دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

جوک خنده دار مرداد 96 | جوک خفن تلگرام جدید سال 96 | متن و اس ام اس و استاتوس خنده دار

جوک خنده دار جدید تلگرام,جوک خفن برای تلگرام,جوک جدید خنده دار باحال فتوکده,جدیدترین جوک های رشتی,جوک لری,جوک خنده دار جدید,جوک بی ادبی,جوک با حال جدید,jok,جوک جدید telegram,جوک تلگرام,جوک telegram,جوک واتس آپ,جوک لاین,جوک line

 جوک خنده دار مرداد 96 | جوک خفن تلگرام جدید | متن و پیام خنده دار

جوک+18 جوک بی ادبی جوک تلگرام جوک غضنفر جوک خنده دار جوک تلگرام کانال جوک اینستاگرام لطیفه های خنده دار کوتاه

جوک های خنده دار لاین , اس ام اس خنده دار لاین , جوک های خنده وایبر , جوک لاین

مای پیکس لاو : اینبار برای شما بزرگترین مجموعه جوک های خنده دار 96 برای تلگرام را گردآوری کرده ایم که امیداوریم حالش رو ببرید 

    

جوک و اس ام اس های خنده دار لاین و وایبر


تو این پست چندین جوک خنده دار از شبکه های

موبایـــــــلی لاین و وایبر و تلگرام براتون اماده کردم بخونید

و امیدوارم براتون خنده دار و شــــــادی آفرین باشه

ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺗﻬﯿﻪ کنیم!

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ
پماد اصغر۲ تهیه کنم!

㊗️〰〰〰〰〰〰〰〰㊙️〰〰〰〰〰〰〰〰㊗️

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز…

فردا یه عالمه کار داری،

قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه

که خیالــــــــتم راحت باشه

㊗️〰〰〰〰〰〰〰〰㊙️〰〰〰〰〰〰〰〰㊗️

ﺩﯾﺸﺐ دختره ﺭﻓﺘه ﭘﻤﭗ ﺑﻨﺰﻳﻦ ﺑﺎک رو ﭘﺮﮐﺮﺩه
ﮔﻔت: ﭼﻘﺪﺭﺷﺪ؟
ﻳﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ : ﺩﻭﻫﺰﺍﺭﺗﻮﻣﺎﻥ
ﺁﺭﻭﻡ ﮔﻔت : چی شده عاشقم شدی میخوای ازم کم پول بگیری

ﻳﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ :ﻧﻪ خانم! ﮔﺎﺯﻭﻳﻴﻞ ﺯﺩﯼ !!

㊗️〰〰〰〰〰〰〰〰㊙️〰〰〰〰〰〰〰〰㊗️

شامپو داس پرژک

برای موهای جو گندمی

㊗️〰〰〰〰〰〰〰〰㊙️〰〰〰〰〰〰〰〰㊗️

 

بابام تلوزیون نگاه میکرد
گفتم بابا یخورده پول بده ندارم
برگشت ی نگاهی کرد بعد دوباره روشو کرد سمت تلوزیون

فقط میخواست دوتا تیک بخوره seen بشه

.

.

.

.

دوس دارم یه روزی انقدر پول دار بشم که …..

وقتی رانی میخورم ،

اونــــ تیکه آخر آناناس که تـــــــه قوطی گیر میکنه !!

واسم مـــــــــهم نبـــاشه ….

.

.

.

دخترای دانشگاه اونقدیکه رقابـــــــت میکنن قبل از همه شوهر کنن

اگه تو درس خوندن رقابت میکردن الان ما دنیا رو تحــــــــریم کرده بودیم یه آب هم روش!!!!!

جوک , جوک خفن , جوک لاین , جوک تلگرام , جک , جوک خنده دار , جوک جدید

عکس خنده دار

.

.

.

منو داداشم سرمـــــا نمیخوریم اصلا !!

مامانم میگه برای اینکه وقتی بچــــــه بودین ، از حمام که می اومدین

میذاشتمتون جلو پنکه خشـــک بشین حالا بدنتون مقاوم شده !

.

.

.

برای پسر همسایه مون اومدن تحقیقات پیش من

من هم گفتم هر وقت دیدمش رفتار خوبـــــی با دوست دختراش داشته

ایشالا به پای هم پیـــــرشن خخخخخخخ

.

