دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس دسته گل 96 | مدل دسته گل عروسی 2017 + مدل گل برای خواستگاری و نامزدی

مدل دسته گل 96 | مدل دسته گل عروسی 2017 + مدل گل برای خواستگاری و نامزدی زیبا باکلاس 1396

 96 Photos Flowers 96 bride | Wedding bouquet of flowers to woo Model 2017 + model and Engagement

تصاویر جدیدترین مدلهای دسته گل عروس سال 96 2017 ، عکس های مدل شیک دسته گل مراسم عقد و نامزدی 96

Model beautiful bouquet Wedding + Photos + model bouquet bouquet ceremony

espousal  modeles flower bride 2017 + photos flower Matchmaking

نتیجه تصویری برای عکس دسته گل 96 | مدل دسته گل عروسی 2017 + مدل گل برای خواستگاری و نامزدی

 جدیدترین دسته گل عروس 96 , جدیدترین مدل دسته گل عروس 2018, جدیدترین مدل های دسته گل عروس 97 , دسته گل رنگی عروس 1396 , دسته گل عروس 2017 96 , دسته گل عروس آبشاری 96 , دسته گل های عروس سفید , شیک ترین دسته گل های عروس , مدل دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس 2017 , مدل دسته گل های عروس 2017 96 

 

در این مطلب مای پیکس لاو  می خواهیم از مرحله بسیار شیرین و هیجان انگیز اولین جلسه خواستگاری صحبت کنیم. اول از آقا پسرها، یعنی آقا دامادها شروع می کنیم که در این موقع به حضور یک خواهر زرنگ و چابک برای انجام هماهنگی های لازم با خانواده عروس نیاز دارند. راستی طرح شما برای اولین جلسه خواستگاری چیه؟ منظورمان این است که می خواهید با گل بروید یا بدون دسته گل و خودتان نقش گل را ایفا خواهید کرد؟

نتیجه تصویری برای عکس دسته گل 96 | مدل دسته گل عروسی 2017 + مدل گل برای خواستگاری و نامزدی
وقتی تصمیم گرفتید از حجم جیب، کیف یا حساب بانکی تان کم بکنید و از گل فروش محله تان یا محله دخترخانم گل بخرید؛ هر گلی با هر رنگی که دوست داشتید، نخرید.

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

گل ببرید یا نبرید؛ مسئله این است!
«خانواده پسر با توجه به شناختی که از شرایط فرهنگی و اجتماعی خانواده دختر دارند ممکن است در جلسه اول خواستگاری با خود دسته گل ببرند یا نبرند. اگر خانواده پسر نمی دانند که در جلسه اول باید گل ببرند یا نه، بهتر است این کار را به دو دلیل انجام دهند:

جدیدترین دسته گل عروس,دسته گل رنگی عروس

اول این که اگر خانواده دختر انتظار آوردن گل را داشته باشند ولی چنین کاری انجام نشود ممکن است آن را به حساب بی احترامی یا دست کم گرفتن خود بگذارند.
.
دوم این که در هر شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اگر در اولین جلسه گل برده شود اثر روانی خوبی روی خانواده دختر خواهد داشت (حتی اگر خواستگاری به سرانجام نرسد.)»
mypixlove.blogsky.com

گل، چه رنگش خوبه؟
وقتی تصمیم گرفتید از حجم جیب، کیف یا حساب بانکی تان کم بکنید و از گل فروش محله تان یا محله دخترخانم گل بخرید؛ هر گلی با هر رنگی که دوست داشتید، نخرید.

«بهتر است گل صورتی رنگ (علامت حیات و زندگی)، از یک نوع و به تعداد فرد باشد تا دسته گل زیباتری درست شود.»


