دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

بیوگرافی انوشه انصاری | عکس و زندگینامه انوشه انصاری | Anousheh Ansari

بیوگرافی انوشه انصاری | عکس و زندگینامه انوشه انصاری | Anousheh Ansari

انوشه انصاری, بیوگرافی انوشه انصاری, زندگینامه انوشه انصاری, تولد انوشه انصاری, افتخارات انوشه انصاری, اولین زن فضانورد ایرانی, عکسهای انوشه انصاری, بیوگرافی فضانوردان, همسر انوشه انصاری

نتیجه تصویری برای بیوگرافی انوشه انصاری

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن فضانورد ایرانی ,biography ,بیوگرافی 

بیوگرافی انوشه انصاری و زندگینامه کامل دکتر انوشه انصاری – Anousheh Ansari


مای پیکس لاو : انوشه انصاری (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۴۵ مشهد) کاوشگر و رئیس انجمن گردانندگان شرکت فناوری ارتباط از راه دور (TTI) است.انوشه انصاری  در سال ۲۰۰۰ ازسوی مجلهٔ زن شاغل به‌عنوان کارآفرین برتر شناخته شده‌است. انوشه انصاری  از بنیانگذاران یک شرکت مخابراتی در آمریکا به نام تی.تی.آی (TTI) بوده که اکنون تحت مالکیت سنوز نتورک قرار دارد.

  زادروز : ۲۱ شهریور ۱۳۴۵

مشهد

ملیت : ایرانی

پیشه : کاوشگر، رئیس انجمن گردانندگان شرکت فناوری ارتباط از راه دور (TTI) 

زندگی نامه انوشه انصاری؛ اولین بانوی ایرانی

انسان باشیم - زندگینامه انوشه انصاری اولین زن فضانورد ایرانی. انسان باشیم - زندگینامه بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari; جستجو. بیوگرافی انوشه 

نتیجه تصویری برای بیوگرافی انوشه انصاری

انوشه انصاری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

انوشه انصاری اولین ایرانی فضانورد، اولین زن گردشگر فضایی، اولین زن مسلمان همسرش در سال ۲۰۰۳ (میلادی) جایزهٔ ۱۰میلیون‌دلاریِ سالیانهٔ «انصاری اکس-پرایز» (Ansari  Anousheh Ansari's latest business venture, Prodea Systems, Inc

زندگی انوشه انصاری

انوشه انصاری در سال ۱۳۴۶ خورشیدی، در ایران به دنیا آمد. تا سن ۱۶ سالگی در وطن زیست و سپس به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده آمریکا هجرت کرد. سالهای پایانی دبیرستان را در آن کشور گذراند و سپس برای اخذ مدرک کارشناسی در رشته مهندس الکترونیک و علوم کامپیوتر وارد دانشگاه جرج میسون شد. انوشه بعد از پایان موفقیت‌آمیز دوره لیسانس برای کسب مدرک فوق‌لیسانس خود وارد دانشگاه جرج واشنگتن شد و مطالعات خود را در این دانشگاه ادامه داد.

,anousheh ansari,biography anousheh ansari,افتخارات انوشه انصاری,اولین زن فضانورد ایرانی,اکس پرایز,بیوگرافی انوشه انصاری,بیوگرافی فضانوردان,تحصیلات انوشه انصاری,تولد انوشه انصاری,زندگینامه انوشه انصاری,عکسهای انوشه انصاری,موسسه خیریه بنیاد اَهورا,همسر انوشه انصاری

پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک، انوشه انصاری برای کار به سراغ شرکتهایی چون MCI و COMSAT رفت و پروژه‌های موفقیت‌آمیزی را در آن شرکتها به سرانجام رساند. او چندین مقاله و دو پاتنت برای کار روی “عملگرهای اتوماتیک” و “گره‌های یک شبکه‌ بیسیم” دارد.او در حال حاضر مشغول طی کردن دوره‌ای در دانشگاه سوئین‌بورن می‌باشد تا بتواند دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ستاره‌شناسی دریافت کند.

بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari - بیوگرافی ها

بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari انوشه انصاری (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۴۵ مشهد) زندگینامه انوشه انصاری اولین زن فضانورد ایرانی عکسهای انوشه انصاری اولین کاوشگر زن ایرانی.

