دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس | خلاصه داستان آخرین قسمت سریال جسور و زیبا

دانلود قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس ، خلاصه داستان آخرین قسمت سریال پاتریکس ، لطیفه در سریال پاتریکس جسور و زیبا

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران جسور و گوزل  Cesur ve Guzel جسور و زیبا

-پاتریکس-2

داستان کامل و خلاصه داستان سریال پاتریکس را به همراه عکس بازیگران سریال پاتریکس را در دنیای سریال ترکی و سریال سایت مای پیکس لاو  مشاهده نمایید .

  

خلاصه داستان سریال پاتریکس

مای پیکس لاو : جدیدترین ساخته شرکت فیلمسازی آی یاپیم سریال پاتریکس (cesur ve güzel) هست که به سفارش شبکه استار ترکیه ساخته شده است و بزودی از شبکه جم پخش خواهد شد.-پاتریکس-3
کیوانچ تاتلیتوغ و طوبی بیوک اوستون دو بازیگر مشهور و نامی ترکیه بازیگران اصلی این سریال می باشند
پسر شجاع و جسور ( کیوانچ تاتلیتوغ ) سریال که جوانی خوشتیپ و جذاب است از شهر خود به یک شهر کوچک حرکت میکند
 در این شهر کوچک خانواده ای زندگی میکنند که ملک و زمین های زیادی دارند و بسیار ثروتمند هستند که این خانواده دختری بسیار زیبا به نام سوهان (طوبی بیوک اوستون) دارد که زیبایی آن زبانزد بود.
 تو ملاقات اول جسور و سوهان عشقی پرشور بین شان شروع می شود فقط بین این دو موضوع های بسیار زیادی وجود دارد که دو طرف از آنها بی خبرند.
 خانواده جسور و خانواده سوهان در زمان های بسیار قدیم همدیگر را می شناختند و بین این دو خانواده یک جنگ و دعوای بسیار بزرگی رخ داده بود که دو عضو جوان این دو خانواده از این موضوع بی خبر هستند.
 این حساب بسته نشده قدیمی بین دو خانواده بر روی عشق دو عضو جوان این خانواده ها سایه انداخت و حوادث گذشته بین دو خانواده عشق این دو را به حالت ناممکن در آورده است.
با گذشت زمان علت و راز آمدن جسور به این شهر کوچک بر ملا خواهد شد
-پاتریکس-5
سریال پاتریکس یکی از پرمخاطب ترین و موفق ترین سریال های ترکیهاست. به گزارش دیلی پخش این سریال به زودی در گروه شبکه های “جم” نیز آغاز خواهد شد. بازیگران نقش اصلی این مجموعه کیوانچ تاتلیتوء وطوبی بیوک اوستون می باشند. آنها را در سریال های مختلف و موفق  بسیاری دیده اید و می شناسید. این کار دومین پروژه مشترک طوبی و کیوانچچ است. این دو هنرپیشه در گذشته در کمپین تبلیغاتی یک برند ادکلن، برای یک شرکت عربی با هم همکاری کرده اند.. *سریال پاتریکس *با یک اتفاق آغاز می شود. کیوانچ با ماشین در راه است و اسب طوبی به صورت ناگهانی جلوی راه او قرار می گیرد. اسب از راه خود خارج شده و به سوی پرتگاه می تازد. اما کیوانچ به دنبال آنها رفته و دختر اسب سوار را نجات می دهد. به این طریق دو شخصیت اصلی داستان با هم آشنا می شوند.  داستان در واقع حکایت یک انتقام قدیمی است.. کیوانچ به دلیل گرفتن انتقام زندگی از دست رفته پدرش با یک نقشه قبلی وارد دهکده کورلوداء شده و سعی بر اجرای نقشه اش دارد. به روایتی این داستان اقتباسی از یک حکایت واقعی است که تصویر میان عشق و انتقام را نشان می دهد
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-4
لوکیشن اصلی سریال جدید پاتریکس ویلایی در دل طبیعت است
سریال پاتریکس محصول شرکت پروداکشن آی یاپیم است و با هزینه های هنگفتی شروع به کار کرده است. همچنین بازیگران نقش اصلی آن نیز در لیست گران قیمت ترین بازیگران ترک قرار دارند. این مجموعه در استانبول تصویربرداری می شود. لوکیشن اصلی این مجموعه منزل خانواده سیماوی در پولنزکوی است که یکی از مطرح ترین خانواده های جامعه اشراف استانبول می باشند. مکان تصویربرداری، بسیار راحت و مناسب کار بوده و در عین حال نزدیک به مرکز شهر است. به همین دلیل بازیگران و اکیپ این کار به راحتی می توانند رفت و آمد کنند. طبق اخبار سایت های خبری ترک، این ویلای لوکس سه طبقه، دارای یک مزرعه و یک برکه در اطراف آن نیز هست و در دل طبیعت قرار دارد. مبلغ کرایه این ویلای بسیار باشکوه در اخبار ذکر نشده است. گفته می شود خانواده سیماوی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، اشیاء آنتیک و گران قیمت منزل خود را به انبار منتقل کرده اند.
دکوراسیون داخلی لوکیشن اصلی سریال پاتریکس
پاتریکس نه تنها از سناریو قوی و بازیگران موفقی برخوردار است، بلکه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی صحنه نیز موردتوجه قرار می گیرد و  خبرساز می شود. دکور این منزل سبکی مدرن کلاسیک دارد. تناسب رنگ ها در این تصاویر بسیارر چشمگیر بوده و می تواند منبع الهام دکوراسیون های لاکچری باشد. ویلای سه طبقه ای که لوکیشن سریال “پاتریکس”  است، با دیوارهای بلندی در اطراف آن پوشیده شده و امنیت بسیاری دارد. سالن بزرگی که در ورودی این ویلای لوکس قرارر دارد، محل گردهمایی خانواده است. در این قسمت شومینه ای بسیار زیبا به چشم می خورد و کفپوش از جنس چوب است که فضای شیک و در عین حال گرم و صمیمانه ای را فراهم کرده است. کتابخانه ای که در اطراف شومینه وجود دارد نیز بسیار متفاوت است. مبلمان رنگ بژ استفاده شده در این قسمت بسیار راحت و قابل استفاده بوده و با مبلمان چرم قهوه ای رنگ هماهنگی خاصی دارد. مجسمه های آنتیک و تابلوهای موجود در این ویلا بسیار زیبا و خاص می باشند. میز غذاخوری هشت نفره در بخش دیگری از سالن قرار دارد و صندلی های زرشکی رنگ اطراف این میز بسیار لوکس و زیباست و با جزئیات دیگر موجود در آن قسمت هماهنگ شده است. پنجره های چوبی اطراف این فضا نور آفتاب را به داخل هدایت می کنند. در طراحی دکوراسیون بیشتر قسمت های این ویلا از طبیعت اطراف الهام گرفته شده و به همین دلیل از چوب استفاده بسیاری شده است. این ویلا سمبل زندگی لوکس و مدرن در دل طبیعت است
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال پاتریکس

