دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن

گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن

ازدواج با مرد متاهل و ازدواج با مرد متاهل به عنوان زن دوم و پاسخ به درخواست ازدواج مردی که قبلا ازدواج کرده است و نکات مهم ازدواج با مرد زن دار

  • همسر دوم شبهه شرعی دارد/ همسر دوم مصداق شکنجه همسر اول است 

    گناه و مشکلات ازدواج با مرد متاهل دوستی با زن متاهل بودن مرد(تنوع دوستی با مرد زن دار که زن و مرد متاهل با هم روش همسر دوم شدن گناه زن دوم مرد متاهل شدن برای موفقیت در ازدواج دوم  حتی اگر ازدواج با طلاق به پایان زن دوم مرد زن دار مشکل دارد  ازدواج با مرد زن دار

  • نتیجه تصویری برای گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن

  • عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل 

     مردی متاهل و خانواده دار  که با مردی متاهل ازدواج   و بره با یه زن دیگه هم مرد  

  • همسر دوم - من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم. 

     بودن این مرد  با مردی پولدار و زن دار ازدواج کنه نه با یه مرد زن دار

  • دختر و یا زن جوانی که در شرایط ازدواج با مرد متاهل قرار گرفته است معتقد است که این مرد برای نجات زندگی اش به او پناه آورده است حالا باید با این مرد ازدواج کند تا خوشبخت شود یا نه پاسخ رد به این درخواست بدهد.

     

  • جام نیوز :: JamNews - تمایل 48 درصدی دختران جوان برای همسر 

      به ازدواج با یک مرد متاهل نیاز  باشه، مرد زن دار واسه ... می ده و با زن دوم مشکل ازدواج  

  • ازدواج موقت و همه چیز در باب آن - تالارهای پادشاه ایرانی 

     یک مرد شوهر دار را با ... زن و مرد در قالب ازدواج ... بودن این ازدواج آزادی  


  • نکات مهمی که قبل از ازدواج با مرد متاهل باید دانست

    بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه که تنوع در ازدواج زیاد شده است و دختران مجرد با مردان متاهل ازدواج می کنند ، پسران مجرد با زنان متاهل ؟به هر حال مشکل ازدواج انهم از جنس های مختلف یکی از مسائلی است در جامعه که نیاز به رسیدگی و افزایش آگاهی دارد . عشق تمام و کمال، عشقی بر پایه سه عنصر تمایل، تعهد و صمیمیت است و هر چه غیر از این باشد دردسرساز شده و به سرانجام نمی رسد. اما نیاز شدید برخی دختران مجرد و زنان مطلقه به یک تکیه گاه و حامی از میان مردان باعث می شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند.

    متاسفانه موضوع دوستی و ازدواج با مردان متاهل به عنوان یک پدیده اجتماعی گریبانگیر بعضی از خانم های مجرد یا مطلقه شده و در حقیقت یک آسیب اجتماعی است.

    نتیجه تصویری برای گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن

    هرچند که ارتباط دختر با مرد متأهل بدون اذن ولی، خلاف شرع است اما با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در جایگاه همسر دومی و چندمی و مورد سوء استفاده واقع شدن برای ارضاء نیازهای غیرطبیعی در قالب ارتباط های مخفی که به هیچ وجه مشروع و منطقی نیست، واقعیتی است که حتی به ندرت اما در جامعه مشاهده می شود و به شدت نیازمند هشدار به خانواده ها است.

    قصد خیرخواهی و کمک زنان به مردان متاهلی که از شرایط زندگی اولیه خود ناراحت هستند یکی از دلایلی است که از جانب برخی خانم ها برای تن دادن به این روابط مطرح می شود و بعضی از آنها معتقدند که مردان به آنها پناه می برند، اما باید گفته شود که این ماجرا و فرار از واقعیت و چالش جز صحبت با همسر حل نمی شود و هرچقد هم که به عنوان یک دوست همراه همیشگی مرد باشند موقتی است و تنها همسر است که می تواند زوجش را آرام کند.

    چه بسا، وقتی ازدواج مجددی هم شکل گیرد وقتی فرار از مشکل به جای توانایی حل آن پیش افتد دوباره دوستی های پنهانی با افراد مختلف احتمال اتفاق دارد و در نتیجه پناه بردن توجیه خوبی برای این کار نیست.

