دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

شرایط و قیمت حق بیمه تامین اجتماعی افراد بیکار و شغل آزاد در سال 96 + شرایط بیمه اختیاری

شرایط و قیمت حق بیمه تامین اجتماعی افراد بیکار و شغل آزاد در سال 96 ، شرایط بیمه تامین اجتماعی زنان خانه دار . اختیاری ،  لیست قیمت انواع بیمه تامین اجتمایی ، نرخ بیمه تامین اجتمائی سال 1396  ، شرایط بیمه تامین اجتماعی شرایط بیمه تامین اجتماعی خویش فرما ، شرایط بیمه مشاغل آزاد تامین اجتماعی مبلغ بیمه اختیاری در سال 96 تفاوت بیمه اختیاری و مشاغل آزاد مبلغ پرداختی برای بیمه اختیاری مبلغ حق بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد، حق بیمه مشاغل آزاد تامین اجتماعی 96 هزینه بیمه مشاغل آزاد تامین اجتماعی

شرایط و قیمت حق بیمه تامین اجتماعی افراد بیکار و شغل آزاد در سال 96
 
مشمولان قانون تامین‌اجتماعی چه کسانی هستند؟ آیا مشمولان خدمات سازمان تامین اجتماعی به مشمولان قانون کار محدود می‌شود یا گروه‌های دیگری را هم در برمی‌گیرد؟
شرایط پوشش بیمه تامین اجتماعی تشریح شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم،مشمولان سازمان تامین‌اجتماعی را طیف وسیعی از افراد و گروه‌های جامعه تشکیل می‌دهند و این تعداد فقط به تابعین قانون کار خلاصه نمی‌شود.

گروه‌ها و افراد تحت پوشش سازمان را به چندین دسته می‌توان تفکیک کرد که هریک دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در این نوشتار ضمن برشمردن انواع بیمه‌شده در تامین‌اجتماعی، مختصات هریک را برمی‌شماریم.
١. مشمولان قانون کار: کلیه کسانی که مشمول قانون کار مصوب ١٣٦٩ می‌شوند، بر اساس ماده ١٤٨ قانون کار، به صورت اجباری مشمول قانون تامین‌اجتماعی هم قرار می‌گیرند. ویژگی عمده این نوع بیمه، اجباری و آمره بودن آن است. به نحوی که قانون‌گذار و مراجع اداری و قضایی، چنین نظامی را تضمین و تکلیف کرده‌اند. بنابراین صرف وجود اشتغال در کارگاه‌های مشمول قانون کار، بیمه نیز برای مشمولان آن محرز است و با توافق کارگر و کارفرما نیز زایل‌شدنی نیست. در این سیستم دو عنصر عامل اصلی در تعیین و شناخت بیمه اجباری است؛ اول موضوع تبعیت کارگر از کارفرماست و دوم پرداخت دستمزد در قبال انجام کار.

٢. کارگاه‌های خانوادگی بر اساس ماده ١٨٨ قانون کار از شمول قانون کار خارج‌اند ولی این کارگاه‌ها کماکان مشمول قانون تامین‌اجتماعی قرار می‌گیرند. کارگاه‌های خانوادگی از اعضا و خویشاوندان نسبی درجه‌یک خانواده شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر تشکیل می‌شوند و اشتغال یک نفر به غیر از افراد مذکور، کارگاه را از حالت خانوادگی خارج خواهد ساخت. این در حالی است که کارگاه‌های خانوادگی همچنان مشمول ضوابط و مقررات ایمنی کار هستند.
٣. بیمه‌شدگان اختیاری: در بیمه اختیاری پوشش بیمه و تامین‌اجتماعی خویش‌فرمایی است. مسئول پرداخت حق‌بیمه خود متقاضی است. در این بیمه اجباری وجود ندارد و با قطع پرداخت حق‌بیمه توسط متقاضی، بیمه نیز قطع می‌شود. متقاضیان بیمه اختیاری باید قبل از درخواست پوشش تامین‌اجتماعی، دارای ٣٠ روز سابقه پرداخت حق‌بیمه باشند. بیمه‌شدگان اختیاری با پرداخت ٢٦ درصد دستمزد توافق‌شده، از تمام خدمات به غیر از بیمه بیکاری و غرامت دستمزد برخوردار می‌شوند.