در سال ۱۹۹۴ میلادی مطابق با ۱۳۷۲ خورشیدی، انوشه به همراه همسرش حمید و برادر همسرش امیر انصاری شرکتی به نام تله‌کام تکنولوژی (TTI) را در تگزاس پایه‌گذاری کردند.

زندگینامه انوشه انصاری ، mypixlove.blogsky.com

این شرکت تأمین‌کننده تجهیزات مورد نیاز شبکه‌های کامپیوتری بود. این شرکت در سال ۲۰۰۰ توسط سونوز نتورک خریداری شد. انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه  نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد. در سال ۲۰۰۱ مجله فورچیون انوشه را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.

بعد از فروش کمپانی TTI انوشه و همسرش شرکت دیگری به نام پرودی(Prodea) را پایه‌گذاری کردند. انوشه مدیر عامل و رئیس این شرکت است.  این شرکت با مشارکت شرکت ماجراجوییهای فضایی و آژانس فضایی فدراسیون روسیه، طرحی را جهت ایجاد ناوگانی از فضاپیماهای تجاری برای اعزام گردشگران فضایی به ارتفاعات زیرمداری در دست اجرا دارد. “کاشف ماجراجوی فضا” نام مناسبی برای این کشتی فضایی به نظر می‌رسد که قرار است قادر به حمل ۵ مسافر به ارتفاعات زیرمداری باشد تا مسافران خوشبخت بتوانند گردی سیاره زمین و سیاهی فضا را برای دقایقی نظاره‌گر باشند.

Anousheh Ansari - Home

Anousheh Ansari - First Female Private Space Explorer.

بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari

عکس : انوشه انصاری و همسرش - Namnak

بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari; جستجو. بیوگرافی انوشه انصاری بیوگرافی (زندگی نامه) و عکس های انوشه انصاری – بیوگرافی (زندگی نامه) و عکس

این فضاپیما قرار است با یک هواپیمای مخصوص تا ارتفاعی بالا برده شود و سپس برای دستیابی به ارتفاعات بیشتر از هواپیما جدا شده و موتورهای قدرتمند خود را روشن نماید. این هواپیما از  فرودگاه فضایی که به احتمال زیاد در رأس‌الخیمه واقع در کشور امارات متحده عربی ساخته می‌شود، پرواز خواهد کرد.

زندگینامه انوشه انصاری ، mypixlove.blogsky.com

انوشه از دوران نوجوانی به فضانوردی علاقمند بود و رؤیای سفر به فضا را در سر می‌پروراند. علاقه فراوان او سرانجام زمانی به بار نشست که فعالیتهای اقتصادی انوشه و همسرش ثروت فراوانی برای آنها به بار آورده بود. در سال ۲۰۰۴ میلادی مطابق با ۱۳۸۳ خورشیدی، خانواده انصاری (انوشه و برادر همسرش، امیر انصاری) ۱۰ میلیون دلار جایزه برای نخستین پرواز فضایی غیر‌دولتی اختصاص دادند.

این سفر می‌بایستی توسط یک فضاپیمای قابل بازیابی انجام می‌شد که قادر باشد حداقل سه نفر را به ارتفاعی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از سطح متوسط زمین (خط کارمن) رسانده و مجدداً به زمین بازگرداند. فضاپیما باید طوری طراحی می‌شد که در طی دو هفته بعد از نخستین پرواز موفقیت‌آمیز، قادر به تکرار آن باشد. «جایزه انصاری ایکس» در نهایت به  فضاپیمای کوچک «اسپیس شیپ وان»  با طراحی خلاقانه برت روتان تعلق گرفت.

اما همچنان رؤیای سفر به فضا ذهن بانوی فعال و ناآرام ایرانی را به خود مشغول کرده بود. فعالیتهای فضایی اخیر به هیچ‌وجه او را آرام نمی‌کرد و اشتیاق دیدن زمین از فضا او را به سویی رهنمون کرد که اکنون تیتر نخست خبرهای فضایی دنیا را به خود اختصاص داده است. انوشه انصاری سرانجام دل به دریا زد و برای سفری هیجان‌انگیز به ایستگاه بین‌المللی فضایی ثبت‌نام کرد. این سفر که با  کپسول فضایی سایوز تی‌ام‌آ صورت می‌گیرد حدود ۲۰ میلیون دلار هزینه در بر دارد. ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵ (۸ مه ۲۰۰۶)، سازمان فضایی روسیه به طور رسمی اعلام کرد که انوشه انصاری بعنوان اولین زن گردشگر فضایی در یکی از پروازهای فضاپیمای سایوز که برای  بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر خواهد کرد.