مای پیکس لاو :در ضمن حواستان باشد از باغچه منزل یا همسایه یا … گل نچینید. «مواردی پیش آمده که خانواده پسر از گل های باغچه منزل استفاده کرده اند. امکان دارد خانواده دختر چنین کاری را حمل بر بی احترامی کنند. حتی اگر قرار است از گل های باغچه منزل استفاده شود، باید همراه با چند گل دیگر در گل فروشی به صورت دسته گلی زیبا تزیین و سپس برده شود.»

« خوب است خانواده عروس وقتی گل را دریافت می کنند آن را در یک گلدان بگذارند و در همان اتاقی که خانواده پسر پذیرایی می شوند، در معرض دید آنان قرار دهند.»

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

دسته گل عروس جدید و زیبا ( عکس 120 مدل شیک دسته گل )

دسته گل عروس , جدیدترین مدل های دسته گل عروس , عکس های جدید و متفاوت از دسته گل Wedding font b Bouquet  font 2017 Royal Blue Purple Red Fuc دسته گل عروس  اگر برای خواستگاری دنبال مدل های دسته گل زیبا و جذاب هستید می توانید از انواع ... برای عروس خانم ها پیشنهادهای ویژه برای دسته گل روز نامزدی و عروسی

 چه کسی بیاید، چه کسی نیاید؟!

مای پیکس لاو : خاله بیاید یا عمه؟ کدام خواهرتان در مراسم حضور پیدا کند؟ تکلیف مادربزرگ چیست؟ اگر همسر برادر بزرگ تر بیاید، همسر برادر کوچک تر شاید ناراحت بشود و …

کاملا درکتان می کنیم، ولی دقت کنید که حتما تصمیم عاقلانه ای بگیرید چون رفتارها و کیفیت حضور در اولین جلسه خواستگاری بسیار مهم است.

mypixlove.blogsky.com

مای پیکس لاو :در کشور ما رسم است در نوبت اول، خانم ها که معمولا مادر پسر عضو اصلی آن هاست همراه با یک یا دو دخترش، خاله داماد یا یکی از خانم هایی که احتمالا بزرگ تر فامیل است در مجلس خواستگاری حاضر می شوند.
.
مای پیکس لاو : بعضی مادران نیز همراهی یک خانمی را که روابط نزدیکی با خانواده عروس دارد، ترجیح می دهند. بهتر است خانم هایی که به خواستگاری می روند از بردن عروس های خانواده، دخترخانم های مجرد کم سن و سال و بچه ها خودداری کنند؛ چرا که معمولا عروس های خانواده ابتدا به مقایسه خودشان با دخترخانم که احتمالا در آینده «جاری» آن ها می شود، می پردازند و این موضوع ممکن است در ارزیابی آن ها از شرایط عروس تاثیر بگذارد.

دخترخانم های مجرد کم سن و سال قدرت تجزیه و تحلیل کامل فضای خواستگاری را ندارند. بچه های کوچک نیز ممکن است عملی انجام دهند یا حرفی نابجا را در شرایط نامناسبی بزنند که مشکل ساز شود.
جدیدترین دسته گل عروس, دسته گل عروس
گاهی در برخی خانواده ها به دلیل آشنایی و رفت و آمدی که از قبل داشته اند یا به دلیل داشتن نسبت فامیلی، در همان نوبت اول، پدر و پسر هم همراه مادر می روند.»در شماره بعد درباره لباس مناسب خواستگاری و راه هایی برای کاهش اضطراب خواهیم نوشت. عروس خانم ها هم منتظر باشند تا به آن ها بگوییم وقتی خواستگارها زنگ خانه را به صدا در آوردند، آن ها کی در را باز کنند!

mypixlove.blogsky.com

خب مقاله ما به پایان رسید. اما ممکنه بعضیا بیان بگن تو هم دلت خوشه ها! که الان جرات داره بره خواستگاری؟ جواب اینه که آرزو برا جوانان عیب نیست!