.

.

دختره قیافش شبیه گودزیلاست میگه :

من هرکی سمــــــت ام میاد واسه قیافمه !!

منم کم نذاشتم گفتم آره شایـــــــد میخواد بزنه در قندون که بچه دیگه قند نخوره!!!!!

.

.

.

.

یه بیماری جدید اومده
اسمش پلاسفولانزا هست
علائم بیماری …..!! ?☺️☺️

۱٫با خودت میخــــــندی و همه از خنده هات متعجب میشن

۲-میخوابی در حالی که گوشی تو آغوشته!

۳- دوست نداری کسی پیشت بشینه!

۴-خواب منقطع و کم (بخصوص اگه عضو گروه دوستانه باشی)!

۵-درد کمر و خستگی گردن!

۶-مشاجرات خانوادگی!

۷-در حال رانندگی از قرمز بودن چراغ راهنمایی خوشحال میشی!!!

۸-بردن گوشی همرا به wc!

۹-فراموش کردن دوستانی که وات ساپ ولاین
ندارن!

۱۰-در حال چت اگه باطری گوشــــــــی تمام بشه احساس میکنی داری منفجر میشی!!

۱۱-ضعف بینایی و درد چشم!

۱۴-غضب والدین و اولاد و یاران و قوم و قبیله!

۱۵-تا چشم باز میکنی اولین چیزی که میبینی گوشیه!

۱۶-هم سفره شدن با گوشی!

خـــــداییش چندتا از این علائم رو دارید

هاااااااااااااااااا؟
آستینا بالاااااااااااااااااااااااا
زوووووووووووووووود
– ا ?? ?
– ا /?\
– ا \\
– ا \ /
– ا \ \

یالااااااااااا همه باید واکسن بزنن

.

.

.

.

جوک , جوک خفن , جوک لاین , جوک تلگرام , جک , جوک خنده دار , جوک جدید

جوک توپ

بــــــدرقه شوهـــــــر در فرهنگ ملل
آمریکایی: عزیزم امیدوارم روز موفقى داشته باشى.
انگلیسى: عزیزم براى نوشیـــدن چایی عصر بیصبرانه منتظرتم.
فرانسوى: عزیزم تمام روز بفکرتم تا برگردى.
ایرانی : دارى میرى این اشغالها رو بزار دم در
آشغالا یادت نره
آشغالا
هوی آشغالا رو ببر

.

.

 جوک خفن , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

پسر: عزیزم ماشینم رو فروختم!
دختر: از اولشم مى دونستم دوسم نداری،باى!
پسر: اخه خواستم بگم یه بهترش رو گرفتم!
دختر: نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس من کیه؟!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

هیچ وقت امیدتونو از دست ندین
کپک هیچ وقت فکر نمیکرد پنی سیلین بشه !

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

یه توصیه ی علمی به آقایونی که میخوان برن خواستگاری
به مادر عروس بگین من فکر کردم شما خواهر بزرگترشین!
یعنی تأثیری که این جمله داره، کتاب های…و….و… در قبولی کنکور نداره

.

.
جوک جدید وایبر , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

توی عربستان وقتی هوا دو نفره است هیچ کار خاصی نمیکنن
منتظر میشن هوا پنج نفره بشه تا با همسرشون برن بیرون

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

شبا ۹۹ درصد مغزم موافقه بخابم
اما اون یک درصد باقیمونده میگه بیا در مورد اینکه چرا پنگوئنا زانو ندارن فکر کن !

.

.
جوک خفن لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ
ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …
۶ ،۷ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ
این آمار واسه کشورمون فاجعس !!

.