٤. بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد: بیمه‌ای مربوط به مشاغل آزاد و کارفرمایان است که بر اساس خدمات انتخابی به چند دسته تقسیم می‌شود. بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی با ١٢ درصد دستمزد انتخابی، بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی با ١٤ درصد، ازکارافتادگی کلی بازنشستگی و فوت با ١٨ درصد و درمان با پرداخت حق‌بیمه سرانه درمان. این نوع بیمه نیازی به سابقه قبلی ندارد.
٥. کارکنان پیمانی دستگاه‌های دولتی: مشمولان استخدام پیمانی دستگاه‌های دولتی به‌موجب آیین‌نامه استخدام پیمانی، مشمول مقررات صندوق تامین‌اجتماعی می‌شوند. این گروه از مستخدمین به دلیل اینکه مشمول قانون کار نیستند از شمول قانون بیمه بیکاری خارج‌اند.

٦. مشمولان آیین‌نامه‌های استخدامی خاص که مشمول صندوق بازنشستگی نیستند می‌توانند مشمول قانون تامین‌اجتماعی قرار گیرند. این مشمولان ممکن است در آیین‌نامه استخدامی خود موضوع بیمه تامین‌اجتماعی کارکنان خود را بگنجانند یا با انعقاد موافقت‌نامه تحت پوشش قانون تامین‌اجتماعی قرار گیرند.

٧. قالیبافان: شاغلان در بافت فرش و گلیم و... چه دارای کارفرما باشند یا خود به‌تنهایی به این کار اشتغال داشته باشند، مشمول بیمه هستند و می‌توانند از معافیت بیمه‌ای مربوط استفاده کنند.
٨. کارگران ساختمانی: شاغلان در کارهای ساختمانی می‌توانند با پرداخت ٧ درصد حق‌بیمه سهم بیمه‌شده به سازمان تامین‌اجتماعی مشمول مقررات تامین‌اجتماعی قرار گیرند و مابقی حق‌بیمه این افراد شامل ٢٠ درصد حق‌بیمه سهم کارفرما، توسط شهرداری‌ها هنگام اخذ پروانه ساخت و تعمیر ساختمان از کارفرمایان اخذ می‌شود. بیمه کارگران ساختمانی همانند بیمه قالیبافان از شمول بیمه بیکاری خارج هستند.
٩. رانندگان برون و درون‌شهری: رانندگان حمل‌ونقل عمومی اعم از بار یا مسافر مشمول بیمه اجباری می‌شوند، ولی شخصا موظف به پرداخت حق‌بیمه سهم خود هستند و دولت حق‌بیمه سهم کارفرمایی آن‌ها را می‌پردازد.
١٠. کارگاه‌ها و صنایع مرتبط به کشاورزی، باغداری، دامداری، صنایع تبدیلی و بسته‌بندی، زنبورداری و... مشمول مقررات تامین‌اجتماعی قرار دارد و کارفرمایان موظف‌اند کارگران این کارگاه‌ها را نزد سازمان تامین‌اجتماعی بیمه کنند. البته فعالیت‌هایی که مستقیما به امر کشاورزی می‌پردازند مشمول صندوق تامین‌اجتماعی قرار ندارند و شاغلان در آن می‌توانند خود را بیمه روستاییان و عشایر کنند.