امیدواریم مطلبی که در مای پیکس لاو منتشر کردیم، مورد پسندشما ابجی و داداش جونیام قرار گرفته باشه

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

نکات کلیدی برای انتخاب دسته گل عروس:

انتخاب دسته گل زیبا و مناسب یکی دیگر از قسمت های مهیج در برگزاری جشن می باشد و باید بهترین دسته گل انتخاب شود . برای اینکه بتوانید زیباترین دسته گل را در این شب فراموش نشدنی در دست داشته باشید مطلب زیر را دنبال کنید….

انتخاب دسته گل مناسب برای جشن عروسی احتیاج به زمان دارد. یعنی شما نمیتوانید به سادگی گل مورد نظرتان را انتخاب کنید،قبل از هر کاری به این فکر کنید که چه چیز هایی را دوست دارید و چه چز هایی را دوست ندارید. بعد به سراغ گل فروش بروید. شما دو چیز را باید بدانید: اول از همه اسم و نوع گل ها مثلا چه مدل دسته گلی با چه رنگ ها و چه گل هایی و دوم قرار داد و بقیه جزئیات.

به هماهنگی‌اش با لباس عروس فکر کنید

قبل از اینکه دسته‌گل‌تان را سفارش دهید به سبک لباس عروس‌تان توجه کنید. قرار است شما در آن شب رویایی چه لباسی بپوشید، یک لباس کلاسیک و پرنسسی، یک لباس ساده سفید یا یک لباس مسحورکننده مدرن؟ سبک لباس شما در انتخاب دسته‌گل شما بسیار مهم است. اگر لباسی با دنباله بلند دارید، می‌توانید دسته‌گل‌های آبشاری را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته‌گل‌های گرد بیشتر با لباس شما جور در‌می‌آیند. در اصل تناسب دسته‌گل با لباس‌تان خیلی در زیبایی و خیره‌کنندگی شما نقش دارد.

به رنگ دسته گل توجه کنید

شاید گل سرخ بهترین انتخاب برای دسته گل عروس باشد اما نگاه را خسته می کند و بیش از حد جسورانه به نظر می آید؛ بنابراین می توانید به کمک رنگ هایی مثل زرد این اثر را خنثی کنید، همچنین می توانید از سفید برای ملایم تر کردن سرخی گل ها و یا از رنگ های سبز باشکوه به تقلید از سبز های جنگل استفاده کنید.
صورتی هم رنگ محبوبی برای مراسم عروسی است. شما می توانید رنگ های زرد و نارنجی را به گل های صورتی اضافه کنید.با این کار حتی آن ها درخشان تر به نظر خواهند رسید. اما اگر انتخاب ملایم تری می خواهید رنگ های، کم رنگ تر یا سفید بژ را به دسته گلتان بیافزایید.
گل های سفید می توانند نگاه ها را به سمت خود بکشانند که خود گاهی اوقات شیرین و مطلوب است. اضافه کردن رنگ هایی که بیشتر دیده می شوند، می تواند آن را درخشان تر کند. مثلا می توانید رنگ های صورتی و زرد را برای به دست آوردن ظاهری حساس و ظریف با گل های سفید در نظر بگیرید. اما اگر ترجیح می دهید بیشتر به نظر آیید از رنگ بسیار سرخ، سبز تیره و بنفش با گل های سفید استفاده کنید.

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

به رنگ فصل هم فکر کنید

بعضی گل ها مربوط به فصل خاصی هستند، پس قبل از اینکه عاشق یکی از آنها شوید به فصلشان دقت کنید.همچنین خیلی از گل ها به نوعی شبیه هم هستند. این کار شما را آسان میکند، چراکه میتوانید از گل های شبیه به هم اما ارزان تر استفاده کنید. اگر شما ترکیب رنگ دسته‌گل‌تان را هماهنگ با فصل سال انتخاب کنید، در آن معرکه می‌شوید. دسته‌گل‌های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز هماهنگی دارند ولی دسته‌گل‌های نقره‌ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان مناسب‌اند. اگر قرار‌است برای فصل بهار جشن ازدواج‌تان را برگزار کنید، سراغ دسته‌گل‌های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته‌گل‌هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود. فراموش نکنید دسته‌گل‌هایی با رنگ قرمز و نارنجی و زرد برای پاییز عالی هستند ولی در فصل بهار شما انتخاب‌های بسیاری برای گل‌های دسته‌گل ازدواجتان خواهید داشت. البته اغلب عروس‌خانم‌ها دسته‌گل‌های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس‌شان ترجیح می‌دهند.
مکان عروسی روی گل ها تاثیر می گذارد

