دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

قاتل مدیر شبکه جم چه کسی است؟! | عکس و تصویر قاتل سعید کریمیان

مدیر شبکه جم و کشتن مدیر شبکه جم و کشته شدن مدیر شبکه جم و قاتل مدیر شبکه جم و مدیر شبکه جم کشته شد و ترور مدیر شبکه جم و سعید کریمیان مدیر شبکه جم را در ادامه مای پیکس لاو بخوانید.

قاتل مدیر شبکه جم چه کسی است؟! + عکس و تصویر قاتل سعید کریمیان

مدیر شبکه جم ، سعید کریمیان

سعید کریمیان مدیر شبکه جم به ضرب گلوله کشته شد ، بررسی خواستگاه فکری سعید کریمیان

 و مخالفان او راهنمایی برای یافتن قاتل مدیر شبکه جم است.


  



چه کسی مدیر شبکه جم را کشت

سعید کریمیان مدیر شبکه جم ترور شد و به ضرب گلوله کشته شد . بررسی ها برای یافتن قاتل او ادامه دارد . برای یافتن قاتل سعید کریمیان بهتر است که درباره پیشنه کاری و اخلاقی او اطلاعاتی کسب کنیم .مدیر شبکه جم

مدیر شبکه جم

«سعید کریمیان» مدیر شبکه جم شب گذشته کشته شد. مدیری که ظاهرا مجموعه ای از شبکه های ماهواره ای سرگرمی را پایه گذاری کرده بود. اما واقعیت زندگی و حتی شکل کشته شدن این مدیر 477 ساله اهل قائن نشان می دهد که برداشتی چنین سطحی از او اشتباه و ساده انگارانه است. شاید حتی با بررسی خاستگاه فکری او و جدل های سال های اخیرش بشود حدس هایی درباره کشته شدن سعید کریمیان زد.

در زندگی سعید کریمیان سه نقطه عطف مهم وجود دارد که با دانستن آنها بهتر می شود مدیر مقتول جم را شناخت.

سه نقطه عطف مهم در زندگی مدیر شبکه جم

1- آشنایی با منافقین

پدر کریمیان از اعضای فعال سازمان منافقین بود و در عملیات مرصاد کشته شد. از آن پس سعید و خانواده اش حدود 8 سال در اشرف زندگی کردند و در همان مقطع رابطه نزدیکی میان کریمیان و رأس سازمان شکل گرفت. سعید کریمیان شستشوی  مغزی داده شده و برای هر نوع فعالیتی به سود منافقین، آماده شد.

قاتل مدیر شبکه جم

سعید کریمیان مدیر شبکه جم

در سال 1375 او باخانواده اش، ذیل حمایت ها و پشتیبانی عموی خود به سوئیس منتقل و در آن جا پناهنده شد.

سعید کریمیان که در سوییس قصد تحصیل داشت، سرانجام مجبور به ترک تحصیل شد و در سال 1377 سراغ برادرش هادی کریمیان رفت که در لس آنجلس زندگی می کرد.

 

قاتل مدیر شبکه جم

سعید کریمیان مدیر شبکه جم در کنار مریم رجوی

2ـ ورود به عالم رسانه

برادر سعیدکریمیان که در رادیو صدای ایران (اولین رادیوی 24 ساعته فارسی زبان که به منظور مبارزه با نظام جمهوری اسلامی در آمریکا تأسیس شد) فعالیت داشت، سعید را در همانجا به کار گرفت. سابقه سیاسی خانواده کریمیان برای مسئولین رادیو صدای ایران ایده آل بود و به همین دلیل مطالب و مقالات سعید کریمیان مورد توجه گردانندگان این رادیو قرار گرفت.

3ـ ارتباط رسانه ای با منافقین

کریمیان بعد از یک سال و نُه ماه فعالیت در رادیو صدای ایران از سوی شبکه منافقین دعوت به کار شد. پیشنهاد مسئولان سیمای آزادی (تلویزیون ملی ایران و تلویزیون 24 ساعته سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران) می توانست موقعیت خوبی برای وی به حساب آید. ارتباط کریمیان با منافقین فقط در همین اندازه نبود. او که همیشه از علاقمندان منافقین بود، بعد از رادیو صدای ایران با «رویا رضایی» که از خانواده نزدیک یکی از سران منافقین بود و 10 روز از طلاقش می گذشت، ازدواج کرد.

در این میان با کمک و ارتباط دادن توسط همسر کریمیان، رابطه ای محکمتر از قبل میان شبکه او و سازمان منافقین شکل گرفت.این زمان بهترین موقعیت برای سازمان منافقین بود تا بتواند دست کم بخشی از یک شبکه ظاهرا مستقل و با ظاهری کاملا متفاوت از نام و نشان سازمان را در دست بگیرد. به همین دلیل تلویزیون 244 ساعته سازمان مجاهدین خلق ایران و  شورای ملی مقاومت ایران به کریمیان پیشنهاد تأسیس یک شبکه ظاهرا مستقل راا  داد. پیشنهادی که می توانست موقعیت خوبی برای وی به حساب آید.

