دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ثبت نام وام ازدواج 96 | فرم ثبت نام تسهیلات نقدی ازدواج | نحوه و آدرس سایت وام ازدواج

ثبت نام وام ازدواج 96 | بهترین بانک برای ثبت نام وام ازدواج سال 96 ،ثبت نام اینترنتی وام ازدواج،فرم ثبت نام تسهیلات نقدی ازدواج | نحوه و آدرس سایت وام ازدواج سال 1396 ، آموزش ثبت نام وام تسهیلات ازدواج 96 ، ادرس سامانه تهیلات قرض الحسنه ازدواج ، VE.CBI.IR، مشاهده آخرین وضعیت جواب وام ازدواج ، پرداخت وام ازدواج ، شرایط جدید ثبت نام وام ازدواجفرم ثبت نام تسهیلات نقدی ازدواج - سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

نتیجه تصویری برای ثبت نام وام ازدواج

مای پیکس لاو :امکان ثبت نام متقاضیان دریافت قرض الحسنه ازدواج در کلیه استانهای کشور از طریق سامانه اینترنتی  VE.CBI.IR فراهم شده است.

برای ورود به سایت ثبت نام اینترنتی وام ازدواج اینجا کلیک کنید


www.mypixlove.blogsky.com 

Registration of marriage ثبت نام وام ازدواج 96

www.mypixlove.blogsky.com

ثبت نام وام ازدواج 96

هنوز موفق به ثبت نام وام ازدواج خود نشده اید؟ 

ما وام ازدواج شما را برای هر بانکی که بخواهید در سریعترین زمان ممکن ثبت نام می کنیم.
با کمترین هزینه هرچه سریعتر وام ازدواج خود را از بانک دلخواهتان دریافت کنید.

+ روی عبارت زیر کلیک نمایید:

ثبت نام وام ازدواج

kandoocn 2 ثبت نام وام ازدواج 96

مراحل ثبت نام و اخذ وام ازدواج 96

Check ثبت نام وام ازدواج 96ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت برای هر یک از زوجین بصورت جداگانه.Check ثبت نام وام ازدواج 96دریافت کد رهگیری 10 رقمی.Check ثبت نام وام ازدواج 96 مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام ازدواج.

توجه : مدت زمانی تعیین شعبه از سوی بانک ها با توجه به میزان منابع قرض الحسنه قابل اعطای بانک، مورد اقدام قرار  خواهد  گرفت.

Check ثبت نام وام ازدواج 96مراجعه به شعبه معرفی شده ظرف حداکثر  12 روز  کاری، با به همراه داشتن مدارک لازم. 

Check ثبت نام وام ازدواج 96 اتمام مراحل اخذ وام در شعبه مربوطه.

شرایط عمومی متقاضیان تسهیلات ازدواج

1- دارا بودن  تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران .

2-  به هر یک از زوجـــین مــبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد. 

 تبصره 1 :  کلیه شهروندان ایرانی خارج از کشور که گواهی ازدواج آنـها توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارج  از کشور صادر شده ، قادر به ثبت نام بوده و گواهی ازدواج آنها که ممهور به مهر کنسولگری ایران در کشور مذکور می‌باشد به عنوان سندد ازدواج تلقی می‌گردد .

مشاهده وضعیت - بانک مرکزی
ثبت نام جدید · ویرایش ثبت نام قبلی · حذف ثبت نام · مشاهده وضعیت · بازیابی و چاپ کد رهگیری · پرسش های متداول · تماس با ما. مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام شما ...
ویرایش ثبت نام قبلی - سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج - بانک مرکزی
فرم ویرایش اطلاعات ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج. توجه : در صورت تغییر بانک و یا استان محل سکونت خود، تاریخ ثبت نام شما بروز  می گردد. شماره ملی 

 تبصره 2 :  اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسمی توسط مراکز اقلیت‌های دینی در داخل کشور  مورد تایید قرار  گیرد معادل عقدنامه تلقی گردیده و این متقاضیان نیز قادر به ثبت نام خواهند بود .

3- دارا بودن کارت ملی ( موقت یا دایم ) و کد پستی محل سکونت متقاضی . 

4- تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط یکبار به متقاضیان پرداخت می‌شود .

5- متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد، مهلت ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

www.mypixlove.blogsky.com

مدارک مورد نیاز ثبت نام وام ازدواج 1396

1- اصل و کپی سند ازدواج .

2- اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین .

3- اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین .

4- اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) زوجین .

5- اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) ضامن .

6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین .

7- کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام .

شرایط ضامنین (یکی از موارد ذیل به تشخیص بانک مربوطه)

تبصره 1 : اعمال شرایط ذیـل منوط به تشخیص مسئول بانک و با تـوجه به سوابق بانکی و اهلیت مشتری تعیین خواهد  شد .

1- چنانـچه متقاضی دریافت تسـهیلات ازدواج ، کارمند رسمی یا پیمانی دولت ، نیروی نظامی و انتظامی ، نـهـادها و مـوسسات عمومی (نظیر شهرداری‌ و بنیاد ، کمیته امداد ، هـلال احمر) باشد ، ارائه گواهی تـعهد کسر اقساط از سازمان مربوطه به همراه ارائه فـیش حقوق و حکم کارگزینی ، و در صورتیکه مانده حقوق نامبرده کفایت نماید ، نیازی به اخذ ضامن نمی‌باشد .

2- ضمانت یک نفر کارمند رسمی ، پیمانی ، بازنشسته دولت ، نــیروی نظامی و انتظامی ، نـــهـادها و مـوسسات عمومی (نظیرشهرداری‌ و بنیاد ، کمیته امداد ، هلال احمر) ، کارگر یا کارمند شرکت‌های تولیدی صنعتی بزرگ و فعال ، با ارائـه آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی و …

3- ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی دایر باشد .

4- ضمانت یک نفر دارنده حساب جاری فعال و خوش حساب که به تایید و تشخیص شعبه پرداخت کننده رسیده باشد .

5- در مورد متقاضیان تسهیلات در مناطق روستایی ، ضمانت یک نفر ساکن روستا که اهلیت و صلاحیت وی توسط شورای اسلامی روستا تایید شود (ممهور به مهر شورا) .

مدت بازپرداخت تسهیلات و کارمزد وام ازدواج 96

– مدت بازپرداخت تسهیلات 48ماهه با اقساط مساوی بوده و سررسید اولین قسط ، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور می‌باشد .

– نرخ کارمزد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 4درصد تعیین می‌گردد.

دستور العمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ایثارگران

ماده 1- تسهیلات موضوع این دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانکهای عامل و به میزان دو برابر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای افراد عادی پرداخت می شود.

ماده 2- متقاضی ایثارگری می تواند در سامانه ازدواج ثبت نام نماید که همانند سایر متقاضیان ازدواج، ازدواج اول وی بوده و حداکثر از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد نسبت به ثبت نام در سامانه ازدواج اقدام نماید.

ماده 3- با توجه به ماده (50) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، افراد ایثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد می باشند.

ماده 4- متقاضیان موضوع این دستور العمل می باید علاوه بر مدارک مورد درخواست بانک، نسبت به اخذ و ارائه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر انطباق وضعیت متقاضی با اشخاص موضوع ماده 50 قانون جامع ایثارگران نیز به بانک عامل اقدام نمایند.

ماده 5- مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف، همانند سایر متقاضیان حداکثر 4 سال (48 ماه) می باشد.

ماده 6- پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می باشد.

ماده 7- رعایت سایر شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای این تسهیلات الزامی می باشد.

marriage loans2 ثبت نام وام ازدواج 96

در سال های اخیر دولت و بانک ها برای تسهیل در امر ازدواج و آسان کردن روند ازدواج برای جوانان، تسهیلاتی از قبیل وام ازدواج در نظر گرفته اند که همه زوجین با دارا بودن شرایط و مدارک لازم می توانند از این وام بهره مند شوند. سایت آسمونی در این مقاله اطلاعات جامع و کاملی در مورد سامانه ثبت نام وام ازدواج و شرایط و مدارک وام ازدواج را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

ثبت نام وام ازدواج در سامانه وام ازدواج و شرایط لازم و نکات ضروری در وبسایت این سامانه. تسهیلات وام ازدواج ، مدارک مورد نیاز ، شرایط ضامن‌های وام ازدواج

ثبت نام وام ازدواج | تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

در فروردین ماه سال 95 در جریان بررسی بودجه کشور، در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم تصویب کردند که وام ازدواج جوانان از ۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۴ ساله از محل سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری برای هر یک از زوجین افزایش یابد و هر بانک به اندازه سهمی که از سپرده های قرض الحسنه دارد، در اعطای وام قرض الحسنه هم مشارکت کند.با توجه به این مطلب زوجین می بایست نکات ضروری در رابطه با وام های ازدواج بدانند تا در روند بانکی دریافت این نوع وام ها با مشکلاتی مواجه نشوند.