شما با توجه به جایی که انتخاب میکنید نحوه ی گل آرایی مختلفی را احتیاج دارید. برای مثال اگه توی یک باغ عروسی می گیرید، با توجه به آن همه درخت و گل بهتراست که از گل های کمتری روی میزها استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسد. برعکس اگر در تالار عروسی می گیرید،از گل آرایی بیشتری استفاده کنید تا جلوه مراسم را چند برابر کند.

به گل فروش‌تان اعتماد کنید

بهتر است به گل‌ فروش اعتماد کنید. به او دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته‌گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ولی بعد او را آزاد بگذارید تا دسته‌ گلتان را تزیین کند. بالاخره کار او هرروز تزیین گل است و خیلی بیشتر از شما می‌داند که چه می‌کند. از مجلات و وبلاگها عکس دسته گل های مورد علاقه تان را جدا کنید و به گل آرایتان نشان دهید و اگر ترکیبی از آن ها را دوست دارید با مشاوره گل فروش دسته گلتان را برگزینید اگر امکان دارد لباسی سفید و تقریبا مشابه لباس عروسی تان بر تن کنید و دسته گل های مختلف را بیازمایید تا پس از دیدن عکس ها بتوانید به راحتی در مورد دسته گل مورد علاقه تان تصمیم بگیرید.

دسته‌گلی هم‌قد و قواره خود‌تان بخرید

دقت کنید که دسته‌گل شما تمام دست و انگشتان شما را نپوشاند. عروس‌خانم‌های ریزنقش دسته‌گل‌هایی را انتخاب کنند که جمع وجورتر و مناسب قد و قواره‌شان باشد ولی عروس خانم‌های قدبلندتر می‌توانند دسته‌گل‌های بزرگ‌تری را برگزینند. بالاخره هم در عکاسی و فیلم‌برداری و هم در مراسم‌تان باید حلقه و دست‌بند و ساعت‌تان دیده شود.

حمل دسته گل های گرد و کوچک آسان است اما نسبت لباس و خود عروس را هم در نظر بگیرید.
mypixlove.blogsky.com
باید تعادل و تناسب بین یک لباس عروس بزرگ با یک دسته گل با خوشه های بزرگتر و متراکم تر حفظ شود. خوب است شکل کلی را به خاطر داشته باشید و نمای کلی را در ذهن مجسم کنید.
برخی افراد قد بلند نیاز به دسته گل های آبشار مانند دارند اما اصلا این مدل دسته گل ها را به عروس خانم های کوتاه قد توصیه نمی کنیم.
دسته گل های بلندی که به دور دست گره می خورند و یک وری روی ساعد می افتند در حالی که ساقه ی گل های آن دیده می شوند برای عروس خانم هایی که بازوهای درشت یا شانه های پهنی دارند اصلا مناسب نیست.
بهترین انتخاب برای خانم هایی با لباس کوتاه، دسته گل های کوچک تر یا ظریف و حتی به دست گرفتن یک شاخه گل است.

