دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ اگه روزگارت پر از زجر و درده یکی هست حلالت نکرده

دانلود آهنگ اگه روزگارت پر از زجر و درده یکی هست حلالت نکرده آهنگ پیشواز اگه روزگارت پر از درده یکی هست هنوزم حلالت نکرده شهاب مظفری اهنگ حلالت نکردم شهاب مظفری, اهنگ حلالت نکردم که داغون شه دنیات, تو رفتی ولی من جوونیم حروم شد همه چی واسه من همون جا تموم شد, حلالت نکردم که داغون شه دنیات, حلالت نکردم که داغون شه دنیات, دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری, دانلود آهنگ حلالت نکردم, دانلود آهنگ حلالت نکردم شهاب مظفری, دانلود آهنگ حلالت نکردم که داغون شه دنیات, دانلود آهنگ شهاب مظفری, دانلود آهنگ شهاب مظفری یکی هست هنوزم حلالت نکرده, دانلود حلالت نکردم شهاب مظفری, شهاب مظفری, متن آهنگ حلالت نکردم شهاب مظفری

  

دانلود با لینک مستقیم


دانلود آهنگ اگه روزگارت پر از زجر و درده یکی هست حلالت نکرده

دانلود آهنگ اگه روزگارت پر از زجر و درده یکی هست حلالت نکرده  کد آهنگ پیشواز  اگه روزگارت پر از زجر و درده یکی هست حلالت نکرده

 

تو رفتی ولی من جوونیم حروم شد

همه چی واسه من همون جا تموم شد

حلالت نکردم که با این بهونه

یه چیزایی بین من و تو بمونه

حلالت نکردم

که داغون شه دنیات


دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام حلالت نکردم

Shahab Mozaffari – Halalet Nakardam

دمو آهنگ جهت دانلود افزوده شد

به زودی منتظر پخش اختصاصی این اهنگ از تهران دانلود باشید ..

متن آهنگ حلالت نکردم شهاب مظفری

تو رفتی ولی من جوونیم حروم شد

همه چی واسه من همون جا تموم شد

حلالت نکردم که با این بهونه

یه چیزایی بین من و تو بمونه

حلالت نکردم

که داغون شه دنیات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.