دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

صحت خبر جدایی نیمار از بارسلونا | علت و جزئیات | تیم جدید نیمار بعد از بارسلونا

صحت خبر جدایی نیمار از بارسلونا | علت و جزئیات جدائی نیمار از بارسا | تیم جدید نیمار بعد از بارسلونا ، آیا نیمار به رئال مادرید پیوست ، علت و دلیل جدایی نیمار از بارسا ، تیم جدید نیمار بعد از جدایی از بارسلونا ، شایعه جدایی نیمار از بارسلونا

نتیجه تصویری برای صحت خبر جدایی نیمار از بارسلونا | علت و جزئیات | تیم جدید نیمار بعد از بارسلونا

نیمار به رئال مادرید پیوست

جدیدترین عکس نیمار

جدیدترین اخبار نیمار

نیمار نبودی ببینی

رافائلا بکران

بازیکنان برزیلی بارسلونا

دیوید لوکا دا سیلوا

نیمار در رئال


 

 خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیمار جونیور، مهاجم برزیلی این تیم در فصل جدید آبی‌و‌اناری‌ها را همراهی نخواهد کرد.


در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: نیمار جونیور با همراهی پدر و مدیر برنامه‌هایش صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه، اطلاع دادند که تصمیم‌شان را برای ترک باشگاه گرفته‌اند.


در پاسخ به این موضع، باشگاه بارسلونا به آنها اعلام کرد که موظف به پرداخت غرامت فسخ قرارداد کنونی‌شان که 222 میلیون یوروست، خواهند بود. علاوه بر این در پاسخ به ادعای طرف مقابل برای دریافت پاداش تمدید قرارداد، باشگاه بارسلونا یک بار دیگر صریحاً اعلام کرد که این مبلغ در حساب باشگاه باقی می‌ماند تا فرایند انتقال او نهایی شود.


باشگاه بارسلونا در این بیانیه همچنین خاطر نشان کرده است: لازم به ذکر است که بازیکن نامبرده همچنان با بارسلونا قرارداد دارد، اما به صورت موقت به او اجازه داده شده است که در تمرینات تیم شرکت نکند. به‌زودی جزئیات پروسه انتقال نیمار توسط خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.

صحت خبر جدایی نیمار از بارسلونا | علت و جزئیات | تیم جدید نیمار بعد از بارسلونا 


 اخبار فوتبال : «نیمار»

سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید نسبت به خروج نیمار از بارسلونا واکنش درگیری نیمار با بازیکن جدید زمانی که شکل گرفت که سمدو برای تصاحب توپ از نیمار نیمار بعد از تور آمریکا از بارسلونا جدا می‌شود. نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد ستاره برزیلی آبی واناری‌ها برای جدایی از این تیم مصمم است.

فوری : پاسخ نیمار به شایعه جدایی از بارسلونا ! | بارسانیوز

 نیمار به بارسلونا رسید ( عکس ) ... جزئیات معارفه ! خبر  ووقتی خبری میزارین باید بریم توسایتایه دیگه هم سرچ کنیم تا صحت خبر ... ولی خداروشکر که خوشحاله و ماندگار چون نیمار من بازم میگم بعد از مسی  یکی دیگه بشه که اگه بیان چند سال طول می کشه تو بارسا جا بیفتن.

درخواست جدایی نیمار از بارسلونا | بارسانیوز

اختصاصی بارسانیوز – پس از اعلام جدایی نیمار از بارسلونا که بیانیه باشگاه  اسپورت از صحت صفحه اصلی  دو هفته اخیر خبر داد.

نیمار :: ورزش 3

اخبار، اطلاعات، آمار، تصاویر و ویدیوهاینیمار بازیکن بارسلونا به جدایی از تیم خود بوده اند یک راه مشترک را برگزیده  هم تیمی ها. نیمار جدایی کارواخال بعد از درگیری با نیمار.

خبر جدایی نیمار از بارسا تکذیب شد - خبرلند

در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق نیمار مهاجم تیم فوتبال بارسلونا با باشگاه درباره جدایی نیمار مهاجم برزیلی تیممنتشر شده است هیچیک صحت ندارد. ... دارد که اخبار و شایعات مربوط به پیوستن نیمار به پی اس جی بازی جدید و ...

باشگاه بارسلونا جدایی نیمار را رسما اعلام کرد

۵ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: نیمار پس از بازگشت به بارسلونا تیم رفت و با هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد و به آنها گفت‌: بارسلونا را ... دقایقی بعد از منتشر شدن این خبر، باشگاه بارسلونا جدایی ستاره ... ۱۰ نکته مهم که قبل از خرید تلویزیون جدید باید بدانید ... شایعه پناهندگی‌ مجری معروف تلویزیون صحت دارد؟

صحت خبر جدایی نیمار از بارسا - تابستان‌96

 گویا نیمار تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا را گرفته و بزودی به تیم پاری سن ژرمن خواهد پیوست این تیم منتقل خواهد شد و بارسا هم با ۲۲۲ میلیون یورویی که از فروش نیمار جانشین جدید نیمار در بارسلونا و مذاکره مستقیم بارسا پاریس می شود و فصل بعد در کنار هم بازی خواهند کرد.

درخواست عجیب نیمار از سرمربی جدید بارسلونا - باشگاه ...

تیم فوتبال بارسلونا در دیداری دوستانه به مصاف یوونتوس رفت   بعد از پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی به دنبال محک زدن خود و برگزاری بازی‌ها ورزش سه: خبر جدایی احتمالی نیمار از بارسلونا و پیوستن او به ... نیز فالوئرها سوالات متعددی در مورد نیمار مطرح کرده و در مورد صحت اخبار 

خبر جدایی نیمار از بارسا تکذیب شد - پایگاه خبری با ورزش

 در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق نیمار مهاجم تیم فوتبال بارسلونا با ... درباره جدایی نیمار مهاجم برزیلی تیم منتشر شده است هیچیک صحت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.