دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

سریال های ماه رمضان 96 | اسامی بازیگران و زمان پخش

سریال های ماه رمضان 96 | اسامی بازیگران و زمان پخش سریال های رمضان 96 همه شبکه ها + بازیگران و داستان آنها ، سریال شاد آباد رمضان 96 ، سریال پایتخت 5 سیروس مقدم در رمضان 96 ،سریال نفس رمضان 96 ، سریال سر دلبران در رمضان 96 ، ماه عسل 96

زمان پخش و اسامی سریال های ماه رمضان 96 + عکس ها. سریال های رمضان , سریال های رمضان 96 , زمان پخش سریال های رمضانبازیگران. تاکنون پخش سریال های رمضان 1396، سریالهای ماه رمضان 1396 ، زمان پخش و اسامی سریال های ماه رمضان 96 + عکس ها. سریال های رمضان , سریال های رمضان 96 , زمان پخش سریال های رمضانبازیگران. تاکنون پخش سریال های پایتخت 5 ، سریال ، معرفی سریال های ماه رمضان 96 +عکس، ساعت پخش و اسامی سریال های ماه رمضان 96 + عکس ها، معرفی,اسامی و داستان سریالهای رمضان 96 + ساعت پخش


سریال های رمضان 96 همه شبکه ها + بازیگران و داستان آنها

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

   

 

سریال های رمضان ۹۶ همه شبکه ها + بازیگران و داستان آنها 


مای پیکس لاو :در این مقاله داستان و عوامل و بازیگران سریال های رمضان۹۶ همه شبکه ها را برای شما عزیزان منتشر کرده ایم.

 

سریال های رمضان ۹۶ همه شبکه ها + بازیگران و  داستان آنها

به تازگی سریال های ماه رمضان ۹۶ از سوی روابط عمومی شبکه های سراسری معرفی شده اند. این احتمال وجود دارد که تا زمان شروع ماه رمضان ۹۶ این فهرست دجار تغییر شود اما طبق آخرین تغییرات و تصمیم گیریها، سریال شبکه ۱ رمضان ۹۶ و سریال شبکه ۲ رمضان ۹۶ وسریال شبکه ۳ رمضان ۹۶ و همچنین برنامه ماه عسل رمضان ۹۶ به این صورت معرفی شده اند. در صورت هرگونه تغییر در پخش سریال های رمضان 96 ، در همین مقاله تغییرات را اعمال و اصلاح می نماییم. داستان و عوامل و بازیگران سریال های رمضان ۹۶ همه شبکه ها را برای شما  عزیزان منتشر می کند.


سریال پایتخت ۵ رمضان ۹۶ / سریال شبکه یک رمضان ۹۶

سیروس مقدم فرصت زیادی تا خرداد ماه و زمان پخش این سریال در ماه رمضان ۹۶ نخواهد داشت.

فصل پنجم سریال پر طرفدار «پایتخت» در پایان تعطیلات نوروز کلید می‌خورد. سریال «پایتخت ۵» که پیش از این قرار بود اسفند ماه وارد مرحله تصویربرداری شود، سیزده فروردین ۱۳۹۶ در قبرس کلید می خورد.

مهیا نشدن شرایط و مشغله کارى محسن تنابنده، تصویربردارى سریال سیروس مقدم را به سال جدید موکول کرد. با این حساب سیروس مقدم فرصت زیادی تا خرداد ماه و زمان پخش این سریال در ماه رمضان ۹۶ نخواهد داشت

پایتخت، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز ۱۳۹۲، سری سوم در سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش گردید.

با وجود اینکه به اعتقاد برخی از منتقدین، جاذبه های این سریال به مرور کم شده و هواداران خود را تا حدودی از دست داده اما اخیراً عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی خبر از ساخت قسمت پنجم این سریال در صورت استقبال و درخواست مردم داده اند.


محسن تنابنده نویسنده و بازیگر مجموعه پایتخت با انتشار عکسی خبر از ساخت سریال پایتخت ۵ داد . وی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: « و بلاخره پایتخت در راه است »

از سوی دیگر الهام غفوری تهیه کننده مجموعه سریال های پایتخت از مذاکره برای ساخت سری پنجم این سریال جهت پخش در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ خبر داد.


