دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

غذاهای تقویت کننده هوش جنین | بهترین غذا آفزایش هوش جنین در بارداری

غذاهای تقویت کننده هوش جنین | بهترین غذا افزایش هوش جنین در بارداری غذاهایی که برای هوش جنین مناسب هست؟ ، بهترین خوراکی ها برای هوش جنین ، ترفند تقوین هوش جنین ، تقویت ای کیو جنین در بارداری ، در دوران حاملگی چی بخوریم کودک باهوش شود ؟ ، روش تقویت هوش و ای کیو جنین در زمان باداری

غذاهای تقویت کننده ای کیو جنین در دوران حاملگی

بهترین غذاها برای افزایش هوش و تقویت حافظه جنین و نوزاد را در وبلاگ مای پیکس لاو بخوانید

  
مای پیکس لاو نوشت :  مصرف پنج ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش هوش کودکان شود.
 
مای پیکس لاو : اولین ماده غذایی ماهی سالمون - ماهی آزاد - است. این ماهی منبع غنی از پروتئین و اسیدهای چرب چون امگا 3 است. این مواد می‌توانند سیستم عصبی را تقویت کنند.



دومین ماده غذایی سیب زمینی شیرین است.

بهتر آن است که ابتدا سیب‌زمینی را به ورقه‌های نازک بریده و با دارچین آن را دودی کنید. این ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ است و می‌تواند با فعال کردن عصب‌ها، قدرت تفکر را بالا ببرد.


تخم مرغ سومین ماده غذایی است.

بهتر است روز را با تهیه املت خوشمزه با تخم‌مرغ‌های تازه آغاز کنید. تخم مرغ‌های خانگی منبع غنی از چولاین که باعث گسترش فعالیت مغزی و حافظه می‌شود، هستند و برای کودکان بسیار مفید است. چولاین نوعی ویتامین حلال در آب بوده و جزو گروه ویتامین‌های ب است.

توت فرنگی و قره قاط نیز جزو چهارمین مواد غذایی مفید و مغذی برای کودکان هستند. می‌توانید با مخلوط کردن این میوه‌ها با ماست، یک دسر خوشمزه برای کودکان تهیه کنید. این میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند که ادراک، حافظه و ارتباط ذهنی را در کودک تقویت کرده و باعث رشد فکری و قدرت تمرکز می‌شود.


پنجمین ماده مغذی برای کودکان حبوبات است. حبوباتی چون لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، عدس، لپه و سایر حبوبات منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که باعث خون‌سازی در رگ‌ها و تقویت سلول‌های عصبی می‌شوند. می‌توانید از این حبوبات در سالاد، سوپ و یا آش‌های مختلف استفاده کنید.


لیست مواد غذایی مناسب برای هوش 

1. اسید فولیک: الف) کمبود آهن می‌تواند منجر به کم‌خونی شود و می‌تواند ضریب هوشی کودک را کاهش دهد. 
ب) در تکامل سیستم عصبی نقش به‌سزایی دارند. ج) مواد غذایی مانند انواع گوشتها ( مخصوصا بوقلمون ) ، جگر ، عدس ، زرده تخم مرغ، اسفناج ، کشمش و آلوی خشک سرشار از آهن می باشند و بهتر است همزمان با مصرف آنها ، میوه ها و سبزیجاتی که ویتامین c دارند (مانند:پرتقال ، لیمو شیرین ، سبزی خوردن ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و نارنگی ) و موادی که کلسیم دارند بیشتر مصرف شود تا جذب آهن بیشتر شود از طرف دیگر خوردن چای بعد غذا جزو عادات غلط است زیرا باعث می شود جذب آهن کمتر شود . 
2. آجیل: به دلیل وجود روی 
3. آمینو اسید ها: ساختار نرون ها رو شکل میدهند (نرون ها انتقال دهنده ییام های عصبی هستند)چربی های ضروری و امگا3 قدرت حافظه و تفکر را بالا میبرند و ویتامین ها عملکرد سیستم عصبی را افزایش میدهند و قند های اصلی غذای سیستم عصبی و سلول های مغز هستند. 

