دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

نتیجه بازی رئال‌مادرید اتلتیکومادرید | 12 اردیبهشت 96 | دانلود گلها

نتیجه بازی رئال‌مادرید اتلتیکومادرید | 12 اردیبهشت 96 | دانلود گلها و خلاصه بازی

دانلود گل های بازی رئال مادرید به اتلتیکو مادرید 12 اردیبهشت 96 ، نتیجه بازی دیشب رئال مادرید 12 اردیبهشت 96 ، دانلود خلاصه بازی اتلتیکو رئال 13 اردیبهشت 1396 در مای پیکس لاو ببینید.

نتیجه بازی رئال اتلیتکو بعد بازی

رئال مادرید در برابر اتلتیکو
امتیازها و زمان‌بندی
12 اردیبهشت
 12 اردیبهشت 1396 ه‍.ش. - لا لیگا
رئال مادرید

3 - 0
پایان
اتلتیکو

 



خلاصه بازی رئال‌مادرید 3-0 اتلتیکومادرید(هتریک رونالدو)


www.mypixlove.blogsky.com
پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکو مادرید

مای پیکس لاو :دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 فینال سال گذشته و 2014 و یک چهارم نهایی 2015، این بار در نیمه نهایی تکرار خواهد شد. در هر 3 دیدار پیشین، رئال مادرید مقابل اتلتی موفق بوده و حریف را ناکام گذاشته است. سال 2014 در فینال لیسبون، رئال در حالیکه تا وقت های اضافه از حریف عقب بود، با گل دقیقه 92:48 راموس موفق شد بازی را به تساوی کشانده و در وقت های اضافه با گل های گرت بیل، مارسلو و رونالدو، قهرمانی خود را مسجل کند.
 
در سال 2015 و در مرحله یک چهارم نهایی، دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار برگشت، رئال با تک گل چیچاریتو موفق شد اتلتی را شکست داده و به نیمه نهایی برسد، هر چند که در نیمه نهایی مقابل یووه شکست خورد و حذف شد.
 
سال 2016 نیز دو تیم در فینال به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در جریان 120 دقیقه، با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئال در ضربات پنالتی حریف را بار دیگر شکست داد. حال دیدار چهارم دو تیم در حالی انجام خواهد شد که چند هفته پیش دو تیم در لالیگا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 

اتلتیکویی ها به خاطر ناکامی های پیاپی در چمپیونزلیگ به دنبال انتقام از رئال هستند و از همین رو رئال در برنابئو باید به نتیجه خوبی دست پیدا کند تا با خیالی راحت در بازی برگشت حضور پیدا کند.

 

 

با این حال هر دو تیم فصل خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اند و در آمادگی بالای بدنی قرار ندارند. رئال در لالیگا همچنان با بارسا در رقابت است تا قهرمانی اش را مسجل کند و اتلتیکو نیز برای کسب سهمیه و رتبه سوم با سویا می‌جنگد.

 

گرت بیل، اصلی ترین مصدوم رئال برای این دیدار است که مطمئنا به این بازی نخواهد رسید. با این حال، رئالی ها بدون تکمیل بودن بی بی سی عملکرد بهتری در این فصل داشته اند. ایسکو یا آسنسیو، جانشین بیل در میدان خواهند بود. همینطور په په نیز به این بازی نخواهد رسید ولی رافائل واران مشکلی برای بازی کردن در این بازی نخواهد داشت.

 

 

 

اتلتیکو اما مشکلات زیادی در زمینه مصدومیت دارد.خوزه خیمنز، خوانفران و ورسالیکو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سیمئونه نخواهند بود و سرمربی آرژانتینی در خط دفاع با مشکلات بسیاری روبرو است. کاراسکو که او نیز مصدوم بود، به نظر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت و احتمال حضورش در میدان وجود دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 




رئال - اتلتیکو؛ سفر به کاردیف از ایستگاه مادرید

علیرغم شکست اتلتیکو برابر رئال مادرید در هر 3 دیداری که طی سالهای اخیر در لیگ قهرمانان برگزار شده ، امسال شاید زمان کامیابی ال چولو فرا رسیده باشد.​​​​​​​
به گزارش "ورزش سه"، آیا زمان پایان ناکامی های اتلتیکو در اروپا فرا رسیده و چهارمین نبرد، روز خوش شانسی سیمئونه خواهد بود؟ در 3 دیداری که این دو تیم در مراحل مختلف لیگ قهرمانان برابر هم برگزار کرده اند، قوهای سپید پیروز مطلق بوده اند. اما حالا که اتلتیکو و رئال برای اولین بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند، به نظر می رسد بهترین شانس برای شاگردان سیمئونه فرا رسیده تا به ناکامی های سریالی خود برابر لوس بلانکوس پایان دهند.
 