.
جوک وایبر, اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

حموم رفتن زمان ما :
میرفتیم تو حموم
یه شیرو باز میکردیم، دندونامون میریخت کف حموم از سرما!
اون یکیو باز میکردیم، مث آب سماور در حال جوش بود!
یه عر میزدیم از سوزش،
مامانمون مى زد پس کله مون که اذیت نکن، آروم بگیر.
بعد با اون صابون زرد گنده ها که مثه چرکِ خشکیده بود، میفتاد به جونمون
تا حدى که چشمامون از کاسه دربیاد!
یعنى ما از نظر مامانمون کثافتى بودیم که میخوایم در مقابل نظافت مقاومت کنیم!
بعد یه جورى چنگ میزد موهامونو که انگار داعش به شپشا حمله کرده
بعدش با شامپوى پاوه کل هیکلمونو غربال گرى میکردن!
بعد از همه اینا جان گُدازترینش کیسه کشیدن بود!
دو لایه از پوستمونو بر میداشتن،
فک میکردن چرکه! باز ادامه میدادن.
بعدِ حموم صدتا لباس تنمون میکردن،
یه روسرى به کله مون، یه یقه اسکى هم روى همش.
بعد از شدت کوفتگى و خستگى بیهوش میشدیم، میگفتن: ببین چه راحت خوابیده!!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

اونقدری که من تو بچگی تو کابینتا دنبال جعبه شیرنی گشتم
تو زندگی دنبال نیمه گمشدم نگشتم ، بعضی موقع ها هم جعبه رشته آش اشتباه میگرفتم

.

.
جوک وایبر , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

مشکلات اقتصادی تو خونه ی خیلیا موج میزنه
لامصب تو خونه ی ما قر میده

.

.

 جوک خنده دار , اس ام اس خنده دار لاین


.

.

یه شب کل خونواده دور هم جمع شده بودیم داشتیم تلویزیون میدیدیم
که یهو یه بچه رو نشون داد که پستونک دهنش بود، بابام یهو زد زیر خنده! گفتم چرا میخندى؟
گفت یاد بچگیات افتادم، هر وقت گریه مى کردى، شست پامو مى کردم تو حلقت
چون شور بود خوشت میومد ، ساکت میشدى !

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

از یارو میپرسن : تو از زنت میترسی؟
میگه:چرا باید بترسم؟
لباسارو شستم
اتومو کردم
غذامو پختم
ظرفامو شستم
شیشه ها رو تمیز کردم
زیر بچه رو هم عوض کردم
اونی که کاراش مونده باید بترسه !

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

دقت کردین میری زیربارون دهنتو مث کروکدیل باز میکنی که یه قطره بارون بره تودهنت،نمیره…
حالا داری بایکی صحبت میکنی،یه تف کوچولو ازدهنش میاد بیرون صاف میره تو لوزو المعدت

باحال ترین جوک های خنده دار جدید

باحال ترین جوک های خنده دار جدید - گلچین جدید ترین جوک های خنده دار باحال خفن - باحال ترین جوک های خنده دار جدید.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟؟!
میگه بیخیالش شو…
میگم چرا ؟؟
میگه چون کسی که تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !!!
خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم ..

جوک های خنده دار لاین , اس ام اس خنده دار لاین , جوک های خنده وایبر , جوک لاین

.

.
جوک وایبر , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

ﭘﺴﺮ: بابا ﻭﺍﺳﻢ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﻣﻴﺨﺮﻱ؟
بابا:ﺍﮔﻪ ﺷﻴﻄﻮﻧﻲ ﻧﮑﻨﻲ،
ﺑﻪ ﺣﺮفم ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻲ،
زیاد ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﺑﺎﺯﻱ ﻧﮑﻨﻲ،
ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺑﺰﻧﻲ،
ﻣﻌﺪﻟﺖ هم بیست ﺷﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ!
پسر: ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺗﺤﺮیم های آمریکا علیه ایران رو هم ﻭﺭﺩﺍﺭﻡ؟!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

این دخترهایی که آستین مانتوشون رو تا بالای آرنج بالا می زنن
من همش فکر میکنم الان میخوان وضو بگیرن !!
این قدر ذهن اسلامی و سالمی دارم من!!!
خدا منو حفظ کنه!!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

ازدواج:
یعنی یه غلطی میکنیم که بعدش هر غلطی میکنیم
نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم.
جمله سنگینی بود
یه صلوات عنایت بفرمائید پلیز

.

.
جوک های خنده دار لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

همسر کیست ؟
همسر کسی است که در همه مشکلات زندگی کنار تو خواهد بود…
مشکلاتی که اگر او نبود هرگز پیش نمی آمد…!

.

.
جوک لاین , اس ام اس توپ خنده دار وایبر

.

.

