دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96

آموزش خانه تکانی نوروز 96،روش انجام خونه تکونی برای عید نوروز 1396

آموزش تصویری خانه تکانیخانه تکانی عید 96 , روشهای خانه تکانی نوروزی 1396 , آموزش تمیز کردن خانه برای نوروز 96, روشهای خانه تکانی نوروزی, فیلم اموزش خانه تکانی نکات خانه داری, نکته های خانه داری 96 ، خانه تکانی نوروز 1396   خانه تکانی نوروز 20177, نحوه خانه تکانی , خانه تکانی سال جدید1396 , برنامه ریزی برای خانه تکانی 96  , خانه تکانی در سال جدید , رازهای خانه تکانی , اصول خانه  تکانی , رازهای خانه تکانی

 خانه تکانی نوروزی را از کجا شروع کنیم؟


خانه تکانی, خانه تکانی عید, روشهای خانه تکانی نوروزی, آموزش تمیز کردن خانه برای نوروز, روشهای خانه تکانی نوروزی

  • در این پست از مای پیکس لاو میتوانید به صورت تصویری مراحل کامل خانه تکانی را ملاحظه کنید

    مای پیکس لاو :  اسفند از راه رسیده و همه در تکاپوی آماده شدن برای سال نو و نوروز هستند. یکی از زیباترین رسم و رسوم ما ایرانی ها در این ایام ” خانه تکانی ” است که وقت زیادی می گیرد. خوب  استت در این گیر و دار شلوغی های اسفند، ترفندهایی برای تکاندن گرد و غبار از چهره خانه به کارر گیریم که انرژِی بیهوده ای از ما نگیرد. به همین دلیل ما در کمپین بوی عیدی چیدانه تصمیم گرفتیم در یک سری مطالب خانه تکانی، روش های درست این کار را به صورت فضا به فضا یادآوری کنیم. امروز اولین فضا یعنی نشیمن و پذیرایی را برای شما برق می اندازیم. پس با ما همراه باشید…

     

    منبع: چیدانه

  • آموزش مرحله به مرحله خانه تکانی ویژه نوروز 96

    خانه تکانیخانه تکانی عید 96  آموزش تمیز کردن خانه برای نوروز1396 فیلم اموزش خانه تکانی 

  • آموزش+خانه+تکانی+راحت+آسان+ساده+مخصوص+ویژه+عید+نوروز96

    آموزش+خانه+تکانی+راحت+آسان+ آموزش+خانه+تکانی+راحت+آسان+ساده+مخصوص+ویژه+عید+نوروز

  • اصول خانه تکانی برای عید نوروز 96 2017

    اسفند از راه رسید. ماهی که روانپزشکان می‌گویند امید به زندگی در آن بسیار بالاست، چراکه سالی نو در راه است سالی که هر روزش می‌تواند متفاوت و دربردارنده اتفاقاتی خوب باشد. اسفند برای همه ما ایرانیان سراسر شور و هیجان و اشتیاق است. رویدادی بی‌نظیر در راه است و مردم برای ورود به سال نو خود را آماده می‌کنند.

    یکی از کارهای اسفند که معمولا در هر خانه‌ای انجام می‌شود به قول قدیمی‌ها آب و جارو کردن و خانه تکانی است، اما این آب و جارو کردن‌ها نباید برای اعضای خانواده به یک تراژدی تبدیل شود. عده‌ای شیوه‌های درست خانه تکانی و مرتب کردن گوشه گوشه خانه را بخوبی یاد گرفته‌اند و همه چیز را بتدریج و به آسانی انجام می‌دهند اما برخی دیگر هنوز به این مرحله نرسیده‌اند. در اینجا روش‌هایی برای انجام بهتر خانه تکانی را به شما آموزش می‌دهیم تا شما هم بتوانید به راحتی این مرحله که مثل آش‌خاله ته بخوری یا نخوری پایتان نوشته شده را با موفقیت انجام دهید.

    شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری - آکاایران

    شستشو, نظافت, لکه گیری, شستشوی , خانه تکانیخانه تکانی کردن, خانه تکانی لکه گیری , شستشوی حمام,نظافت سرویس بهداشتی ,پاک کردن دیوار , خانه تکانی شب عیدخانه داری · آشپزخانه خوب · دکوراسیون و چیدمان · آموزش بافتنی · گل آرایی ·آموزش خیاطی آکاایران: خانه تکانی نوروز96

    اولویت‌بندی در خانه تکانی

    بعضی از کارها در منزل سالی یک یا دوبار انجام می‌شود و بعضی دیگر ماهی یک بار. مثلاً ممکن است شما محتویات بوفه را در سال یک یا دوبار بیرون آورده و تمیز کنید درحالی که آینه‌های منزل را هرماه یا هر هفته پاک می‌کنید. برای انجام خانه تکانی عید باید ابتدا سراغ کارهای سالی یک یا دوبار بروید و وقتی از انجام تمامی آنها فراغت یافتید به کارهای ماهی یک بار یا هفته‌ای یک بار مثل گردگیری بپردازید. وگرنه مجبور به دوباره کاری آنها خواهید شد.