-پاتریکس-35

patrix-پاتریکس-28

کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) در نقش جسور
کیوانچ تاتلیتوغ ((به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) متولد ۲۷۷ اکتبر ۱۹۸۳) هنرپیشه و مدل ترک است
کیوانچ تاتلیتوغ در شهر آدانا در جنوب ترکیه متولد شد. او ۴۴ خواهر و برادر  دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر بوسنی وو هرزگوین به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او می گوید
 در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده اند.
او تحصیلات خود را در دبیرستان Yenice Çağ Private High Schooll در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد.
 هنگامی که پدر او مریض شد آنها به استانبول نقل مکان کردند تا پدرشان درمان مناسب را دریافت کند. در استانبول او به عنوان بازیکن بسکتبال آماتور به عضویت باشگاه ورزشی بشیکتاش درآمد. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ٢٠٠٢ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد.
 معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال های عشق ممنوع، ایزل و کوزی گونی بوده است

-پاتریکس-23

طوبی بیوک اوستون (Tuba Büyüküstün) در نقش سوهان
خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی استانبولی:  Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲۲ در استانبول متولد شد،، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبایی معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.
در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال مقام سلطان (Sultan Makamıı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.
در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oyaa بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام عاصی (Asi) بازی کرد.
طوبا بویوک‌اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.
وی در تابستان ۲۰۰۹۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.
طوبا بویوک‌اوستون در سال ۲۰۰۹۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. بعد از آن به ایفای نقش در سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد پرداخت که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است طوبابویوک اوستون در سریالی بنام ۲۰ دقیقه ۲۰dakika به کارگردانی «سردار ایشیک» محصول ۲۰۱۳ که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد. وی در این سریال نقش «ملک» را بر عهده داشت؛ ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید.
جدیدترین سریال او سریال لطیفه است که از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴۴ از کانال atv شروع به پخش شده است. او در این سریال پربیینده همبازی انگین اکیورک شده است و در نقش لطیفه دنیزر بازی می‌کند.

-پاتریکس-34

سیزن آکباش اوگولاری (Sezin Akbaşoğulları)
۲۲ آوریل ۱۹۸۱۱ در شهر ازمیر بدنیا آمده است. او در پروژه های بسیار معروفی حضور داشته است که می توان به سریال Racon Ailem İçin  بازیگر نقش صدف و مجموعه سپتامبر اشاره کرد.

