دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

مبینا نصیری | بیوگرافی کامل مبینا نصیری | عکس همسر مبینا نصیری

مبینا نصیری بیوگرافی کامل عکس زندگی خصوصی و همسرش


 

مبینا نصیری عکس مبینا نصیری بیوگرافی مبینا نصیری ,زندگینامه مبینا نصیری برنامه های مبینا نصیری شوهر مبینا نصیری 

بیوگرافی مبینا نصیری مبینا نصیری ، شوهر مبینا نصیری ، مجری رادیو و تلویزیون است عکس مبینا نصیری و همسرش + همسر مبینا نصیری کیست با عکس خانوادگی

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در تهران، مجری رادیو و تلویزیون است

 

فارغ التحصل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است، پدرش جانباز دفاع مقدس است جز اجرا در دانشگاه تدریس نیز میکند، گفتن جیگر به همکار مرد خود مدت ها وی را ممنوع التصویر کرد

 

عکس خفن مبینا نصیری مجری + بیوگرافی کامل

شروع فعالیت



 

از کودکی به کار گویندگی علاقه داشتم و صدایم را ضبط می کردم تا اینکه در حدود بیست سالگی با پذیرفته شدن در تستی که در رادیو و پس از آن شرکت در کلاس های آموزشی وارد این حرفه شدم

  

 

از رادیو به تلویزیون


 


برای مدتی در رادیو صدای آشنا بودم و پس از آن در رادیو جوان مشغول به کار شدم و عنوان منتخب گویندگی را در جشنواره جوانه به دست آوردم و بعد از آن هم به برنامه سیمای خانواده آمدم

 

مبینا نصیری

قبل از ورود به سیمای خانواده



 

قبل از اینکه وارد سیمای خانواده بشوم جسته گریخته با تلویزیون همکاری داشتم

 

مثلا برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو برنامه آفتابگردان را اجرا کردم و بعد از آن به شبکه جام جم رفتم و برنامه جوانی و بعد از آن برنامه پزشکی زیتون را اجرا کردم که هر کدام برای مدت شش بود

 

کلاس های آموزشی


 


من به واسطه یکی از دوستانم به استودیو آوا در یوسف آباد معرفی شدم

 

آنجا از محضر اساتیدی مثل بهروز رضوی، ژاله صادقیان، نصراالله مدقالچی و اساتید دیگر بهره مند شدم آنجا مثل کلاس درس بود و خود آقای کاظمی هم که مسئول آنجا بودند روش های خواندن تیزر و نریشن را به ما آموزش دادند

 

مبینا نصیری در کنار بازیگر طنز

مبینا نصیری

نوشتن کتاب و مترجمی



 

من کار ترجمه هم انجام می دهم و این مساله در کار اجرا هم خیلی به من کمک میکند

 

در خیلی از اجرا ها در مواقعی که مهمانان خارجی هم حضور دارند من به صورت دو زبانه بر روی استیج اجرای برنامه کرده ام و همچنین در حال حاضر مشغول جمع آورری مجموعه ای تحت عنوان سخنان بهترین مجریان دنیا هستم که سعی کرده ام پیشنهاد ها و راهکارهای آنها را به زبان فارسی گردآوری کن، با همکاری واحد پژوهش سیما هم یک کتاب در مورد تکنیک های اجرا در دست تدوین دارم. البته این مجموعه نه فقط مربوط به مجریان خارجی بلکه تمام صحبت ها و مثال هایی که از اساتید بزرگ خودمان گرفته ام را هم شامل می شود

 

عکس و پوشش خفن مبینا نصیری

ممنوع التصویری



 

توپوق زدن یا گاف دادن امری عادی در برنامه زنده است

 

اما مبینا نصیری در پاییز سال ۹۲ بود که در بخش خواندن نظرات پیامکی یکی از ببیندگان که او را جیگر خطاب کرده بود را به طور کامل در برابر اصرار های مجری مرد برنامه خواند و این شروع حواشی او بود

 

اصل ماجرا چی بود



 

دو سال پیش حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم، نویسنده مطلبی به من داد برای خوندن که اتفاقا پیامک بیننده های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود، در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با اون کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت

 

همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلا حق دخالت در ایتم من رو نداشت چیزهایی گفت و من برای اینکه بهشون بگم دست بردار و بذار کارم رو انجام بدم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشون از دخالت در کار من منصرف شود

 

فردای اون روز مدیر شبکه نویسنده رو اخراج کرد و من دو سال تمام خونه نشین شدم

 

عکس مبینا نصیری و تنها خواهرش

عکس مبینا نصیری و خواهرش

نقاط ضعف و قدرت



 

نظرم این را مردم باید بگویند

 

سخنی از حضرت علی (ع) همیشه در نظرم هست که مضمون آن این است که :

 

نه از خودت تعریف کن و نه بدگویی کن چون اگر از خودت تعریف کنی باور نمی کنند و اگر بدگویی کنی بیش از آنچه که گفتی تو را بد می دانند به همین خاطر من بیشتر علاقه دارم که مردم نظر بدهند تا خودم

 

ازدواج


 


مبینا نصیری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است 

مبینا نصیری و مارادونا

 

بیوگرافی مبینا نصیری مجری + ماجرای جیگر

مبینا نصیری | بیوگرافی کامل مبینا نصیری | عکس همسر مبینا نصیری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.