دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

نتیجه و ساعت بازی چلسی و منچستر سیتی 16 فروردین 1396 | دانلود گلها

 نتیجه و ساعت بازی چلسی و منچستر سیتی 16 فروردین 1396 | دانلود گلها منچسترسیتی با چلسی 16 فروردین 1396

 بازی چلسی و منچستر سیتی 16 فروردین 1396 + نتیجه بازی منچستر و چلسی

دانلود خلاصه بازی منچستر 1 - چلسی 2 با لینک مستقیم

 

زمان و ساعت بازی چلسی و منچستر سیتی 16 فروردین 1396

  نتیجه بازی چلسی 2و منچستر 1

 

چلسی 2-1 سیتی: پیش به سوی قهرمانی


چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 منچسترسیتی را شکست بدهد و یک گام بلند به سوی قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر بردارد. 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند، ادن هازارد هر دو گل چلسی را به ثمر رساند و تک گل سرخیو آگوئرو هم نتوانست مانع از شکست سیتی شود. 

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

تا اینکه در دقیقه 10، روی یک موقعیت نه چندان خطرناک، چلسی به گل رسید.  روی حرکت خوب آسپلیکوئتا و پاس دقیق او برای هازارد، ضربه این ستاره بلژیکی با اشتباه کابایرو، وارد دروازه سیتی شد.

 

بعد از این گل روند بازی تغییر خاصی نکرد و باز هم هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 26، سیتی به گل تساوی رسید.

 

دفع ناقص تیبو کورتوا روی ضربه داوید سیلوا، آگوئرو را با دروازه خالی تک به تک کرد و او هم با یک ضربه بغل پای ساده، حساب کار را 1-1 کرد.

 

دو دقیقه بعد سیتی بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب شد اما این بار واکنش خوب کورتوا، دروازه آبی ها را بسته نگه داشت.

 

در حالی که سیتی برای زدن گل دوم تلاش بیشتری می کرد، این چلسی بود که در دقیقه 34 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای فرناندینیو روی پدرو در محوطه جریمه سیتی، یک ضربه پنالتی نصیب میزبان کرد.

 

هازارد پشت ضربه قرار گرفت اما شوت نه چندان خوب او را کابایرو برگشت داد ولی توپ برگشتی به خود هازارد رسید و او هم با هوشمندی، توانست گل دوم را هم به نام خود ثبت کند.

 

در دقایق باقی مانده بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان چلسی با کنترل بازی، اجازه ندادند تا تیم میهمان موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد کند و به این ترتیب، نیمه اول با برتری 2-1 چلسی به پایان رسید.  

 

دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی سیتی ابتکار عمل را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت خطرناک توفیقی نداشت.

 

در مقابل تیم میزبان با یک دفاع فشرده، به دنبال زدن گل سوم روی ضدحملات بود و چیزی نمانده بود که روی یکی از ضدحملات، هازارد در دقیقه 76 گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی فشار حملات سیتی بیشتر شد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما کم دقتی آنها در زدن ضربه نهایی باعث شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان برسد.

 نتیجه و ساعت بازی چلسی و منچستر سیتی 16 فروردین 1396 ، دانلود گلها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.