سرمایه گذار بادیگارد تهیه کننده پایتخت ۵ می شود: در میان صحبت‌ های الهام غفوری احتمال سرمایه‌ گذاری موسسه اوج برای ساخت پایتخت ۵ است. به گفته این تهیه‌ کننده طرح سینمایی «پایتخت» از لحاظ قصه آنقدر جذاب بوده که این موسسه برای تبدیل آن به سریال علاقه نشان داده و برای سرمایه‌گذاری آن وارد مذاکره شده است.

از زمان ساخت اولین مجموعه «پایتخت» سازندگان آن به دنبال گرفتن مجوز از تلویزیون برای ساخت نسخه سینمایی این مجموعه بوده‌اند که بارها خبر آن منتشر شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است، البته پس از ساخته شدن سریال «علی البدل» توسط همین گروه (که در ایام نوروز ۹۶ پخش شد) به نظر می‌رسید پرونده ساخت پایتخت‌ها که بعد از سری چهارم درگیر حواشی و انتقادات تند و تیز شده بود، بسته شده است.

از سوی دیگر نیز در ماه‌ های اخیر خبری درباره آغاز پیش‌تولید سریال الف ویژه‌ای به نام «هنگام بیداری» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد منتشر شد که موسسه اوج سرمایه‌گذاری آن را بر عهده گرفته بود و موضوع آن به مقاومت تاریخی مردم بوشهر و شخصیت آیت‌ الله سیدعبدالحسین لاری بازمی‌گشت؛ اما ظاهرا ماجرای همکاری مقدم و سازمان اوج شکل دیگری به خود گرفته است و این سازمان قصد دارد به تولید قسمت بعدی سریال پرطرفدار مقدم یعنی «پایتخت ۵» کمک کند.


بعد از انتشار خبری درباره مذاکره برای ساخت سری پنجم «پایتخت» به سراغ تهیه‌کننده این مجموعه الهام غفوری رفتیم. غفوری در این‌باره این‌طور توضیح داد: «در طول ساخته شدن سری‌های مختلف «پایتخت»، تلویزیون قرار بود مجوز ساخت نسخه سینمایی این مجموعه را صادر کند که هنوز دراین‌باره در حال مذاکره هستیم. اما در نهایت این طرح سینمایی به سریال تبدیل شد و با توجه به جذاب بودن قصه سازمان هنری اوج برای تولید سری پنجم آن وارد مذاکره شده است، از طرف دیگر هم این پروژه، پروژه سنگینی است و واقعا سرمایه‌گذاری شخصی برای آن ممکن نیست.»

به گفته غفوری به زودی نتیجه مذاکرات هم با صداوسیما برای ساخت و پخش این مجموعه در رمضان ۹۶ و هم با سازمان اوج درباره سرمایه‌گذاری اعلام خواهد شد، با این حساب به نظر می‌رسد ساخت «پایتخت» اولین همکاری مقدم و موسسه اوج خواهد شد و این سریال قبل از سریال الف ویژه «هنگام بیداری» که والی‌نژاد گفته بود تولید آن یک‌سال و نیم زمان خواهد برد، به تولید می‌رسد. از سوی دیگر با توجه به حضور اوج در سال‌های گذشته در ساخت آثار سینمایی می‌توان این احتمال را نیزدر نظر گرفت که اوج پس از ساخت سریال به دنبال تولید نسخه سینمایی «پایتخت» نیز خواهد بود. موسسه اوج سال گذشته فیلم‌های «بادیگارد»، «ایستاده در غبار» و «هیهات» را تولید کرد که هر سه فیلم امسال به نمایش عمومی درآمدند.


سیروس مقدم : پایتخت ۵ از یونان آغاز می شود

پایتخت ۵ را احتمالا از یونان یا کشور دیگری شروع می‌ کنیم و بعد به ایران خواهیم آمد و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهیم. شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند. ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند. شاید همین موارد برای موسسه اوج هم جذاب بوده و سرمایه‌گذاری کرده است. وقتی سریالی از داخل یک خانه یا از شهر تهران خارج می‌شود، دیگر هزینه تولیدش شبیه یک سریال آپارتمانی نیست. وقتی شما در یونان فیلمبرداری دارید، باید برای هر متر از خیابانی که در آن کار می‌کنید، هزینه پرداخت کنید. هر بازیگر خارجی هزینه خودش را دارد و اگر حضور آنها در قصه طوری باشد که به ایران بیایند باید هزینه اقامت‌ شان را در کشور در نظر گرفت و کلی چیزهای دیگر.