4. انار شیرین: خوردن انار، معده را دباغی کرده و ذهن آدمی را نیرو می‌بخشد و موجب تقویت حافظه می‌گردد. 
نکته: گر خانم‌های باردار در این دوران انار مصرف کنند، بزرگترین خدمت را به فرزند آینده‌ی خود کرده‌اند؛ چرا که علاوه بر جلوگیری از ویار و نیز تقویت مادر، به رشد آینده‌ی کودک هم کمک می‌کند. انار خون‌ساز است. در موقع مصرف، زدن کمی گلپر علاوه بر بوی مطبوع به هضم آن نیز کمک می‌کند؛ ناگفته نماند انار مقوی روح و ذهن است. 
5. انجیر: الف) یکی از منابع غنی از فسفر است ب). عناصر موجود در آن باعث تعادل اعمال حیاتی بین اندام‌ها و بدن می‌شود. ج) انجیر منبع تولید انرژی است. انجیر خشک قدرت غذایی فراوانی دارد. د) هم‌چنین انجیر، مقوی مغز و اعصاب است. 

6. انگور: الف) انگور حاوی پتاسیم است که موجب احساس شادی می شود. ب) حاوی فسفات می باشد که غذای مغز می باشد و باعث ازدیاد هوش و حافظه می گردد. ج) انگور به علت داشتن منگنز عامل رشد نیز محسوب می شود. د) باعث تقویت عضلات می شود. ه) ذهن را فعال و عضلات را قوی می کند. (نکته: خواص رادیو اکتیو دارد و از سقط جنین جلوگیری می کند). 

7. آواکادو: منبع مفید دیگری از امگا 3 هست. 
8. آهن: کودکان تقریبا آهن را به حد کافی نمی‌خورند.کمبود آهن می‌تواند سطح عملکرد شناختی را تا حدی پایین آورد که منجر به ضعف در فعالیت‌های آکادمیک شود. 
9. بادام: الف) به دلیل وجود روی 
ب) منبع مفید دیگری از امگا 3 هست 
ج) به دلیل وجود فسفر زیرا یکی از منابع غنی از فسفر است 
د) به دلیل وجود پتاسیم 
ه) به دلیل وجود منیزیم و) به دلیل وجود سدیم 

10. بادام زمینی: الف) لیستین موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود. ب) یکی از منابع غذایی سرشار از کولین است. 
11. به: ' امام رضا ' ( ع ) فرمودند) : خوردن به عقل و هوش را زیاد می کند ( 
12. پرتقال: از جمله غذا هایی است که جهت رشد مغز جنین لازم هست. 
13. پسته : الف) به دلیل وجود روی. ب) خوردن پسته برای افزایش حافظه و تقویت ذهن نیز مفید است 

14. تخم مرغ: الف) به دلیل وجود روی . ب) به دلیل وجود امگا 3 . ج) به دلیل وجود لیستین موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود. د) مصرف تخم مرغ علاوه بر حفظ سلامت بدن، برای هوش و عملکرد ذهنی مفید است . در این مورد تخم مرغ خام فواید بیشتری نسبت به تخم مرغ پخته دارد. برای مصرف تخم مرغ به صورت خام می توانید آن را با یک قاشق عسل، یک قاشق کنجد یا پودر گردو و یک قاشق پودر کاکائو در یک لیوان شیر ولرم یا گرم مخلوط کرده و میل کنید. در این صورت هم آن را خام مصرف کرده اید و هم معجون بسیار مفیدی برای سلامتی بدن خود و افزایش وزن ( برای افراد لاغر ) دریافت نموده اید. 

15. توت فرنگی: الف) توت فرنگی نه تنها خوشمزه است، بلکه یکی از مهم ترین منابع آنتی اکسیدانی قوی و فیتو کمیکالهاست که سلامتی بدن را بهبود میبخشد. ب) همچنین دارای فواید بی شماری برای مغز است. ج) مطالعات نشان داده، مصرف این میوه فرآیند پیری را در مغز کاهش می دهد .توجه: فقط زمانی که یک مرتبه مقدار زیادی از آن را مصرف می کنید، مراقب قند موجود در آن باید باشید. سایر انواع توت نیز که رنگ تیره ای دارند، دارای چنین اثراتی هستند؛ مثل تمشک و شاه توت.(در هنگام حاملگی از مصرف انواع توت خودداری کنید زیرا ممکن است ایجاد حساسیت کند(. 