    برنامه ریزی خانه تکانی عید نوروز 96 | نازخاتون

    برای تمیز کردن گاز در خانه تکانی پایه های چدنی گاز را بردارید و با آب و مایع ظرفشویی کاملا بشویید. اگر گاز زیاد چربی گرفته،

    دورریختنی‌ها، بخشیدنی‌ها در خانه تکانی

    بعضی‌ها عادت دارند وسایل بلااستفاده منزل را تا ابد در خانه نگهداری کنند، حتی اگر کاملا کهنه شده باشد یا مطمئن باشند هرگز هیچ استفاده‌ای از آن نخواهند کرد. وجود وسایل غیرضروری و بی‌استفاده بخش سنگینی از نظافت و مرتب کردنها را تشکیل می‌دهد خانه تکانی شب عید فرصت مناسبی برای رهایی از دست تمامی آنهاست. چیزهای کهنه و بی‌فایده را دوربیندازید و وسایلی که قابل استفاده‌اند، اما شما مطمئن هستید تا سالیان دراز از آنها استفاده نخواهید کرد را به فردی که حس می‌کنید نیاز دارد ببخشید. وجود وسایل اضافه یکی از عوامل برهم خوردن نظم و ترتیب در منزل است به علاوه این که هرسال زحمت تمیزکردن اضافه را هم بر دوش شما تحمیل می‌کند.

    خانه تکانی عید نوروز 96 (4) 

    با فرا رسیدن ایام عید اغلب افراد به فکر خانه تکانی، شست و شو و گردگیری خانه و وسایل آن می افتند . خانه تکانی 

    اتاق خواب

    در بعضی از خانه‌ها اتاق خواب شلخته‌ترین بخش خانه است به آن علت که فرد صاحب اتاق هرچه لازم داشته از کمد و گنجه و... در آورده و این‌سو و آن‌سو گذاشته تا همه چیز دم‌دست باشد. در اتاق خوابتان تعیین کنید که به کدام وسایل هر روز نیاز دارید. مابقی را سر جای خود قرار دهید. در آوردن وسیله از داخل کشوها کار سختی نیست، اما بیرون بودن و این‌سو و آن‌سو افتادنشان بتدریج مشکل‌ساز خواهد شد.

    خانه تکانی عید نوروز 96 « آشپزخانه » - ایران بانو

    خانه تکانی عید نوروز 96 « آشپزخانه » آشپزخانه تکانی عید همیشه تمیزکردن آشپزخانه

    بیشترین وقتخانم‌ها را به خود اختصاص 

    تمیز کردن آشپزخانه در خانه تکانی

    همواره در آشپزخانه اول از همه سراغ اجاق گاز بروید چون معمولا کثیف‌ترین بخش است. پس از تمیزکردن آن با حرکتی عقربه‌های ساعت یکی‌یکی سراغ دیگر وسایل بروید. در آشپزخانه از این سو به آن‌سو نپرید. جزئیات آشپزخانه زیاد است و اگر همه را یکی‌یکی پشت سرهم انجام دهید کار راحت‌تر خواهد بود.

     

    ظروف داخل کابینت

    معمولا خانم‌ها سالی یک یا دوبار کل محتویات کابینت‌ها را بیرون می‌آورند، آنها را می‌شویند، داخل کابینت را تمیز می‌کنند و بعد دوباره ظروف را به داخل کابینت برمی‌گردانند. این کار زمان و انرژی زیادی می‌برد و در نوع خود عملی کمرشکن است. برای تسهیل کار این بار که ظرف‌ها را شستید پس از خشک شدن آنها را داخل چند نایلکس قرار دهید و گره بزنید تا دیگر گرد و غباری رویشان ننشیند و برای سری بعد تمیز و پاکیزه باقی بماند.

     

    تمیز کردن فرش‌ها در خانه تکانی نوروزی

    بعضی از خانواده‌ها اصرار دارند حتماً فرش را جمع کرده و کنج حیاط بشویند. انجام این کار دشوار است و از عهده همه ساخته نیست. شما می‌توانید فرش‌هایتان را با استفاده از حوله‌ای که در لگن کوچک آب و شامپو فرش است تمیزکنید. نتیجه کار   مانند شستن فرش خواهد بود. حالا اگر استطاعت مالی داشتید و فرش‌ها را به قالیشویی سپردید که چه بهتر!

    هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید 96

    خانه تکانی شب عید،96 برای عید نوروز است  آموزش آرایش چشم برای عید نوروز 96

    تمیز کردن لوسترها در خانه تکانی نوروزی

    همیشه لازم نیست لوستر را از سقف جدا کنید و پایین بیاورید تا بتوانید آن را تمیزکنید. از صندلی بالا بروید و با یک دستمال نمناک آغشته به ماده شوینده لوستر  را تمیزکنید. با کمی دقت می‌توانید آن را برق بیندازید.

     

    استفاده از جوش‌ شیرین در خانه تکانی نوروزی

    جوش‌شیرین در نظافت خانه کاربردهای فراوانی دارد. اگر بچه‌ها با مداد دیوار خانه  را خط‌خطی کرده‌اند کمی جوش‌شیرین به اسفنج نمدار بزنید و آن را بر دیوار بکشید. اگر اسفنج آشپزخانه بوی بدی گرفته کمی جوش‌شیرین روی آن بریزید و آن را زیرر آب بگیرید. داخل کفش‌های ورزشی را کمی جوش‌شیرین بپاشید تا بوی عرق از آن رفع شود. جوش‌شیرین بوی تند داخل یخچال و همچنین گنجه یا کمدی که ملافه‌ها را در آن نگه می‌دارید را رفع می‌کند. راه‌حل زدودن روغنی که از خودرو بر کف پارکینگ ریخته هم مالیدن همین جوش‌شیرین است.

     

    آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96 ، mypixlove.blogsky.com 

    تقسیم کار در خانه تکانی نوروزی

    تمام شور و نشاط خانه تکانی به دسته‌جمعی انجام دادن آن است. قرار نیست آقای خانه با دوستانش به سفر و تفریح برود و وقتی برگشت خانه شده باشد دسته گل! کارها را به نحوی معقول بین اعضای خانواده تقسیم کنید به‌طوری که وظایف هرکسی با توانایی‌های او هماهنگی داشته باشد، اما در هر صورت هیچ‌کسی نباید تمام کارهای خود را در مدت زمان فشرده انجام دهد، زیرا به جسم و روح او لطمه وارد می‌شود. هرکس پس ازدریافت وظایفی که‌ به عهده دارد باید برنامه‌ریزی درست داشته باشد و کارها را ب تدریج و نه همزمان انجام دهد.

     

      

    منبع : چهاردیواری جام جم

    خانه تکانی نوروز : پرده های خانه تان را مانند برف سفید کنید!!

    روشی اصولی  برای شستن پرده ها در خانه تکانی نوروز

    تقریبا اواسط اسفند است و زمستان کم کم بار خود را می بندد و جای خود را به بهار می دهد. زمان، زمان خانه تکانی هاست و شستن پرده هم یکی از همین مراحل خانه تکانی است. 
    هنگامی که پرده های خانه تان را برای خانه تکانی بهاره بیرون می آورید، پیش از خارج  کردن گیره ها از آن ها، ابتدا محل های قرار گیری گیره ها را روی نوار پرده با خودکار علامت گذاری کنید. با این کار پس از شست و شو می توانید به راحتی گیره ها را درر محل های قبلی وصل کنید تا فرم پرده تان به هم نریزد. 
    همچنین پیش از شست و شو به پشت پرده خوب نگاه کنید و در صورت پوسیدگی و رنگ پریدگی در اثر آفتاب یا نخ کش شدن، بهتر است پرده جدید خریداری کنید یا حداقل آن را نشویید چرا  که شست و شوی دوباره این پرده ها تنها آن ها را نخ نما تر از سابق می کند! 
    پیش از شست و شو برای گردگیری پرده ها و زدودن گرد و خاک از جاروبرقی استفاده کنید. می توانید برای تمیز ماندن پرده ها هر چند وقت یک بار روی پرده ها جاروبرقی بکشید یا با دستگاه بخارشوی روی آن را بخار دهید. برای جلوگیری از مکش پرده به داخل جاروبرقی درجه را کم کنید.

     

    پرده های بدون آستر را چگونه بشوییم؟

    شما می توانید پرده های بدون آستر را در خانه بشویید اما پیشنهاد می شود شست و شوی پرده های آستردار را به خشکشویی بسپاریدپرده ها را پس از شست و شو به صورت نمدار آویزان کنید. به این صورت چروک های موجود در پارچه هم زمان با خشک شدن آن صاف می شود و دیگر به اتوکشی به مدت طولانی نیاز نخواهد بود. برخی گله می کنند که پرده های حریر آن ها پس از شستن با ماشین لباس شویی همیشه چروک می شود. یک راه  حل اساسی و ساده برای این منظور استفاده از پودر صابون به جای پودر لباس شویی است.

    آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96 ، mypixlove.blogsky.com 

    خانه تکانی و خانه داری عید نوروز 96 

    خانه تکانی عید,خانه تکانی عید نوروز,خانه تکانی عید نوروز 96,هفت مرحله برای خانه تکانی  آموزش تمیز کردن شیرآلاتخانه ویژه نوروز96

     

    توصیه هایی برای شستن بهتر پرده های توری

    پرده های توری که در اتاق خواب ها یا نشیمن آویزان می شوند، خیلی زود کثیف می شوند و گاهی بعد از شست و شو چرک مرده و تیره می مانند. برای جلوگیری از این موارد چند راهکار ساده پیشنهاد می کنیم تا پرده ها را تمیزتر بشویید: 
    1 - برای شستن پرده توری آن را چند بار با آب سرد بشویید تا مقدار زیادی از خاک و دوده آن خارج شود.
    2 - پرده را با پودر لباسشویی بشویید و آبکشی کنید.
    3 - برای شست و شوی پرده های تور از سفید کننده ها استفاده نکنید چرا که باعث  کدر شدن آن ها خواهد شد.

    هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید نوروز 96- بیتوته

    خانه تکانی شب عید96، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود،آموزش خانه تکانی : بهترین روش برای شستن انواع پرده خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز96

    پرده های بزرگ را با ماشین لباس شویی نشویید

    به جای شستن پرده های بزرگ با ماشین لباسشویی، پرده ها را حداقل 2 ساعت داخل آب مخلوط با مایع شوینده خیس و سپس آبکشی کنید تا پرده ها آسیب نبینند. برای  سریع تر خشک شدن پرده می توانید از دور خشک کن ماشین لباسشویی استفادهه  کنید و برای خوشبو شدن و جلوگیری از الکتریسیته ساکن هم از نرم کننده لباس استفاده کنید.

    منبع : chidaneh.com


    تمیز کردن سریع خانه با 10 ترفند ساده!!

    10 ترفند ساده برای تمیز  کردن قسمت های مختلف خانه

    تمیز کردن شبکه های آهنی روی اجاق گاز

    چربی ها و روغن های روی این شبکه ها با آمونیاک از بین می روند. آن ها را در بسته پلاستیکی بدون منفذ قرار دهید و داخل آن محلول آمونیاک بریزید. 12 ساعت نگه دارید و سپس بشوئید.

     

    آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96 ، mypixlove.blogsky.com 

    تمیز کردن پارچه مبل

    1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با 1/3 لیوان سرکه، مقداری آب گرم و یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی مخلوط کنید. این ترکیب به آسانی لکه های روی مبل را می برد. فقط کافی است مقداری روی مبل بریزید، بگذارید چند ساعت بماند و سپس با جاوربرقی پاک کنید.

     

    تمیز کردن بین کاشی ها

    کثیفی های فاصله بین کاشی ها و سرامیک ها با ترکیب سرکه و جوش شیرین از بین  می رود. فقط مقداری روی آن ها بریزید و پس از  چند دقیقه با آب بشوئید.

    مهم ترین نکات خانه تکانی برای عید نوروز 96

     به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه ‌تکانی است که گاهی هم بسیار سخت

    تمیز کردن فر

    مقداری آمونیاک در داخل ظرف کوچکی در فر گذاشته و بگذارید شب تا صبح بماند. با این روش به راحتی فر تمیز می شود. فقط یادتان باشد که حتما پنجره ها را باز  بگذارید.

     

    تمیز کردن مایکروفر

    یک لیوان آب در ظرف بزرگی بریزید و چند قاشق غذاخوری سرکه داخل آب بریزید. سپس آن را داخل مایکروفر قرار دهید و روشن کنید. وقتی بخار آب بلند شد  مایکروفر را خاموش کنید و یک ربع منتظر بمانید تا کاملا خنک شود. سپس ظرف را دربیاورید وو  مایکروفر را تمیز کنید.

     

    تمیز کردن فرش ها

    کمی قسمت های لکه دار را نمدار کنید. سپس جوش شیرین را روی آن ریخته و پس از 10 دقیقه جارو بزنید. سپس یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با با یک قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید. سپس این ترکیب را در دو لیوان آب بریزید و   روی لکه ها بکشید.