نکات ضروری در مورد سامانه ثبت نام وام ازدواج و حضور در بانکهای مربوطه

  • کلیه بانکها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه اقدام انجام نمی دهندصرفاً بانکهای پذیرفته شده در سامانه قرض الحسنه ازدواج (که دارای منابع سپرده ای قرض الحسنه می باشند) به متقاضیان رسیدگی خواهند کرد.
  • برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ثبت نام یکی از زوجین کافی نیست. زوج و زوجه باید هر کدام به طور جداگانه ثبت نام وام ازدواج نمایند .
  • برای اخذ تسهیلات ازدواج ، داشتن عقد نامه رسمی صادر شده از دفتر خانه های ازدواج و طلاق الزامی است
  • تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هیچ وجه به ازدواج دوم تعلق نمی گیرد حتی اگر در ازدواج اول وام نگرفته باشید.
  • مابه التفاوت تسهیلات ازدواج به متقاضیانی که در ازدواج اول خود از تسهیلات کمتری نسبت به مبالغ فعلی استفاده کرده اند و مجداً ازدواج می نمایند تعلق نخواهد گرفت.
  • ثبت نام وام ازدواج از طریق پست امکان پذیر نمی باشد و تنها راه ثبت نام زوجین از طریق سامانه http://ve.cbi.ir امکان پذیر است.
  • استفاده از تسهیلات ازدواج ، دارای محدودیت سنی نمی باشد.
  • حداقل سن جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای دختران 13 سال تمام شمسی و برای پسران 15 سال تمام شمسی می باشد. لازم به ذکر است تسهیلات ازدواج برای افراد زیر 18 سال به ولی و یا قیم قانونی پرداخت می گیردد.
  • متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که پس از ثبت نام وام ازدواج اگر به هر دلیلی در زمان مقرر شده به شعبه تعیین شده مراجع نکرده باشند و مشخصات فرد حذف شده باشد مجددا می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.
  • متقاضی پس از ثبت نام برای یک بانک می تواند ثبت نام خود را باطل و برای یک بانک دیگر ثبت نام نماید. چنانچه پس از تاریخ تعیین شعبه از سوی بانک ، متقاضی به مدت دو هفته به شعبه مورد نظر مراجعه ننماید ، اطلاعات شخص از سامانه حذف و می تواند مجدداً ثبت نام نماید .
  • مدت زمان مقرر جهت تکمیل مدارک پس از پذیرش متقاضی از طرف بانک حداکثر 2 ماه می باشد. بدیهی است پس از گذشت فرصت موصوف و عدم تکمیل مدارک مربوطه، نام متقاضی از سامانه ازدواج حذف می گردد تا امکان بهره مندی سایر متقاضیان در صف از تسهیلات مذکور و شفافیت عملکرد بانک هابه عمل آید. براین اساس، متقاضیان مذکور، با رعایت سایر شرایط سامانه ازدواج می توانند در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت نام مجدد در سامانه اقدام نمایند.
  • متقضاییان دقت داشته باشند در صورت اتمام اعتبار بانکهای یک استان و یا افزایش بیش از حد مراجعین به بانکهای استان مورد نظر ، امکان ثبت نام برای متقاضی جدید میسر نمی باشد . لذا متقاضی می بایست در فـــرصتهای بعدی برای ثبت نام به سامانه مراجعه نماید .