    نتیجه تصویری برای گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن

    مشکلات ازدواج با مرد متاهل

    پاسخ به سوالاتی درمورد ازدواج با مرد متاهل

    ازدواج مجدد خوب یا بد؟
     اگر بخواهیم مسئله ازدواج را یک پدیده روانی تلقی کنیم، ازدواجی سالم است که اعضای آن با یکدیگر گرم و صمیمی بوده و درصدد رفع مشکلات هم برآیند چرا که خانواده اولین نهاد و پایه جامعه است و در صورت خدشه دار شدن، جامعه را با مشکل روبه رو می کند.

    تعدد زوجین و چند همسری مسئله ای است که از لحاظ شرعی و عرفی در بعضی موارد خاص ایرادی به آن گرفته نشده و حتی این اجازه داده شده که افراد بیشتر از یک همسر را انتخاب کنند، لذا ابتدا فرهنگ جامعه (عامل عمومی ) و سپس شخصیت مرد یا زن (عامل خصوصی) از عوامل موثر بروز تعدد زوجین هستند. پس ازدواج مجدد بسته به اینکه به چه علتی رخ دهد می تواند آثار منفی یا بالعکس مثبتی را داشته باشد.


    خانه از پای بست ویران می شود
     اگر فرد نتواند زمینه لازم را برای گرفتن زوج مجدد فراهم کند به تب طرف مقابل خود را با مشکل روبه رو می کند؛ مثلا در مسائل شرعی شرط گرفتن همسر دوم برای مرد، رضایت همسر اول و توانایی برقراری عدالت است.

    گرفتن زوج مجدد یا داشتن روابط پنهانی از سوی مرد نه تنها ضربه سنگینی را به همسر و در نهایت بنیان خانواده وارد می کند بلکه نفر سوم این ماجرا همیشه درتنش خواهد بود. این ضربات و آسیب به افراد در طی بروز یک پدیده در نهایت جامعه را دچار معظل می کند.

    از این رو اولین نکته ای که در چند همسری و روابط مخفی دوستانه دیده می شود لطمه و خساراتی است از لحاظ عاطفی به زوجین وارد می شود. به طور کلی و جدا از مسائل شرعی این موضوع، تامین نیازهای عاطفی زن و مرد بسیار مهم است و فردی که ازدواج می کند علاوه بر رفع نیازهای زیستی و فیزیکی به برآورده شدن نیازهای عاطفی احتیاج دارد.


    خودتان را جای همسر اول گذارید
    گاهی اوقات بانوان تمایل دارند بعنوان همسر دوم انتخاب شوند که می تواند به دلایلی از قبیل تامین نیازهای زیستی، تامین هزینه های زندگی و.. باشد اما اگر ابراز احساسات تنها از روی یک علاقه و هیجانات باشد، خانم ها باید با شناخت جایگاه شان این موضوع را (علاقه به یک مرد متاهل و عواقبش را) برای خود تحلیل کنند که در صورت بروز این اتفاق برای زندگی خود، آیا راضی می شوند یا اینکه واکنش نشان می دهند؟

    درواقع این زنان باید ماجرا را از دید همسر اول مرد مورد علاقه شان ببینند و سپس برای ادامه یا ترک روابط خود تصمیم بگیرند. زمانی که زن به این باوربرسد و اینگونه پیش رود، دیگر تهدیدی برای سلامت روان و ضربه عاطفی وجود ندارد.


  • برای جاری کردن صیغه محرمیت در ازدواج موقت چه مسائل شرعی 

    زن و مرد به ازدواج  و خانوما با مرد زن دار و زن   واقعی با مرد متأهل و خانم شوهر دار 

  • دفترخانه ازدواج با مرد زن دار و طلاق زن سوم - ازدواج موقت 

    بله صیغه نامه دلیل محرم بودن زن و مرد است ... متأهل ، افراد ... با ازدواج دائم مدت دار 

  • این رابطه ها محکوم به شکست اند
     درباره ایجاد علاقه به این مردان، باید گفت که نه تنها این گونه علاقه ها حقیقی نیست بلکه در بیشتر موارد شکل گیری چنین علاقه هایی در زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله کمبود محبت، عاطفه و تنهایی ایجاد و به طور طبیعی باعث وارد شدن خسارت های فراوانی هم به خود شخص و هم به خانواده مردان متاهل می شود.

    چنین ارتباط هایی بدون شک، محکوم به شکست است و اگر رسمی و شرعی هم شود، سختی ها و مشکلاتش بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج ها است.