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

دسته‌‌گلی میوه‌ای و خوش‌بو بخرید

اگر کمی ابتکار به خرج دهید می‌توانید دسته‌گل‌های منحصر به فردی سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه‌ها و سبزی‌ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد. البته این نوع دسته‌گل برای عروس‌هایی مناسب است که دوست دارند متفاوت باشند. اگر هم قرار است جشن ازدواج شما در یک فضای بسته و کوچک مثل منزل‌تان برگزار شود به سراغ گل‌هایی در دسته‌گل‌تان بروید که بوی زیادی نداشته باشند. مثلا گل مریم و شب‌بو برای چنین مراسمی مناسب نیستند. برعکس شما می‌توانید چنین گل‌های خوش‌بویی را برای جشن‌های مفصل‌تر و در فضای بازی مثل باغ استفاده کنید.

مواظب لباس‌تان هم باشید!

قطعا شما دوست ندارید گرده گل‌ها، لباس‌تان را کثیف کنند و یا شما را در لباس عروس و آرایش به عطسه و حساسیت بیندازند. بنابراین گل‌هایی را برای دسته‌گل ازدواج‌تان برگزینید که گرده پخش نکنند. اگر هم به حساسیت فصلی دچار هستید، در انتخاب گل‌ها دقت کنید. به هر حال دیدن عروسی که مدام عطسه می‌زند و دچار آب‌ریزش بینی شده، چندان جالب نیست.

چه سبکی را ترجیح می‌دهید؟

سبک‌های خاصی برای آراستن دسته‌گل عروس وجود دارد که اول باید ببینید با کدام مدل راحت‌اید و  کدام مدل را در تمام طول عروسی در دست بگیرید و درضمن کدام مدل به لباس شما بیشتر می‌آید؟

*دسته‌گل‌های بازویی: این دسته‌گل‌ها معمولا دسته‌ گلهایی هستند که ساقه بلندی دارند و هنگامی‌که آنها را در لباس عروس در دست می‌گیرید، تا آرنج شما را می‌پوشانند. این سبک دسته‌گل عروس بیشتر حالت کلاسیک و قدیمی دارد.

*دسته‌گل‌های آبشاری: در این دسته گل ها، گل ها و شاخ و برگ ها به صورت آبشاری از دسته گل به سمت پایین آویزان می شوند ، تقریبا شکلی مثلثی دارند و انتهای دسته گل نیز حالت معلق دارد.این نوع دسته گل ها برای عروسی های مجلل  وتشریفاتی بیش تر کاربرد دارند و هم چنین برای عروس خانم های چاق مناسب ترند . دسته گل آبشاری به خاطر فرم و شکلی که دارد به قطره ی اشک نیز معروف است.

*دسته‌گل‌های گرد: دسته‌گل‌هایی که به‌صورت گرد آراسته شده‌اند، تقریبا برای هر لباس و جشنی مناسب‌اند. این دسته‌گل‌ها را معمولاً گل فروشی‌های معتبر درست می‌کنند چون در طراحی این دسته‌گل‌ها تبحر زیادی دارند.

*دسته‌گل‌های دست‌بندی: استفاده ی این نوع دسته گل ها بسیار آسان و راحت است و اگر حوصله دسته گل ندارید و یا با آن راحت نیستید بهتر است دسته گل های کوچکی را سفارش دهید که به وسیله ی یک کش ، سیم یا روبان که روی آن نیز با روبان و گل تزئین شده است مثل یک دستبند دور مچ بسته می شوند . این نوع دسته گل برای مراسم نامزدی، حنابندان و لباس عروسی های ساده تر و حتی ساقدوش های عروس خانم مناسب تر است.

عکس دسته گل عروس زیبا,عکس دسته گل عروس,دسته گل عروس

*دسته گل های قلبی: این نوع دسته گل کاملا به شکل قلب بوده و نماد عشق است . برای عروس هایی که در روز عشاق برگزار می شوند بسیار مناسب است و هنوز در بین ایرانیان زیاد جا نیفتاده است.

*دسته گل های رنگین کمان: این دسته گل معمولا به شکل گرد است و با انواع گل و رنگ های مختلف می توان آن را به وجود آورد . هر ردیف این دسته گل از یک نوع گل چیده می شود . مثلا ردیف اول گل رز سفید، ردیف دوم گل عروس ، ردیف سوم گل ارکیده و .. که به صورت گرد چیده می شوند.

