دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

قرص موکولین چیست ؟ | عوارض آمپول مدالیت الگزیر bromhexine | موارد مصرف mucolin 8mg

قرص موکولین چیست ؟ | عوارض آمپول مدالیت الگزیر bromhexine | موارد مصرف mucolin 8mg 
الگزیر MUCOLIN موکولین قرص MUCOLIN موکولین آمپول MUCOLIN موکولین ، قرص MODALYTE مدالیت ، الگزیر BROMHEXINE برم هگزین ، الگزیر MUCOLIN موکولین ، الگزیر BROMHEXINE برم هگزین

 الگزیر BROMHEXINE DP برم هگزین دی MUCOLIN موکولین,آمپول MUCOLIN موکولین,اطلاعات داروها,الگزیر BROMHEXINE DP برم هگزین دی پی,الگزیر MUCOLIN موکولین,داروهای مهار کننده سرفه خلط آورها نرم کننده های مخاط و ضد احتقان بینی,عوارض دارو,قرص MODALYTE مدالیت 

قرص MUCOLIN موکولین 

موارد مصرف قرص موکولین

برم هگزین به عنوان خلط آور و رقیق کننده ترشحات موکوسی در مواردی مانند التهاب نایژه، آسم، برونشیکتازی و التهاب سینوس ها همراه با تجمع ترشحات موکوسی غلیظ و چسبنده در مجاری تنفسی مصرف می شود.
   
   مکانیسم اثر قرص موکولین

این دارو با تحریک غدد مخاطی نایژه و تغییر ترکیبات گلیکوپروتئینی موجود در ترشحات، موجب کاهش چسبندگی و رقیق شدن ترشحات و خروج آنها می گردد.
 
  فارماکوکینتیک

این دارو به خوبی از دستگاه گوارش جذب و پس از یک ساعت، به حداکثر غلظت پلاسمایی می رسد. دارو پس از متابولیزه شدن، عمدتاً از راه ادرار و به مقدار اندک از طریق مدفوع دفع می گردد.
 
   موارد منع مصرف
 
   هشدارها

در مبتلایان به زخم های گوارشی، با احتیاط مصرف شود.
 
   عوارض جانبی

اختلالات گوارشی از عوارض جانبی دارو هستند.
 
   تداخل دارویی
 
   نکات قابل توصیه

1. برای جلوگیری از عوارض گوارشی، دارو پس از غذا مصرف شده و سپس مصرف شود. 
2. بهتر است الگزیر دارو، ابتدا با آب رقیق و سپس مصرف شود. 
3. مصرف شکل تزریقی دارو در کودکان کمتر از 12 سال توصیه نمی شود.
 
   مقدار مصرف

خوراکی: 
بزرگسالان : مقدار 20-10 میلی لیتر الگریز یا 2-1 قرص، 4-3 بار در روز، مصرف می شود. 
کودکان : در کودکان کمتر از 5 سال، 4 میلی گرم قرص یا 5 میلی لیتر الگزیر، 2 بار در روز و در کودکان 10-5 سال، همین مقدار 4 بار در روز مصرف می شود. 
تزریقی: 
بزرگسالان و کودکان بیش از 12 سال: روزانه به مقدار 24-8 میلی گرم به صورت تزریق آهسته داخل وریدی و یا تزریق عمیق داخل عضلانی مصرف می شود. همچنین می توان مقدار 20-4 میلی گرم دارو را به 500-250 میلی لیتر محلول دکستروز 5 درصد اضافه کرد یا مقدار 40-4 میلی گرم آنرا به 500-250 میلی لیتر محلول 9/0 درصد کلرور سدیم افزوده و آن را انفوزیون آهسته نمود.
 
   اشکال دارویی


Elixir: 4 mg/5ml 
Injection; 4 mg/2ml 
Tablet:8mg
 
   تولیدات  این دارو (نام های فارسی)
نام تجاری داروتولیدکننده [کشور]توضیحاتوارد کننده
الگزیر برم هگزین دی پی 4 میلی گرم/5 میلی لیتر
دارو پخش - کارخانه [ ایران ]
 
آمپول موکولین 4 میلی گرم/2 میلی لیتر
داروسازی تولید دارو [ ایران ]
 
الگزیر موکولین 4 میلی گرم/5 میلی لیتر 60 میلی لیتر
داروسازی تولید دارو [ ایران ]
 
قرص موکولین 8 میلی گرم
داروسازی تولید دارو [ ایران ]
 
الگزیر برم هگزین خوارزمی 4 میلی گرم/5 میلی لیتر 60 میلی لیتر
داروسازی خوارزمی [ ایران ]
 
الگزیر برم هگزین رامین 4 میلی گرم/5 میلی لیتر 60 میلی لیتر
داروسازی راموفارمین [ ایران ]
 