فرم ثبت نام تسهیلات نقدی ازدواج - سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج
فرم درخواست تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متعهد می شوم که ازدواج اولم بوده و در غیر اینصورت بانک مربوطه می تواند از پرداخت وام ازدواج به اینجانب خودداری نماید.
سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج
مطالعه دقیق شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج ، قبل از ثبت نام . ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت برای هر یک از زوجین بصورت  جداگانه. دریافت کد رهگیری 

  • با ایجاد امکانات جدید متقاضیان می توانند نسبت به تغییر بانک و هر نوع ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند .
  • متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد، مهلت ثبت نام وام ازدواج جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

ثبت نام وام ازدواج 96 
ثبت نام وام ازدواج 96,وام ازدواج 10 میلیونی,وام ازدواج بانک ملی,وام ازدواج بانک ملت,وامازدواج,شرایط وام ازدواج,مبلغ وام ... ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت برای هر یک از زوجین بصورت جداگانه. ... 2- به هر یک از زوجـــین مــبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواجتعلق می‌گیرد. 6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین .

  • در خصوص اخذ ضامن جهت بهره مندی از تسهیلات مذکور ، حسب مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ 100 میلیون ریال یک ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل می باشد.
  • به منظور تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهتر است متقاضی و همسر وی در یک بانک و یک شهر ( محل سکونت مرد ) ثبت نام نمایند .
  • جهت ثبت نام وام ازدواج می بایستی کلیه اطلاعات متقاضی در سـامانه درج شود لیکن در صورت دارا بودن وکالتنامه معتبر وکیل افراد متقاضی می تواند جهت دریافت تسهیلات به بانک مراجعه و تسهیلات را دریافت نماید .
  • در صورت ارائه گواهی ازدواج که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شده و ممـهور به مـهر کنسولگری ایران نیز گردد ( به عنوان سـند ازدواج ) متقاضیان خارج از کشور نیز می‌توانند ثبت نام نمایند.

ثبت نام اینترنتی وام ازدواج 
هر گاه به سایت وام ازدواج مراجعه می کنید بانک مورد نظرتان باز نیست؟ ثبت نام وام ازدواج ... پرسش های متداول و پاسخ به آنها برای ثبت ناماینترنتی وام ازدواج 1-آیا کلیه بانکها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه  آدرس

  • ارائه اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسـمی توسـط مراکزاقلیت‌های دینی در داخل‌کشور مورد تایید قرار گیرد ، معادل عقدنامه تلقی گردیده واین متقاضیان نیز می توانند در سامانه ثبت نام کنند.
  • بر حسب مصوبات بیست و نهمین صورتجلسه کمیسیون اعتباری مورخ 16/6/1393 اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به اتباع خارجی تعلق نمی گیرد.

شرایط عمومی متقاضیان تسهیلات ازدواج

  • دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران .
  • به هر یک از زوجـــین مــبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.
  • دارا بودن کارت ملی ( موقت یا دایم ) و کد پستی محل سکونت متقاضی .

marriage loans1 ثبت نام وام ازدواج 96مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج

  • اصل و کپی سند ازدواج .
  • اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین .
  • اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین .
  • اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) زوجین .
  • اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) ضامن .
  • کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین .
  • کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام وام ازدواج .

شرایط ضامنین وام ازدواج

 (یکی از موارد ذیل به تشخیص بانک مربوطه)

چنانـچه متقاضی دریافت تسـهیلات ازدواج ، کارمند رسمی یا پیمانی دولت ، نیروی نظامی و انتظامی ، نـهـادها و مـوسسات عمومی (نظیر شهرداری‌ و بنیاد ، کمیته امداد ، هـلال احمر) باشد ، ارائه گواهی تـعهد کسر اقساط از سازمان مربوطه به همراه ارائه فـیش حقوق و حکم کارگزینی ، و در صورتیکه مانده حقوق نامبرده کفایت نماید ، نیازی به اخذ ضامن نمی‌باشد .

ضمانت یک نفر کارمند رسمی ، پیمانی ، بازنشسته دولت ، نــیروی نظامی و انتظامی ، نـــهـادها و مـوسسات عمومی (نظیرشهرداری‌ و بنیاد ، کمیته امداد ، هلال احمر) ، کارگر یا کارمند شرکت‌های تولیدی صنعتی بزرگ و فعال ، با ارائـه آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی و …

ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی دایر باشد .

www.mypixlove.blogsky.com

ضمانت یک نفر دارنده حساب جاری فعال و خوش حساب که به تایید و تشخیص شعبه پرداخت کننده رسیده باشد .