سریال شاد آباد رمضان ۹۶

سریال ماه رمضان ۹۶ با موضوع نقش اجتماعی مسجد ساخته می‌شود

سریال «شادآباد» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری برای پخش در ماه رمضان سال ۹۶ در نظر گرفته شده است. به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، سریال «شادآباد» که با موضوع نقش اجتماعی مسجد در زندگی شهری در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد، در ماه مبارک رمضان سال ۹۶ روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی می رود.

در این سریال ۳۰ قسمتی، تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

یکی از ویژگی های این سریال تأکید بر واقعی بودن شخصیت‌های نقش آفرین در اثر است که به همین جهت در نگارش فیلمنامه، برای طیف متعددی از افراد، شخصیت پردازی شده است.

با برنامه ریزی‌های انجام شده، تلاش می‌شود با اتمام نگارش فیلمنامه و تکمیل مراحل پیش تولید، از اوایل زمستان امسال تصویربرداری سریال «شادآباد» کلید بخورد.

سریال «شادآباد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و نویسندگی حسین حسنی و محمدرضا محسنی راد، برای پخش از رسانه ملی آماده می‌شود.


سریال نفس رمضان ۹۶ / سریال شبکه سه رمضان 96

مجموعه تلویزیونی «نفس» سومین ساخته جلیل سامان به عنوان سریال ویژه رمضان ۹۶ شبکه ۳ سیما معرفی شد.

به نقل از روابط عمومی سریال «نفس»، این مجموعه تلویزیونی که به وقایع منجر به انقلاب اسلامی در سال ۵۷ می‌پردازد به عنوان سریال ویژه ماه رمضان سال آینده که قرار است از شبکه ۳ سیما پخش شود، معرفی شد.

مرتضی میرباقری؛ معاون سیما، علی‌اصغر پورمحمدی؛ مدیر شبکه ۳ روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ از پشت صحنه سریال «نفس» بازدید کردند که در آن سکانس‌های مربوط به تظاهرات در انقلاب ۵۷ با حضور نزدیک به ۴۵۰ هنرور مقابل دوربین رفت.

سریال «نفس» سومین مجموعه از سه‌گانه جلیل سامان پس از «ارمغان تاریکی» و «پروانه» است که نگاهی متفاوت و دراماتیک به موضوعات سالهای آغازین انقلاب اسلامی دارد و با توجه به تقارن مناسبت هایی همچون ۱۵ خرداد و ۷ تیر در ماه رمضان سال ۹۶ تصمیم مدیران در رسانه ملی بر آن است که این مجموعه تلویزیونی فاخر در این ایام از شبکه ۳ سیما پخش شود.


سریال سر دلبران رمضان ۹۶

محمد حسین لطیفی برای رمضان سال ۹۶ سریال بسیار زیبایی را آماده کرده است با نام سر دلبران که گروه بازیگری خوبی نیز در آن حضور دارند. تصویربرداری سریال جدید محمدحسین لطیفی چند هفته‌ست در شهر یزد و در سکوت خبری آغاز شده است.


سریال سر دلبران در رمضان 96

سریال «سرّ‌دلبران» جدیدترین محصول سازمان هنری اوج است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و نویسندگی آن را حسین حسنی و رضا خمسه به عهده دارند.سریال « سرّ دلبران» که قرار است در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود، روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن است.

انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و تاکنون محمد‌کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، اسماعیل‌محرابی، برزو ارجمند، متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌سلطانی و رضا توکلی حضورشان در این پروژه تلویزیونی قطعی شده است.

« سرّ دلبران» دومین همکاری مشترک محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی بعد از سریال «تنهایی لیلا» است. این سریال هم مانند همکاری قبلی این تهیه‌کننده و کارگردان، مضمونی اجتماعی داشته و برزو ارجمند نیز در آن نقش یک روحانی را ایفا می‌کند.پیش از این، لوگوی سریال «سرّ دلبران» با طراحی خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شده بود.

بنابراین این سریال، جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و سازمان اوج با این سریال برای نخستین‌بار بخشی از آنتن شبانه ماه مبارک رمضان را در سیمای ملی در اختیار خواهد گرفت.