بیوگرافی انوشه انصاری اولین زن فضانورد + عکس و مصاحبه 

بیوگرافی انوشه انصاری,انوشه انصاری ویکی پدیا,انوشه انصاری در اسکار 2017,عکس های انوشه انصاری زندگینامه انوشه انصاری   anousheh ansari anousheh ansari 2017 anousheh ansari 96 anousheh ansari 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵ (۸ مه ۲۰۰۶)، سازمان فضایی روسیه به طور رسمی اعلام کرد که انوشه انصاری بعنوان اولین زن گردشگر فضایی در یکی از پروازهای فضاپیمای سایوز که برای  بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر خواهد کرد.

اما شانس با انوشه بود تا نخستین توریست فضایی زن، زودتر از آنچه انتظارش را داشت به آرزوی خود برسد. ردصلاحیت پزشکی داوطلب ژاپنی، دایسوکه انوموتو، سفر انوشه را حدود شش ماه به جلو انداخت. انوشه قرار است در ۲۳ شهریور ۱۳۸۵ راهی ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS) شود. دایسوکه انوموتو که ۳۵ سال دارد، ثروت خود را از راه تجارت اینترنتی به دست آورده است. او قبول کرده بود که با پرداخت ۲۰ میلیون دلار و تحمل تمرینات سخت و فشرده  برای یک هفته به ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS) سفر کند.

در صورتی که سفر انوشه طبق برنامه انجام شود، وی اولین فضانورد ایرانی، اولین بانوی گردشگر فضایی و چهارمین توریست فضایی دنیا خواهد شد. انوشه انصاری در شرایطی راهی فضا می‌شود که طی چهل و پنج سال گذشته سفر به فضا تنها در انحصار شوروی سابق (روسیه)، آمریکا و به تازگی چین بوده است. تاکنون بیش از ۴۴۰ نفر طی نزدیک به ۱۰۰۰ مأموریت فضایی از مرزهای فضا عبور کرده‌اند که نزدیک به ۳۸۰ نفر آنها از اتباع آمریکا و شوروی سابق و بقیه از شهروندان کشورهایی همچون چکسلواکی، آلمان، ژاپن، بلغارستان، افغانستان، برزیل، انگلیس، کوبا، مجارستان، هند، مغولستان، لهستان، رومانی، اسلواکی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس، سوریه، بلژیک، اتریش، فرانسه، مکزیک، هلند، عربستان سعودی، رژیم اشغالگر قدس و مکزیک بوده‌اند که توسط فضاپیماهای آمریکایی یا روسی امکان سفر به فضا را یافته‌اند.

اولین گردشگر فضایی یک میلیونر آمریکایی به نام دنیس تیتو بود که در سال ۲۰۰۱ نخستین بشری شد که با پول خود به فضا سفر کرد. بعد از او مارک شاتلورتس در سال ۲۰۰۲ و گرگ السون در سال ۲۰۰۵ به ترتیب عنوان دومین و سومین توریست فضایی را از آن خود کردند. اولسن نیز مانند انوموتو به دلایل پزشکی از سفر انجام شده در ژوئن ۲۰۰۴ بازمانده بود ولی سرانجام در سال ۲۰۰۵ به آرزوی خود برای نگریستن به زمین از فضا جامه عمل پوشاند. قبل از اولسن، یک خواننده آمریکایی به نام لانس باس کاندیدای سفر به فضا بود که به دلیل امتناع از انجام تمرینات سخت و فشرده قبل از پرواز از لیست گردشگران فضایی حذف گردید.

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن فضانورد ایرانی ,biography ,بیوگرافی 

انصاری اکس-پرایز

انوشه انصاری به همراه برادر همسرش در سال ۲۰۰۳ (میلادی) جایزهٔ ۱۰میلیون‌دلاری سالیانهٔ «انصاری اکس-پرایز» (Ansari X-prize) را بنیان نهاد. هدف از این جایزه تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ورود به بازار سفرهای فضایی است که تا پیش از این در انحصار تعداد انگشت‌شماری از دولت‌ها بوده‌است.