    درحالیکه علاقه به مرد متاهل در جامعه امروزی را معمولا معطوف به با پشتوانه هیجانی و عاطفی دانست و با تاکید بر زودگذر بودن آن،  وقتی ازدواج و رابطه ای جدید با ویران شدن زندگی گذشته شکل گیرد و هیچ گونه اصول آن رعایت نشود هیچ زمان موفق نیست و معمولا به ندرت پابرجا می ماند اما اگر مرد تمام فاکتورها را در نظر گرفته و با کسب رضایت برای همسر دوم دلیل قانع کننده ای داشته باشد، می تواند زندگی آینده خود را کامل و ماندگار بسازد.


    نتیجه تصویری برای گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ | آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ | شرایط و مشکلات زن دوم بودن


    خانواده ها به هوش و به گوش 
    به باور بسیاری از روانشناسان عامل اصلی این پدیده تنهایی و کمبود محبت دختران در محیط خانه و رعایت نکردن بعضی اصول اخلاقی توسط زنان در ارتباط های اجتماعیشان است همچنین بالا رفتن سن ازدواج، سختگیری های افراطی و غیر اخلاقی بعضی والدین با قرار دادن شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، از جمله عوامل برجسته و تاثیرگذار در این باره است.

    لذا به خانواده ها توصیه می شود با راحت تر گرفتن شرایط ازدواج برای دختران و پسران و حمایت همه جانبه از آنها زمینه یک ازدواج سالم و به دور از هر تنشی را فراهم کرده تا خلاءهای فکری و عاطفی جوانان را به صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند.

    زندگی را ترمیم کنید نه تعویض
    روانشناسی درباره مقصر اصلی در پدیده علاقه به مرد متاهل گفت :مرد و زن هردو در بروز این پدیده مقصر هستند (البته جز در شرایطی با رضایت طرفین ازدواج مجدد صورت می گیرد) به همین دلیل روانشناسان همیشه به افرادی که در زندگی خود با خلا و چالشی روبه رو می شوند توصیه می کنند که در ابتدای امر زن ومرد با یکدیگر صحبت کرده و درصدد ترمیم زندگی جاری خود برآیند و اگر بعد از تلاشهای زیاد، مشکلات رفع نشد آن وقت نسبت به کسب رضایت و ازدواج با فرد دیگر اقدام کنند.

    ازدواج با مرد متاهل خوب است یا بد؟

  • وبلاگ نویسان «زن دوم»؛ هویتی واقعی در دنیای مجازی 

     اول مرد و ازدواج   پس زن هم باید بره با یه مرد  همسردوم مرد متاهل ...

  • قتل برای ازدواج با زن متأهل

    قتل برای ازدواج با زن متأهل! ... و خنده دار ؛ ۵ کودک، ۲ زن و یک مرد/ کشف  


  • رهروان ولایت ـ درست نیست که به خاطر رفع تزلزل از تعدادى خانواده، عده دیگرى از ازدواج و خانواده‏ دار شدن محروم شوند؛ به علت اینکه تفاوتى در این جهت میان زنان شوهردار و بى‏ همسر نیست و اگر پایدارى خانواده مهم است، آنان نیز نیازمند خانواده پایدار هستند ونباید از این حق محروم شوند...
    ازدواج

    با توجه به وضع موجود، توصیه به ازدواج دوم بدون در نظر گرفتن دغدغه و دل نگرانى خانمهاى اوّل درست نیست و نباید ازدواج دوم بدون رضایت همسر را توصیه کرد؛ چون در این صورت به جاى حل مشکل بر شدت آن افزوده خواهد شد؛ یعنى به قیمت خانواده‏ دار شدن زنان و دختران مجرد، تعدادى از خانواده‏هاى موجود در معرض خطر قرار خواهند گرفت.
    اما در مقابل، این نیز درست نیست که به خاطر رفع تزلزل از تعدادى خانواده، عده دیگرى از ازدواج و خانواده‏ دار شدن محروم شوند؛ به علت اینکه تفاوتى در این جهت میان زنان شوهردار و بى‏ همسر نیست و اگر پایدارى خانواده مهم است، آنان نیز نیازمند خانواده پایدار هستند ونباید از این حق محروم شوند؛ پس حال که ضرر در دو طرف وجود دارد، به جاى تحمیل ضرر به یک طرف و پاک کردن صورت مسئله - که در حال حاضر انجام مى‏ شود - با توجه به اینکه ریشه مشکل در افکار نادرست است، باید آن را از طریق بحث و گفتگو حل کرد.
    این امر ممکن نیست، مگر در شرایطى که همه اطراف دخیل در این امر بتوانند حرف خود را بزنند و حرف طرف مقابل را در شرایط مساوى بشنوند. تا زمانى که تبلیغات در این زمینه یک سویه است و هرچه فیلم ساخته مى ‏شود و سخن گفته مى ‏شود، از وحشتناک بودن ازدواج دوم و پیامدهاى آن است و طرف مقابل جرأت نقد و حرف مخالف زدن ندارد، کارى از پیش نخواهد رفت، و هرچه مى‏ گذرد خانمهاى شوهردار در اعتقاد خود نسبت به نادرستى ازدواج دوم راسخ‏تر مى ‏شوند و در نتیجه حل مشکل سخت تر خواهد شد.