١١. کارکنانی که در دستگاه‌های دولتی به‌عنوان نیروی خدماتی و کارگری اشتغال دارند مشمول قانون تامین‌اجتماعی می‌شوند و کارفرمایان دولتی آن‌ها موظف به پرداخت حق‌بیمه کارکنان به سازمان تامین‌اجتماعی هستند.
١٢. کارکنان بانک‌های خصوصی، شاغلان بیمارستان‌های خصوصی، دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان شهرداری‌ها به‌جز تهران و... مشمول تامین‌اجتماعی هستند.
١٣. کارکنان پیمانکاری‌ها که در چارچوب قراردادهای کار فردی مشمول قانون کار قرار نمی‌گیرند، بر اساس ماده ٣٨ قانون تامین‌اجتماعی مشمول قانون تامین‌اجتماعی هستند.
١٤. کارکنان شرکت‌های دولتی که برای مشاغل کارگری استخدام می‌شوند تابع مقررات قانون کار و تامین‌اجتماعی هستند. براساس ماده ٣ مقررات استخدامی شرکت‌های دولتی، افرادی که برای مشاغل کارگری استخدام شده یا بشوند تابع مقررات قانون کار خواهند بود.
١٥. اتباع بیگانه در صورتی که در کشور خود مشمول بیمه نباشند، در صورت مقابله به مثل در کشور متبوعشان، مشمول قانون تامین‌اجتماعی قرار می‌گیرند. در هر صورت کلیه اتباع خارجی که در چارچوب مقررات در ایران مشغول کار هستند تحت پوشش بیمه حوادث کار قرار دارند.  در مجموع کلیه افراد، گروه‌ها، نهادها، دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که تابعین آن‌ها مشمول هیچ‌یک از صندوق‌های بازنشستگی پایه قرار ندارند می‌توانند به صورت فردی یا گروهی (موافقت‌نامه و توافقنامه جمعی گروهی و فردی) تحت پوشش قانون تامین‌اجتماعی قرار بگیرند و با پرداخت حق‌بیمه مقرر از تعهدات مربوط به آن برخوردار شوند.

***
سئوال:سال‌ها در یکی از ادارات دولتی با قرارداد کار مشخص مشغول به کار بودم. از سال ٨١ تا ٨٨ بیمه نبوده‌ام، به این دلیل که کارفرما معتقد بود این قرارداد حجمی است و نیاز به بیمه ندارد. این در حالی است که بنده از ساعت ٨ تا ١٦ به‌طور تمام‌وقت در اداره بودم. البته حقوقی که واریز می‌کردند گاهی ماهیانه، گاهی هم دو سه ماه یکبار بود. تا اینکه در سال ٨٨ قراردادی به صورت بیمه‌ای تنظیم شد و تا الان فقط ٧ سال سابقه کار برایم منظور شده است، در صورتی که حداقل ١٤ سال سابقه کار در آن اداره دولتی دارم. آیا راهی برای مجاب کردن منابع انسانی اداره برای منظور کردن بیمه سال‌های ازدست‌رفته هست یا خیر؟ و چطور؟ و اینکه آیا راهی هست که خودم مبلغ سال‌های مذکور را پرداخت کنم تا به جای ٧ سال ١٤ سال بیمه برایم ثبت شود؟

پاسخ:بیمه کردن کارکنان اجباری است و شیوه پرداخت حقوق و یا نوع کار تاثیری در آن ندارد. اگر مدتی مشغول به کار بوده‌اید ولی کارفرما حق‌بیمه دوره مذکور را پرداخت نکرده، ابتدا مدارک مربوطه را به شعبه تامین‌اجتماعی ارائه کنید، در صورتی که نتیجه‌ای نگرفتید به هیئت‌های حل اختلاف وزارت کار مراجعه و از کارفرما بابت اجرا نکردن ماده ١٤٨ قانون کار شکایت کنید. در مورد پرداخت حق‌بیمه توسط کارگر لازم به توضیح است که مسئول پرداخت حق‌بیمه در کارگاه‌های مشمول قانون کار کارفرماست. ابتدا باید اشتغال در مدت ادعا‌شده توسط مراجع قانونی تایید شود و سپس با ابلاغ مبلغ حق‌بیمه توسط سازمان تامین‌اجتماعی به کارفرما و واریز حق‌بیمه توسط وی، سابقه برای کارگر منظور شود. فاصله زمانی پرداخت حقوق طبق قانون نباید از یک ماه بیشتر باشد. بنابراین پرداخت حقوق دو ماهه یا سه ماهه خلاف مقررات عام قانون کار است.


