دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

فرناندو تورس | عکس و فیلم بیهوش شدن و مصدومیت فرناندو تورس

تصاویر مصدومیت شدید فرناندو تورس | عکس و فیلم بیهوش شدن و مصدومیت فرناندو تورس فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵ + آخرین خبر از وضعیت فرناندو تورس

تورس

عکس و فیلم مصدومیت فرناندو تورس

مای پیکس لاو : فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵ مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در دیدار  امشب تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا به شدت از  ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.

 

دانلود؛ مصدومیت شدید فرناندو تورس در دیدار مقابل دپورتیوو

 طرفداری- بیهوش شدن فرناندو تورس در دیدار تیمش مقابل لاکرونیا. دانلود؛ مصدومیت شدید فرناندو تورس در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا.  فیلم: کلیپ

ویدیو ورزش سه | مصدومیت وحشتناک فرناندو تورس در بازی

مصدومیت وحشتناک فرناندو تورس در بازی مقابل دیپورتیوو | هفته 25 لالیگا اسپانیا فصل 2017-2016 اون موقع ضربه خوردن سرش به زمین بیهوش شده و الان هم در بیمارستان بستری شده و بهوش اومده، با ... قبلیا از پا مصدوم شدن،تورس بیچاره از گردن.

فرناندو تورس مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در دیدار امشب تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا، به شدت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.

صحبت‌های تورس پس از مصدومیت وحشتناک دیشب - ایسنا

 در دقیقه ۸۴ بازی فرناندو تورس به شدت آسیب دید و بیهوش شد. مهاجم اتلتیکومادرید سریع به بیمارستان انتقال داده و دقایقی بعد اعلام شد که مهاجم

در دقایق پایانی بازی بود که روی یک پرتاب اوت، تورس که برای زدن ضربه سر از زمین بلند شده بود، با ضربه سر برگانتینیوس، بازیکن دپور، که به پشت سر او برخورد کرد، نقش زمین شد و از هوش رفت. 

فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی 12 اسفند 95

 فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵ مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید دپورتیوو لاکرونیا به شدت

بازیکنان دو تیم بلافاصله تلاش کردند تا مانع از بسته شدن دهان او شوند و پزشکان هم خیلی سریع خود را به رسانده و با انجام کمک های اولیه، او را مستقیما به بیمارستان منتقل کردند. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست.

فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی 12 اسفند 95

فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵

این دومین حادثه از این دست در سطح اول فوتبال اروپاست. مدتی پیش در دیدار چلسی مقابل هال سیتی هم برخورد گری کیهیل با رایان میسون، باعث شکستگی جمجمه هافبک هال سیتی شد و البته او خوش شانس بود که این مصدومیت، مشکل جدی ای برای او ایجاد نکرد.مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در دیدار امشب تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا، به شدت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدمهاجم اتلتیکومادرید پس از حادثه دیشب از وضعیت خود گفت.


فرناندو تورس مهاجم اتلتیکومادرید پس از حادثه دیشب از وضعیت خود گفت.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در جریان دیدار اتلتیکومادرید و دپورتیوو لاکرونیا صحنه ناخوشایندی رقم خورد. در دقیقه ۸۴ بازی فرناندو تورس به شدت آسیب دید و بیهوش شد. مهاجم اتلتیکومادرید سریع به بیمارستان انتقال داده و دقایقی بعد اعلام شد که مهاجم اسپانیایی بیهوش شده و ضربه مغزی نشده است.

همه نگران وضعیت او بودند و برایش آرزوی بهبودی کردند. مهاجم اسپانیایی در توییتر از حمایت هواداران تشکر کرد و نوشت: از همه به خاطر  حمایت‌ها و پیام‌های محبت آمیزتان تشکر می‌کنم. این اتفاق تنها یک وحشت بود. امیدوارم خیلی زود به میادین بازگردم.


زمانی که ضربه سر الکس برگانتینیوس باعث زمین خوردن تورس شد، عملکرد سریع هم تیمی هایش و کارد پزشکی باعث شد اتفاق بدتری برای مهاجم اسپانیایی نیفتد. تورس که اکنون در بیمارستان به سر می‌برد ۲۴ ساعت تحت مراقبت‌های ویژه خواهد بود و امروز به مادرید انتقال داده خواهد شد تا در آنجا بهبودی خود را باز یابد.

 

لحظه ای بیهوش شدن تورس 

پدر نیمار با اشاره به مصدومیت شب گذشته فرناندو تورس و از هوش فیلمی از لحظه مصدومیت وحشتناک فرناندو تورس

دانلود فیلم لحظه مصدومیت شدید فرناندو تورس

فیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵

بیهوش شدن فرناندو تورسفیلم مصدومیت و بیهوش شدن فرناندو تورس در بازی ۱۲ اسفند ۹۵ مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در دیدار امشب تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا 

دانلود فیلم بهبود وضعیت فرناندو تورس پس از بیهوشی با حجم کم

لحظه برخورد مصدومیت تورس اپارات 

مصدومیت وحشتناک فرناندو تورس + فیلماتلتیکو خبر از ضربه مغزی شدن تورس داد اما رسانه های اسپانیایی گزارش دادند کهفرناندو تورس بازی فرناندو تورس با ضربه آرنج بازیکن حریف به سرش، بی‌هوش

 عکس و فیلم مصدومیت فرناندو تورس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.