مورد داشتیم
پسره تو صف نونوایی از دختره پرسیده چند نفر جلوی شما هستند؟
دختره گفته:
دو تا خواهر بزرگتر از خودم هستند
ولی من برای ازدواج مشکلی ندارم، ما اصلا از این رسمها نداریم!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ ، ﺗﻮ ﻗﻠﺒــــــــــــــﻢ
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻓﮑﺮﻡ …
یکی ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻧﻪ !
ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻡ ﺗﻮ ﻓﺎﻣﯿﻠﻦ …
ﺍﺻﻦ ﻳﻪ ﻭﺿﻌﻲ ﺷﺪﻩ …
دانشگاه که دیگه , اووووف !!!

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

.

.

سخت ترین کار تو دوران دانش آموزی
خوردن نارنگی زیر میز بود!
لامصب بوش تا دفتر میرفت

.

.
جوک لاین , اس ام اس خنده دار وایبر

بابام خطاب به من
اگه این پول هایی رو که خرج تو و دانشگات کردم

الان جمع میکردم میلیاردر بودم و میتونستم یه پسر دانشمند هم سن و سال تو بخرم.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست؟
مثال :
معادل جمله میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی
یک کلمه است : اومدیا

joke viber and line

خوشبختی به پول نیست…
.
.
.
جان ؟؟
بله؟ “زر نزنم”؟؟
چشم

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

داشتم از توی هال رد میشدم
بابام از تو اتاق گفت بیا اینجا کارت دارم.
بهش گفتم No pv

.

.

اینجا اورژانس
یکمی کتف راست و زانوی چپم اذیت میکنه

.

.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم
هر روز یه مبلغی میندازم توش تا آخر ماه یکجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم!
اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ؛ هم به یه بدبخت کمک کردم

joke viber and line

مورد داشتیم دختره صد هزار تومن واسه موش

دویست هزار تومن واسه صورتش صد و پنجاه هزار تومن واسه

آتلیه واسه عکس گرفتن و دو روز هم طرف رو عکسش

کار کرده بعد دختره همون عکسو گذاشته فیسبوک نوشته همینطوری یهویویی.

.

.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

صبح شارژ گوشیم تموم شد…
میخواستم زنگ بزنم دوست پسرم بیاد دنبالم…
از یه دختره گوشیشو گرفتم…
شماره که گرفتم…دیدم سیو شده:
Eshgham
من ۰_۰
دختره o-o
دقت کردین چشای من درشت تر و قشنگتر بود

جوک خفن لاین

چه بوی کبابی میاد…
.
.
.
.
نه همون بالا بود اینجا نمیاد

.

.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ
ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ !!
ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ…

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

سوتی من و بقالی سر کوچمون رو داشته باشین…
رفتم بقالی میگم هزار تومان خیارشور بده.وقتی خواستم پولشو بدم گفتم: چقدر میشه؟!!!!
اونم که خنگ تر از من بود دو ساعت داره با ماشین حساب ور میره که ببینه هزار تومان خیار شور چقدر میشه.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

با پرایدم تو جاده موندم بی بنزین
یه ۲۰۶ که رانندش دختر بود نگه داشت
گفت چی شده بگو کمکت کنم
گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم؟
گفت مگه بنزین ۲۰۶ به پراید میخوره
هیچی دیگه ماشینم از شوک گیربکس آورد پایین
سر سیلندرشم سوخت
نوربالاشم یکسره شده

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

آیا از اضافه وزن خود رنج می برید؟
.
.
.
.
چطوری بشکه؟

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

متاﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ
ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ، ﻫﺮﭼﻘﺪﻡ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺵ ﺑﺨﻮﺭﯾﻨﺶ !
 ﺍﯾﻨﺎ ﺳﺨﺘﯿﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ .

جک

اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه
.
.
.
.
.
فاصله واحد ما با دختر همسایمون که نباید ۶ طبقه باشه فوق فوقش ۱۱ طبقه

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

کیه؟
کیه؟؟
کیه؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
کیه ؟؟؟؟؟؟

.

.

عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن رو جواب میدم
اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد!

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

صبح با دختره آشنا شدم
آخرشب ازش میپرسم داری چیکارمیکنی ؟
جواب میده : با یاد تو زندگی میکنم !
فقط من موندم تا الان بدون من چطور زنده مونده

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

به قلبم گفتم:چرا خوابم نمیبرد ؟ این بی خوابی ها از کجاست ؟
جواب داد : زر مفت نزن
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار ! یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره

 .