در صورتی که سن متقاضی در زمان تقاضا بیش از ۵۵ سال باشد بایدمعادل مدت مازاد سنی،سابقه حق بیمه را بپردازد/درصد حق بیمه متقاضیان بیمه اختیاری ۲۶ درصد دستمزد و حقوق توافق‌شده است/بیمه اختیاری بر اساس حق بیمه مذکور کلیه تعهدات بیمه‌ای را شامل ‌می‌شود/متقاضیان بیمه اختیاری می‌توانند دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه را خود مشخص کنند،برای این منظور باید آن را بین حداقل و حداکثر دستمزد هر سال تعیین کنند.
با بیمه اختیاری بیشتر آشنا شوید
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم،بیمه تامین اجتماعی شامل گروه‌های مختلف اجتماعی است که به‌تدریج تحت پوشش خدمات و حمایت‌های خاص آن قرار گرفته و می‌گیرند.
قانون تامین اجتماعی این قابلیت را دارد که افرادی را که مشمول هیچ بیمه‌ای نیستند،تحت پوشش قرار دهد.در این چارچوب بیمه بر اساس قانون تامین اجتماعی به دو دسته عمده تقسیم ‌می‌شود:
*الف: بیمه اجباری: بیمه اجباری شامل کلیه مشمولین قانون کار و کسانی است که در قبال دریافت مزد و حقوق در کارگاه‌ها،کارخانه‌ها و شرکت‌ها مشغول به کارند.
*ب: بیمه‌های خویش‌فرما:بیمه خویش‌فرما به دو دسته تقسیم می‌شود: ۱. بیمه اختیاری ۲. بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد
بیمه اختیاری برای کسانی است که تحت پوشش بیمه خاصی نیستند.متقاضی این نوع بیمه،مستقیما با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی خواهان انعقاد قرارداد بیمه اختیاری می‌شود و موظف است خود،حق بیمه را در زمان تعیین‌شده پرداخت کند.
درصورت عدم پرداخت حق بیمه در موعد مقرر قرارداد بیمه او باطل می‌شود و متقاضی موظف است در چارچوب ضوابط مجددا درخواست خود را ارائه کند.البته متقاضی بیمه اختیاری می‌تواند برای انعقاد بیمه اختیاری با سازمان وکیل بگیرد.
در متن وکالت‌نامه باید دقیقا موضوع وکالت مبنی بر انعقاد قرارداد بیمه اختیاری ذکر شود و قراردادهای وکالتی که به صورت کلی تنظیم شده باشند در این خصوص فاقد اعتبارند.
سازمان تامین اجتماعی از زمان ثبت تقاضای بیمه اختیاری در دفتر شعبه موظف است حداکثر ظرف دو ماه موضوع را بررسی و استحقاق یا عدم استحقاق را کتبا به متقاضی اعلام کند.
در صورت وجود شرایط سنی و سابقه انعقاد قرارداد بیمه اختیاری،متقاضی و افراد تحت تکفل برای معاینه پزشکی به پزشک معتمد سازمان معرفی می‌شوند.
متقاضیانی که هنگام ارائه تقاضا بیشتر از نه ماه از قطع پرداخت حق بیمه آن‌ها نگذشته باشد از انجام معاینات پزشکی معاف هستند.
چنانچه بیمه‌شدگان اختیاری با اشتغال در کارگاه‌های مشمول قانون کار و تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه اجباری قرار بگیرند یا مشمول صندوق‌های بیمه‌ای دیگر شوند موظف‌اند آن را کتبا به اطلاع سازمان برسانند تا برای قطع بیمه اختیاری آنان اقدام شود؛در غیر این صورت حق بیمه‌های دریافتی پس از کسر هزینه‌های اداری مربوط مسترد ‌می‌شود و سابقه ایجادشده حذف می‌گردد.
* شرایط بیمه اختیاری
کسانی می‌توانند بیمه اختیاری شوند که دارای شرایط زیر باشند:
داشتن حداقل ۳۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه
داشتن حداکثر ٥٠ سال سن (مرد و زن)
در صورتی که سن متقاضی در زمان تقاضا بیش از ۵۵ سال باشد باید،معادل مدت مازاد سنی،سابقه حق بیمه را بپردازد.
برای مثال،اگر متقاضی بیمه اختیاری ۵۷ساله باشد باید هنگام درخواست دو سال سابقه پرداخت حق بیمه را بپردازد و اگر ۶۰ساله باشد داشتن پنج سال سابقه الزامی است.