16. جگر: به دلیل وجود روی 

17. جوانه گندم: لیستین موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود 
18. خرفه: آنتی اکسییدان هابه همراه ویتامین A/ E/ C برای شکل گیری مغز ضروری است آنها در میوه های تازه و سبزیجات تازه یافت میشوند خرفه دارای بیشترین آنهاست 
19. دانه آفتابگردان: الف) به دلیل وجود روی. ب) لیستین موجود در آن موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود 
20. روغن ماهی: الف) این روغن در دوران بارداری نه تنها بر ضریب هوشی نوزادان اثر دارد، بلکه دارای فواید دیگری نیز هست. به تازگی مطالعات نشان داده‌اند، مادرانی که در دوران بارداری از این روغن استفاده کرده‌اند به احتمال کمتر کودکانی با وزن کم را به دنیا خواهند آورد. از آنجایی که کمبود وزن در بدو تولد با ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت رابطه مستقیمی دارد، از این رو جلوگیری از بروز این بیماری‌ها در حفظ سلامت کودک حتی در بزرگسالی نیز اهمیت بالایی دارد. ب) مطالعات بر روی 9هزار مادر و کودک‌هایشان نشان داده است، مادرانی که امگا 3 کمتری دریافت کرده‌اند، فرزندانشان از ضریب هوشی پایین‌تری برخوردارند. این مطالعات نشان داده‌اند، هماهنگی بین چشم‌ها، دست‌ها و مهارت‌ اجتماعی در این کودکان بهتر بوده است و سرعت عمل بالا‌تری دارند. محققان می‌افزایند،ضریب هوشی این کودکان 6 مرتبه از حالت عادی کمتر است. به علاوه، این کودکان در فعالیت‌های اجتماعی خود (مانند دوستیابی) ناتوان‌تر هستند و با اختلالات رفتاری در بزرگسالی روبه‌رو خواهند بود.آنها در ادامه می‌افزایند،60 درصد ‌از ‌مغز ‌را‌ چربی‌ها ‌تشکیل می‌دهند که‌30‌درصد از آن اسیدهای چرب ضروری و اسید چرب امگا‌3 است که اغلب از طریق امگا 3 ای که مادر در دوران بارداری مصرف می کند، به نوزاد می‌رسد. ج) تحقیق تازه ای نشان داده DHA که نوعی اسید چرب امگا 3 است و رشد مغز نوزادان را ارتقا می بخشد برای کودکان سنین بالاتر هم مفید است.در این رابطه دکتر پرل ماتر از فلوریدا مقدار نیاز کودکان به این مکمل حیاتی طبقه بندی کرده: جنین: 
استفاده ازDHA در دوران بارداری، ضریب هوشی کودک (آی کیو) را تا 4 سالگی افزایش می دهد. 
مقدار مصرف : زنان باردار روزانه به 400 میلی گرم DHA نیاز دارند. ویتامینهایی که معمولا پیش از زایمان تجویز می شوند DHA کافی ندارند. بنابراین از منابع گیاهی استفاده کنید.قبل از خرید روغن ماهی حتما روی شیشهء قرص رو بخونید ببینید آیا حاوی جیوه هست یا نه ، اگر ننوشته باشه یعنی اینکه داره ولی اگر جیوه نداشته باشه حتما عبارت زیر رو روش مینویسن: fish oil mercury free 
د) مکمل روغن ماهی بخورید. اسیدهای چرب امگا3 حاوی DHA و AA هستند. حتما می پرسید اینها چه موادی هستند؟ این مواد در مغز سالم انسان فراوان هستند و از جمله اسیدهای چربی هستند که برای تکامل مغز در حال شکل گیری جنین ضروری اند. تحقیقات دانشمندان نشان می دهد دریافت مکمل اسیدچرب امگا? در دوران بارداری تاثیرات مثبتی در تکامل مغز کودکان دارد. در هفته های ?? تا ?? بارداری، زمانی که مغز به سرعت در حال رشد است، دریافت مکمل اسیدچرب امگا? تاثیر بسزایی در افزایش کارایی مغز او دارد، بنابراین باید سوخت بیشتری برای تکامل بهتر مغز به جنین برسد. طبق مطالعات محققان دانشگاه شیکاگو، کودکانی که مقدار مناسبی DHA و AA دریافت کرده اند دارای ضریب هوشی بالاتری بوده و از قدرت بینایی بهتری هم برخوردار هستند. روغن ماهی یکی از بهترین منابع امگا? است. دانه های برخی گیاهان مانند آفتاب گردان و کتان هم دارای امگا? فراوانی است. البته پزشکان با مصرف میزان زیادی از این مواد در دوران بارداری موافق نیستند. بهترین راه دریافت مکمل روغن ماهی است. می توانید از پزشک خود در مورد بهترین و ایمن ترین نوع آن سوال کنید. 



