دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

امید نعمتی | بیوگرافی امید نعمتی و همسرش | عکس زن امید نعمتی | شقایق صادقیان

 امید نعمتی,بیوگرافی امید نعمتی,امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان,همسر امید نعمتی,امید نعمتی 

امید نعمتی | بیوگرافی امید نعمتی و همسرش | عکس زن امید نعمتی در دورهمی 19 فروردین 96

بیوگرافی امید نعمتی خواننده مهمان دورهمی+ ازدواج و تصاویر اینستاگرام

نتیجه تصویری برای امید نعمتی | بیوگرافی امید نعمتی و همسرش | عکس زن امید نعمتی

  امید نعمتی بیوگرافی,همسر امید نعمتی, امید نعمتی خواننده گروه پالت,پالت یعنی چه؟,زندگینامه امید نعمتی,بیوگرافی امید نعمتی, امید نعمتی ویکی پدیا ,مصاحبه با امید نعمتی, امید نعمتی خواننده, آهنگ های امید نعمتی,عکسهای امید نعمتی, موسیقی پالت, امید نعمتی زندگی نامه ,درباره پالت, امید نعمتی ,تصاویر امید, امید نعمتی گروه پالت

 

   

امید نعمتی بیوگرافی امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان گروه پالت بیوگرافی امید نعمتی خواننده گروه پالت به همراه عکس های امید نعمتی .

در سال های اخیر نام گروه پالت برای آهنگ دوستان ایرانی شناخته شده است که در این گروه امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان حضور دارند .

امید نعمتی

امید نعمتی mypixlove.blogsky.com

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان از اعضای گروه موسیقی پالت هستند که امید نعمتی خواننده گروه پالت و شقایق صادقیان نوازنده این گروه می باشد .

امید نعمتی Omid Nemati متولد دهه ۶۰ در تهران، خواننده و اهنگساز است فارغ التحصیل لیسانس دانشگاه تهران است .

جوان بی ریا و تهران شناس خوبی هم هست دوست داشت نقاش شود اما سر از خوانندگی در آورد می گوید تجربه شکست عشقی نیز دارد.

تجربه اولین عشق بسیار خوب بود ولی شیرین نبود، ۱۸ – ۱۹سالگی ام اتفاق افتاد، کسی می گوید : آن چیزی که من را نکشد، قوی ترم می کند، من هم با این تجربه قوی تر شدم ولی خیلی بد تمام شد، درد داشت.

امید نعمتی با شقایق صادقیان از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی ازدواج کرده است.

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان mypixlove.blogsky.com

بیوگرافی شقایق صادقیان :

شقایق صادقیان متولد ۱۳۶۶ در تهران، نوازنده است فراگیری ساز فلوت را از سن نه سالگی و نزد ناصر رحیمی آغاز ک در سال ۱۳۸۴ وارد دانشگاه هنر در رشته ی نوازندگی ساز جهانی‌ شد و از محضر اساتیدی چون محمد علی‌ لقا و آذین موحد بهره جست وی در سال ۱۳۹۱ به قصد ادامه ی تحصیل به اتریش رفته و در رشته ی نوازندگی در کنسرواتوار شهر اینسبروک ادامه تحصیل داد و در مستر کلاس‌های مختلف شرکت نمود .

فعالیت های وی شامل عضویت در گروه آوازی تهران به عنوان خواننده ی‌ آلتو و شرکت در فستیوال‌های متعدد بین‌ المللی و کسب مدال‌ های طلا و نقره در کشورهایی نظیر ایتالیا، اسپانیا، کره ی جنوبی و چین و همچنین نوازندگی در آنسامبل‌ ها و ارکسترهای متعدد می باشد .

شقایق صادقیان از سال ۱۳۸۹ همکاری خود را با ارکستر مدرن یارآوا آغاز کرده و از آن زمان به عنوان نوازنده و سولیست در اجراها و ضبط های مختلف، این ارکستر را همراهی کرده است گروه پالت یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است.

