دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

چرا ورود ایرانی ها به آمریکا ممنوع شده است؟ | علت ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا | جزئیات خبر

چرا ورود ایرانی ها به آمریکا ممنوع شده است؟ ، علت ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا ، جزئیات خبر


نتیجه تصویری برای چرا ورود ایرانی ها به آمریکا ممنوع شده است؟ | جزئیات خبر

چرا ترامپ ورود عربستانی‌ها به آمریکا را ممنوع نکرد  

 ها به آمریکا را ممنوع است/ترامپ آمریکا را  ورود ایرانیها به  

رئیس‌جمهور آمریکا فرمان اجرایی‌ای را امضا کرد که بر اساس آن ورود اتباع ایرانی و ۶ کشور مسلمان دیگر به آمریکا به تعلیق در می‌آید.

به گزارش روزپلاس ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با امضای دستوری که هدف از آن "حفاظت از آمریکا در مقابل حملات تروریستی" خوانده شده ورود پناهجویان به آمریکا را برای چهار ماه معلق کرد و موقتاً بازدید شهروندان هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله اتباع ایران به آمریکا را ممنوع کرد.

ترامپ پس از مراسم سوگند ژنرال جیمز ماتیس به‌عنوان وزیر دفاع در پنتاگون این دستور اجرایی را امضا کرد.

تصور می‌شود براساس این طرح سفر شهروندان ایرانی ابتدا برای 90 روز متوقف می‌شود اما احتمال تمدید آن وجود دارد. هنوز معلوم نیست این دستور شامل دارندگان گرین کارت می‌شود یا نه.

این هفت کشور ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن هستند.

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید تدابیر تازه را "بررسی سختگیرانه" سابقه افراد توصیف کرد.

ترامپ پیشتر در روز جمعه گفته بود که به مسیحیان سوریه که خواستار پناهندگی باشند اولویت داده خواهد شد.

وی در مراسم روز جمعه در پنتاگون گفت: "من درحال اعمال تدابیر تازه بررسی (سابقه) افراد هستم تا جلوی ورود تروریست‌های افراطی اسلام‌گرا به ایالات متحده گرفته شود. فقط باید کسانی را به کشورمان راه دهیم که از کشور ما حمایت می‌کنند و عمیقاً به مردم ما عشق می‌ورزند".
  
  • چرا ترامپ ورود عربستانی ها به آمریکا را ممنوع نکرد؟ 

      روادید ایرانی ها ها به آمریکا را ممنوع   اجرایی ورود مهاجران به آمریکا را تا 

  • ورود فرش ایرانی به آمریکا ممنوع شد! 

     مشکل شده است. مشکلی که بنا به  آمریکا ممنوع شد! ورود فرش ایرانی به آمریکا ممنوع 

  • پیشتر، رسانه‌های آمریکا پیش‌نویس فرمانی را منتشر کرده بودند که خواستار منع موقت ورود اتباع ایران و 6 کشور دیگر برای مدت 30 روز به خاک آمریکا بود. انتظار می‌رود ترامپ، همین پیش‌نویس یا متنی با تغییراتی اندک را امضا کرده باشد.

    به گزارش بی‌بی‌سی، متن فرمان اجرایی‌ای که ترامپ روز جمعه آن را امضا کرد شامل تعلیق برنامه اجازه ورود پناهندگان به آمریکا برای 120 روز، ممنوعیت ورود پناهندگان سوری تا زمان اعمال "تغییرات جدی" که "با منافع ملی سازگار است، "تعلیق 90روزه ورود از عراق، سوریه و کشورهایی که "موجب نگرانی" هستند، است. در این دستور مستقیماً از ایران نام برده نشده اما به قوانینی اشاره می‌کند که احتمالاً شامل حال اتباع ایران هم خواهد شد.

    دیگر موارد فرمان اجرایی ترامپ عبارتند از: اولویت‌بندی ادعاهای پناهندگی در آینده "براساس سرکوب مذهبی"، اگر شخص بخشی از یک اقلیت مذهبی در کشورش باشد و تعلیق فوری برنامه‌ای که به مهاجران اجازه می‌داد ویزای خود را بدون حضور در مصاحبه تمدید کنند.

    پایگاه ان.بی.سی در گزارشی به بررسی دستور دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور به آمریکا پرداخته و اثرات منفی آن بر روی آمریکا را شرح داده است.

    در این گزارش آمده است: دونالد ترامپ که به تازگی به عنوان رئیس جمهور آمریکا مشغول به فعالیت شده، دستور ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور را صادر کرده است که این اقدام به زیان آمریکا خواهد بود.


    ترامپ

    ورود فرش ایرانی به آمریکا ممنوع شد / امریکا همچنان تمام 

    ورود ایرانی ها به آمریکا  مراسم اسکار ممنوع شده است  به دنبال  چرا سودان 

    ان.بی.سی افزود: در واقع کشورهایی در فهرست ترامپ برای لغو ویزا قرار نگرفته‌اند که شهروندان آنها اقدامات تروریستی علیه مردم امریکا انجام داده‌اند.

