دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس های عروسی بهاره رهنما شهریور 96 | بیوگرافی امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما

عکس های عروسی بهاره رهنما شهریور 96 | بیوگرافی امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما دانلود فیلم عروسی بهاره رهنما تصاویر مراسم عروسی بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی + عکسهای عروسی بهاره رهنما +تصاویر بازیگران در عروسی بهاره رهنما

 بهاره رهنما با انشتار عکس زیر نوشت: ازاده نامداری عزیز شقایق جان خانم تیموریان اقای رایگان قدم رنجه فرمودید…

تصاویری از ازدواج مجدد بهاره رهنما

ازدواج مجدد بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون تایید شد.
   
کمند امیرسلیمانی بازیکر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس ازدواج مجدد بهاره رهنما را تبریک گفت.
 
تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره عزیزم امیدوارم دلی آرام لبی خندان و روزگاری پر از خوشبختی در کنار همسرت داشته باشی و دنیا بر وفق مرادت باشه

 
تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر سابق پیمان قاسمخانی برای بار دوم ازدواج کرد و امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است و مراسم ازدواج این هنرپیشه کشورمان روز گذشته چهارم شهریورماه برگزار شد.

 
تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما

گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است.

 

نظر بهاره رهنما درباره قاسم خانی بعد از جدایی

چهارشنبه سوم خرداد، بهاره رهنما،‌ شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، عوامل نمایش «دیگری»، مهمان کافه خبر بودند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ داد.

یکی از کاربران خبرآنلاین پرسیده بود: «من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند. از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.» 

بهاره رهنما در پاسخ به این کاربر گفت: «این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

او ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌بینند و در کنار هم می‌خواهند.»

مشروح گفت‌و‌گو با عوامل نمایش «دیگری»؛ بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی به زودی منتشر خواهد شد.

نمایش «دیگری» با بازی بهاره رهنما در نقش مدو و شیوا اردویی در نقش لی‌لا  و مهیار طهماسبی به عنوان طراح موسیقی تا ۲۲ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.

 

اقتصادنیوز، برترینها

ازدواج دوم بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی + عکس های عروسی 

در: شهریور ۰۵, ۱۳۹۶ در: اخبار سلبریتی, پیشنهاد سردبیربدون ... بیوگرافی امیر خسرو عباسیعکس همسر دوم بهاره رهنماعکسهای عروسی بهاره رهنمامالک برند بهداشتی

ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی + عکس های مراسم عروسی

عکس های ازدواج بهار رهنما و امیر خسرو عباسی کارت عروسی و ازدواج بهار رهنما و امیر خسرو  یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ ... امیر خسرو عباسی , بیوگرافی امیر خسرو عباسی , عکس امیر خسرو عباسی , ازدواج بهارهبهاره رهنما بازیگر کشورمان که چندسالی است از همسر قبلی خود پیمان قاسم خانی جدا شده بود ، با امیر خسرو عباسی ازدواح کرد.

امیرخسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست ؟ + بیوگرافی و ...

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، روز گذشته ۴ شهریور ماه مجددا ازدواج کرد. ... باید گفت که مهندس امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی ... بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی عروسی رویایی بر فراز اقیانوس هند.

عکس های مراسم عروسی و ازدواج مجدد بهاره رهنما با همسر دومش - گل فان

۱۳ ساعت پیش - عکس مراسم ازدواج بهاره رهنما و همسرش امیر خسرو در شبکه های اجتماعی در حال ... بیوگرافی همسر جدید بهاره رهنما , دختر بهاره رهنما در عروسی , شغل همسر ...

ماجرای ازدواج بهاره رهنما و همسر جدیدش امیر خسرو عباسی ( عکس 

ماجرای ازدواج بهاره رهنما و همسر جدیدش امیر خسرو عباسی  شهریور ۵, ۱۳۹۶ عکس های عروسی بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی دعوت  بیوگرافی امیرخسرو عباسی همسردوم بهاره رهنما.

عکس های مراسم عروسی بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی

عکس های مراسم عروسی بهاره رهنما با امیر خسرو عباسیبهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که مدتی پیش از همسر اولش پیمان قاسم خانی جدا شده بود، شب گذشته ۰۵ شهریور ۱۳۹۶  عکس های بدل ایرانی لیونل مسی · بیوگرافیعکس سنگ قبر و مزار آتنا

بیوگرافی امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما ! + عکس های 

امیرخسرو عباسی ویکی پدیا,بیوگرافی امیرخسرو عباسی,اینستاگرام امیرخسرو عباسی,عکس های عروسی بهاره رهنما و همسرسشامیرخسرو عباسی. ... یکشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۶ ... عکس های عروسی بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسیعکس های عروسی بهاره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.