دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس نوشته پروفایل روز جهانی زن | 18 اسفند 95 | اس ام اس و متن تبریک روز زنان | 8 مارس 2017

عکس نوشته پروفایل روز زن | 18 اسفند 95 | اس ام اس و متن تبریک روز زنان

کارت پستال تبریک روز جهانی زن 8 مارس 2017 ، تصاویر روز زنان 18 اسفند 1395 ، عکس پروفایل تلگرام روز زن اسفند 95  ، شعر و پیام تبریک مخصوص روز زنان 8 مارس 18 اسفند 95 

روز جهانی زنان که در گذشته روزِ جهانیِ زنانِ کارگر نامیده می‌شد، بزرگداشتی است که هر ساله در روز ۸ مارس برگزار می‌شود. این روز، روزِ بزرگِ برپایی جشن‌هایی برای زنان در سراسرِ جهان است. بسته به مناطق مختلف، تمرکزِ جشن بر بزرگداشت و دفاع از حقوق زنان، قدردانی، عشق به زن و برگزاری جشنی برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است.

 

mypixlove.blogsky.comنتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس 

این روز در ابتدا به‌عنوانِ یک رویدادِ سیاسیِ سوسیالیستی در میانِ احزاب سوسیالیستِ آمریکا، آلمان و اروپای شرقی آغاز شد، اما پسینترها در فرهنگ بسیاری از کشورها آمیخته شد.روز جهانی زنان در برخی از مناطق، رنگ و بوی سیاسی خود را از دست داده و تبدیل به مناسبتی برای مردان شده تا عشقِ خود را به زنان نشان دهند و آمیزه‌ای از روز مادر و روز ولنتاین شده است. با این حال در مناطقی دیگر، اصل سیاسی و زمینهٔ حقوق بشری که توسط سازمان ملل متحد تعیین شده، با قدرت اجرا می‌شود و آگاهیِ سیاسی و اجتماعیِ امیدوار‌کننده‌ای از مبارزاتِ زنان در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد. سازمان ملل هم از سال ۱۹۷۷ این روز را به‌عنوانِ «روز حقوق زنان و صلح بین‌المللی» به‌رسمیت می‌شناسد.

سازمان زنان هشت مارس 2017

سرپرستی زن از فرزند، «حق» یا «وظیفه»؟ / مهسا روژان · » هنوز نمی خواهم بپذیرم که به من تجاوز شد و تحملِ بار آن هرروز سخت تر می شود / نوشته ای از لین ابیگیل

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

گیاه حساس (یا حساسه یا درخت گل ابریشم)، نمادی از جشن روز زن در کشورهای ایتالیا و روسیه است.[۴] همچنین گل میموزا یکی از نمادهای این روز است.

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

اولین مراسم، در سال ۱۹۰۹ به عنوان یک رویداد سیاسی سوسیالیستی برگزار شد. این مراسم حاصل آمیختگی فرهنگ چندین کشور و در درجهٔ اول کشورهای اروپایی به ویژه بلوک شرق بود.[۵] این روز در سال ۱۹۱۷ در اتحاد جماهیر شوروی یک مناسبت ملی اعلام شد و به دیگر کشورهای همسایه نیز سرایت یافت. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای شرقی این روز جشن گرفته می‌شود.

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

روز جهانی زن 8 مارس 2017

هشتم مارس، روز جهانی زن در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می شود. 8 مارس روزی است که زنان جهان بدون توجه 

تاریخچه روز جهانی زن

اولین مراسم روز زن در تاریخ ۲۸ فوریه سال ۱۹۰۹ در نیویورک برگزار شد. این مراسم توسط حزب سوسیالیست آمریکا، برای یادبود اعتصاب «اتحادیه جهانی زنان کارگر صنایع پوشاک» در سال ۱۹۰۸ سازمان یافت.[۶] با وجود ادعاهای بعدی، اعتصاب خاصی در ۸ مارس اتفاق نیفتاده بود. 