.

.

از یارو میپرسن : تو از زنت میترسی؟
میگه:چرا باید بترسم؟
لباسارو شستم
اتومو کردم
غذامو پختم
ظرفامو شستم
شیشه ها رو تمیز کردم
زیر بچه رو هم عوض کردم
اونی که کاراش مونده باید بترسه !

.
.
.
 .

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.
.
.
 .

دهه هشتادیا هم دارن ازدواج میکنن
دهه هفتادیا دارن بچه دار میشن
اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گور به گور شدشون میگردن !

.
.

 جوک وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم
هر روز یه مبلغی میندازم توش تا آخر ماه یکجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم!
اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ؛ هم به یه بدبخت کمک کردم

 .
.

جوک وایبر

.

.

وااااای چه دوستای خوشگل و خوشتیپ و با کلاسی دارم من…!
.
.
الکی مثلا من کورم قیافه های داغون شما هارو نمیبینم

 .

جوک , جوک خفن , جوک لاین , جوک تلگرام , جک , جوک خنده دار , جوک جدید

عکس خنده دار

جوک , جوک خفن , جوک لاین , جوک تلگرام , جک , جوک خنده دار , جوک جدید

عکس خنده دار . جوک خنده دار

جوک , جوک خفن , جوک لاین , جوک تلگرام , جک , جوک خنده دار , جوک جدید

joke viber and line

.

.

دیگه پروسه آرایش های عروسی جوری شده که
دختره از صبح میره آرایشگاه غروب میاد بیرون
جوری آرایش میکنن که انگار نرم افزار روشون نصبه !
باید دوباره فردا باید برن آرایشگاه برگردن به حالت اول uninstalll بشه آرایششون

 .
.

 اس ام اس خنده دار وایبر جدید , جوک لاین

.

.

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﭼﺮﺍ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﻦ ﻧﻤﯿــــــــﺎﺩ
.
.
ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﯿﺎﺩ !!!
ﺍﻻﻧﻢ
ﺍﯾﻨﺠﺎﺱ !!.. ﻣﺛﻞ ﺍﻧﺘﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻧﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺳــﻼﻡ ﮐـﻦ خاله ها و عموها ببیننت

.
.

 جوک لاین جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

جوک لاین , جوک وایبر , جوک خنده دار لاین

یه توصیه ی علمی به آقایونی که میخوان برن خواستگاری
به مادر عروس بگین من فکر کردم شما خواهر بزرگترشین!
یعنی تأثیری که این جمله داره، کتاب های…و….و… در قبولی کنکور نداره

.
 .

 جوک سرکاری وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین

.

.

میگن تو جهنم یـه جـایی هس…
.
.
حالا ایشاالله خودتون میرین میبینین…
بگم بی مزه میشه…

.
.

 مطالب خنده دار وایبر جدید , اس ام اس خنده دار لاین


.

بیخودترین ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺗﺎﺑﻠﻮی ﺧﻄﺮ ﺭﯾﺰﺵ ﮐﻮهه!
ﺧﺐ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ کنیم؟! ﺭﺩ ﻧﺸﯿﻢ؟ ﺯﻭﺩ ﺭﺩ ﺷﯿﻢ ؟
ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺮﯾﻢ؟  اشهد مونوبخونیم!
دعاکنیم نریزه!
 ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻪ غلطی بکنیم؟!

.

.

.

جوک خنده دار جدید تلگرام در سایت فتوکده : http://photokade.com

.

سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها

.

.


.

ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯ ﻳﮑﻲ ﻣﻴﭙﺮﺳﻲ
ﺷﻤﺎ ﮐﺠﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻴﺪ ؟؟
.
.
ﻣﻴﮕﻪ : ﻣﺎ ﺍﺻﺎﻟﺘﻦ فیسبوکی ﻫﺴﺘﻴﻢ ?
ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻮ وایبر ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ -:توى لاین با همسرم آشنا شدم
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻢ ﺭﻓﺘﯿﻢ تلگرام:
 بسلامتی معتادین اینترنت اجماعاً صلوات …..خخخخ

.


.

یارو برای اولین بار نمازخوند، گاوش مرد.
 روز دوم نماز خواند، الاغش مرد.