    ازدواج با مرد متاهل , مشکلات ازدواج با مرد متاهل , ازدواج دختر با مرد متاهل , ازدواج دختر مجرد با مرد متاهل , دانستنی های قبل از ازدواج

    گفتمان دور از احساسات، بهترین راه‏
    بهترین راه، باز کردن باب گفتگوى اجتماعى عاقلانه و واقع بینانه و به دور از احساسات با حضور اندیشمندان و کارشناسان مرد و زن در رشته‏ هاى مختلف است که با توجه به نیازهاى این گروه از زنان و دختران، امکان ازدواج آنان با مردان همسردار مورد بحث و بررسى قرار گیرد. البته قبل از آن باید هرگونه تبلیغات رسانه‏اى غیر واقع بینانه در این زمینه متوقف شود.
    نتیجه این کار در طول زمان مثبت به نظر مى‏رسد؛ چون طبق آمار سال 85 در برابر جمعیت حدود پانصد هزار نفرى این گروه از زنان و دختران، حدود هفده میلیون نفر مرد متأهل وجود دارد؛ پس اگر بتوان از بین تمام زنان شوهردار تنها حدود یک سى و چهارم آنان را راضى کرد، مشکل حل خواهد شد.

    ازدواج با مرد متاهل , مشکلات ازدواج با مرد متاهل , ازدواج دختر با مرد متاهل , ازدواج دختر مجرد با مرد متاهل , دانستنی های قبل از ازدواج


    سازمان دفاع از ازدواج خانمهاى مجرد و دختران سن بالا
    براى اجرایى کردن راهکار فوق و همچنین ساماندهى ازدواج این گروه، مى‏ توان نهادى مردمى ایجاد نمود که اقدامات زیر را انجام دهد:
    *تلاش در جهت گسترش گفتگو بین موافقان و مخالفان تعدد زوجات در جهت یافتن راهکار جامع الاطراف؛تلاش در جهت تصویب قوانین لازم براى عملى شدن تعدد زوجات با رفع پیامدهاى سوء آن؛
    *تلاش در جهت جلوگیرى از ساخت و پخش برنامه‏هاى مخالف ازدواج دوباره آنان؛
    *دفاع از حق خانمهاى مجرد و دختران سن بالا براى خانواده‏دار شدن و فعال سازى آنان در این زمینه؛
    *ترغیب آنان به اظهار نیاز به ازدواج و یا راضى کردن آنها براى ازدواج؛
    *بررسى مشکلات و موانع ازدواج آنان و سعى در رفع آنها؛
    *انعکاس مصائب و مشکلات ناشى از عدم ازدواج آنان؛
    *مقابله با ارزش شمرده شدن عدم ازدواج خانمهاى مجرد حتى با مردان مجرد؛
    *انجام امور مربوط به همسر یابى از مشاوره ازدواج گرفته تا پیدا کردن مورد مناسب و انتخاب همسر؛
    *توصیه‏ هاى لازم در زمینه عدم سخت‏گیرى در انتخاب با توجه به شرایط موجود، همانند: راضى شدن به فرد پایین‏تر از خود.