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

در ماه اوت ۱۹۱۰، کنفرانس جهانی زنان قبل از جلسه عمومی سوسیالیست‌های بین‌الملل دوم در کپنهاگ دانمارک برگزار شد.[۵] با الهام از سوسیالیست‌های آمریکایی، لوییس زیتس سوسیالیست آلمانی پیشنهاد تأسیس سالانه روز جهانی زن را داد و کلارا زتکین سوسیالیست پیشرو که بعدها یک رهبر کمونیست شد از او حمایت کرد، البته در آن کنفرانس روز خاصی مشخص نشد.[۲][۳] نمایندگان که مجموعه‌ای از ۱۰۰ زن از ۱۷ کشور بودند، با این ایده برای ترویج حقوق برابر، شامل حق رای برای زنان، موافقت کردند.[۸] سال بعد در ۱۹ مارس ۱۹۱۱ روز جهانی زن برای میلیون‌ها نفر در اتریش، دانمارک، آلمان و سوییس برای اولین بار شناخته شده بود.[۶] فقط در امپراطوری اتریش-مجارستان، ۳۰۰ تظاهرات برگزار شد.[۲] در وین، زنها در رینگ‌اشتراسه رژه می‌رفتند و بنرهایی به افتخار شهدای کمون پاریس حمل می‌کردند.[۲] زنان خواستار حق رای و مناصب عمومی بودند. آنها همچنین نسبت به تبعیض جنسیتی در استخدام اعتراض داشتند.[۱] آمریکایی‌ها در آخرین یکشنبه فوریه روز ملی زن را به پا داشتند 

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

در ۱۹۱۳ زنان روسی اولین روزِ جهانیِ زن را در آخرین شنبهٔ فوریه (برپایهٔ گاه‌شماری ژولینی) برپا داشتند. 


همچنین تا سال ۱۹۱۴، اعتصاباتی به رهبری زنان، راهپیمایی‌ها و تظاهرات دیگری وجود داشت که هیچ‌کدام از آنها در ۸ مارس اتفاق نیفتاد.[۷] در ۱۹۱۴ روز جهانی زنان در ۸ مارس برگزار شد، احتمالاً به این دلیل که آن روز یکشنبه بود و در حال حاضر این روز در همه کشورها در ۸ مارس برگزار می‌شود.[۷] در سال ۱۹۱۴ برگزاری روز زن در آلمان به حق رای زنان اختصاص داده شد که البته زنان آلمانی تا سال ۱۹۱۸ این حق را به دست نیاوردند. 

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

در ۸ مارس ۱۹۱۴ در لندن راهپیمایی از میدان بو تا ترافالگار در حمایت از حق رای زنان برگزار شد. سیلویا پنکهرست در راه میدان ترافالگار برای سخنرانی، جلوی ایستگاه چارلز کراس دستگیر شد. 


در ۱۹۱۷ تظاهراتی تحت عنوان روز جهانی زن در سنت پترزبورگ در آخرین پنجشنبهٔ فوریه (مصادف با ۸ مارس در گاه‌شماری میلادی) برپا شد که سرآغاز انقلاب فوریه بود.[۱] در این روز، زنان در سنت پترزبورگ برای «نان و صلح» در اعتصابات شرکت کردند و خواستار پایان دادن به جنگ جهانی اول، کمبود مواد غذایی روسیه و حکومت استبدادی مطلقه شدند.[۷] لئون تروتسکی می‌نویسد: «۲۳ فوریه (۸ مارس) روز جهانی زن بود و جلسات و اقدامات پیش بینی شده بود ولی ما تصور نمی‌کردیم که این روز زن، انقلاب به پا می‌کند. اقدامات انقلابی پیش بینی می‌شدند اما زمان آنها مشخص نبود. برخلاف دستورها، کارگران نساجی در چندین کارخانه کارشان را رها کرده و نمایندگانشان را برای حمایت از تظاهرات فرستادند… که منجر به اعتصاب توده‌ها شد… همه به خیابان‌ها ریختند.»[۷][۱۱]