    ان.بی.سی می نویسد: این اقدام ترامپ اگرچه راهی برای مقابله با مخالفان است اما از اقدامات تروریستی علیه آمریکا مانند حادثه یازده سپتامبر جلوگیری نخواهد کرد.

    این گزارش در ادامه افزوده است: علاوه بر بی‌رحمانه بودن دستور ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود پناهجویان به آمریکا، به خصوص از کشورهایی که دچار جنگ هستند، بنا به دلایلی لغو صدور ویزا برای کشورهایی مانند ایران، اثرات منفی برای آمریکا در پی خواهد داشت.
  • آمریکا ورود فرش ایرانی را ممنوع کرد | محبوب ها 

    آمریکا ورود فرش ایرانی را ممنوع صادراتی ایران در امریکا بلوکه شده است!   به The Sims 

  • ممنوعیت ورود ایرانی‎ها به آمریکا به زیان واشنگتن است/فرمان اجرایی ترامپ ا سوی ایران بی پاسخ نمی‎ماند

    ان.بی.سی می افزاید: میلیون ها ایرانی ساکن آمریکا هستند و نیز میلیون ها نفر با تابعیت ایرانی و آمریکایی وجود دارند که در این کشور زندگی می‌کنند و خانواده‌های این افراد سالانه برای دیدار این افراد به آمریکا سفر می‌کنند اما در صورت اجرایی شدن دستور ترامپ خانواده‌های این افراد قادر به سفر به آمریکا نخواهند بود و این ساکنان آمریکایی برای دیدار با اقوام و خویشاوندان خود باید از آمریکا سفر کنند.
  • ورود فرش ایرانی به آمریکا ممنوع شد | اتاق خبر 24 

    ورود فرش ایرانی به  ایران در امریکا بلوکه شده است!  ایرانی به آمریکا ممنوع شد  

  • این پایگاه ادامه داد: ایرانی هایی که به آمریکا مهاجرات می‌کنند و یا کسانی که به دنبال اقامت دائم در این کشور هستند از موفق‌ترین مهاجرانی هستند که به آمریکا سفر می‌کنند.

    در ادامه این گزارش آمده است: دانشگاه‌های ایران در سطح جهانی هستند و دانشجویانی که از این کشور وارد آمریکا می‌شوند در اکثر موارد برای فعالیت در زمینه‌های مهندسی و دیگر حرفه‌ها در آمریکا اقامت می کنند و در بسیاری از زمینه‌های فناوری که آمریکا در آنها پیشتاز است فرصت‌های شغلی به وسیله این مهاجران تکمیل می‌شود.

    ان.بی.سی افزود: این دستور فراتر از این نیز می‌رود و از این پس ایرانی هایی که در آمریکا فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌دهند قادر یه سفر به آمریکا نخواهند بود؛ در حال حاضر ما با ایران مبادلات تجاری انجام می دهیم؛ مردم آمریکا پسته و خاویار ایرانی استفاده می‌کنند و روی فرش ایرانی قدم می‌زنند.

    ممنوعیت ورود ایرانی‎ها به آمریکا به زیان واشنگتن است/فرمان اجرایی ترامپ ا سوی ایران بی پاسخ نمی‎ماند
  • ترامپ امضا کرد؛ ممنوعیت 3 ماهه ورود ایرانی ها به خاک آمریکا 

    ترامپ امضا کرد؛ ممنوعیت 3 ماهه ورود ایرانی ها شده است ریز به آمریکا ممنوع 

  • در ادامه گزارش ان.بی.سی آمده است: علاوه بر این دستور دولت ترامپ می‌تواند با اعتراض ایران مواجه شود و ایران آن را نقض آشکار برجام تلقی کند.( در راستای قرارداد خرید هواپیما از بوئینگ، خلبانان ایرانی برای تحویل این هواپیماها قادر به ورود به آمریکا نخواهند بود.)

    این پایگاه خبری ضمن اشاره به امتناع بازیگر ایرانی نامزد دریافت جایزه اسکار برای شرکت در این مراسم، این اقدام را به نوعی آشکارترین اعتراض به اقدام ترامپ عنوان کرد و نوشت که این اقدام ممکن است باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی مبنی بر از بین رفتن حقوق بشر در آمریکا شود.
  • ترامپ ورود ایرانیها و شهروندان ۶ کشور مسلمان به آمریکا را  

      به این کشور است.  اجازه ورود به آمریکا را ... حذف شده استبه نظر می  

  • ان.بی.سی در بخش دیگری نوشت: این دستور ترامپ که برای 90 روز صادر شده است در اصل اینگونه نخواهد بود و این مطلب که آمریکا از این کشورها اطلاعات شهروندانشان را خواستار شده به این معناست که ما از این کشورها بخواهیم کدام یک از شهروندان شما برای ما تهدید محسوب می‌شوند.

    چرا ورود ایرانی ها به آمریکا ممنوع شده است؟ ، علت ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا ، جزئیات خبر
    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.