فعالیت های انوشه انصاری پس از سفر به فضا

انوشه انصاری مؤسسهٔ خیریهٔ «بنیاد اَهورا» (Ahoora Foundation) را همراه برادر همسرش، جمشید انصاری، اداره و حمایت مالی می‌کند. او همچنین به‌همراه امیر و حمید انصاری در حوزهٔ خانه دیجیتال (Digital Home)، شرکت پرودیا سیستمز را با هدف راه‌اندازی یک سیستم پیشرفته برای آمیختن و استفادهٔ سهل‌تر از محصولات و فایل‌ها و تولیدات ابزار خانگی دیجیتال مانند ویدیو و صدا و فیلم تأسیس کرد، که در تگزاس و در هندوستان دفاتر رسمی دارد.

سرنشینان کپسول فضایی سایوز TMA-9. به ترتیب از چپ به راست :

انوشه انصاری، گردشگر فضایی

میخائیل تیورین، فضانورد روسی

مایکل لوپز، فضانورد آمریکایی

بیوگرافی دکتر انوشه - مطلبستان فالند FaLand

بیوگرافی انوشه انصاری Anousheh Ansari، بیوگرافی انوشه انصاری Anousheh Ansari انوشه انصاری زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۴۵ مشهد کاوشگر . بیوگرافی دکتر محمود انوشه zamoune com، سخنرانی های دکتر انوشه زندگینامه عکس 1بیوگرافی دکترانوشه 

سرنشینان کپسول فضایی سایوز TMA-9

بیوگرافی انوشه انصاری اولین زن فضانورد + عکس و مصاحبه 

بیوگرافی انوشه انصاری,انوشه انصاری ویکی پدیا,انوشه انصاری در اسکار 2017,عکس های انوشه انصاری زندگینامه انوشه انصاری   anousheh ansari anousheh ansari 2017 anousheh ansari 96 anousheh ansari 

عکس انوشه انصاری

زندگینامه انوشه انصاری ، بیوگرافی کامل از انوشه انصاری فضانورد در مای پیکس لاو 

انوشه انصاری به عنوان اولین زن مسلمان جهان، اولین ایرانی و اولین زن گردشگر فضایی جهان دوشنبه هفته آینده راهی فضا می شود.


به گزارش  "مای پیکس لاو"، وی اکنون یکی از موسسان و مدیران شرکت "سیستم های پرودا" است و پیش از این نیز مسئولیت مدیریت شرکت "فناوری های تله کام" را برعهده داشته است.


"سیستم های پرودا" یک شرکت فناوری مصرفی است که در سال 2006 توسط خانواده انصاری تاسیس شد. این شرکت بر فناوری های مدیریتی مولتی میدیا و منزلگاه دیجیتالی تمرکز دارد.


وی به همراه برادر شوهرش سهم چندین میلیون دلاری را در تاسیس جایزه بزرگ "ایکس پرایز" در سال 2004 ایفا کرد. این جایزه پس از کمک مالی خانواده انصاری رسما به جایزه "انصاری ایکس - پرایز" تغییر نام داد.

بیوگرافی انوشه انصاری اولین زن فضانورد + عکس و مصاحبه 

بیوگرافی انوشه انصاری,انوشه انصاری ویکی پدیا,انوشه انصاری در اسکار 2017,عکس های انوشه انصاری زندگینامه انوشه انصاری   anousheh ansari anousheh ansari 2017 anousheh ansari 96 anousheh ansari 

انوشه در سال 1345 از والدینی تبریزی در مشهد متولد شد. وی در سال 1363 بدون هیچ گونه مهارتی در زبان انگلیسی به آمریکا مهاجرت کرد و در مقطع لیسانس در رشته مهندسی برق و علوم رایانه از دانشگاه "جورج میسون" فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز از دانشگاه "جورج واشنگتن" دریافت کرد.


قبل از تاسیس شرکت "پرودا" انوشه به همراه شوهر و برادر شوهرش شرکت فناوری های تله کام را در سال 1993 تاسیس کرد. این شرکت در سال 2000 توسط شرکت "شبکه های سوناس" خریداری شد.

