دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

مجازات حمل پایپ شیشه چیست ؟

مجازات حمل پایپ شیشه چیست ؟ ، مجازات حمال پایپ و یک گرم شیشه چیست ؟ ، مجازات گرفتن پایپ شیشه چیست ؟ ، مجارات شیشه ، مجازات پایپ ، مجازات گرفتن 2 عدد پایپ چیست ، حکم مجازات برای یک پایپ چیست ، جرم گرفتن پایپ شیشه چیست ؟

انواع پایپ

جرم 15گرم شیشه

مجازات ۶ گرم شیشه

پایپ در والیبال چیست

عکس پایپ

مجازات نگهداری شیشه

جرم 6 گرم شیشه

پایپ ماری جوانا

نتیجه تصویری برای مجازات حمل پایپ شیشه چیست ؟

انواع پایپ

پایپ در والیبال چیست

عکس پایپ

مجازات نگهداری شیشه

پایپ ماری جوانا

جرم 6 گرم شیشه

قیمت هر گرم شیشه

  بستگی به میزان مواد مخدر و شیشه خواهد داشت لذا مجازات مصرف شیشه شلاق و جزای نقدی و حبس خواهد بود و حمل پایپ نیز مجازات جزای نقدی و حبس دارد.

موید باشید

به گزارش فردونیوز، حجت الاسلام ' محمود طالبی ' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر صد سانتی متر شیشه، یک گرم محسوب می شود افزود: مجازات حمل، نگهداری و فروش تا پنج سانتی متر شیشه، 500 هزار تا یک میلیون ریال جریمه نقدی و از 20 تا 50 ضربه شلاق در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مجازات حمل، نگهداری و فروش شیشه از پنج سانتی متر تا صد سانتی متر ( یک گرم )، دو تا شش میلیون ریال جریمه نقدی و 30 تا 70 ضربه شلاق و مجازات حمل، نگهداری و فروش یک گرم شیشه، حداقل دو سال حبس اعلام شده است.

طالبی اضافه کرد: مجازات حمل، نگهداری و فروش یک گرم تا چهار گرم شیشه، دو تا پنج سال حبس، 20 میلیون ریال جریمه نقدی و از 30 تا 70 ضربه شلاق در نظر گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد: تمامی اجزا و ابزارآلات استعمال شیشه مانند پایپ که در گذشته، جرم به حساب نمی آمد، از این پس با اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، جرم به شمار می آید.

طالبی با بیان اینکه در گذشته، اعتیاد به مواد روانگردان، جرم، محسوب نمی شد خاطرنشان کرد: با اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، از این پس، اعتیاد به مواد روانگردان همانند شیشه نیز جرم به شمار می آید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم در ادامه با اشاره به اینکه آثار و تبعات بسیار زیاد و جبران ناپذیری در مصرف شیشه وجود دارد اظهار داشت: اثرات تخریبی مصرف شیشه به مراتب از مصرف کراک، زیانبارتر بوده و سلامتی که در مصرف شیشه برای شخص معتاد از دست می رود، دیگر قابل جبران نخواهد بود.

طالبی با بیان اینکه در هر بار مصرف شیشه، مقدار قابل توجهی از سلول های مغزی شخص مصرف کننده از بین می رود خاطرنشان کرد: این سلول های مغزی، حتی پس از ترک شخص معتاد، دیگر قابل برگشت نبوده و اختلالات روانی و اثرات روانی بسیار بالایی برای معتادین به همراه دارد.

سرپرست دادسرای انقلاب قم در ادامه به معتادین هشدار داد که هرچه زودتر به مراکز مجاز ترک اعتیاد مراجعه نمایند و با گرفتن گواهی درمان معتبر، از کیفر مجازات، معاف تا دیگر تحت تعقیب کیفری قرار نگیرند.

طالبی ادامه داد: معتادینی که داوطلبانه به مراکز ترک اعتیاد مراجعه ننمایند، از یک ماه تا سه ماه و قابل تمدید تا شش ماه به مراکز ترک اعتیاد شبانه روزی، معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: اگر استانی، مراکز ترک اعتیاد شبانه روزی را با ظرفیت های لازم برای ترک معتادین نداشته باشد، این دسته از معتادین که داوطلبانه به مراکز ترک اعتیاد مراجعه ننموده اند، به مراکز ترک اعتیاد شبانه روزی در دیگر استان ها، معرفی می شوند.
منبع:ایرنا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.