از فصل 2012-2011 که اتلتیکو با هدایت سیمئونه فاتح لیگ اروپا شد، این تیم هر سال یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بوده اما طی این سالها همیشه رویا پردازی های آنها توسط کهکشانی ها متوقف شده است.


 

 

 

 

در فینال سال 2014 و در حالیکه رویاهای اتلتیکو با تک گل نیمه اول گودین در حال تعبیر شدن بود، سرخیو راموس در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشاند تا شاگردان کارلتو با برتری قاطع در اوقات اضافه، بعد از سالها دوباره فاتح اروپا شوند.

 

یک سال بعد و در مرحله یک چهارم نهایی، در حالیکه آردا توران در بازی برگشت از زمین اخراج شد، رئال مادرید این بار با گل دقایق پایانی چیچاریتو موفق به غلبه بر رقیب همشهری طی دو دیدار رفت و برگشت شد.

 

 

 

 

سال گذشته نیز یک بار دیگر دو تیم این بار در میلان فینال لیگ قهرمانان را برگزار کردند که رئال مادرید این بار و در ضربات پنالتی، یک شکست دراماتیک دیگر را در کارنامه اتلتیکو و سیمئونه ثبت کرد.

 

البته در رقابت های داخلی اسپانیا اوضاع کاملا متفاوت است. اتلتیکو مادرید طی این سالها نتایج درخشانی برابر رقیب همشهری در لالیگا کسب کرده که شامل 3 پیروزی متوالی در برنابئو و یک برد تاریخی 0-4 در ویسنته کالدرون بوده است.

 

 

 

 

موفقیت های شاگردان سیمونه تنها مختص به لالیگا نبوده و آنها موفق شدند در فینال کوپا دل ری و در استادیوم سانتیاگو برنابئو نیز شاگردان مورینیو را مغلوب کرده و جشن قهرمانی را پیش روی هواداران رقیب برگزار کنند.

 

همچنین روخی بلانکوس یک بار در سوپر کاپ اسپانیا نیز موفق به غلبه بر رئال شد تا اوضاع در رقابت های داخلی کاملا متفاوت باشد.

 

اما در لیگ قهرمانان اروپا، همیشه کهکشانی ها راهی برای پیروزی یافته اند که شاید دلیل آن، انگیزه بالای بازیکنان قوهای سپید برای کسب موفقیت در رقابت های مورد علاقه این باشگاه است.

 

 

 

 

اما به هر حال و با توجه به شکست اتلتیکو در 3 فینال آخری که به آن راه پیدا کرده است، آنها در فصل جاری به دنبال کسب موفقیت هستند و با توجه به برگزاری دیدار به صورت رفت و برگشت و سوابق درخشان سیمئونه برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان، امسال آنها به دنبال سنت شکنی هستند.

 

فصل برای شاگردان سیمئونه خوب آغاز نشد و آنها در نیم فصل اول و در دیداری تلخ، با 3 گل در ویسنته کالدرون مغلوب رئال شدند تا با هت تریک رونالدو، آخرین دربی برگزار شده در استادیومی قدیمی با خاطره ای ناگوار همراه باشد.

 

اما در نیم فصل دوم شرایط به کلی تغییر کرد و چند هفته پیش آنها موفق شدند با گل دقایق پایانی گریزمان، کهکشانی ها را در برنابئو متوقف کرده و آمادگی خود برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به رخ حریف دیرینه بکشند.

 

جان لوییجی بوفون، سنگربان افسانه ای یوونتوس قبل از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، ابراز امیدواری کرد که تیمش با قرعه ای مانند موناکو یا رئال مواجه شود و از رویارویی با اتلتیکو اجتناب کرد.

 

 

 

 

بوفون در این خصوص گفت: "تیمی مانند اتلتیکو موقعیتی همیشه مشخص دارد و از قدرت مدیریت بالاتری نسبت به دو تیم دیگر برخوردار است. همچنین رئال و موناکو در کورس قهرمانی لیگ های داخلی نیز قرار دارند و انرژی زیادی را صرف آن رقابت ها نیز کرده اند."

 

به جز بوفون، ماکسی آلگری نیز ابراز امیدواری کرده بود که بیانکونری ها با قرعه اتلتیکو مواجه نشوند که این نشان از تخصص ال چولو در رقابت های حذفی و هراس دیگر مدعیان بزرگ از رویارویی با آنهاست.

 

در حال حاضر و با مرور جدول لالیگا در می یابیم که اتلتیکو مادرید شانسی برای قهرمانی ندارد و به همین دلیل در هفته های اخیر، با جدیت کمتری به مصاف رقبا رفته و تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ قهرمانان کرده است.