,anousheh ansari,biography anousheh ansari,افتخارات انوشه انصاری,اولین زن فضانورد ایرانی,اکس پرایز,بیوگرافی انوشه انصاری,بیوگرافی فضانوردان,تحصیلات انوشه انصاری,تولد انوشه انصاری,زندگینامه انوشه انصاری,عکسهای انوشه انصاری,موسسه خیریه بنیاد اَهورا,همسر انوشه انصاری

نام انصاری در سال 2001 در فهرست "40 under 40" مجله "فورچون" جای گرفت و به عنوان برنده جایزه "برترین موسسان شرکت های ملی آمریکا" در سال 2000 توسط مسئولان مجله "زنان فعال" مورد تقدیر قرار گرفت.


اخیرا نیز شرکت سیستم های "پرودا" راه اندازی شرکتی با مسئولیت محدود ماجراجویان فضایی و آژانس فضایی فدرال فدراسیون روسیه (FSA ) به منظور ایجاد ناوگان فضایی برای اهداف تجاری جهانی را نوید داد.


انوشه موفق به اخذ جوایز بسیاری شده که از آن جمله می توان به جایزه برترین موسسان شرکت های دانشگاه "جورج میسون"، جایزه فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه "جورج واشنگتن" و جایزه سال "ارنست و موسسان جوان" منطقه "ساوت وست" اشاره کرد.

زندگینامه انوشه انصاری اولین زن فضانورد + عکس و مصاحبه انوشه انصاری

بیوگرافی انوشه انصاری,انوشه انصاری ویکی پدیا,انوشه انصاری  ,عکس های انوشه انصاری زندگینامه انوشه انصاری   anousheh ansari anousheh ansari 2017 anousheh ansari 96 anousheh ansari 

شرکت فناوری های تله کام تحت مدیریت وی به عنوان یکی از 500 شرکت بسیار پیشرفته در ماهنامه "اینک" معرفی شد و عنوان یکی از 500 شرکت پیشرفته فناوری Deloitte & Touche را به خود اختصاص داد.


در کنار این موفقیت های تجاری، انوشه مسیر توانمندسازی موسسان شرکت های اجتماعی جهانی برای دستیابی به تغییرات اساسی را دنبال کرد.

,anousheh ansari,biography anousheh ansari,افتخارات انوشه انصاری,اولین زن فضانورد ایرانی,اکس پرایز,بیوگرافی انوشه انصاری,بیوگرافی فضانوردان,تحصیلات انوشه انصاری,تولد انوشه انصاری,زندگینامه انوشه انصاری,عکسهای انوشه انصاری,موسسه خیریه بنیاد اَهورا,همسر انوشه انصاری

وی یکی از اعضای هیات مدیره سازمان غیر انتفاعی "یک آرزو کنید" در شمال تگزاس بود که موسسه حامی حقوق کودکانی است که در وضعیت بسیار بد جسمانی قرار دارند. وی در مرکز حمایت از حقوق کودکان "کولین کانتی" نیز نقش بسزایی را ایفا کرد.


همچنین انوشه با سازمان های غیر انتفاعی دیگری از جمله موسسه "آشوکا" که یکی از حامیان موسسان شرکت های اجتماعی است، همکاری کرد.


انوشه انصاری به عنوان جانشین "دایسوکی اینوموتو" برای سفر به ایستگاه فضایی بین المللی در نظر گرفته شده بود اما وی به دلایل پزشکی از پرواز با موشک "سایوز TMA-9 " باز ماند و انوشه جای او را گرفت.

,anousheh ansari,biography anousheh ansari,افتخارات انوشه انصاری,اولین زن فضانورد ایرانی,اکس پرایز,بیوگرافی انوشه انصاری,بیوگرافی فضانوردان,تحصیلات انوشه انصاری,تولد انوشه انصاری,زندگینامه انوشه انصاری,عکسهای انوشه انصاری,موسسه خیریه بنیاد اَهورا,همسر انوشه انصاری

وی زودتر از آنچه انتظار داشت به فضا می رود و عنوان چهارمین توریست فضایی و اولین زن در این رده را به خود اختصاص می دهد.

بیوگرافی و عکس انوشه انصاری

انوشه انصاری (بیوگرافی) 

بیوگرافی انوشه انصاری - Anousheh Ansari; جستجو. بیوگرافی انوشه انصاری بیوگرافی (زندگی نامه) و عکس های انوشه انصاری –بیوگرافی (زندگی نامه) و عکس

بیوگرافی و عکس انوشه انصاری

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن

بیوگرافی کامل انوشه انصاری Anousheh Ansari اولین زن فضانورد ایرانی ,biography ,بیوگرافی 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.