سایر عوامل این سریال عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: امیرکریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوین‌گر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج.


ماه عسل ۹۶ در ماه رمضان ۹۶ با اجرای احسان علیخانی

طبق اخبار منتشر شده برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای مجری توانا کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما ۳ پخش خواهد شد.

برنامه ماه عسل در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبکه سه ۳۳ سیما پخش می گردد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبکه سه پخش می گردد.

دکور ماه عسل ۹۶ نیز با سالهای گذشته تفاوت زیادی دارد

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تا کنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶۶ متولد شد. مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان- شاید خفته ی- بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چراکه این ماه را به روزه داری می‌پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌پردازند.

 

 

منبع : مای پیکس لاو ، وهاران

 

سریال های ماه رمضان 96، اسامی بازیگران و زمان پخش

 

اجرای ماه عسل رمضان 96 پایتخت 5 رمضان 96پایتخت 5 ماه رمضان 96 پایتخت رمضان 96پایتخت ماه رمضان 96 پخش سریال های رمضان 96تهیه کننده ماه عسل رمضان 96 جدول پخش سریال های رمضان 96 دکور ماه عسل 96 دکور ماه عسل رمضان 96 دکور ماه عسل ماه رمضان 96 زمان پخش سریال های رمضان 96 زمان پخش ماه عسل 96 زمان پخش ماه عسل رمضان 96 زمان پخش ماه عسل ماه رمضان 96 ساعت پخش سریال های رمضان 96 ساعت پخش ماه عسل 96 ساعت پخش ماه عسل ماه رمضان 96 سر دلبران رمضان 96 سر دلبران ماه رمضان 96 سریال پایتخت 5 رمضان 96 سریال پایتخت 5 ماه رمضان 96 سریال پایتخت رمضان 96 سریال پایتخت ماه رمضان 96سریال رمضان 96 شبکه 1 سریال رمضان 96 شبکه 2 سریال رمضان 96 شبکه 3 سریال رمضان 96 شبکه 5 سریال رمضان 96 شبکه پنج سریال رمضان 96 شبکه تهران سریال رمضان 96 شبکه دو سریال رمضان 96 شبکه سه سریال رمضان 96 شبکه یکسریال سر دلبران رمضان 96 سریال سر دلبران ماه رمضان 96 سریال سیروس مقدم رمضان 96 سریال سیروس مقدم ماه رمضان 96 سریال شادآباد رمضان 96 سریال شادآباد ماه رمضان 96 سریال شبکه 1 رمضان 96 سریال شبکه 1 ماه رمضان 96سریال شبکه 2 رمضان 96 سریال شبکه 2 ماه رمضان 96 سریال شبکه 3 رمضان 96 سریال شبکه 3 ماه رمضان 96 سریال شبکه 5 ماه رمضان 96سریال شبکه تهران رمضان 96 سریال شبکه تهران ماه رمضان 96 سریال شبکه دو رمضان 96 سریال شبکه دو ماه رمضان 96 سریال شبکه سه رمضان 96 سریال شبکه سه ماه رمضان 96 سریال شبکه یک رمضان 96 سریال شبکه یک ماه رمضان 96 سریال ماه رمضان 96 شبکه 1 سریال ماه رمضان 96 شبکه 2 سریال ماه رمضان 96 شبکه 3 سریال ماه رمضان 96 شبکه 5 سریال ماه رمضان 96 شبکه تهرانسریال ماه رمضان 96 شبکه دو سریال ماه رمضان 96 شبکه سه سریال ماه رمضان 96 شبکه یک سریال محمدحسین لطیفی رمضان 96 سریال محمدحسین لطیفی ماه رمضان 96 سریال نفس رمضان 96 سریال نفس ماه رمضان 96 سریال های رمضان 96 سریال های ماه رمضان 96 شادآباد رمضان 96 شادآباد ماه رمضان 96 فهرست سریال های رمضان 96 کارگردان ماه عسل رمضان 96ماه عسل 96 ماه عسل رمضان 96 ماه عسل ماه رمضان 96 مجری ماه عسل 96 مجری ماه عسل رمضان 96 مجری ماه عسل ماه رمضان 96 نفس رمضان 96 نفس ماه رمضان 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.