در مورد متقاضیان تسهیلات در مناطق روستایی ، ضمانت یک نفر ساکن روستا که اهلیت و صلاحیت وی توسط شورای اسلامی روستا تایید شود (ممهور به مهر شورا).

روش ثبت نام وام ازدواج

کلیه متقاضیان وام ازدواج که واجد شرایط فوق می‌باشند ، ابتدا باید طریق سامانه http://ve.cbi.ir ثبت نام کرده و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام ، یک کد رهگیری ده رقمی که کاملا محرمانه بوده و مربوط به متقاضی می‌باشد ، به شخص ثبت نام کننده داده می‌شود.

متقاضیان موظف هستند جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام وام ازدواج خود و هـمچنین نام شعبه مربوطه جهت مراجعه برای اخذ وام ازدواج، به به سامانه ذکر شده مراجعه نمایند و در صورتیکه شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام می‌گردد، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمایند ..

مدت بازپرداخت تسهیلات و کارمزد وام ازدواج 1396

مدت بازپرداخت تسهیلات 48ماهه با اقساط مساوی بوده و سررسید اولین قسط ، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور می‌باشد .

نرخ کارمزد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 4درصد تعیین می‌گردد .

دستور العمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ایثارگران

تسهیلات موضوع این دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانکهای عامل و به میزان دو برابر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای افراد عادی پرداخت می شود.

شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج - سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج
2- به هر یک از زوجـــین مــبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد. ... 6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین . 7- کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام . ... وام ازدواج که واجد شرایط فوق می‌باشند ، ابتدا باید از طریق همین سایت ثبت نـامکرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند که در صورت موفقیت  آمیِز 
بانک سپه-در مورد وام ازدواج

متقاضی ایثارگری می تواند در سامانه ازدواج ثبت نام نماید که همانند سایر متقاضیان ازدواج، ازدواج اول وی بوده و حداکثر از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد نسبت به ثبت نام وام ازدواج در سامانه اقدام نماید.

با توجه به ماده (50) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، افراد ایثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد می باشند.

6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین. کلیه متقاضیان وام ازدواج که واجد شرایط فوق می‌باشند، ابتدا باید از طریق سایت سامانهتسهیلات قرض الحسنه ازدواج به نشانی http://ve.cbi.ir ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند که در صورت ... آیا برای دریافت تسهیلاتقرض الحسنه ازدواج، ثبت نام یکی از زوجین  کافی است ؟

متقاضیان موضوع این دستور العمل می باید علاوه بر مدارک مورد درخواست بانک، نسبت به اخذ و ارائه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر انطباق وضعیت متقاضی با اشخاص موضوع ماده 50 قانون جامع ایثارگران نیز به بانک عامل اقدام نمایند.

مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف، همانند سایر متقاضیان حداکثر 4 سال (48 ماه) می‌باشد.

پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می باشد.

رعایت سایر شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای این تسهیلات الزامی می‌باشد.

سایت وام ازدواج از ابتدا تا کنون | راهنمای وام ازدواج
 سایت وسبی در مورد سایت وام ازدواج ... بارز این تغییرات هم اعمال ثبت وام ازدواج بصورت نقدی و کالایی بود که کلا ... متقاضیان میتونند جهت دریافت وام ازدواج ، به قسمت ثبت نام جدید تو سایت وام ازدواج مراجعه و  شروع به تکمیل فرم ثبت نام کنند (البته قبلش حتما راهنمای ثبت نام وام ازدواج  
ثبت نام وام ازدواج | گام اول - ثبت نام سایت بانک مرکزی
اولین گام برای دریافت وام ازدواج، ثبت نام وام ازدواج در سایت بانک نوع تسهیلات درخواستی ازدواج” که در حال حاضر فقط تسهیلات نقدی  . شما فقط فرم ها رو بررسی کنید تا اگر اطلاعاتی تغییر کرده، مثل آدرس

 

ثبت نام وام ازدواج 96 ، فرم ثبت نام تسهیلات نقدی ازدواج ، نحوه و آدرس سایت وام ازدواج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.