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان mypixlove.blogsky.com

پالت برای نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی که در ۱۳۹۱ به روی صحنه رفت آهنگ ساخت.

سپس آهنگ والس شماره ۱ را منتشر کرد. سپس آلبوم آقای بنفش را در شهرکتاب مرکزی منتشر کرد که با استقبال مواجه شد. چند ماه بعد در پایان فیلم ماهی و گربه ترانه‌ای به نام باد مارا با خود خواهد برد را اجرا کردند و پس از آن مشغول کنسرت در ایران و تورهایی در اروپا و آمریکا شدند.

آلبوم جدید این گروه، شهر من بخند نام دارد که دارای ۱۲ قطعه بوده و در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ منتشر شد. ویژگی کلیدی گروه «پالت» سازبندی آن است. سازهای گروه پالت کنترباس، کلارینت، آکاردئون، گیتار، ویلن سل را شامل می‌شود.

گروه پالت

گروه پالت - mypixlove.blogsky.com

خوانندهٔ این گروه امید نعمتی است که به همراه داریوش آذر ، نوازنده ی کنترباس پالت ، سابقاً در گروه دنگ شو فعالیت داشته و با آواز سنتی آشناست. پالت اثر خود را با مشارکت اعضای خود با شش سلیقهٔ متفاوت می‌آفریند که این باعث تنوع آن می‌گردد. ترانه‌های آثار پالت یا اشعار کلاسیک هستند یا امید نعمتی آنان را نوشته است. اجراهای گروه پالت این گروه تاکنون در شهرهای مختلف ایران کنسرت‌های بسیار برپا کرده است. این گروه همچنین در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم اجرا کرد. این گروه در دی ۱۳۹۲، به دلیل ممنوعیت نمایش ساز در تلویزیون ایران، در شبکه آموزش سیما به صورت پانتومیم به اجرا پرداختند.

پیش از انتشار رسمی آلبوم شهر من بخند، گروه پالت در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در تالار وحدتِ تهران به اجرا پرداختند و قطعاتی از هر دو آلبوم را اجرا کردند. اعضا گروه پالت امید نعمتی، خواننده داریوش آذر، همخوان و نوازنده کنترباس روزبه اسفندارمز، نوازنده کلارینت امین دوایی مدیر گروه مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل کاوه صالحی، نوازنده گیتار سردار سرمست، آکاردئون.

امید نعمتی در خندوانه

امید نعمتی و رامبد جوان

بیوگرافی امید نعمتی خواننده گروه پالت مهمان دورهمی+ ازدواج و تصاویر اینستاگرام

گروه پالت یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است.


تاریخچه گروه پالت


پالت برای نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی که در ۱۳۹۱ به روی صحنه رفت آهنگ ساخت. سپس آهنگ والس شماره ۱ را منتشر کرد. سپس آلبوم آقای بنفش را در شهرکتاب مرکزی منتشر کرد که با استقبال مواجه شد. چند ماه بعد در پایان فیلم ماهی و گربه ترانه‌ای به نام باد مارا با خود خواهد برد را اجرا کردند و پس از آن مشغول کنسرت در ایران و تورهایی در اروپا و آمریکا شدند. آلبوم جدید این گروه، شهر من بخند نام دارد که دارای ۱۲ قطعه بوده و در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ منتشر شد.


ویژگی‌های پالت


ویژگی کلیدی گروه «پالت» سازبندی آن است. سازهای گروه پالت کنترباس، کلارینت، آکاردئون، گیتار، ویلن سل را شامل می‌شود. خوانندهٔ این گروه امید نعمتی است که به همراه داریوش آذر ، نوازنده ی کنترباس پالت ، سابقاً در گروه دنگ شو فعالیت داشته و با آواز سنتی آشناست. پالت اثر خود را با مشارکت اعضای خود با شش سلیقهٔ متفاوت می‌آفریند که این باعث تنوع آن می‌گردد. ترانه‌های آثار پالت یا اشعار کلاسیک هستند یا امید نعمتی آنان را نوشته است.