21. روی: الف) تمامی مواد حاوی روی برای هوش نوزاد مفید هستند. منابع روی عبارتند از: گوشت - آجیل – غذاهای دریایی ، تخم مرغ و غلات . خانمهای باردار جوان( زیر بیست سال )، چندزاها و گیاه خواران بیشتر در معرض کمبود روی هستند .ب) توجه: مشکلات زایمانی در کسانی که کمبود روی دارند بیشتر است . 
22. سبزیجات: الف) مصرف سبزی‌های تازه حافظه را تقویت می‌کند. ب)سبزی‌های تازه نقش آنتی اکسیدانی دارند و مصرف آنها موجب افزایش حافظه می‌شود. 
23. سدیم: منابع سدیم عبارتند از نمک مصرفی ، پنیر ، دانه غلات و زیتون سبز. 
24. سمنو: زیرای دارای فسفر، کرومیوم، روى، سلنیوم، آهن و مس است. 
25. سویا: به دلیل وجود روی اما در مصرف آن زیاده روی نکنید. 
26. شکر: نه نه نه مصرف نشود، مواد غذایی خیلی شیرین، تعادل هورمون انسولین بدن شما را به هم می ریزند که باعث ایجاد بیماری و گرفتگی ذهن شما می شوند. 
27. شلغم: فرزندان مادرانی که در دوران بارداری شلغم مصرف کردند زودتر به سخن گفتن می افتند. 
28. شیر: الف) لیستین موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود. ب) یکی از منابع غذایی سرشار از کولین است. ج) دانشمندان دانمارکی به این نتیجه رسیده‌اند که تغذیه نوزاد از سینه مادر، کودک را هم سالم‌تر و هم باهوش‌تر می‌کند. زیرا شیرمادر یک نوع چربی بسیار مهم برای عملکرد مغزی دارد. مطالعات ایشان نشان داده کودکانی که در دوران نوزادی ۹ ماه از سینه مادرشان تغذیه شده‌اند، به نسبت آنهایی که یک ماه یا کمتر شیر مادرشان را خورده‌اند، بسیار باهوش‌ترند.بسیاری از دانشمندان بر این باورند که تغذیه شیر مادر در طی سال اول 8 امتیاز IQ برای فرزند شما به‌همراه خواهد داشت. یک خبر خوب برای مادرانی که قادر نیستند به بچه‌هایشان شیر بدهند آن است که امروزه سازندگان شیرخشک‌های جدید این نوع چربی را به ساختمان‌ شیر خشک اضافه کرده‌اند. د) پزشکان توصیه می کنند مادران به کودکان خود شیر گاو تا یک سالگی، تخم مرغ تا دوسالگی و مغزها و ماهی تا سه سالگی ندهند. 
29. عدس: لیستین موجب افزایش حافظه و هوش می‌شود 
30. غذاهای سنتی: الف) به گزارش خبرگزاری شینهوا، این متخصصان دریافتند رابطه مستقیمی بین افزایش مصرف مواد غذایی سنتی و افزایش هوش کودکان وجود دارد. ب) متخصصان تغذیه در انگلیس تاکید کردند که رژیم غذایی حاوی مقادیر زیاد قند و چربی و غذاهای فرآوری شده می.توانند موجب کاهش ضریب هوشی انسان شوند. 
31. غلات: الف) به دلیل وجود روی. ب) غلات کامل سرشار از ویتامین B هستند و به افزایش عملکرد حافظه کمک می‌کنند. ج) خوردن صبحانه کامل حاوی غلات موجب افزایش هوش کودکان می شود. د) محققان همچنین دریافتند کودکانی که صبحانه کامل حاوی غلات مصرف می‌کنند از توانایی ذهنی، فیزیکی و شناخت بالایی برخوردارند. 
32. فیبر: از جمله مواد غذا یی است که جهت رشد مغز جنین لازم هست. 
33. فرکتوز: از جمله مواد غذا یی است که جهت رشد مغز جنین لازم هست. 
34. فسفر: منابع فسفر عبارتند از : تخمه ی آفتا ب گردان ،پنیر ،کشمش ،بادام زمینی ،ماهی سرخ شده ، گوشت گاو ،نان تمام گندم ،تخم مرغ و نخود تازه . نوشابه های گازدار نیز حاوی مقدار زیادی فسفر هستند . به یاد داشته باشید که حتماً باید میزان مصرف کلسیم با فسفر هماهنگ باشد. هر دو آنها باید بطور مساوی مصرف شوند . 