متقاضیانی که بیش از ده سال سابقه پرداخت حق بیمه را داشته باشند از شرط سنی معاف‌اند و با هر سنی می‌توانند بیمه شوند.
چنانچه بیمه‌شده‌ای یکبار با سازمان قرارداد بیمه اختیاری منعقد کرده باشد تا سه‌بار حق انعقاد قرارداد بیمه اختیاری را بدون شرط سنی خواهد داشت.
البته دوران انقطاع جزء بیمه و سوابق فرد منظور نخواهد شد.برای کسانی که بیش از سن مقرر سن دارند، سوابق انتقالی از صندوق‌های دیگر برای تامین سابقه مورد نیاز محاسبه نخواهد شد.
چنانچه متقاضی بیمه اختیاری با ارائه مدارک و اسناد غیرقانونی و جعلی مبادرت به انعقاد قرارداد کند،بیمه وی قطع می‌شود و نمی‌تواند از مزایای سازمان استفاده کند.
* درصد حق بیمه اختیاری
درصد حق بیمه متقاضیان بیمه اختیاری ۲۶ درصد دستمزد و حقوق توافق‌شده است.بیمه اختیاری بر اساس حق بیمه مذکور کلیه تعهدات بیمه‌ای را شامل ‌می‌شود.
بیمه‌شدگان اختیاری که قبلا با بیمه‌های ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصدی مشمول بیمه بوده‌اند،از تاریخ ۱/۱/۸۶ با بیمه ۲۶ درصدی تطبیق یافتند و در برابر تعهدات مذکور بیمه کامل خواهند بود.
علاوه بر حق بیمه فوق دولت نیز پرداخت ۳ درصد از حق بیمه را طبق قانون تامین اجتماعی(ماده ۲۸ قانون تامین اجتماعی)متعهد شده است.
باید توجه داشت که مسئول پرداخت حق بیمه در بیمه‌های اختیاری،خود شخص بیمه ‌شده است.
* مبنا و نحوه محاسبه حق بیمه در بیمه‌های اختیاری
متقاضیان بیمه اختیاری می‌توانند دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه را خود مشخص کنند، برای این منظور باید آن را بین حداقل و حداکثر دستمزد هر سال تعیین کنند.
بیمه‌شدگان اختیاری می‌توانند با ارائه درخواست،هر دو سال یکبار،دستمزد مبنای محاسبه حق بیمه ماهانه خود را ۱۰ درصد افزایش دهند.
* مهلت پرداخت حق بیمه
بیمه‌شدگان اختیاری موظف‌اند حق بیمه خود را حداکثر تا آخرین روز دو ماه بعد به شعبه تامین اجتماعی پرداخت کنند،در غیر این صورت قرارداد منعقدشده از اولین روز ماهی که حق بیمه پرداخت نشده لغو می‌شود و ادامه بیمه موکول به درخواست جدید خواهد بود.
اولین پرداخت حق بیمه باید همزمان با انعقاد قرارداد صورت گیرد.
* نحوه ارائه درخواست و عقد قرارداد بیمه اختیاری
متقاضی بیمه اختیاری باید با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی که سوابق پرداخت حق بیمه در آن متمرکز است،فرم مربوطه را دریافت و تکمیل کند،سپس آن را همراه یک قطعه عکس و رسید اخذشده از شعبه ارائه کند.
پس از انجام اقدامات فوق،شعبه موظف است حداکثر ظرف دوماه از تاریخ ثبت درخواست در دفتر شعبه،وضع متقاضی را از نظر استحقاق یا عدم استحقاق او بررسی و نتیجه را اعلام کند.
بررسی شعبه شامل سن،سابقه،معرفی به کمیسیون پزشکی و دریافت نتیجه و سایر مراحل اداری است. چنانچه متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شد باید حداکثر ظرف بیست روز از تاریخ اعلام آن برای انعقاد قرارداد به شعبه مراجعه کند و حداکثر ظرف ده روز پس از انعقاد قرارداد بیمه اختیاری،حق بیمه را از تاریخ درخواست به صورت یکجا پرداخت نماید.
* تعهدات سازمان در قبال بیمه‌شدگان اختیاری
بیمه‌شدگان اختیاری خدمات زیر را دریافت خواهند کرد:
مستمری بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی
خدمات درمانی
هزینه کفن و دفن همانند بیمه‌شدگان اجباری
وسایل کمک‌پزشکی،همانند بیمه‌شدگان اجباری