مدل دسته گل شیک و زیبا 2017-96 | جدید 96 | عکس

 برچسب ها:دسته گل 2017,دسته گل 96,مدل دسته گل 96,مدل جدید دسته گل 96,مدل عروس رز قرمز2017,دسته گل عروس ارکیده جدید 96,دسته گل خواستگاری,دسته گالری جدیدترین مدل های دسته گل عروس و نامزدی 96 – 2017گالری عکس گل

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

*دسته گل های مخلوط:این دسته گل می تواند توسط یک طراح حرفه ای و با استفاده از ذوق و خلاقیت او به وجود آید . هر گونه دسته گل فانتزی خاص را که خارج از چهارچوب خاصی باشد می توان دسته گل مدرن یا مخلوط نامید.

*دسته گل های هلالی: این دسته گل کاملا شبیه هلال ماه است . بدین صورت که جای دست گرفتن دسته گل دقیقا وسط آن (بین دو سر هلال ) قرار دارد و دو طرف انتهایی دسته گل حالت معلق دارد و از این لحاظ شبیه به دسته گل های آبشاری است . این دسته گل هنوز بین مردم ایران جا نیفتاده است و از لحاظ ساختاری ظریف در آوردن این دسته گل کار دشواری است.

*دسته گل های دیهیم یا عصایی: همه ی ما در کارتون های زمان کودکی ملکه و یا پادشاه هایی را دیده ایم که کلاه و عصایی خاص در دست داشتند که به آن عصای خاص “دیهیم گفته می شود . جنس این کلاه و عصای پادشاهان از طلا یا نقره بوده و با جواهرات و سنگ های قیمتی مثل : یاقوت و زمرد و … تزئین می شده است.معمولا این عصا و کلاه مخصوص سلطان یک کشور است ، این سلطان می تواند مانند ملکه ی الیزابت انگلستان یک زن باشد و یا یک مرد .

دسته گل عروس,دسته گل عروس

اما امروزه دیهیم های فانتزی وجود دارند که برای مراسم نامزدی با گل تزئین می شوند و عروس خانم به جای دسته گل آن را در دست می گیرد تا مانند فرشته های چوب به دست یا ملکه ها شود . هر چه لباس ، آرایش ، تاج و … رسمی تر باشد باید شکل و شمایل دیهیم نیز رسمی تر باشد و برعکس . مثلا برای یک لباس فانتزی کوتاه صورتی باید از یک دیهیم فانتزی قلب یا ستاره شکل استفاده کرد، نه یک دیهیم ملکه ای . اما معمولا این دیهیم ها را گل آرایی نیز می کنند . از آن جایی که دیهیم از یک میله ی بلند و یک شکل خاص مثل شکل های غیر هندسی و هندسی در نوک این میله تشکیل می شود ، معمولا گل فروش ها محل اتصال این دو قسمت را گل آرایی می کنند.

*دسته گل های توپی: برای مراسم نامزدی بیش تر کاربرد دارد و معمولا با گل رز تهیه می شود. توپی را در نظر بگیرید که روی سطح آن با گل پوشانده شده است ، هیچ ساقه ی گلی در آن وجود ندارد و با یک روبان که از وسط توپ بیرون می آید می توانید آن را در دست بگیرید یا دور مچ خود ببندید.

سبد گل: بعضی از خانم ها دوست دارند به جای دسته گل ، سبد گل در دست بگیرند که البته این سبد کوچک خواهد بود و مانند کیف دستی روی ساق دست عروس می افتد و یا می توان آن را از دسته اش گرفت. گاهی می توان در این سبدها از گل های آویزان استفاده کرد تا گل ها به صورت آبشاری از داخل سبد به بیرون ریخته باشند. سبد گل نیز می تواند از جنس چوب و به رنگ چوب یا سفید رنگ باشد. این نوع دسته گل ها نیز بیش تر برای مراسم حنابندان یا عقد مناسب هستند.