35. قارچ: به دلیل وجود روی 
36. قاووت: بسیار مفید است. 
37. کرفس: الف) کرفس به علت دارا بودن فسفر زیاد ، در ازدیاد هوش موثر است. ب) در ضمن خوردن کرفس حافظه را زیاد و قلب را پاک می کند و دیوانگی ، جذام و پیسی را برطرف می کند. 
38. کندر: در اسلام به خوردن خوردن کندر بسیار سفارش شده است. خوردن کندر توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می شود . در حدیثی آمده است : به زنان حامله کندر بخورانید ، بدرستی که طفل در شکم مادر کندر غذای او می شود ، دلش محکم و تحملش زیاد می شود. امام رضا ' ( ع ) می فرمایند) : به زنان حامله کندر بخورانید تا فرزندی که در بطن دارند اگر پسر است با هوش و دانا و شجاع و اگر دختر است خوش قیافه و خوش اخلاق و ... گردد ). 
39. کولین: الف) ماده ای است که به طور طبیعی در غذاهای چرب وجود دارد و حافظه را تقویت میکند. پزشکی ازدانشگاه کارولینای شمالی بیان کرد، اگر در دوران بارداری مادر، به رژیم غذایی او کولین اضافه شود، قدرت حافظه جنین در حال رشد را برای مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد. ب) در دوران بارداری و شیردهی، ذخایر کولین بدن مادر تخلیه می شود، در نتیجه کولین کافی برای رشد طبیعی مغز در دسترس نخواهد بود. ج) کولین یک ترکیب فسفولیپیدی است که در بدن، مواد محلول در چربی را حمل و چربی ها را امولسیه* می کند. این ماده مستقیماً روی پیام های عصبی موثر است و قدرت ساخت و آزادسازی استیل کولین را سرعت می بخشد. استیل کولین یک ناقل عصبی است که در کنترل عضلات و قدرت حافظه دخالت دارد. د) منابع غذایی کولین عبارت اند از: شیر، جگر، تخم مرغ و بادام زمینی. در بدن نیز از اسید آمینه متیونین ساخته می شود.ه) کولین به صورت مکمل های خوراکی نیز وجود دارد و مقدار مورد نیاز آن برای مردان 550 میلی گرم در روز و برای زنان بالغ 425 میلی گرم در روز است. 
40. گردو: الف) به دلیل وجود روی ب) منبع مفید دیگری از امگا 3 هست. 
41. گوشت گاو: به دلیل وجود روی 
42. ماست: به دلیل وجود روی 
43. ماهی: الف) به دلیل وجود روی ب) به دلیل وجود فسفر ج) خوردن ماهی در دوران بارداری، هوش جنین را افزایش می‌دهد. 
44. منیزیم: منابع آن عبارتند از :کاکائو ، آجیل ، سویا ، دانه کامل غلات ، ادویه جات و سبزیجات مخصوصا اسفناج . 
توجه: تحقیقات جدید نشان داده اند که گرفتگی عضلات پاها در دوران حاملگی می تواند مربوط به کمبود منیزیم باشد و معمولا چنین افرادی با مصرف منیزیم ، گرفتگی پاهایشان برطرف می شود 
45. مویز: بله بسیار مفید است. 
46. میگو: به دلیل وجود فسفر 
47. نارنگی: نارنگی با فسفر زیاد باعث تقویت حافظه و هوش می‌شود 
48. نان جو یا نان های سبوس دار مثل سنگک: از جمله غذا هایی است که جهت رشد مغز جنین لازم هست. 
49. ورزش: جزو مواد غذایی نیست ها...... محققان آمریکایی کالج پزشکی ورزش، کودکان مادرانی که در بارداری ورزش می کنند، مثلا یوگا انجام می دهند یا پیاده روی می کنند سیستم عصبی آنها بلافاصله بعد از زایمان سریع تر متکامل می شود. در سن پنج سالگی نمره آنها در آزمون های هوش و زبان بالاتر است. پس وقتی باردارید حداقل سی دقیقه در روز ورزش کنید. 
50. ید: مادرانی که در دوران بارداری و قبل از آن در معرض کمبود شدید ید قرار می‌گیرند تشکیل و تکامل سیستم عصبی جنین‌شان دچار اختلال می‌شود و چنانچه این کمبود سریعا جبران نشود، نوزاد با عقب‌افتادگی ذهنی به دنیا خواهد آمد که این عارضه را اصطلاحا کرتینیسم می‌گویند و اختلالاتی است که تا آخر عمر گریبان گیر کودک خواهد بود. 


