دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

زمان واریز عیدی 96 مستمری بگیران تامین اجتماعی | مبلغ و تاریخ پرداخت مبلغ

زمان واریز عیدی 96 مستمری بگیران تامین اجتماعی | مبلغ و تاریخ پرداخت مبلغ

میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی سال 96 زمان واریز عیدی بازنشستگان 96 زمان واریز عیدی 96 تاریخ و زمان پرداخت عیدی 96 – 1396 | زمان واریز عیدی 96 زمان پرداخت عیدی 96, زمان واریز عیدی 96

نتیجه تصویری برای میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی سال 95

  • میزان عیدی و حقوق مستمری بگیران پس از تصویب مجلس 1396

    وزیر رفاه و تامین اجتماعی  آینده و عیدی مستمری بگیران، در بودجه و زمان آن پس از 

  • مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس: عیدی 96

     تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین  96 قانون تأمین اجتماعی 

  • سخنگوی دولت از قطعی بودن افزایش ۱۲ درصدی میزان پاداش‌ها خبر داد.


    به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت درباره افزایش پاداش‌های آخر سال اظهار داشت: پیشنهاد این موضوع ان‌شاءالله در جلسه یکشنبه هیأت دولت مطرح خواهد شد.

    وی در ادامه تأکید کرد: آنچه دراین باره قطعی است این بود که به رقم فعلی یعنی به رقم سال گذشته 12 درصد اضافه خواهد شد.


     

    در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم موضوع عیدی و پاداش آخر سال به دغدغه کارمندان،کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تبدیل شده و جزییات افزایش آن را با وسواس پیگیری می‌کنند.

    ‌به گزارش ایسنا، مبلغ عیدی مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی همه ساله توسط هیات وزیران مشخص و به طور معمول بهمن ماه اعلام می‌شود که به محض ابلاغ، سازمان تامین اجتماعی آن را به حساب مستمری بگیران واریز می‌کند.

    سال گذشته سازمان تامین اجتماعی با تامین اعتبار و منابع مورد نیاز موفق شد عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در نیمه نخست اسفندماه به حساب آنها واریز کند که به گفته نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت آن ۱۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد؛ بر همین اساس مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همانند کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری ۶۸۸ هزار تومان تعیین شد.
    نتیجه تصویری برای میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی سال 95
    درباره رقم عیدی کارکنان دولت نیز هرچند هنوز رقمی اعلام نشده ولی بر اساس پیش‌بینی‌ها عیدی کارمندان امسال ۷۷۰ هزار تومان است که البته مبلغ قطعی آن باید به تصویب هیات وزیران برسد و احتمال زیاد در روزهای آینده مصوبه هیأت وزیران در مورد نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت، ‌ به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ خواهد شد.

    آنچه مسلم است تصمیم گیری درباره رقم عیدی کارکنان دولت در مورد بازنشستگان کشوری نیز اعمال خواهد شد.

    در مورد عیدی کارگران بیمه شده تامین اجتماعی نیز فرمولی که از سالهای گذشته تاکنون مبنای محاسبه قرار گرفته ماده واحده قانون تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب سال ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی است که بر اساس آن، کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار، معادل ۶۰ روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.

    جزییاتی از عیدی و پاداش بازنشستگان و تامین اجتماعی 1396 

    ‌به گزارش ایسنا، مبلغ عیدی مستمریبگیران بگیران تامین اجتماعی زمان واریز 96


    مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

    همچنین به موجب تبصره یک ماده واحده مذکور، مبلغ پرداختی به کارگرانی که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند باید به ماخذ ۶۰ روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود.

    جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان

    بر این اساس حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر عیدی به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود، سه برابر پایه حقوق خواهد بود.

    اسفندماه سال گذشته شورای عالی کار حداقل حقوق و دستمزد کارگران برای سال ۱۳۹۵ را ۸۱۲ هزار تومان تعیین کرد و بر این اساس حداقل عیدی کارگران مشمول قانون کار با احتساب دو ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر عیدی دو میلیون و ۴۳۶ هزار تومان خواهد بود.

  • زمان واریز عیدی مستمری راه آهن سال 96 

    زمان واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی 1396عیدی مستمری راه آهن سال 1396

  • عیدی 96 مستمری بگیران واریز  

    جزئیات افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی زمان واریز عیدی 1396 مستمری عیدی سال 96


  • مقامات کارگری تاکید دارند با توجه به شرایط سخت زندگی و هزینه‌های بالای سبد معیشت خانوارهای کارگری، کارفرمایان تا قبل از پایان سال عیدی کارگران را پرداخت و ترتیبی اتخاذ کنند که دست کم بهمن ماه به دست آنها برسد تا هم قدرت خرید آنها در روزهای پایانی سال حفظ شود و هم ایام عید را با دلگرمی بیشتر در کنار خانواده سپری کنند.