کمک‌هزینه ازدواج،ازکارافتادگی جزئی،غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و بیمه بیکاری شامل بیمه‌شدگان اختیاری نمی‌شود؛زیرا این بیمه‌شدگان دارای کارفرما نیستند همچنین در کارگاه‌های مشمول قانون کار اشتغال ندارند و خود مستقیما خواهان ادامه بیمه به طور اختیاری هستند.
به غیر از موارد فوق شرایط مربوط به برخورداری از خدماتی از قبیل بازنشستگی،ازکارافتادگی کلی غیرناشی از کار،مستمری بازماندگان و... همانند بیمه‌شدگان اجباری است.

سئوال: آیا کسی که قبلا بیمه اختیاری بوده و حالا در شهر یا محل دیگری زندگی می‌کند و می‌خواهد خود را بیمه کند باید برای بیمه مجدد به شعبه یا شهر قبلی خود مراجعه کند؟
پاسخ: با توجه به اصلاحات جدید در این زمینه، دیگر نیازی به مراجعه به شهر یا شعبه قبلی نیست و متقاضی می‌تواند در شعبه محل یا شهر اقامت خود بیمه اختیاری درخواست کند.
سئوال: پدر من کارگر است، بالای ۶۰ سال سن دارند و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست. آیا راهی برای بیمه کردن ایشان وجود دارد؟
پاسخ: با توجه به اینکه ایشان سابقه بیمه‌ای ندارند و سنشان نیز بالاست، نمی‌توانند بیمه خویش‌فرما شوند. تنها در صورتی که در کارگاهی مشغول به کار شوند تا حق بیمه ایشان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.
سئوال: همسر من کارت پایان خدمت ندارد و متولد ۱۳۶۱ است. ایشان مشغول به کار آزاد هستند و تا به حال تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده‌اند. به نظر شما برای استفاده از تسهیلات بازنشستگی و...، از چه طریق می‌توانند بیمه شوند؟ در ضمن من مشغول به کارم و جداگانه تحت پوشش بیمه اجباری هستم.
پاسخ: بیمه نیازی به کارت پایان خدمت ندارد، ولی قرارداد کار با کارت پایان خدمت منعقد می‌شود؛ چراکه در غیر این صورت برای کارفرما مسئولیت دارد. همسر شما می‌تواند خود را بیمه خویش‌فرما کند، یعنی بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد.
سئوال: آیا کلیه متقاضیان بیمه اختیاری می‌توانند دستمزد مبنای حق بیمه را خود انتخاب کنند؟
پاسخ: تعیین دستمزد مبنای حق بیمه برای متقاضیانی که بیش از ده سال سابقه بیمه‌ای دارند بر اساس میانگین آخرین ۳۶۰ روز کارکرد بیمه آنان صورت می‌گیرد.