الگزیر برم هگزین-عماد 4 میلی گرم/5 میلی لیتر 60 میلی لیتر
داروسازی عماد درمان پارس [ ایران ]
 
قرص مدالیت
داروسازی مداوا [ ایران ]
 
الگزیر برم هگزین مینا 4 میلی گرم/5 میلی لیتر 60 میلی لیتر
داروسازی مینا [ ایران ]
 
   تولیدات  این دارو (نام های انگلیسی)
نام تجاری داروتولیدکننده [کشور]توضیحاتوارد کننده
BROMHEXINE DP 4MG/5ML 60ML ELIXIR
دارو پخش - کارخانه [ IRAN ]
 
MUCOLIN 4MG/2ML AMP
داروسازی تولید دارو [ IRAN ]
 
MUCOLIN 4MG/5ML 60ML ELIXIR
داروسازی تولید دارو [ IRAN ]
 
MUCOLIN 8MG TAB
داروسازی تولید دارو [ IRAN ]
 
BROMHEXINE KHARAZMI 4MG/5ML 60ML ELIXIR
داروسازی خوارزمی [ IRAN ]
 
BROMHEXINE RAMIN 4MG/5ML 60ML ELIXIR
داروسازی راموفارمین [ IRAN ]
 
BROMHEXINE-EMAD® 4MG/5ML 60ML ELIXIR
داروسازی عماد درمان پارس [ IRAN ]
 
MODALYTE TAB
داروسازی مداوا [ IRAN ]
 
BROMHEXINE MINA 4MG/5ML 60ML ELIXIR
داروسازی مینا [ IRAN ]
 


  • Bromhexine اطلاعات دارویی |بروم هگزین|برم هکسین|برم هگزین


    برم هگزین یک عامل خلط آور است که در درمان اختلالات تنفسی همراه با خلط فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. برم هگزین از مکانیزم های طبیعی بدن برای پاک سازی مخاط از مجاری تنفسی حمایت می کند. شربت برم هگزین تولید خلط در مجاری تنفسی را افزایش داده و خلط را رقیق تر ساخته و باعث می شود چسبندگی کمتری داشته باشد.

    برم هگزین یک داروی برای درمان سرفه می باشد. ماده فعال برم هگزین یک ماده خلط آور است که مخاط را در قفسه سینه سست کرده و خروج آن از دستگاه تنفسی را آسان تر می سازد. شربت برم هگزین نباید برای درمان سرفه های خشک مورد استفاده قرار بگیرد. این دارو در اشکال مختلف با قدرت مختلف در دسترس است و تنها برای کودکان بزرگ تر از دوسال و افراد بالغ مورد استفاده قرار گیرد.

    اطلاعات دارویی جامع برم هگزین

    اطلاعات دارویی قرص، آمپول و شربت برم هگزین

    برم هگزین به سرعت از طریق دستگاه گوارشی جذب بدن می شود. به بافت های بدن منتقل می شود و به پروتئین های پلاسما تا حد زیادی وابسته می باشد. حدودا ۸۵ تا۹۰% از دوز مصرفی این دارو به عنوان فرآیند متابولیک از بدن خارج می شود. در این مطلب بطور کامل اطلاعات دارویی قرص ها، آمپول و شربت برم هگزین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

    موارد کاربرد برم هگزین

    برم هگزین برای درمان سرفه مورد استفاده قرار می گیرد. شربت یا قرص ها خروج مخاط یا خلط موجود در ریه ها و بخش بالایی دستگاه تنفسی با نازک ساختن آن ها آسان می سازد. پس از گذشت ۵ ساعت از مصرف برم هگزین تاثیرات عالی آن را مشاهده خواهید کرد. این دارو برای درمان سرفه و خلط سینه که بر اثر تب، برونشیت، بیماری انسدادی مزمن ریوی یا فیبروز کیستیک مورد استفاده قرار می گیرد.

    احتیاط در مصرف شربت برم هگزین

    نحوه مصرف برم هگزین

    شربت برم هگزین را می توان به صورت رقیق مصرف کرد. شربت برم هگزین را می توان همراه و یا بدون غذا مصرف کرد. قرص های برم هگزین نیز همچنین در دسترس می باشند. قرص ها را باید همراه با آب مصرف کرد. فواید و مزایای استفاده از شربت یا قرص برم هگزین پس از گذشت مدتی قابل مشاهده هستند. اگر سرفه را بلافاصله درمان نکرد مصرف آن را متوقف نکنید. اگر علایم بیماری شما پس از گذشت ۱۴ روز بهبود نیافت حتما با پزشک خود مشورت کنید.