    پیشتر مدیر کل جبران خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود که عیدی و پاداش پایان سال کارگران باید با حقوق بهمن و اسفند آنها پرداخت شود و کارفرمایان حق ندارند آن را به سال آینده موکول کنند.



    اعلام زمان واریز عیدی 96 مستمری بگیران تامین اجتماعی 

    اعلام زمان واریز عیدی 1396 مستمری اعلام زمان واریز عیدی 96 مستمری بگیران تامین اجتماعی 

    خبرگزاری مهر : سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۳۹۶، از بررسی افزایش مستمری بازنشستگان با حقوق کمتر از ۲ میلیون تومان برای سال ۹۶ خبر داد.
    به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مفتح ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به مهمترین مصوبات بخش هزینه ای لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: با تصویب کمیسیون تلفیق، بانک مسکن موظف شد سال آینده در چارچوب بانکداری الکترونیک ۱۰ درصد درآمد حاصل از تراکنش های مالی را پس از کسر عوارض به حساب خزانه واریز کند.
    وی همچنین با اشاره به مصوبه دو روز قبل این کمیسیون درباره هزینه خرید خدمت سربازی مشمولان غایب با هشت سال غیبت، گفت: در اولین سالی که خرید سربازی مشمولان غایب مطرح شد (قانون بودجه ۹۴) مجلس تصویب کرد کسانی که از این فرصت استفاده می کنند از برخی حقوق اجتماعی مانند نمایندگی مجلس و شوراهای شهر و روستا محروم باشند.
    سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ افزود: اما در سال های بعد که این موضوع مجددا مطرح شد، این قبیل محرومیت های اجتماعی در قانون بودجه نیامد که بر این اساس، الان با یک تبعیض در این زمینه مواجهیم؛ بر این اساس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ اخیرا تصویب کرد کسانی که در اولین سال (سال ۹۴) از فرصت خرید خدمت سربازی استفاده کرده اند،  محرومیت از حقوق اجتماعی آنها رفع شود.
    بررسی افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق کمتر از دو میلیون تومان
    مفتح در ادامه اظهار داشت: در لایحه برنامه ششم توسعه که اخیرا به تصویب مجلس رسید مقرر شده بود که حقوق بازنشستگان باید با شاغلین همسان سازی شود که بر این اساس برای سال ۹۶ که اولین سال اجرای برنامه است افزایش حقوق بازنشستگانی که کمتر از دو میلیون تومان حقوق می گیرند، در دست بررسی است.
    وی تصریح کرد: میزان و نحوه افزایش حقوق این بازنشستگان برای سال آینده هم اکنون در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ در دست بررسی و ارزیابی است.
    سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ همچنین خاطرنشان کرد: در رابطه با قانون هدفمندسازی یارانه ها نیز، افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دست بررسی است.
    نتیجه تصویری برای میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی سال 95
    کارگروه ارزیابی و بررسی تخلفات درآمدهای نفتی ۸۷ تا ۹۱ تشکیل می شود
    مفتح در بخش دیگری از این نشست خبری به مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ برای ارزیابی درآمدهای نفتی اشاره کرد و گفت: مقرر شد کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد و دیوان محاسبات، اسناد و حساب های مربوط به صادرات نفتی در سال های ۸۷ تا ۹۱ و نیز تامین بنزین، نفت گاز (گازوییل) و تهاتر بنزین و میعانات گازی را بررسی و گزارش آن را به کمیسیون اقتصادی و صحن مجلس ارائه دهد.
    وی خاطرنشان کرد: این تصمیم به دلیل دریافت گزارش هایی مبنی بر وجود برخی تخلفات در این سال ها اتخاذ شده است.
    مفتح در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه بررسی درآمدهای نفتی این سال ها ارتباطی با پرونده متهم بزرگ نفتی دارد یا خیر، اظهار داشت: بعید است این پرونده مربوط به سال های ۸۷ تا ۹۱ باشد. آن پرونده برای سال های بعد از این بوده است.
  • جزئیات عیدی و پاداش ۹۶ مستمری بگیران و بازنشستگان 

