دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دنلود آهنگ جانا تو ماه روشنی حامد همایون در دورهمی 5 خرداد 96

دنلود آهنگ جانا تو ماه روشنی حامد همایون در دورهمی 5 خرداد 96

 دانلود کلیپ جامد همایون در دورهمی خرداد 96 دست به دست من بده حامد همایون دورهمی لینک دانلود موزیک جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی از حامد همایون

Chenin Konam Chenan Konam اسم آهنگی جدید حامد همایون خواننده محبوب است که با سبک خود یک ترانه شاد دیگر را برای دانلود آماده کرده است.

جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی حالم دگرگون میکنی تو ماه رویای منی

لینک دانلود موزیک جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی از حامد همایون

متن شعر جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی حامد همایون

دست به دست من بده قول بده که با منی اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم پشت به پشت سر به سر
سینه به سینه موج موج دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم
درد حریف ما نشد , غصه به کار ما نبود پیک امید سمت تو روان کنم روان کنم
میطلبم حریف را میشکنم به دست خود بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم

 

اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم, بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم, چنین کنم چنان کنم, حالم دگرگون می‌کنی تو ماه رویای منی, حامد همایون, دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم 

جان و تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی حالم دگرگون میکنی تو ماه رویای منی
جانم تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی حالم دگرگون میکنی تو ماه رویای منی
دست به دست من بده قول بده که با منیاگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم
پشت به پشت صف به صفسینه به سینه موج موج دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم

حجم موزیک هشت مگابایت (8.22 MB)

با بهترین کیفیت ممکن از عالیترین سرورهای ایران

اگر از آهنگ لذت بردید نظرات خودتون را با ما در میان بگذارید

و این آهنگ را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید .

Hamed Homayoun


دانلود آهنگ جانا تو ماه روشنی حامد همایون

japanmusic.ir/دانلود-آهنگ-جانا-تو-ماه-روشنی-حامد-همای.htm
۱ دی ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جانا تو ماه روشنی حامد همایون. دست به دست من بده قول بده که با منی اگر تو یار من شوی چنیم کنم چنان کنم پشت به پشت صف به صف سینه به ...
وارد نشده: دورهمی

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام چنین کنم چنان کنم - پاپ موزیک

بغض هزار ساله را نهان کنم نهان کنم. جانا تو ماه روشنی زیبا به بزم شبنمی. حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی.جانا تو ماه روشنی زیبای بزم شبنمی

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم - دوستی ها

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی دست به دست من بده قول بده که با منی اگرتو یار من شوی چنین کنم چنان کنم

اجرا زنده آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون در کنسرت ۵ اسفند 

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی. حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی. دست به دست من بده قول بده که با منی. اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم. پشت به پشت

دانلود آهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم

جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی. حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی. ♫♫♫ متن آهنگ حامد همایون – چنین کنم چنان کنم ♫♫♫. دست به دست من بده قول بده که با منی.

آهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم در کنسرت اردیبهشت ۹۶

آهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم در کنسرت اردیبهشت ۹۶ | فیلم جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی | آهنگ حامد همایون چنین دانلود کامل مارال و مونا فرجاد در دورهمی مهران مدیری ۳۰ اردیبهشت | فیلم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام چنین کنم چنان کنم - تاپ ناز | دمادم

دانلود جدیدترین موزیک حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم در بخش موسیقی تاپ ناز. دانلود آهنگ جدید حامد جانا تو ماه روشنیزیبای بطم شبنمی. حالم دگرگون می کنی

دانلود آهنگ حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم - دانلود آهنگ جدید

جانا تو ماه روشنی زیبای بطم شبنمی. حالم دگرگون می کنی تو ماه رویای منی.♫ دست به دست من بده قول بده که با منی. اگر تو یار من شوی چنین کنم

mp4.ir - آهنگ چنین کنم چنان کنم از حامد همایون

 دست به دست من بده قول بده که با منی اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم را نهان کنم نهان کنم جانا تو ماه روشنیزیبای بطم شبنمی حالم دگرگون

لینک دانلود موزیک جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی از 

متن شعر جانا تو ماه روشنی زیبا به وصف شبنمی حامد همایون. دست به دست من بده قول بده که با منی اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم پشت به پشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.