پس از انقلاب اکتبر انقلابی بلشویک الکساندرا کولونتای و ولادمیر لنین، این روز را در اتحاد جماهیر شوروی مناسبتی رسمی اعلام کردند. اما تا ۱۹۶۵ یک روز غیر تعطیل بود. در ۸ می ۱۹۶۵ شورای عالی ریاست اتحاد جماهیر شوروی روز جهانی زنان را یک روز تعطیل در اتحاد جماهیر شوروی اعلام کرد. «برای یادبود مقاومت و ایستادگی زنان شوروی در ساختار کمونیست، در دفاع از سرزمین مادری در جنگ بزرگ وطن، در قهرمانی و از خودگذشتگی در جلو و عقب (جبهه‌ها) و همچنین نشان دادن مشارکت عظیم زنان برای تقویت دوستی در بین مردم و تلاش برای صلح، روز زن باید مانند دیگر وقایع برپا شود.»

نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

پس از رسمی شدن این روز در روسیه، بعد از انقلاب شوروی در ۱۹۱۷ این مراسم عمدتاً در کشورهای کمونیستی و سوسیالیستی برگزار شده است. در چین از سال ۱۹۲۲ و در اسپانیا از سال ۱۹۳۶ توسط کمونیستها برگزار شد.[۱۲] پس از تأسیس جمهوری خلق چین در اول اکتبر ۱۹۴۹، در تاریخ ۲۳ دسامبر، شورای دولتی اعلام کرد که روز ۸ مارس مناسبتی رسمی است و به زنان در چین نصف روز مرخصی داده خواهد شد.[۱۳]


در غرب، روز جهانی زنان اولین بار بعد از سال ۱۹۷۷ مشاهده شد که در این تاریخ مجمع عمومی سازمان ملل دول عضو را دعوت کرد تا روز ۸ مارس را به عنوان روز سازمان ملل متحد برای حقوق زنان و صلح جهانی بنامند؛[۱۴] ولی زنان اروپای شرقی که در آمریکای شمالی ساکن بودند، روز جهانی زن را دهه‌ها پیش از این برگزار می‌کردند.[۱۵] در طول جنگ جهانی دوم بعضی از کشورهای غربی، بر این روز به عنوان مشارکت زنان در جنگ و شکست فاشیسم تأکید کردند.[۱۶] النور روزولت بزرگداشت وحدت جهانی زنان را در ستونِ «روز من» در سال ۱۹۴۴ ستایش کرد.


جدیدترین اس ام اس های تبریک روز جهانی زن (8 مارس)

 

 نتیجه تصویری برای کارت پستال 8 مارس

 

زنان معماران واقعی جامعه هستند

روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

هر خانه، هر قلب، هر احساس، هر لحظه از شادی بدون تو  ناقص است، فقط شما زنان میتوانید آنها را تکمیل کنید  

روز جهانی زنان مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

من زن شدم تحملی پایدار

یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم

ولی هیچ کس نگفت نشان عشق

سیب سرخی شد که من به آدم دادم

روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

8 مارس روز جهانی زن برهمه‌ی زنان مبارک باد… 

با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید…

 

8 مارس، روز جهانی زنان نام گرفته است. این روز، روز بزرگ برپایی جشن‌هایی برای زنان در کل جهان است. برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: 8 مارس، روز جهانی زنان نام گرفته است. این روز، روز بزرگ برپایی جشن‌هایی برای زنان در کل جهان است. بسته به مناطق مختلف، تمرکز جشن روی بزرگداشت، قدردانی، ارائه عشق به زن و برگزاری جشنی برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است. 

افراد بسیاری با انتشار عکس های گوناگون در شبکه های اجتماعی این روز را تبریک گفته اند که ستاره های هالیوود نیز جزئی از آنها هستند. در اینجا تصاویری منتشر شده توسط آنها را به مناسب این روز بزرگ برایتان آورده ایم.

1.اما واتسون این روز را به همراه دوستش در یکی از برج های مشهور نیویورک به نام «Empire Stat» جشن گرفته است.