51. توجه توجه: دوش آب داغ: تحقیقات نشان می دهد گرمای زیاد و دوش گرفتن با آب خیلی داغ، سبب نقایص لوله عصبی می شود. بنابراین از دوش گرفتن با آب خیلی داغ، سونا و حمام بخار خودداری کنید. در اوایل بارداری تب بالا با بروز مشکلاتی در تکامل سیستم عصبی جنین ارتباط دارد. بنابراین وقتی فردی دوش آب داغ هم می گیرد دمای بدنش بالا می رود. اگر دما بیش از ۸/۳۸ درجه بالا رود، می تواند چنین مشکلاتی را برای جنین ایجاد کند 

52. این غذاها را در دوران باردای کم بخورید: زعفران جعفری، غوره، آبغوره، مارچوبه، زیره، سیاه دانه، دارچین گنه گنه و املاح آن همچنین غذاهای مانده به خصوص گوشتی و کنسروها و موادی مثل سوسیس، کالباس، ژامبون، ساردین و ماهی خام 


53. غذاهای ممنوع: سلیخه - بذر غازیاغی - زعفران - براسیون - کرفس - آب نخود - برگ سناء - برگ آفتابگردان - سوسنبر - مشکطرامشیر - آویشن شیرازی - نخود سیاه -کنجد خیس شده - پیاز دشتی - زنجبیل - عشبه -سکنجبین - اسفند - قنطوریون کبیر - سیکلامن -گل طاوسی – عدس- بادنجان - زیره- زعفران - سرکه - جعفری - سوسیس - گوشت آهو - انیسون - گنه گنه - گل هلو- افسنطین - میخک - سندروس - سرخس- ابهل - علف سرفه - قرمز دانه - پیاز نرگس -باقلا - فلفل - دارچین - سیاهدانه- کنسرو - کالباس - گوشت شکار - غوره - مارچوبه - سداب – انغوزه

هوش جنین

غذاهای تاثیرگذار بر هوش جنین

  • غذاهای موثر در هوش جنین،غذاهایی که باعث افزایش هوش میشود،چطور کودک باهوشی داشته باشیم 

  • تغذیه مناسب در دوران بارداری جهت افزایش هوش کودک

  • هوش کودک به عوامل   مصرف غذای سالم و پرهیز از  پروتئین برای رشد جنین به خصوص در سه

  • تاثیر تغذیه بر هوش جنین، بهترین غذاها

  • ویتامین k در بهبود عملکرد مغز و افزایش هوش جنین و کودکان خردسال، نقششروع غذای کمکی 

  • افزایش هوش جنین

  • با رعایت نکات و دستورالعمل های ساده هوش فرزند خود را از دوره جنینی تقویت نمایید

  • خوراکیهایی برای زیبایی و هوش جنین

  • برای افزایش هوش جنین کولین، ماده ای است که به طور طبیعی در غذاهای چرب وجود دارد و حافظه  

  • جنین در دوران بارداری چه غذایی دوست دارد؟

  • وزن جنین در دوران بارداری هوش جنین در  دارید می‌توانند جای غذای اصلی تقویت هوش و 

  • 5 غذایی که باعث افزایش هوش کودک می‌شود

  • تغذیه کودک هوش کودک افزایش هوش کودک محققان آمریکایی به این نتیجه دست یافتند که مصرف پنج ...

  • مادران باردار چه غذایی بخورند تا هوش جنین داخل شکمشان

  • مادران باردار چه غذایی بخورند تا هوش جنین داخل خورش شوید آلو ، یک غذای خوشمزه 

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.