم بدون من سرپرست خانوار هستم ثبت نام کردم عضوی خوانوارثبت نام بشن منون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.