روز سوم زنش گفت پول بده گفت: خدا شاهده پا میشم دورکعت هم خرج تو میکنم ها !!!

.


.

ﺍﻭﻧﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﯿﺮﻥ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ
ﺑﻪ ﺩﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺗﺎ
ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ
.
 .

ﺍﮔﻪ به ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ،
 ﺍﻻﻥ ﻋﺮﻭﺳﯿﺸﻮﻥ ﺑﻮﺩ !

.


.

اگه دیدید پسری در جمع خانواده

آخر تماس تلفنیش میخنده و اصرار داره قطع کنه
و فقط از کلماتی چون:
شما لطف دارید ……
منم همینطور…..
همچنین……
استفاده میکنه فکر نکنید با کلاسه نه…….!!!
.
.
 داره از رفقا فحش میخوره نمیتونه جبران کنه

.


.

الان به این نتیجه رسیدم که به تعداد ضربه هایی که رو صفحه گوشی زدم اگه کلنگ میزدم..
.
.
 تا حالا به نفت رسیده بودم

.


.

مادربزرگم ۹۰ سالشه لباس ورزشی پوشیده داره ورزش میکنه
 بهش میگم مادرجون واتساپم میری؟

.

.
میگه پ ن پ دوست دختری که الان تو واتساپ داری فکر کردی کیه؟
 نابود شدم میفهمی نابود

جک خفن تلگرام 96 | جوکهای جدید و خنده دار تلگرام باحال 2017

جک خفن تلگرام ۹۶ | جوکهای جدید و خنده دار تلگرام باحال ۲۰۱۷  جوک خیلی خنده دار ﺑﻬﺶ ﭘﯿﺎﻡ 

.

رفتم چشم پزشکی میگم چشمم ضعیفه

معاینه کرد..گفت برو اتاق بغلی دستتو گچ بگیرم….

گفتم اقای دکتر جه ربطی داره؟؟؟؟
 گفت اگه دستاتو گچ نگیرم تا سه ماه دیگه کور میشی بدبخت تلگرامی

.


.

مورد داشتیم دختره رفته بیمارستان؛ دکتر بهش گفته باید عکس بندازی!
دختره گفته: خودم “سلفی” بگیرم ایراد نداره؟
 خبری دقیقی از وضعیت فعلی دکتر در دسترس نیست!

اما برخی گزارشات حاکی از آن است که رفته تو دستگاه “ام آر آی” قایم شده و بیرون نمیاد!!

.


.

ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ ﻣﺘﺄﻫﻞ :
ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻓﯿﻠﻢ ﻋﺮﻭﺳﯿﺘﻮﻧﻮ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ، ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ .
ﯾﻪ ﺷﺎﻡ ﻣﻔﺼﻞ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ، ﺑﻌﺪ ﺑﺰﻥ ﻭ ﺑﺮﻗﺺ .
 ﺯﻧﺖ ﺣﻠﻘﻪ ﻭ ﻃﻼﻫﺎﺷﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻬﺖ، ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ،

ﻣﯿﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ..

.


.

ما انقدر فقیریم که
.
.
۲۵سال هروقت دست کردم تو سیب زمینی سرخ کرده
مامانم گفت نخور کمه
ینی تا الان ۱۱بارم اندازه نبوده!

.


جوک های تلگرام 2017 | طنز جدید و خنده دار تلگرام 96

جوک های تلگرام ۲۰۱۷ | طنز جدید و خنده دار تلگرام ۹۶ جملات کوتاه طنز, مطالب طنز و خنده دار در تلگرام. جملات کوتاه طنزتلگرام  جک خفن تلگرام ۹۶ | جوکهای جدید و خنده دار تلگرام باحال ۲۰۱۷ جوک جدید ۹۶ جوک های جدید و خنده دار پیامرسان تلگرام.

همیشه واسم سوال بود چرا وقتی
برای یکی فاتحه میخونن
با انگشتشون میزنن رو سنگ قبرش؟!
حالا متوجه شدم این کار، لایک کردن روح اون مرحومه!
فعلا با همین اطلاعات
 برید جلو تا اکتشافات بعدی..

.


.

ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻢ

ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺻﻨﺪﻭﻗﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻴﻦ؟

.

.

ﮔﻔت نه ؛ﻫﺎﭺ ﺑﮑﻢ

ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ… مردم أعصابشون زیرِ درختِ البالو گمشدهه

.