*دسته گل های حلقه ای: این نوع دسته گل ها به دسته کل های دستبندی شباهت دارند با این تفاوت که دسته گل های حلقه ای دور مچ بسته نمی شوند و باید آن ها را مثل یک حلقه در دست گرفت .قطر این حلقه ها را براساس اندازه ای که دوست دارید باید انتخاب کنید و معمولا با روبان های بلند و پهن تزئین می شوند که برای مراسم عروسی زیاد مناسب نیستند  پیچی : این دسته گل برای مراسم حنابندان بسیار مناسب است ولی درست کردن این گل ها کمی مهارت می خواهد . این دسته گل به این صورت است که گل ها را مانند مار روی دست خود پیچ می دهند و این پیچ معمولا بالاتر از آرنج نمی رود و گاهی حتی می توان آن را برای دور پاها هم سفارش داد . یعنی یک دست با یک پای مخالف را بدین شکل گل زد . البته باید توجه داشته باشید که برای سفارش این نوع گل ها لباس تان نباید آستین داشته باشد و اگر برای پاها یتان نیز گل سفارش می دهید حتما لباس تان باید کوتاه باشد تا گل ها بتوانند خودشان را نشان دهد . البته گل زدن پا به دلیل حرکت و رقص دوام زیادی نخواهد داشت اما در حد آتلیه و عکاسی ایده بسیار زیبایی خواهد بود .

با توجه به نکاتی که در این مطلب در اختیار شما قرار دادیم کاملا مشخص است که عوامل زیادی روی انتخاب دسته گلی که شب عروسی تان می خواهید به دست بگیرید اثرگذارند؛ صرف نظر از سلیقه هر فرد، برخی متغیرها در این انتخاب بسیار مهم به نظر می رسند تا هم شما و هم همسرتان از نتیجه راضی باشید.پس با رعایت آنها بهترین دسته گل را سفارش دهید.

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس,

دسته گل عروس ۹۶

مدل لباس عروس شیک و اوپایی سال ۲۰۱۷-۱۳۹۵ mypixlove.blogsky.com

عکس دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس شیک,تصویر دسته گل عروس

نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل های عروس, دسته گل های عروس سفید

عکس دسته گل عروس جدید

دسته گل رنگی عروس, جدیدترین مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس

mypixlove.blogsky.com

دسته گل عروس, دسته گل عروس آبشاری

دسته گل رنگی عروس

شیک ترین دسته گل های عروس, مدل دسته گل های عروس

دسته گل های عروس سفید, دسته گل رنگی عروس

دسته گل رز و لیلیوم عروس

دسته گل مصنوعی عروس 2017 

دسته گل های مصنوعی برای مراسم های خواستگاری ، نامزدی ، عروسی ، حنابندان و پاتختی 96 – 2017 . تنوع در مدل های جدید دسته گل مصنوعی عروسی 2017 و قیمت های مناسب با جمع آوری عکس های زیباترین و شیک ترین مدل های دسته گل مصنوعی ایرانی دسته گل و سبد گل خواستگاری و بله برون و نامزدی و عقدو عروسی96


جدیدترین مدل دسته گل عروس,مدل دسته گل عروس

گالری تصاویر زیباترین مدل دسته گل عروس 2017 – 96 

گالری تصاویر زیباترین مدل دسته گل عروس 2017 – 96 جدیدترین و شیک ترین مدل دسته گل عروس 2017 – ۹۶ انواع مجموعه مدل دسته گل عروس

دسته گل عروس با گل لاله

عکس دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس ایرانی,دسته گل عروس

عکس های مدل دسته گل عروس جدید ایرانی و اروپایی 96 - 2017 

گالری جدیدترین مدل های دسته گل عروس و نامزدی 96 – 2017گالری عکس های مدل دسته گل عروس جدید 96 – 2017 انواع مدل دسته گل خواستگاری شیک و فوق العاده زیبا 96 – 2017.

