دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ماجرای قتل و بازداشت حمید صفت + عکس و کلیپ درگیری + فیلم دستگیری حمید صفت به جرم قتل ناپدری اش

ماجرای قتل و بازداشت حمید صفت + عکس درگیری + فیلم دستگیری حمید صفت به جرم قتل ناپدری اش

ماجرای قتل و بازداشت حمید صفت + عکس

حمید صفت به جرم قتل ناپدری بازداشت شد

ماجرای قتل و بازداشت حمید صفت

  

قتل و بازداشت حمید صفت

ساعت ۱۵ امروز ازطریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد .

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت نموده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت .

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

ماجرای قتل و بازداشت حمید صفت

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت ۱۵د به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است .

حمیدرضا در اظهاراتش ادعا کرد روز ۲۴ مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم .

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد.

اعترافات حمید صفت

حمید صفت، خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم

 

دانلود ویدئو



حمید صفت خواننده مطرح رپ به اتهام قتل شوهر مادرش دستگیر ...

 حمید صفت خواننده مطرح رپ به اتهام قتل شوهر مادرش دستگیر شد+ عکس ... فیلم اعتراف حمید صفت: بچه طلاق هستم و . ... حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول ... اعترافات پدرخوانده به تکه تکه کردن عروس داماد در خانه اش / سرها را با اره برقی ... حوادث شوهر بازداشت خواننده اتهام قتل مادرش.

حمید صفت به اتهام قتل بازداشت شد+عکس | صبح امروز خبر ...

۱دستگیری خواننده سرشناس ایرانی به اتهام قتل ناپدری اش +عکس ... با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با ... حمید صفت خواننده سبک رپ که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” و ... دستگیری خواننده معروف به جرم قتل ... ماجرای خواننده رپ که همسر مادرش را کشت!

عکس دستگیری حمید صفت خواننده رپ به جرم قتل - سایت 

 عکس دستگیری حمید صفت خواننده رپ به جرم قتلحمید صفت خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت Crime و قتل Murder همسر ...

علت قتل ناپدری توسط حمید صفت - سایت عکس و تصویر

 علت قتل ناپدری توسط حمید صفتصبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ... حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با ... حمید صفت خواننده سبک رپ که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ . رپ به اتهام قتل ناپدری اش دستگیری خواننده رپ به بازداشت حمید صفت به قتل پدرخوانده اش ...

جنجال بازداشت حمید صفت به جرم قتل ناپدری + بیوگرافی

جنجال بازداشت حمید صفت به جرم قتل ناپدری بیوگرافی و عکس حمید صفت و همسرش علت دستگیری حمید صفت دلیل بازداشت حمید صفت اتهام همسر ... به اداره دهم منتقل شد که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد و ... بیوگرافی و فیلمجنجالی حمید بقایی + عکس و ماجرای اختلاس · عکس بازداشت دو مداح مشهور ...

«قتل» | «حمید صفت» خواننده رپ متهم به قتل کیست؟ | اهنگ

فیلم | حمید رضا، معروف به حمید صفت خواننده رپ روز گذشته به جرم قتل ناپدری اش در تهران دستگیر شد. دستگیریو اعتراف حمید صفت به قتل ناپدری، واکنش های بسیاری را برانگیخته است. ... بیشتر بخوانید: عکسحمید صفت خواننده رپ قاتل ناپدریشد ... زمانی که به خانه رسیدم ، مادرم و مقتول درگیری داشتند.

جریان قتل حمید صفت و درگیری با ناپدری - مجله تفریحی

در این قسمت و بخش به جریان قتل حمید صفت و درگیری با ناپدری ... ولی بعد از چند ساعت حمیدرضا به جرم خود اعتراف نموده و در اعترافات ... عکس حمید صفت بدون ریش و با ریش ... حمید صفت، خواننده رپ به قتل ناپدری‌اش اعتراف کرد/ برادرم از آمریکا ... دلیل دستگیری حمید صفت خواننده رپ ۲۸ مرداد ۹۶ + عکس بازداشت.

حمید صفت خواننده مطرح رپ به اتهام قتل شوهر مادرش دستگیر 

 حمید صفت خواننده مطرح رپ به اتهام قتل شوهر مادرش دستگیر شد+ عکس ... حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با ... حمید صفت خواننده سبک رپ که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” و ... رکنا: مرد کینه‌جو به اتهام قتل رقیب عشقی‌اش بازداشت شد. ..... ۰۸:۳۵ جرم قاتلان بنیتا چیست؟

حمید صفت ناپدری خود را به قتل رساند +جزئیات ماجرا

حمید صفت رپر معروف ایرانی امروزظهر 28 مرداد به اتهام قتل ناپدری اش بازداشت شد. دستگیری خواننده رپ به اتهامقتل همسر مادرش در ساعت سه ظهر 28 مرداد 1396 و ازطریق ... شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه ... فیلم دستگیری حمید صفت به جرم قتل شوهر مادر قتل پدر خوانده.

اعتراف به قتل رپر معروف - مجله تفریحی خبر آنلاین

 \n مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ... به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی ... بازداشت حمید صفت به دلیل قتل همسر مادرش (ناپدری) + اعتراف ... اعتراف رپر معروف به قتل پدر خواندهاش .... فیلم دستگیری حمید صفت به جرم قتل شوهر مادر قتل پدر خوانده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.