    راهکارهاى غیر ازدواج‏
    وقتى مشکلى وجود دارد، باید راهکارى ارائه شود که آن را حل کند، اما در صورت عدم امکان آن، مى ‏توان راههایى را پیشنهاد نمود که از شدت ناراحتى کم و تا حدى آن را تسکین دهد.
    در شرایط کنونى که امکان ازدواج براى بسیارى از خانمهاى مجرد و دختران سن بالا وجود ندارد، راهکارهاى تسکینى زیر مى‏تواند مفید باشد:
    1. انس با قرآن و دعا و مجالس اهل بیت‏:؛
    2. دورى از اسباب تحریک عاطفى جنسى و ارتباط با نامحرم؛
    3. ایجاد سرگرمى و پرکردن اوقات فراغت با ورزش و امثال آن؛

    4. مشغولیت شدید علمى، اجرایى و فرهنگى.
    منبع رهروان ولایت

  • عدم تمایل پسرها به ازدواج با زن مطلقه ! - مجله گیزمیز  

    عدم تمایل پسرها به ازدواج با زن ... مرد بودن خدا و ... اون زن، زن تمیز و خونه دار  

  • آزار و اذیت 6 دختر جوان در حاشیه کاشمر/ مرد متاهل می گوید 

    آزار و اذیت 6 دختر ، تجاوز در کاشمر ، ضرب و شتم زن ... مرد متاهل ... با یکی از دوستانش ازدواج  


  • روزنامه خراسان با مطرح کردن مشکل یکی از مخاطبان به بررسی آثار زیانبار آن پرداخته است:

    دختری ۲۷ ساله‌ام. با مردی ۳۱ ساله که همسر و فرزند دارد، آشنا شده‌ام. ۵ سال است که با هم دوست هستیم و به یکدیگر خیلی علاقه داریم. نمی‌توانم به جدا شدن از او فکر بکنم. خیلی عذاب می‌کشم و گریه می‌کنم. مانده‌ام چه کار کنم؟

    سوال شما بسیار کلی است و در آن مشخص نکردید که به دنبال چه هستید؟ آیا از این ارتباط رنج می‌برید و به دنبال قطع آن هستید یا به دنبال راه حلی برای کنترل احساسات و درمان وابستگی شدیدتان به آن آقا هستید یا اصلاً می‌خواهید راهی برای ارتباط مشروع و ازدواج با وی پیدا کنید؟

    در هر صورت برای ارائه پاسخ مفید، جامع و کاربردی که تصمیم منطقی و درست شما را در پی داشته باشد، در ادامه توصیه‌هایی به شما خواهیم داشت.

    قرار گرفتن در نقش همسر دوم مرد متاهل


    متاسفانه موضوع دوستی با مردان متاهل به عنوان یک پدیده اجتماعی گریبانگیر بعضی از خانم‌های مجرد و مطلقه شده و در حقیقت یک آسیب اجتماعی است. درخور ذکر است که ارتباط دختر با مرد متأهل، خلاف شرع و حرام است. با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در جایگاه همسر دومی و چندمی و سوء استفاده بعضی مردان از زنان برای نیازهای غیرطبیعی در قالب ارتباط‌های مخفی که به هیچ وجه مشروع و منطقی نیست، واقعیتی است که در جامعه مشاهده می‌شود و به شدت نیازمند هشدار به خانواده هاست.

    عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل


    در میان مراجعان من نیز، مواردی گرفتار این نوع رابطه‌ها شده بودند و زمانی که به دنبال راه حلی برای مشکلشان بوده‌ام، پس از بررسی عوامل زمینه ساز آن، به این نتیجه رسیدم که عامل اصلی این پدیده تنهایی و کمبود محبت دختران در محیط خانه و رعایت نکردن بعضی اصول اخلاقی توسط زنان در ارتباط‌های اجتماعیشان، بالا رفتن سن ازدواج، سختگیری‌های افراطی و غیر اخلاقی بعضی والدین با قرار دادن شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، از جمله عوامل برجسته و تاثیرگذار در این باره است.

    از سوی دیگر، نیاز شدید برخی دختران مجرد و زنان مطلقه به تکیه‌گاه و حامی از میان مردان باعث می‌شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند که در نتیجه ضعف اراده و ضعف شخصیتی بانوان یکی از عوامل اصلی شکل گیری چنین ارتباط‌هایی است.

    شکست خود به همراه فروپاشی خانواده طرف مقابل

    جالب است که بدانید در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود؛ بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع ارتباط با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.

    شایسته است که فورا با قاطعیت، بدون هیچ گونه بهانه و ردپایی برای ارتباط مجدد و حتی بدون عذرخواهی، کسب حلالیت و حتی صحبت و بیان دلیلشان برای این جدایی، به چنین ارتباط‌هایی خاتمه دهند. همچنین تمامی عواملی که احتمال می‌دهند آن‌ها را وادار به فکر کردن درباره مرد مورد علاقه‌شان یا برقراری ارتباط مجدد می‌کند، از زندگیشان حذف و پاک کنند.