عکسهای امید نعمتی خواننده گروه پالت مهمان خندوانه+بیوگرافی و مصاحبه


اجراها امید نعمتی در پالت


این گروه تاکنون در شهرهای مختلف ایران کنسرت‌های بسیار برپا کرده است. این گروه همچنین در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم اجرا کرد.این گروه در دی ۱۳۹۲، به دلیل ممنوعیت نمایش ساز در تلویزیون ایران، در شبکه آموزش سیما به صورت پانتومیم به اجرا پرداختند.


پیش از انتشار رسمی آلبوم شهر من بخند، گروه پالت در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در تالار وحدتِ تهران به اجرا پرداختند و قطعاتی از هر دو آلبوم را اجرا کردند.


اعضای گروه پالت


امید نعمتی در کنسرت دی ۹۴


امید نعمتی، خواننده


داریوش آذر، همخوان و نوازنده کنترباس


روزبه اسفندارمز، نوازنده کلارینت


امین دوایی مدیر گروه


مهیار طهماسبی نوازنده ویولنسل


کاوه صالحی، نوازنده گیتار


سردار سرمست، آکاردئون


مصاحبه با امید نعمتی


مای پیکس لاو : خیلی ها معتقدند در آینده نزدیکدوران اوج موسیقی پاپ به پایان می رسد و موسیقی های دیگری هیت می شود. فکر می کنید موسیقی شما شانس به دست آوردن این آینده را دارد؟


– نمیدانم آینده از آن ما است یا نه. ولی من هم موافقم. فکر می کنم هم موسیقی سنتی به جایی رسیده است که نمی تواند نیازهای جوان ها را پوشش دهد و هم موسیقی پاپ. حداقل اینها موسیقی هایی نیستند که هر روز بخواهیم گوشکنیم و لذت ببریم. من هم فکر می کنم آینده برای یک جریان دیگری است که هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ فرم موسیقی بهتر و هوشمندانه تر عمل میکند.


شما موسیقی ایرانی بلدید؟


– بله. یعنی از اول کلاس آواز رفتم و آواز سنتی یاد گرفتم.


فکر می کنید موسیقی سنتی ما به بن بست یا تکرار رسیده؟


– فکر نمی کنم به بن بست رسیده. فکر می کنم باید جای موسیقی سنتی به معنای ردیف نوازی را درست پیدا کنیم. یک مقداری اشتباهی گرفتیم.


عکسهای امید نعمتی خواننده گروه پالت مهمان خندوانه+بیوگرافی و مصاحبه


یعنی می گویید باید بگذاریم در موزه؟


– نه اینکه در موزه بگذاریم. یک کنسرت سنتی به این شکلی که این روزها برگزار می شود، هیچ جای دنیا نمی تواند یک سالن چند هزار نفری را پر کند. در ایران چون موسیقی های دیگر نداشتیم این اتفاق افتاد ولی اصولا جایگاهش را گم کردیم. یک مقدار با موسیقی روز اشتباهش گرفتیم. خب حق هم داریم. برای چی باید یک سالن چند هزار نفری برای یک کنسرت سنتی پر شود؟ کجای دنیا این اتفاق می افتد؟


بلیت کدام کنسرت ها را می خرید؟


– بلیت کنسرت آقای شجریان را حتما می خرم. آقای ناظری را همینطور. یعنی می خواهم بگویم خودم طرفدار موسیقی اصیل ایرانی هستم ولی از طرفی می توانم حق بدهم به خیلی از جوان ها که دوست نداشته باشند.


تجربه دنگ شو چطور بود؟


– دنگ شو خیلی خوب بود.


پس چرا رها کردید؟


– چون دلم بیشتر با موسیقی پالت بود.