Search Results

با بیمه اختیاری بیشتر آشنا شوید - پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم،بیمه تامین اجتماعی شامل ... در صورت وجود شرایط سنی و سابقه انعقاد قراردادبیمه اختیاری،متقاضی و افراد تحت

بیمه شدگان خاص - بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

وبسایت رسمی سازمان تامین اجتماعی. پرداخت حق بیمه مقرر از حمایتهای مندرج در قانون تامین اجتماعی مصوب تیرماه ١٣٥٤ و ... شرایط سن و سابقه

لیست انواع بیمه ها و درصد پرداخت آنها در سال 96

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم منتشر شد؛ لیست به میزان درصد و مبالغ حق بیمه ها در سال ٩٥ در قالب انواع بیمه ها 

شرایط پوشش بیمه تامین اجتماعی تشریح شد

شرایط پوشش بیمه تامین اجتماعی تشریح شد. مشمولان قانون تامین‌اجتماعی چه کسانی هستند؟ آیا مشمولان خدمات سازمانتامین اجتماعی به مشمولان قانون

شرایط بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی - نمناک

بیمه اختیاری و بیمه اختیاری چیست و بیمه اختیاری + شرایط و بیمه اختیاری سازمان تامین اجتماعی رادرنمناک بخوانید.

نرخ حق بیمه سال 96 :: تامین اجتماعی

اختصاصی وبلاگ تامین اجتماعی ؛ با توجه به تعیین حداقل دستمزد سال 96 با توجه به شرایط فعلی و عدم سابقه قبلی تنها می توانید بیمه

بایدها و نباید های بیمه های اجباری و اختیاری چیست؟ - YJC

براساس قانون سازمان تامین اجتماعی بیمه به دو دسته عمده اختیاری و اجباری تقسیم  در صورت وجود شــرایط سنی و ســابقه انعقاد قرارداد بیمه اختیاری،

مبلغ پرداخت بیمه اختیاری در سال چقدر می باشد - بیدبرگ - مشاوره 

و حق بیمه پرداختی در بیمه مشاغل آزاد تامین اجتماعی به صورت زیر می باشد. بازنشستگی و فوت .شرایط قرارداد بیمه اختیاری در بیمه تامین اجتماعی · مدارک لازم برای

فرق بیمه «خویش فرما» با «بیمه اجباری» چیست؟ - روزیاتو

۱- ثبت نام در سازمان تامین اجتماعی و امکان پرداخت حق بیمه ماهانه در کلیه شعب  در صورت وجود شرایط سنی و سابقه انعقاد قرارداد بیمه اختیاری، متقاضی و افراد ...

شرایط و مزایای بیمه اختیاری تشریح شد - سایت خبری تحلیلی تابناک

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران با بیان اینکه چهار نکته مهم درشرایط ادامه بیمه اختیاری حائزاهمیت است‌گفت: داشتن حداکثر 55 سال

نحوه استفاده ازبیمه اختیاری تامین اجتماعی - ایسنا

بیمه اختیاری از جمله خدمات سازمان تامین اجتماعی است که به شرایط قانونی و نحوه برخورداری از آن اشاره می‌شود.

بیمه اختیاری تمام مزایای بیمه اجباری را شامل می‌شود - کیهان

 معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه اختیاری تمام مزایای ... که دارای شرایط فوق هستند می‌توانند به واحدهای سازمان تأمین اجتماعی 

شرایط بیمه اختیاری اعلام شد - عصر ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی شهرستا‌ن‌های استان شرایط بیمه اختیاری سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد. محمد جعفری اظهار داشت: در بیمه اختیاری 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.