    توهم عاشقی به جای علاقه

    درباره ایجاد علاقه به این مردان، باید بدانید که نه تنها این گونه علاقه‌ها حقیقی نیست بلکه در بیشتر موارد شکل گیری چنین علاقه‌هایی در زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله کمبود محبت، عاطفه و تنهایی ایجاد می‌شود و به طور طبیعی باعث وارد شدن خسارت‌های فراوانی هم به خود شخص و هم به خانواده مردان متاهل خواهد شد؛ بنابراین لازم است که توجه بیشتری داشته باشید که این نوع احساسات، هیجانات و علاقه‌ها حقیقی نیست و نخواهد بود.

    مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - مجله اینترنتی 

  •  حتما با مرد متاهل ازدواج کنی و زن  کردن و بچه دار شدن ازدواج,با هم بودن,برای 

  • عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم 

  •  مردی متاهل و خانواده دار که بهتر زن دوم و بودن و که با یه مرد متاهل ازدواج 


  • آیا ارزشش را دارد!؟

    از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل ارتباط دوستی برقرار کرده‌اند، خواسته می‌شود که با واقع بینی به مسائل ذکر شده، فکر کنند که آیا مردی متاهل و خانواده دار که معلوم نیست، واکنش اطرافیان و همسرش بعد از اطلاع از این ارتباط با شما چه باشد، صلاحیت یا ارزش این را دارد که شما به او دل ببندید، علاقه پیدا کنید، خودتان را برای او هزینه کنید، سرمایه گرانمایه جوانیتان را برای او تلف کنید و به خاطر او بهترین دوران زندگیتان را نابود کنید و فرصت و شانس ازدواج را از دست بدهید.

    تلقین نابود شدن

    اینکه بعضی زنان نمی‌توانند به پایان دادن به چنین رابطه‌هایی فکر کنند، عذاب می‌کشند و گریه می‌کنند، به خاطر این است که خودشان را کم می‌بینند و به خودشان تلقین کرده‌اند که بدون طرف مقابل زندگیشان نابود می‌شود در حالی که نمی‌دانند سخت در اشتباه هستند و اتفاقا با وجود چنین مردانی است که زندگیشان تباه می‌شود. فقط کافی است کمی به این مسئله واقع بینانه دقت کنند و توجه داشته باشند که در چنین رابطه‌ای، ممکن است خانم‌ها دچار مشکلات بیشتر و غیر قابل حلی شوند.

    ازدواجی سخت‌تر از دیگر ازدواج‌ها

    چنین ارتباط‌هایی بدون شک، محکوم به شکست است مگر اینکه رسمی و شرعی شود که پس از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج هاست. بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان شرایط و ویژگی‌های خواستگار و همسر ایده آلشان به اطرافیان و دوستان در لابه لای حرف‌ها و صحبت‌‌هایشان به صورت غیرمستقیم، شرایط را برای ورود و پذیرش خواستگار فراهم کنند و خلاءهای فکری و عاطفیشان را به صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند. در پایان درخور ذکر است که یکی از شاخص‌ترین راه حل‌ها برای خارج شدن از دام چنین دوستی‌ها و ارتباط‌های خطرناکی، واقع بینی است


    منبع: روزنامه خراسان

  • عدم ثبت ازدواج دوم

     که به موجب آن مرد و زن لااقل   تمکین یا عقیم بودن زن و از ثبت ازدواج مرد متأهل بدون 

  • نقد و بررسی قوانین ثبت ازدواج دوم/ لیلا سادات اسدی 

      چون ازدواج با زن در عده یا شوهر‌دار ... یا عقیم بودن زن . ثبت ازدواج مرد متأهل بدون 

  • یادداشت های یک دختر مجرد برای ازدواج با مرد متاهل

      برای رسیدن و ازدواج با ح ... دار و با سلیقه ای ... که تعداد زن و مرد در جامعه 

  • ازدواج با مرد متاهل , مشکلات ازدواج با مرد متاهل , ازدواج دختر با مرد متاهل , ازدواج دختر مجرد با مرد متاهل , دانستنی های قبل از ازدواج


  • گردآوری: mypixlove.blogsky.com
  •  گناه ازدواج با مرد متاهل چیست ؟ ، آیا ازدواج و صیغه شدن با مرد زن دار خوب است یا بد ؟ ، شرایط و مشکلات زن دوم بودن

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.