    داروی برم هگزین

    دوز معمول مصرف قرص یا شربت برم هگزین

    شربت برم هگزین در دو نوع در دسترس می باشد: ۴ میلی گرم و ۸ میلی گرم و قرص های برم هگزین تنها در یک نوع ( ۸ میلی گرم) موجود هستند. دوز های توصیه شده برای مصرف به صورت زیر می باشند:

    • افراد بالغ و یا کودکان ۱۰ سال یا بزرگتر: ۵-۲۰ میلی لیتر شربت سرفه سه بار در روز( شربت ۴ میلی گرم)، ۲.۵-۱۰میلی لیتر شربت سرفه سه بار در روز (شربت ۸ میلی گرم)، ۰.۵-۲ قرص سرفه سه بار در روز.
    • کودکان بین سنین ۵ تا ۱۰ سال: ۵-۲۰ میلی لیتر شربت سرفه سه بار در روز، ۲.۵ تا ۵ میلی لیتر شربت سرفه (۸ میلی گرم) سه بار در روز، ۰.۵ تا ۱ قرص سه بار در روز.
    • کودکان بین سنین ۲ تا ۵ سال: ۲.۵ تا ۵ میلی لیتر شربت سرفه (۴ میلی گرم) سه بار در روز.

    شربت سرفه برم هگزین نباید برای کودکان کمتر از دو سال مورد استفاده قرار گیرد. قرص های برم هگزین نباید در کودکان کمتر از ۵ سال مورد استفاده قرار گیرد. قبل از استفاده از هر گونه دارو بروشور داخل جعبه آن را با دقت بخوانید.
    شربت و آمپول برم هگزین

    عوارض جانبی یا احتمالی برم هگزین

    برم هگزین می تواند باعث ایجاد عوارض جانبی زیر شود:

    • مشکلات تنفسی
    • حالت تهوع
    • استفراغ
    • اسهال
    • درد شکم
    • تب
    • اختلالات پوستی تهدید کننده زندگی
    • حساسیت
    • سرگیجه
    • عرق کردن

    شربت برم هگزین

    واکنش های دارویی

    دکتر خود را در جریان تمام داروهای شیمیایی و گیاهی که برای درمان سرفه خود استفاده می کنید قرار دهید، زیرا استفاده از شربت، قرص یا داروهای استنشاقی برم هگزین با دیگر داروها می تواند باعث انباشته شدن مخاط در ریه ها شود.

    شربت و قرص برم هگزین

    احتیاط در مصرف برم هگزین

    برم هگزین ممکن است به شکم شما آسیب وارد کند و بنابراین بیماران مبتلا به زخم معده و درهای شکمی از مصرف آن بهتر است خودداری کنند. بیماران مبتلا به اختلالات کبد یا کلیه باید از مصرف برم هگزین خودداری کنند مگر اینکه پزشک از آن ها بخواهد. همچنین از مصرف این دارو در سه ماهه اول بارداری باید خودداری کنید مگر اینکه پزشک برای شما تجویز کرده باشد. همچنین زنان شیرده نباید از این دارو استفاده کنند. در صورت تمایل برای مشاهده اطلاعات دارویی دیگر داروها می توانید به بخش اطلاعات دارویی رجوع کنید.

    منبع : آرگا


  • قرص موکولین قرص موکولین چیست,برم هگزین (به انگلیسی: bromhexine) دارویی است که معمولا به صورت شربت یا قرص


  • نام علمی دارو (ژنریک): Bromhexine: گروه دارویی: Cough Suppressants Expectorants Mucolytics and NasalDecongestants داروهای مهاقرص موکولین چیست عوارض شربت برم هگزین چیست داروی موکولین چیست - nokia1100.org قرص موکولین چیست قرص موکولین چیست قرص موکولین چیست قرص موکولین چیست Bromhexine اطلاعات دارویی |بروم هگزین|برم … قرص مدالیتبرایقرص موکولین چیست عوارض شربت برم هگزین چیست (قرص موکولین چیست) قرص موکولین چیست... (قرص موکولین چیست) اطلاعات داروی برم هگزین Bromhexine (الگزیر، قرص، آمپولآمپول mucolin موکولین الگزیر mucolin موکولین قرص mucolin موکولین قرص modalyte مدالیت الگزیر bromhexine قرص موکولین 8چیه قرص موکولین 8چیه,قرص مدالیت,شربت موکولین,شربت موکولین برای چیست,موکولین چیست,موکولین 8,شربت قرص موکولین 8 چیست  قرص موکولین 8 چیست,موکولینچیست,شربت موکولین برم هگزین,شربت موکولین برای چیست,موکولین ویکی قرص موکولین 8 برای چیست چیست قرص مدالیت برای چیست - wikipedia-iran.ir موارد مصرف قرص موکولین 8 چیست قرص موکولین چیست - digimode موکولین چیست عوارض موکولین قرصموکولین چیست - digimode موارد مصرف قرص 

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.