مدل دسته گل عروس,جدیدترین دسته گل عروس

دسته گل عروس صورتی و سفید

 عکس انواع دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس,مدل دسته گل عروس

گالری عکس دسته گل عروس

عکس دسته گل عروس,تصاویر دسته گل عروس,مدل دسته گل عروس

عکس دسته گل عروس شیپوری mypixlove.blogsky.com

عکس دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس ایرانی,عکس دسته گل عروس جدید

40 عکس مدل دسته گل عروس و نامزدی زیبا سال 2017 96 - مدل 24

40 عکس زیبا از جدیدترین و شیکترین مدل های دسته گل عروس و دسته گل نامزدی سال 2017 96 انواع مدل دسته گل عروس ونامزدی عاشقانه با گلهای رز قرمز، ارکیده، نرگس 

عکس دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس زیبا,دسته گل عروس رز

 عکس دسته گل عروس رز قرمز

مدل دسته گل زیبا 2017 دسته گل عروس 2017 96 جدیدترین

40 عکس مدل دسته گل عروس و نامزدی زیبا سال 2017 96 - مدل  مدل دسته گل زیبا 2017 + دسته گل عروس 2017 - 96 - جدیدترین  انواع مدل دسته گل خواستگاری 

عکس دسته گل عروس,عکس انواع دسته گل عروس,مدل دسته گل عروس

دسته گل عروس 2017 1396

دسته گل عروس 2017,دسته گل عروس,جدید ترین مدل دسته گل عروس  خانم هایی که به خواستگاری می روند از بردنعروس های 96 – 2017  از مجلات و وبلاگها عکس دسته گل های 96 – 2017 و به گل *دسته گل های توپی: برای مراسم نامزدی بیش تر کاربرد دارد و معمولا با گل رز 96 – 2017

عکس دسته گل عروس ایرانی,عکس دسته گل عروس,دسته گل عروس

جدیدترین مدل دسته گل شیک و زیبا عروس 2017 + تصاویر 

 گالری جدیدترین مدل های دسته گل عروس و نامزدی 96 – 2017 گالری عکس های مدل دسته انواع مدل دسته گل خواستگاری شیکو فوق العاده زیبا 96 – 2017

عکس دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس ایرانی,دسته گل عروس

عکس دسته گل عروس زیبا

عکس دسته گل عروس,انواع دسته گل عروس,دسته گل عروس

زیباترین مدل دسته گل عروس ایرانی و اروپایی 2017 - 96 

گالری زیباترین مدل دسته گل عروس ایرانی و اروپایی 2017 - 96 سری اول جدیدترین و و شیک ترین مدل دسته گل عروساروپایی طرح ۲۰۱۷ – ۹۶ دوران نامزدی

انواع دسته گل عروس,عکس دسته گل عروس,دسته گل عروس

عکس دسته گل عروس شیک منبع : mypixlove.blogsky.com

دسته گل، دسته گل عروس، تصاویر زیبا از مدل دسته گل عروس 

 دسته گل عروس 96 – 2017,دسته گل عروس 96 – 2017,دسته گلهای زیبا,دسته گل نرگس,دسته گل نامزدی,دسته گل خواستگاری,دسته گلتولد,دسته گل زیبا,دسته گل رز,عکس مدل 

انواع مدل های زیبای دسته گل عروس 96 -2017

عکس های مدل دسته گل عروس جدید ایرانی و اروپایی 96 عکس های مدل   عروس و دسته گل نامزدیسال 96 – 2017 انواع مدل دسته گل عروس و نامزدی 96 – 2017مدل های انواع مدل های شیک و جدید دسته گل برای روز خواستگاری- تفریحی انواع مدل های96 – 2017

عکس دسته گل 96 | مدل دسته گل عروسی 2017 + مدل گل برای خواستگاری و نامزدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.