    مبلغ عیدی مستمریبگیران حساب مستمری بگیران واریز ... بگیران تامین اجتماعی 96

  • تعیین جزییات توزیع چهار میلیون تن قیر رایگان
    سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ ادامه داد: در مصوبه دیگر کمیسیون مقرر شد که شرکت ملی نفت ایران، چهار میلیون تن قیر رایگان را به این شرح در میان دستگاه ها توزیع کند؛
    ۱۳ درصد به وزارت جهاد کشاورزی برای مالچ پاشی،
    ۵۴ درصد به وزارت راه و شهرسازی برای روکش آسفالت راه های روستایی،
    ۱۷ درصد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،
    ۱۳ درصد به وزارت کشور (شهرداری ها و دهیاری ها)، برای آسفالت معابر شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت
    ۳ درصد به سازمان نوسازی مدارس کشور برای آسفالت محوطه مدارس.
    به گفته مفتح، کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ همچنین برای کاهش انشعابات غیرمجاز برق و ارتقای امنیت شبکه، شرکت های توزیع نیرو را مکلف کرده است که در سال آینده در سکونت های غیررسمی انشعاب های موقت و مجاز ارائه دهند و هزینه را اخذ کنند؛ این انشعابات حقی برای استفاده کنندگان ایجاد نمی کند.
    سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ همچنین افزود: با مصوبه کمیسیون  دولت مجاز شد که تا ۵۰ میلیارد دلار از طریق فاینانس از بانک های خارجی برای پروژه های عمرانی تامین اعتبار کند.

    تاریخ و زمان پرداخت عیدی 96 – 1396 | زمان واریز عیدی 96

    زمان پرداخت عیدی 96, زمان واریز عیدی 96

    126

    عیدی 1396  تاریخ و زمان دقیق واریز عیدی 96

    هر چند که هنوز بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاههای اجرایی ابلاغ نشده است، اما ضوابط مالی ناظر بر تهیه بودجه بر این تاکید دارد که باید حدود پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه ۱۳۹۶ حدود ۸۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شود به عبارتی حدود عیدی سال آینده که در ماه پایانی سال آینده پرداخت می‌شود، حدود این رقم است که البته با نظر هیات دولت احتمال تغییر دارد.

    این در حالی است که ظاهرا قرار است برای امسال حدود عیدی تا نزدیک به ۷۵۰ هزار تومان تعیین و پرداخت شود، یعنی آنچه که تحت عنوان پاداش پایان سال کارکنان در روزهای پایانی سال جاری به کارکنان پرداخت می‌شود در همین حدود است، رقمی که البته براساس فرمول‌های خاص خود تعیین و با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در هیات وزیران اعمال نظر و نهایی می‌شود.

    عیدی 1396


  • زمان دقیق واریز عیدی 96 بازنشستگان 

    زمان دقیق واریز عیدی تامین اجتماعی 1396 با این مستمری  ترا بخدا عیدی ما بازنشتگان تامین اجتماعی واریز 

  • اعلام زمان واریز عیدی 96 مستمری بگیران تامین اجتماعی 

    عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعیزمان واریز عیدی 96 سال 96 اعلام شد عیدی 1396


  • اعطای وام ۸۰۰ میلیون دلاری به دانشگاه ها در سال ۹۶
    مفتح همچنین از تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ برای اعطای ۸۰۰ میلیون دلار وام به دانشگاه ها از طریق منابع در اختیار بانک ها خبر داد و گفت: این مبلغ به این شرح در بین دانشگاه ها توزیع می شود؛
    ۳۸۰ میلیون دلار به دانشگاه های وزارت بهداشت
    ۱۰۰میلیون دلار به دانشگاه فنی و حرفه ای،
    ۵۰ میلیون دلار به دانشگاه پیام نور،
    ۳۰ میلیون دلار به دانشگاه فرهنگیان،
    ۳۰ میلیون دلار به دانشگاه آزاد اسلامی
    ۷۰ میلیون دلار به سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
    ۸۰ میلیون دلار به جهاد دانشگاهی و هنرستان های آموزش و پرورش.
    تاکید لاریجانی بر توجه به بودجه حوزه فرهنگ و دفاع
    سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ با اشاره به حضور سرزده رئیس مجلس در نشست امروز این کمیسیون گفت: آقای لاریجانی در سخنان خود بر لزوم توجه به محتوای برنامه ششم توسعه در بررسی بودجه ۹۶، پرهیز از اشکالات حقوقی در تنظیم بودجه و توجه ویژه به بودجه حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی و نیز حوزه دفاع تاکید کرد.
  • زمان دقیق پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین 1396

    زمان واریز عیدی 96 بازنشستگان و مستمری بگیران تامین مستمری بگیران تامین اجتماعی 96  

  • زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی 1396 - سایت خبری 

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه اعتبار پیش بینی شده عیدی بازنشستگان 1396

  • منبع : خبرگزاری مهر


  • نظرات 1 + ارسال نظر
    بی دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 08:31

    کی عیدی بازنشستگان رو واریز می کنید دولت که مردم کلی قرض و برهی دارن والا همه منتظر این مبلغ ناچیز هستند و هنوز خبری نیس . چقدر اخبار رو دنبال کنیم .

    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.