دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

متن و اس ام اس زیبا برای تبریک تولد خواهر جدید 96 | پیام تولدت مبارک آبجی

متن و اس ام اس زیبا برای تبریک تولد خواهر جدید 96 | پیام تولدت مبارک آبجی
تبریک تولد خواهر ( اس ام اس و متن های زیبا خواهرم تولدت مبارک ). متن تبریک تولد اس ام اس تبریک تولد جدیدتبریک پیام تبریک تولد به خواهراس ام اس تبریک تولد جدیدترین اس ام اس تبریک تولد پدر, تبریک خواهراس ام اس تبریک به دوست, اس ام ای عشق تولدت مبارک
متن زیبا برای تبریک تولد خواهر
مای پیکس لاو ک اس ام اس تبریک تولد به خواهر ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﻫﺮ ﭘﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ تولدت مبارک آبجی عزیز تبریک تولد به خواهر فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون می گیم خواهر تولدت مبارک باشه خواهر عزیزم می دانم امروز بارها و بارها ... 
ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﻫﺮ
ﭘﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ
تولدت مبارک آبجی عزیز

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر
تبریک تولد به خواهر

فرشته ها وجود دارن
اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون می گیم خواهر
تولدت مبارک باشه خواهر عزیزم

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
خواهرم تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد خواهرmypixlove.blogsky.com
اس ام اس تبریک تولد به خواهر

روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود
چرا که فقط در قلب کسانی که به آنها عشق می ورزند
حک شده است
تولدت مبارک خواهر عزیزم

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من
عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من
روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

متن زیبا برای تبریک تولد خواهرmypixlove.blogsky.com
تبریک تولد به خواهر 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت
و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد
میلادت مبارک

اس ام اس تبریک تولد خواهر

mypixlove.blogsky.com

 متن تبریک تولد به خواهر

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک خواهرم

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه
روز زمینی شدنت مبارک خواهر گلم

 تبریک تولد خواهرmypixlove.blogsky.com
 تبریک تولد به خواهر

می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

mypixlove.blogsky.com

 اس ام اس تبریک تولد خواهر

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست …
تولدت مبارک خواهرم عزیزم

اس ام اس تبریک تولد خواهر

mypixlove.blogsky.com

شب هست باز دلم بهانه میگیرد

غم غریب دلم را نشانه میگیرد
هوای دیدن تو ای تولد خورشید
تمام هستی من را شبانه میگرد
تولدت مبارک خواهر نازنینم

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

mypixlove.blogsky.com

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

تولدت مبارک گل پونه، گل عزیز من یکی یه دونه
همه ترانه هام پیشکش چشمات، دلم میخواد فقط از تو بخونه
عزیزترینم تولدت مبارک

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر

mypixlove.blogsky.com

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک 

اس ام اس تبریک تولد عاشقانه,اس ام اس تبریک تولد رسمی,اس ام اس تبریک تولد خواهر,اس ام اس تبریک تولد دوست,اس ام اس تبریک تولد 96,اس ام اس تبریک تولد پدر.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.