ستاره , ستاره ها , جنگ جهانی دوم





2.پریانکا چوپرا گفته: «هر زنی باید شرایط لازم را برای نشان دادن توانایی هایش داشته باشد.»

روز جهانی کودک , جنگ جهانی اول , روز جهانی معلولین




3.روندا راسی: «اگر شما هم جزو آن دسته از مردانی هستید که دوست دارید تنها به نکات منفی زنان توجه کنید، بهتر است ایده های خود را روی کاغذ بنویسید، به خانه بروید و آن را به مادر خود هم نشان دهید.»

ساعت جهانی , فدراسیون جهانی وزنه برداری , ستاره اسکندری




4.مایلی سایرس: «شما مجبور نیستید همیشه زیبا به نظر برسید. شما زیبایی خود را بدهکار هیچ کسی نیستید، نه نامزد، نه همسر، نه همکار و نه حتی افرادی که در خیابان با آنها برخورد می کنید. شما حتی آن را مدیون مادر و فرزندان تان هم نیستید. شما به عنوان یک زن زیبایی خود را به هیچ کس بدهکار نیستید. (دیانا ورییلند)»

جام جهانی فوتسال , سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری , هتل ستاره طلایی کیش




5.ریس ویترسپو : «من به تمام زنان و دختران تا حد توانم کمک می کنم تا راهی را که می خواهند بروند و دنیا را به شیوه ای که خود می خواهند تغییر دهند.»

روز جهانی معلولان , روز جهانی ایدز , جام جهانی روسیه




6.دیانا ایگران: «زنان تنها حقوق اساسی خود را می خواهند.»

جام جهانی 2018 , روز جهانی دیابت , جام جهانی




7.ملیندا گیتس: «تو به عنوان یک زن می توانی به هر جا که دلت می خواهد برسی. این پیامی است که باید به گوش تمام زنان جهان برسد.»

ستاره پسیانی , روز جهانی غذا , روز جهانی عصای سفید




8.آریانا گراندی: «بزرگ ترین درسی که زنان باید بیاموزند، چیست؟ این که زنان هر چه را که بدان محتاجند، در وجود خود دارند، تنها جهان است که می خواهد آنها را ناتوان جلوه دهد.»

روز جهانی گردشگری , جهانی ها , روز جهانی صلح

عکس پروفایل روز جهانی زن :: عکس و مد

 هشت مارس روز جهانی زن، روز همبستگی رزمجویانه زنان جهان برای رسیدن به صلح    2017 - عکس پروفایل مخصوص ولنتاین, عکس نوشته پروفایل .  8 مارس، روز جهانی زنان 

9.ویکتوریا بکهام در روز زن اقدام به حمایت از زنان دیگر کرده است.

لیگ جهانی والیبال , روز جهانی معلم , روز جهانی فلسفه




10.نائومی کمبل به همراه مادر و مادر بزرگ اش این عکس زیبا را به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرده است.

سازمان تجارت جهانی , روز جهانی ناشنوایان , روز جهانی سالمندان




11.شای میشل معتقد است که در این عکس پیراهن تن خانم نیست بلکه سایه دو بال اوست که شبیه پیراهن خودش را نشان می دهد.

روز جهانی نابینایان , روز جهانی مرد , روز جهانی کوروش

18 اسفند روز جهانی زن :: عکس و مد

 نشست علمی به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن، روز چهارشنبه 18 ... روز 8 مارس (17 اسفند) مصادف با روز جهانی زن بعضی از زنان ایرانی و عرب به بهانه آزادیPostsروز جهانی زن , 2017 - ششم فوریه (17 بهمن ماه) مصادف است با روز جهانی مبارزه با ختنه یا ناقص سازی زنان[1].

12.ژیزل بوندشن: «ما در کنار هم از حقوق زنان دفاع می کنیم.»

روز جهانی پست , آسمان پر ستاره , لیگ جهانی والیبال 2016




13.الی گولدینگ: «من از این که یک زن هستم به خودم افتخار می کنم.»

