دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس همسر واقعی بازیگر نقش پیمان در سریال عاشقانه | بیوگرافی پیمان سریال عاشقانه

هومن سیدی | عکس و بیوگرافی بازیگر نقش پیمان سریال عاشقانه | همسر واقعی پیمان

بیوگرافی و عکسهای هومن سیدی بازیگر نقش پیمان سریال عاشقانه بازیگر نقش پیمان سریال عاشقانه بیوگرافی هومن سیدی سریال های هومن سیدی عکسهای هومن سیدی فیلم های هومن سیدی همسر هومن سیدی هومن سیدی

بیوگرافی و عکسهای هومن سیدی بازیگر نقش پیمان سریال عاشقانه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

هومن سیدی

زندگینامه و بیوگرافی هومن سیدی

مای پیکس لاو : بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر هومن سـیدی در تاریخ ۸ آذر سال ۱۳۵۹ در شهر رشت چشم به جهان گشود.هومن سـیدی پدرش بازنشسته بانک کشاورزی و مادرش بازنشسته نیروی دریایی هست هومن سـیدی یک خواهرو دو برادر دارد.هومن سیدی مدرک دیپلم رشته گرافیک را دارد و بعد از تحصیل به دنبال عشق و علاقه خود بازیگری رفت و در انجمن سینمای جوان رشت حضور پیدا کرد و چند فیلم کوتاه را ساخت و در کلاس های بازیگری به مدیریت استاد پرویز پرستویی ثبت نام و شرکت نمود.

 

 

هومن سیدی

هومن سـیدی بازیگری در سینما را در سال ۸۳ و با بازی در فیلم یک تکه نان آغاز نمود همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال ۸۶ و با بازی در سریال راه بی پایان شروع کرد و بازیگری در تئاتر را در سال ۸۵ و با بازی در نمایش همسایه آقا شروع نمودهومن سیدی به غیر از بازیگری در عرصه کارگردانی و نویسندگی هم به طور حرفه ای فعالیت دارد که میتوان فیلم های ساخته شده توسط وی به فیلم های خشم و هیاهو واعترافات ذهن خطرناک من وسیزده و آفریقا اشاره نمود و در جدید ترین ساخته هومن سـیدی در سال ۹۶ وی فیلمی به نام مغزهای کوچک زنگ زده را ساخته و تولید کرده است.

هومن سـیدی در جدید بازی خود در زمینه بازیگری در سریال عاشقانه منوچهر هادی در سال ۹۶ به ایفای نقش پرداخته است هومن سـیدی همچنین در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و این دو زوج هنرمند در سال ۹۲ از یکدگیر جدا شدند و طلاق گرفتند و همچنین این دو هنرمند دارای یک فرزند هستند.

هومن سیدی

هومن سـیدی در بسیاری از سریال ها و فیلم ها به نقش آفرینی پرداخته است او از دوران نوجوانی به کار تئاتر و سینما علاقمند بود و توانست با پشتکار خود وارد سینما شود هومن سـیدی یکی از ستاره های سینمای ایران می باشد که طرفداران زیادی در ایران دارد.

عکسهای شخصی هومن سیدی

هومن سیدی

هومن سیدی

آزاده صمدی و هومن سـیدی

 

هومن سیدی

هومن سیدی

هومن سیدی

عکس کودکی هومن سـیدی

هومن سیدی

 

برچسب ها :

بازیگر نقش پیمان سریال عاشقانه بیوگرافی هومن سیدی سریال های هومن سیدی عکسهای هومن سیدی فیلم های هومن سیدی همسر هومن سیدی هومن سیدی

بازیگران سریال عاشقانه

خلاصه داستان و بازیگران سریال عاشقانه + عکس های پشت صحنه. موضوع : فیلم و سریالسریال عاشقانه , داستان و بازیگران سریال عاشقانهسریال عاشقانه  در این سریال به ایفای نقش بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش +گفتگو و عکسها; بهنام بانی

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال «عاشقانه» + عکس‌ها

اولین قسمت از سریال پرستاره «عاشقانه» با معرفی بازیگران و عوامل و عکس های «عاشقانه»بیات بازیگر سینمای کشورمان دیگر بازیگر این مجموعه عنوان نقش سریال در کنار همسرش یکتا ناصر در جشن خصوصی عوامل سریال عاشقانه.

بیوگرافی هومن سیدی بازیگر نقش پیمان در سریال عاشقانه

هومن سیدی,بیوگرافی هومن سیدی بازیگر نقش پیمان در سریال عاشقانه,بیوگرافی هومن سیدی,زندگینامه و بیوگرافی هومن سیدی,عکس ها وبیوگرافی کامل هومن سیدی در سریال عاشقانه. هومن سیدی و همسر سابقش آزاده صمدی عکس های جن و ارواح واقعی.

عکس های بازیگران سریال عاشقانه + دانلود فیلم · جدید 96 -گهر

عکس های بازیگران سریال عاشقانهبازیگران سریال عاشقانه: محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزین ، بهاره کیان افشار

سریال «عاشقانه»؛ لاکچری ترین سریال با کلی سانسور!

موفق ترین سریال شبکه نمایش خانگی این روزها «عاشقانه» منوچهر هادی بازیگر است که این نقش سریال  پیمان سریال «داستان ترسناک امریکایی»؛ وحشت به معنای واقعی کلمه!معمای قتل همسر یک جراح.

داستان و عکس های بازیگران فیلم عاشقانه - نمناک

عاشقانه و سلفی بازیگران عاشقانه در کنار منوچهر هادی و عکس بازیگران ... و همسرش (ساره بیات) یک بحران عاطفی را می گذرانند و پیمان (هومن سیدی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.