از کسی تقلید می کنید؟


– آدم های عجیب. بیشتر ایده هایم را از نقاش ها می گیرم تا موسیقی دان ها. اگر کسی بپرسد آواز را پیش چه کسی یاد گرفته ای می گویم پیش استاد نقاشی! نوع نگاه به هنر یا حتی نوع نگاه به زندگی خیلی برایم مهمتر بود که خیلی هایش را بیرون از موسیقی یاد گرفتم.


نقاشی هم می کشید؟


– بله، اصلا همیشه می خواستم نقاشی کنم. هنوز هم می خواهم نقاشی کنم اما فرصت نمی شود.


پالت چیست؟


– پالت تعریف ندارد. حداقل سعی کردیم خودمان را محدود به تعریف نکنیم. هیچ ایده و حتی علاقه ای ندارم که پالت را تعریف کنم. به نظرم باید اجازه دهیم پالت برود جلو، شاید آنوقت یک تعریفی پیدا کند.


درباره بیوگرافی امید نعمتی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


عکسهای امید نعمتی خواننده گروه پالت مهمان خندوانه+بیوگرافی و مصاحبه

امید نعمتی | بیوگرافی امید نعمتی و همسرش | عکس زن امید نعمتی | شقایق صادقیان

 

امید نعمتی بیوگرافی امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

امید نعمتی بیوگرافی امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان گروه پالت بیوگرافی امید نعمتی خواننده گروه پالت به همراه عکس های امید نعمتی . در سال های اخیر نام گروه ...

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان + بیوگرافی و گروه پالت 

امید نعمتی,بیوگرافی امید نعمتی,امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان,همسر امید نعمتی,امید نعمتی خواننده گروه پالت,شروع عفالیت و زندگی خصوصی

بیوگرافی و عکس های امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

امید نعمتی خواننده جوان اعدام ها و تجاوز داعش به زنان و دختران· عکس بیوگرافی و عکس های امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان 

امید نعمتی در دورهمی 19 فروردین 96 + عکس و بیوگرافی خودش

امید نعمتی در دورهمی فروردین 96,امید نعمتی در دورهمی 19 فروردین 96,دورهمی شنبه 19 فروردین 96,امید نعمتیویکی پدیا,شقایق صادقیان ویکی پدیا

همسر امید نعمتی

بیوگرفی امید نعمتی (خواننده گروه پالت) مهمان خندوانه +عکس همسرش  همسر شقایق صادقیان همسر امید نعمتی مهمانان خندوانهبیوگرافی شقایق صادقیان بیوگرافی امید

بیوگرافی امید نعمتی | عکسهای امید نعمتی و همسرش 

بیوگرفی امید نعمتی (خواننده گروه پالت) مهمان خندوانه +عکس همسرش همسرشقایق صادقیان همسر امید نعمتی مهمانان خندوانه

زن امید نعمتی - جذاب 96

امید نعمتی در دورهمی ۱۹ فروردین ۹۶ + عکس و بیوگرافی خودش و همسرش شقایق صادقیان امید نعمتی در دورهمی فروردین ۹۶ حضور می یابد. دورهمی شنبه ۱۹ فروردین ۹۶ 

بیوگرافی و عکس های امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

- شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - + چاپ خبر امید نعمتی خواننده جوان و خوش صدای کشورمان در سال ۱۳۶۳ در.

امید نعمتی در دورهمی ۱۹ فروردین ۹۶ + عکس و بیوگرافی

زن+امید+نعمتیامید نعمتی در دورهمی ۱۹ فروردین ۹۶ + عکس و بیوگرافی خودش وهمسرش شقایق صادقیان امید نعمتی در دورهمی 

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

بیوگرافی امید نعمتی | عکسهای امید نعمتی و همسرشبیوگرافی امید نعمتی مهمان دورهمی. امید نعمتی و همسرش , همسرامید نعمتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.