-پاتریکس-31

 تامر لونت (Tamer Levent) بازیگر نقش تحسین
بازیگر پیشکسوت ترکیه ای در ۱۳ اکتبر ۱۹۵۰۰ در ازمیر بدنیا آمده است. آخرین نقشی که از او پخش شده است سریال Aşk Yeniden می باشد که در آن نقش شوکت رئیس را بازی کرده است که در سریال جسور و زیبا بازیگر نقش پدر سوهان می باشد.

-پاتریکس-27

نیهان بویوک آغاچ (Nihan Büyükağaç)
این بازیگر در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۱۱ در استانبول بدنیا آمده است. او در سریال Muhteşem Yüzyıl که در ایران به اسم خرم سلطان شناخته میشه بازیگر نقش گلشاه بوده است.

-پاتریکس-32

دوریم یاکوت (Devrim Yakut)
در ۲۷ مه ۱۹۶۸۸ در آنکارا بدنیا آمده است و آخرین نقش به یاد ماندنی او در سریال من را فراموش نکن (Unutma Beni) بوده است.

-پاتریکس-29

ارکان آوچی (Erkan Avcı)
او در ۱ ژانویه ۱۹۸۲۲ در شهر دیاربکیر بدنیا آمده است. مشهورترین نقش او در سریال معروف کارادایی بود که بازیگر نقش باروت بود.

-پاتریکس-30

 گوزده تورک پنجه (Gözde Türkpençe)
این بازیگر زیبا ۲۸ اکتبر ۱۹۸۴۴ در شهر استانبول بدنیا آمده است. از دانشگاه معمار سینان Mimar Sinan فارغ التحصیل شده است و در ۶ سالگی آموزش رقص باله دیده است. از آخرین نقش های او میتوان به کاراکتر اسرا در سریال استانبول اشاره کرد.

-پاتریکس-33

فیرات آلتون مشه (Fırat Altunmeşe)
این بازیگر جوان و خوشتیپ در سال ۱۹۹۰۰ در استانبول بدنیا آمده است. آخرین نقشی که از وی پخش شده است سریال کهربا (Kehribar) است که در آن کاراکتر پسر اورهان یاریمجالی را ایفا کرده بود

patrix

عکس های جدید سریال پاتریکس

-پاتریکس-24

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

 -پاتریکس-6

خلاصه داستان سریال پاتریکس

-پاتریکس-7

  آخر سریال ترکی پاتریکس

-پاتریکس-8

اخر سریال پاتریکس

-پاتریکس-9

عکس های جذاب بازیگران سریال پاتریکس

-پاتریکس-10

سریال پاتریکس قسمت آخر و تمام قسمت های پاتریکس

-پاتریکس-11

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-12

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی patrix+ بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-13

سریال ترکی پاتریکس

-پاتریکس-14

 سریال پاتریکس

-پاتریکس-15

قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس

-پاتریکس-16

 آخر سریال ترکی پاتریکس

-پاتریکس-17

خلاصه سریال ترکیه ای پاتریکس

-پاتریکس-18

تصاویر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-19

عکس های قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس + بیوگرافی بازیگران

-پاتریکس-20

خلاصه داستان و آخر سریال ترکی پاتریکس + عکس جدید

-پاتریکس-21

 پاتریکس

-پاتریکس-22

 داستان سریال ترکی پاتریکس-پاتریکس-25

موضوع سریال ترکی پاتریکس

-پاتریکس-26

اتفاقات قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس

قسمت آخر سریال ترکی پاتریکس | خلاصه داستان آخرین قسمت سریال جسور و زیبا


قسمت آخر سریال پاتریکس

خلاصه داستان و بازیگران سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل) در این پست به معرفی کامل سریال جدید پاتریکس پرداخته ایم

دانلود سریال پاتریکس - کینگ مووی

آخرین بروزرسانی ها; آخرین سریال ها; آخرین فیلم ها; آخرین ترکی ها; آخرین موزیک ها. دانلود فیلم  دانلود سریال Cesur ve Guzel ( پاتریکس ) دوبله فارسی محصول ترکیه

دانلود قسمت 1 و 2 سریال پاتریکس (جسور و زیبا) دوبله 

قسمت اول و دوم سریال جسور و زیبا یا همان پاتریکس را دوبله فارسی بدون (جسور و زیبا) دوبله فارسی در برترین مرجع دانلود سریال های ترکیه ای

قسمت 1 سریال پاتریکس Patrix ( جسور و زیبا ) - دوبله

دانلود قسمت 1 سریال " پاتریکس" در کانال تلگرام مووی بان با لینک مستقیم و با تمامی کیفیت ها —-» قسمت 1 سریال پاتریکس Patrix ( جسور و زیبا ) - دوبله و فارسی. مووی بان فقط سریال ترکی

دانلود سریال ترکی پاتریکس با دوبله فارسی

خلاصه داستان سریال “پاتریکس” به این ترتیب آغاز می شود: جسور کاراحسن اوغلی جوانی است که نام فامیل خود را به علمدار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.