     

    تمیز کردن ظروف نقره

    یک ظرف بزرگ بردارید و داخل آن را با آب گرم پر کنید. یک فنجان نمک و یک فنجان جوش شیرین به آب اضافه کنید و ظروف نقره را داخل این ترکیب به مدت نیم ساعت قرار دهید. سپس با یک دستمال نرم و خشک آن را تمیز کنید.

     

    آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96 ، mypixlove.blogsky.com 

    تمیز کردن تخته گوشت

    ابتدا مطمئن شوید که تخته خشک است. روی آن مقداری نمک بریزید و با اسفنج بمالید. سپس با آب گرم بشوئید. در صورت لزوم تکرار کنید.

     

    تمیز کردن روکش ماشین

    داخل یک بطری را نصف نصف با آب و مایع ظرفشویی پر کنید و با فاصله روی روکش ها بریزید. سپس با یک برس نرم روی آن بکشید سپس با آب گرم و یک پارچه نرم روی آن بکشید. باید سطوح کمی را با این روش تمیز کرد. در انتها با  استفاده از پارچهه  های میکروفیبر سطح مورد نظر را خشک کنید.

     

    تمیز کردن چهارچوب پنجره

    داخل یک بطری اسپری نصف نصف آب و سرکه پر کنید و روی چهارچوب پنجره اسپری کنید. سپس با مسواک روی چهارچوب بکشید و با دستمال تمیز کنید.


    منبع : bedunim.ir

     

    خانه تکانی 96 ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی - نیک صالحی

    خانه تکانی ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی راهنمای خرید عید | اصول و تکنیک های خرید عید · آموزشساخت چتر تزیینی+تصاویر · بهترین +تصاویر · · خانه تکانی عید نوروز 96

    بعد از خانه تکانی یک نظم دهنده عالی برای کابینت آشپزخانه درست کنید

    امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که تا چه اندازه طبقه بندی و نظم دهی کشو های اشپزخانه تان می تواند آسان باشد، فقط کافی است که کمی به کارهای فنی علاقه مند باشید تا بتوانید این نظم دهنده های کشوی آشپزخانه را خودتان در خانه بسازید، با ما تا انتهای این ویدئو همراه باشید تا قدم به قدم روش های ساخت آن را با هم ببینیم. 

    آموزش خانه تکانی عید برای نوروز 96 ، mypixlove.blogsky.com 

    وسایل مورد نیاز برای درست کردن نظم دهنده کابینت

    صفحات پلاکسی 
    کاتر تیز 
    تیغ کاتر 
    چسب پلاکسی
    متر 

     

    آموزش درست کردن نظم دهنده کابینت بعد از خانه تکانی

    ابتدا ابعاد و اندازه های داخلی کشو ها را یادداشت کنید و تصمیم بگیرید که نظم دهنده ای که می خواهید بسازید چه تعدادی باشد، بعد از آن که به اندازه های درست و منطقی رسیدید حالا نوبت آن است که قطعات مورد نظرتان را روی صفحات پلاکسی برش بزنید.
    اگر در هنگام برش کاتر های تان را کمی گرم کنید این فرایند برای تان اسان تر خواهد و گرنه در آخر مجبور هستید که با حرارت لبه های دندانه دندانه شده را از بین ببرید، بعد از برش زدن قطعات حالا نوبت آن است که آن ها را به یکدیگر بچسبانید.
     سعی کنید تا عمل چسب زدن را با دقت انجام دهید و اگر در انتهای کار قسمتی از چسب ها بیبرون زده بود به وسیله تیغ کاتر ها آن ها را از بین ببرید.
    بعد از چسبیده شدن همه قطعات، می توانید کاور روی پلاکسی ها را جدا کنید و نظم دهنده های تان را داخل کشو بگذارید و از هنر خودتان لذت ببرید. 

     

     


    اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

    خانه تکانی آسان برای عید نوروز 96 - نمناک

    خانه تکانی و راه های خانه تکانی و تمیزکردن اجاق گاز و نحوه تمیزکردن سینک ظرفشوییبرای یک خانه تکانی آسان به پیشواز عید نوروز 96 بروید.

    روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا 

    روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا استوارت دونا اسمالین خانه تکانیبا راحت ترین روش ها می گوید : روزی که می خواهید پنجره برای عید نوروز با این بذر سبزه درست کنید  تزیین هفت سین سه سوته به رنگ سال با پتینه کاری + آموزش تصویری.

    آموزش خانه تکانی ویژه عید نوروز 96 - دیلی سان

     دردسرهای خانه تکانی ویژه عید نوروز96. – هنر در خانه. دردسرهای خانه تکانی عید نوروز96
    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.