مناسبت های جهانی , ستاره قطبی , هواشناسی جهانی

8 مارس روز جهانی زن،چرا امروز روز جهانی زنان است؟ - دلگرم

 روز هشتم مارس که بنام روز همبستگی با زنان جهان نامگذاری شده است روز تاریخ مبارزۀ سیاسی واجتماعی زنان علیه تبعیض است.این روز روز همبستگی  

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

روزت مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

8 مارس روز جهانی زنان به همه زنان ایرانی تبریک میگم با آرزوی فردایی بهتر برای تمامی زنان

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روز جهانی زن مبارک

 

طراحی کارت پستال های زیبا برای جشن روز مبارک زنان با گل رز قرمز زیبا در زمینه سفید.

 

من به پرواز نمی‌اندیشم

به تو می‌اندیشم به تو که بهتر از اندیشه‌ی یک پروازی

روزت مبارک

عکس تبریک روز جهانی زن :: عکس و مد

 اس ام اس های جدید تبریک روز جهانی زن (8 مارس)   پیام های تبریک چهره های مشهور به مناسبت روز جهانی زنان

 روستایی عکس و نوشته صابر ابر برای تبریک روز جهانی زن  کارت تبریک روز جهانی زن 95 جدید | عکس جدید 95|2017. 

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک

عکس پروفایل روز جهانی زن - فرد مطلب

 هشت مارس روز جهانی زن، روز همبستگی رزمجویانه زنان جهان برای رسیدن  – عکس پروفایل مخصوص ولنتاین,

 عکس نوشته پروفایل ولنتاین و تنهایی  – تبریک نیکی کریمی برای روز جهانی زن  

◊◊◊◊◊◊◊◊ تبریک روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

زن بمثابه نمادی از اجتماعیت ، انس ، محبت و ظرافت که سراپای

وجودش جز شور و رقت و عواطف ملکوتی نیست

روز جهانی زن مبارک


روز جهانی زن - رزبلاگ

 تبریک 8 مارس , روز جهانی زنان , اس ام اس تبریک روز جهانی زن    1395/12/18, 3.8.2017.  زن مغربی در روز جهانی زن +عکس  8 مارس عکس نوشته 

18 اسفند 95 روز جهانی زن - رزبلاگ

 ایران هشتم مارس، برابر با ۱۷ اسفند، روز جهانی زنان را گرامی می‌دارند، برای ... تاریخ: 18 اسفند 1395,March 82017 . ... اس ام اس و پیامک های تبریک ویژه روز جهانی زن 17 اسفند 1393 8 مارس .... Posts  روز جهانی زن، 17 اسفند، حامیان مادران پارک لاله  . مریم رحمانی / عکس ها آرش عاشوری نیا-20 اسفند 1386 .

روز جهانی زن - آسمونی

هشت مارس روز جهانی زن، روز همبستگی رزمجویانه زنان جهان برای رسیدن به صلح و آزادی و پیشرفت اجتماعی، روز تجدید عهد نیروهای مترقی با آرمان های والای برابری زن و ...

تاریخچه هشت مارچ روز جهانی زن

روز جهانی زن 8 مارس روز جهانی زن تاریخجه روز جهانی زن روز . ... دسته هشت مارچ وضعیت زنان در جامعه ما : برگزاری ۸مارس روز جهانی زن فعالیت ها » . ... تصاویر طبیعت عاشقانه - گالری عکس ... Adobe Photoshop CC 2017 v18.0.1.29 + Portable Win/Mac فتوشاپ ... جدیدترین عکس نوشته های غم انگیز - کارت پستال ، عکس های فانتزی.

8 مارس روز جهانی زن 

جملات تبریک روز جهانی زن پیامک 8 مارس اس ام اس های جالب , روز جهانی زن مبارک , تبریک 8 .. سازمان زنان 8 مارسروز جهانی زن


منبع : mypixlove.blogsky.com

 عکس نوشته پروفایل روز جهانی زن | 18 اسفند 95 | اس ام اس و متن تبریک روز زنان | 8 مارس 2017

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.