.

آرایشگاه مردونه در بیست سال پیش:
 داش آخرسبیلاتو گرد بزنم؟

آرایشگاه مردونه الان:
 عسیسم،ابروهاتو هشتی بزنم یا شیطونی؟

آرایشگاه مردونه ۲۰سال بعد:
 قلبوووونت برم،جوجوی من،میکاپ خلیجی بزنم یا لایت اروپایی؟

.


.

تا حالا شده یه دختر بهتون بگه وای تو چقدر شلوارت پایینه
بیا باهم دوست بشیم؟
.
.
 نشده دیگه پس بکش بالا بی صاحابو

جدیدترین جوک های جدید و خنده دار , جوک خفن و بی ادبی 2017 

جوک خنده دار ,جوک خفن,جوک فیس بوکی,جوک تلگرامی,جوک های جدید,طنز خنده دار,جوک دختر و پسرا , جوکهای خنده دار , جوک, مطالب طنز و خنده دار ,جوک ,جوک بی ادبی.

بیدار کردن دخترا

عزیزم، عروسکم، پاشو ببین خورشید خانم اومده بهت صبح به خیر بگه پاشو قربونت برم

.

.

بیدار کردن پسرا

لنگ ظهره
پاشو دیگه لندهور.
مرده شور خرناستو ببره
 خواب به خواب بری ان شاالله

به احترام مظلومیت ما پسرا، یک دقیقه سکوت

.


جوک باحال 96 | جدیدترین جوک خفن اس ام اس خنده دار تلگرام 2017

جوک خفن لاین اس ام اس خنده دار تلگرام جدید جوک باحال لاین اس ام اس خنده دار جدید وایبر جوک توپ لاین اس ام اس خنده دار وایبر2017 اس ام اس طنز شبکه موبایلی.

میدونی چی از صد تا فحش بدتره؟
.
.
اینکه شوهرت از سفر تایلند برگرده

سفت بغلت کنه و بگه عزیزم هیشکی مثل تو نمیشه

.


.

تحقیقات نشون داده که ۹۹ درصد دخترای ایرانی

در طول عمرشون حداقل ۱بار این اس ام اس رو فرستادن:.


جوک های جدید خفن خنده دار 96  

جوک خنده دار 96 | جوک های جدید خفن خنده دار 96 جوک جدید خنده دار 96جوک خفن 96متن خنده دار تلگرامیجوک جدید 96,جوک خفن خنده دارجوک خنده دار 96.

( باشه مثه اینکه خیلی سرت شلوغه مزاحمت نمیشم.. بای!! )

و ۱۰۰درصد پسرای ایرانی دهنشون سرویس شده تا ثابت کنن دستشویی بودن.

.


نتیجه تصویری برای جوک خنده دار 96 | جوک خفن تلگرام جدید | متن و پیام خنده دار

جوک خنده دار جدید تلگرام,جوک خفن برای تلگرام,جوک جدید خنده دار باحال فتوکده,جدیدترین جوک های رشتی,جوک لری,جوک خنده دار جدید,جوک بی ادبی,جوک با حال جدید,jok,جوک جدید telegram,جوک تلگرام,جوک telegram,جوک واتس آپ,جوک لاین,جوک line

جوک خنده دار 96 | جوک خفن تلگرام جدید سال 96 | متن و اس ام اس و استاتوس خنده دار


جوک خفن 96 | جوک های خنده دار تلگرام و واتس اپ جدید

جوک خفن ۹۶جوک های خنده دار تلگرام و واتس اپ جدید. استاتوس لاین, استاتوس طنز فیس بوک. جک باحال, جوک خنده دار و جالب 

جوک ، استاتوس ، پیامک و اس ام اس خنده دار باحال و خفن 96 

اس ام اس خنده دار , جوک , جوک جدید , جوک بی ادبی , جوک بی تربیتی , جوک جوک ، استاتوس و جوک های خفن ، داغ و بی ادبی تلگرام و اینستاگرام 96 – 2017.

جوک های خفن طنز و خنده دار سال 96  

تازه های اس ام اس و جوک خنده دار جدید  · جوک خنده دار و خفن سری جدید · جدیدترین جوک های خنده دار تلگرامی جدید و جالب (96) · خفن ترین پیام  جوکهای 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.