 

اما از آن سو کهکشانی ها که سالهاست در حسرت فتح لالیگا قرار دارند، هفته های پر تنشی را در لالیگا سپری می کنند. شکست دراماتیک برابر بارسلونا در خانه، باعث شد تا قهرمانی فصل جاری آنها نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و در دیدار ابتدای هفته برابر والنسیا، این مارسلو بود که با گل دقایق پایانی، باعث کاهش بحران برای زیدان و شاگردانش در آستانه دیدار برابر اتلتیکو شد.

 

 

 

 

در دیدار ابتدای هفته برابر والنسیا، زیزو از تمام ستارگان خود استفاده کرد و به همین دلیل ممکن است در دقایق پایانی جدال دور رفت برابر اتلتیکو، شاهد ضدحملات تیم ال چولو و تلاش برای زدن گل سرنوشت ساز در برنابئو باشیم.

 

علیرغم شانس بالای قوهای سپید برای تکرار عنوان قهرمانی در قاره سبز، همزمانی رقابت های حساس لالیگا و لیگ قهرمانان و بحران ادامه دار مصدومیت خصوصا در فاز دفاعی، بهترین موقعیت را طی سالهای اخیر برابر اتلتیکو مادرید فراهم ساخته تا به سلطه کهکشانی ها به لیگ قهرمانان پایان داده و برای سومین بار در چهار فصل اخیر، راهی فینال لیگ قهرمانان شوند.

 mypixlove.blogsky.com -  اختصاصی ریما مای پیکس لاو 

سام لی – سایت گل

 

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

اهمیت دقایق پایانی دیدارها برای رئال و اتلتیکو

15 دقیقه پایانی دیدارها برای رئال و اتلتیکو از اهمیت بسیاری برخوردار است.


هر دو تیم در مقطع پایانی بازی بسیار خطرناک هستند. آنها از دقیقه 75 تا 90، 26 درصد گل‌هایشان را به ثمر رسانده اند که این آمار نشان می‌دهد باید منتظر پایانی طوفانی از سوی هر دو تیم باشیم.

 

 

 

سپیدپوشان در دیدار مقابل والنسیا در دقیقه 86 موفق به گلزنی شده اند و تا به اینجای فصل، 40 گل را پس از دقیقه 75 به ثمر رسانده اند.25 گلی که در این مقطع در لالیگا برای آنها به ثمر رسیده، 17 امتیاز به ارمغان آورده است.

 

 اتلتیکو نیز به گلزنی در دقایق پایانی شهرت دارد. آخرین گل آنها نیز در دیدار مقابل لاس پالماس و توسط توپاس پارتی به ثمر رسید. آنتوان گریزمان در دیدار برگشت لالیگا موفق شد در دقیقه 85 گل تساوی بخش را به ثمر برساند که اگر بازی‌های لیگ را به حساب آوریم، آمار گل‌های آنها در مقطع پایانی از 26 درصد به 32 درصد خواهد رسید.
منبع : مای پیکس لاوmypixlove.blogsky.com
 برای پست های اختصاصی زحمت زیادی کشیده میشه لطفا اگه کپی میکنید به مطلب لینک بدید .

رئال مادرید :: ورزش سه

اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم رئال‌مادرید.دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند 

ویدیو ورزش سه | خلاصه کامل بازی رئال مادرید 1-1 اتلتیکو

خلاصه کامل بازی رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید (پنالتی 5-3) | یازدهمین قهرمانی رئال مادریدفینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-2015خلاصه HD بازی رئال مادرید

ویدیو ورزش سه | خلاصه بازی رئال مادرید 7-1 سلتاویگو ...

خلاصه بازی رئال مادرید 7-1 سلتاویگو(درخشش رونالدو) | هفته 28 لالیگای اسپانیا فصل 2017-2018 تلاش بارسایی ها برای آقای گل کردن سوارز بی نتیجه هست.

ویدیو ورزش سه | خلاصه بازی اتلتیکومادرید 0-3 رئال‌مادرید

خلاصه بازی اتلتیکومادرید 0-3 رئال‌مادرید (هتریک رونالدو) | هفته 12 لالیگا اسپانیا فصل 2017-2016.

برچسب بازی امشب رئال مادرید - نتایج زنده | اخبار فوتبال 

برچسب‌ها: بازی امروز رئال، بازی امشب رئال مادرید، بازی امروز رئال مادرید، بازی بعدی رئال مادرید، بازی رئال مادرید اتلتیکو مادرید، لیگ قهرمانان اروپا، پخش زنده از ...

برچسب نتیجه بازی دیشب رئال مادرید - نتایج زنده | اخبار

نتیجه بازی رئال مادرید و والنسیا - شنبه 9 اردیبهشت ماه 96  نتیجه دقیق بازی امروز رئال مادرید و اتلتیکو مادرید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.