همه چیز از همان ابتدا حساب شده بود. پیش از راه اندازی شبکه چندین جلسه مشترک میان مسئولان سازمان منافقین و سعید کریمیان برگزار شد. منافقین که کمکهای مالی از بعضی کشورهای اروپایی دریافت میکردند حاضر شده بودند در ازای پرداخت مبلغ مناسبی، بتوانند اهدافشان را با روش سعید کریمیان، اجرایی کنند.

درنهایت،این شبکه از سال 1385 به عنوان یکی از شبکه های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» با محتوای برنامه  هایی نظیر «فیلم های سینمایی»، «مجموعه ها و سریال های تلویزیونی»،،  «مستندهای تلویزیونی»، «برنامه های آموزشی» و سایر برنامه های سرگرم کننده آغاز به کار کرد.

* لو رفتن رابطه تشکیلاتی با منافقین و تلاش برای گرفتن ژست جدید

بعد از چند سال پنهان کاری، در نهایت، بعضی از افراد شبکه جم که از این شبکه جدا می شدند جزئیاتی از فعالیت های مدیر این شبکه را بازگو می کردند. جزییاتی که ابتدا حول فساد اخلاقی کریمیان می گشت اما بعد، به بازگو کردن روابط مشکوک او با منافقین رسید. یکی از مهمترین اظهار نظرها نیز مربوط به «سارا رهبری» بود.

سارا رهبری به گفته خود با پیشنهاد و اصرار مدیر شبکه جم در این شبکه مشغول به کار شد. او یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در راه افتادن شبکه بود. همکاری وی با گروه جم کمک شایانی به گروه جم کرد اما بر خلاف انتظار همگان وی به یکباره از این شبکه جدا شد.

در آن زمان هیچ کس متوجه جدایی و یا اخراج سارا رهبری از گروه جم نشد. اما وی بعدها در در صفحه فیسبوکش علت جدایی خود از شبکه های جم را شرایط کاری موجود در این گروه بیان نمود و دست به افشاگری زد.

وی فساد اخلاقی و اقتصادی و همچنین ارتباط سعید کریمیان با گروهک منافقین را دلیل اصلی جدا شدن خود از شبکه جم  اعلام کرد.

* جم و منافقین؛ آغازاختلاف جدی در شیوه عملکرد

در دو سال گذشته، شبکه جم نگاه سیاسی خود را کمرنگ تر کرده و سعی کرد از مسیر سبک زندگی و فیلم و برنامه های جُنگ مانند و با شعارهای عامه پسند و ژست حمایت از تولیدات داخل و تلاش برای تشکیک در اعتقادات و ارزش گزاری های مردم، در میدان جنگ مقابل کشور قرار گیرد. روش و شیوه ای که مورد اقبال منافقین نبود و در مواردی اعتراضشان را به این رویه کریمیان و شبکه «جم» ابراز کرده بودند.

آنها اعتقاد داشتند شبکه های جم که بخش زیادی از منابع مالی آن را منافقین تأمین کرده بودند باید صریح تر و علنی تر به مقابله با نظام اسلامی و کشور اقدام کند. مبارزه صریح و علنی که کریمیان به آن امیدی نداشت.

این اختلاف نگاه در شیوه دشمنی و نوع عملکرد باعث شد تا شکاف میان جم و منافقین بیشتر شود و شاید اگر پرونده زندگی مدیر جم با چنین مرگی تمام نمی شد، تا چند ماه دیگر یا باید شبکه های جم را تعطیل می کرد و یا برای ادامه حیات رابطه با مناقین را کمرنگ کرده و دست به دامان سایر دشمنان قسم خورده کشور می شد.

قاتل مدیر شبکه جم چه کسی است؟!

منبع : فارس / م.ف

قاتل مدیر شبکه جم چه کسی است؟! 

مدیر شبکه جم و کشتن مدیر شبکه جم و کشته شدن مدیر شبکه جم و قاتل مدیر شبکه جم و مدیر شبکه جم کشته شد و ترور مدیر شبکه جم و سعید کریمیان 

عکس های “ترور سعید کریمیان” مدیر GEM TV

 جزئیات کامل “ترور سعید کریمیان” مدیر جم تی وی + تصاویر. ترور سعید کریمیان ، جم تی وی. سعید کریمیان مدیر شبکه فارسی زبان جم تی وی در استانبول ترکیه با شلیک 27 گلوله به قتل رسید, ترور سعید کریمیان قتل را بر عهده نگرفته استقاتل مدیر شبکه جم چه کسی است؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.