دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

اخرین آمار از کشته و زخمی های طوفان و سیل در بوشهر | جزئیات خبر 29 اسفند 95

اخرین آمار از کشته و زخمی های طوفان و سیل در بوشهر | جزئیات خبر 29 اسفند 95 ، عکس و فیلم کلیپ سونامی و طوفان بوشهر

سیل بوشهر 29 اسفند 95 و تعداد کشته شدگان سیل بوشهر سال 96 و جزئیات تعداد زخمی ها سیل بوشهر و بارش شدید باران در بوشهر و جدید ترین اخبار سونمای دیر فروردین 96

آمادگی دستگاه های امدادی برای مدیریت بحران سیل بوشهر

 
مصطفی سالاری با اشاره به وقوع سیل در هشت شهرستان استان، گفت: از روز گذشته با شدت گرفتن بارش باران در استان، شاهد به راه افتادن سیل در هشت شهرستان استان بودیم که باعث شد راههای مواصلاتی قطع شده و دسترسی به برخی مناطق امکان پذیر نباشد. 
 
وی با اشاره به وقوع سیل در عسلویه، افزود:در حال حاضر مخابرات عسلویه و جم به علت آسیب دیدن زیرساخت ها قطع شده است. 
 
استاندار بوشهر با تائید قطع بودن برخی مناطق تاکید کرد:متاسفانه سیل تاکنون در این شهرستان جان یکی از شهروندان را گرفته است. 
 
سالاری با تاکید بر آمادگی برای امدادرسانی به سیل زدگان، ادامه داد:تمامی امکانات استان برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف آماده شده و تیم های امدادی مشغول کمک رسانی هستند.
 
سیل بوشهر

محمد حسن باستی صبح شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت:پیش بینی های هواشناسی بیانگر وقوع بارش های شدید در استان بوشهر است که باید آمادگی لازم در این زمینه ایجاد شود.سیل بوشهر

وی خواستار هماهنگی و آمادگی همه دستگاه های اجرایی در استان شد و بیان کرد:از امروز تا پایانه هفته ماموریت و مرخصی مدیران استان لغو است و مدیران نباید به ماموریت های خارج از استان بروند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار آمادگی هلال احمر در شهرستان های مختلف استان برای مقابله با حوادث احتمالی شد و اضافه کرد:دستگاه های مختلف اجرایی از جمله، آب، برق، گاز، حمل و نقل و مراکز درمانی باید در حالت آماده باش باشند.

  

 

وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، خاطرنشان کرد:شهرداران استان در حالت آماده باش باشند و در برخی نقاط روستایی هم که نیاز به تخلیه موقت باشد پیش بینی برای اسکان موقت روستاییان فراهم شود.

باستی با تاکید بر اینکه ادارات بندر و گمرک اجازه خروج هیچ شناوری را در این مدت ندهند تا ضریب حادثه پذیری را به حداقل برسانیم، تصریح کرد:تامین سوخت شناورها مد نظر باشد.

سیل بوشهر

وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه 25 بهمن ماه مدارس و دانشگاه های استان تعطیل خواهد بود، ادامه داد:برای روز سه شنبه نیز با نظر فرمانداران در این مورد اعلام نظر خواهد شد.



  عابدی رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس (بوشهر) گفت: آبگرفتگی امروز  سواحل بندر دیر سونامی نبوده؛ بلکه امواج بزرگ ناشی از باد است که سیش (seche) گفته می شود. 

سونامی در دیر از شایعه تا واقعیت + فیلم و تصاویر

آخرین جزییات از سونامی در دیر / تلاش برای یافتن مفقودین ادامه دارد + فیلم و تصاویر

این پدیده پس از وزش شدید باد از خشکی به سمت دریا و توقف ناگهانی باد صورت گرفته است.

سونامی در دیر از شایعه تا واقعیت + تصاویر

 این پدیده در برخی از دریاهای جهان از جمله دریای بالتیک و آدریاتیک نیز رخ می دهد و موجب افزایش تراز سطح آب تا ۳ متر می گردد.

اعتماد ، فرماندار شهرستان دیر گفت : این حادثه ساعت 8 و 10 دقیقه صبح امروز رخ داد و آب دریا با ارتفاع بالا یکباره وارد ساحل شد و خیابان‌ها و خانه‎‎های اطراف ساحل را فرا گرفت.

آخرین جزییات از سونامی در دیر  + فیلم و تصاویر

 آب به چادر و خودروهای مسافران نوروزی آسیب زد و 2 دستگاه خودرو با چند سرنشین در آب دریا فرو رفت که غواصان هلال احمر آنها را نجات دادند.

این حادثه 17مصدوم داشت که 10 مصدوم سرپایی درمان شدند و 7 نفر به بیمارستان کنگان انتقال یافتند.

معاون فرماندار دیر گفت: بر اثر پدیده طغیان آب دریا، یک خودرو پراید با چهار سرنشین و همچنین پسر بچه هشت ساله در آب دریا ناپدید شدند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

پیدا شدن جسد یکی از مفقودین سونامی دیر
 
 نیروهای سپاه به کمک حادثه دیدگان سونامی دیر شتافتند
 
آخرین جزییات از حادثه


دانلود طوفان سیل و سونامی بوشهر


اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

خبرهای حوادث طوفان سیل فروردین 96

وقوع طوفان دریایی در دیر/ 8 نفر مجروح و به 200 قایق خسارت وارد شد ... وی اضافه کرد: براساس بررسی های انجام شده از 5 نفر فرد مفقود شده، 4 نفر از گردشگران .... استاندار بوشهر: وقوع پدیده سِیش تاکنون یک کشته، 17 زخمی، 5 مفقود و خسارت های مالی زیادی را .... رکنا: صبح آخرین روز سال 95 در استان مرکزی با 3 تصادف مرگبار آغاز شد.

(جدول) تمام سیل ها، طوفان ها و زلزله های سال 96

 ایران- همه ساله سوانح طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله خسارت های زیادی به زندگی افراد وارد ... 14 دی, هند, 6.7 ریشتر, در این زلزله 5 نفر کشته و 33 نفر زخمی شدند.

آخرین اخبار زلزله ها,عکس و آمار مناطق زلزله زده,سایت زلزله 

آخرین اخبار زلزله های ایران و جهان,عکس و فیلم زمین لرزه ها,سایت زلزله نگاری,earthquake,زلزله نگاری ... 7 نفر در سونامیبوشهر زخمی شدند ... آماده‌باش 48 ساعته در کازرون/ زلزله‌ 4 ریشتری 3 بار کازرون را لرزاند .... پس زلزله شدید در فیلیپین یک کشتهو دهها مجروح برجاگذاشت ... نام بوشهر و رئیسعلی دلواری برای انگلیس همانند زلزله است.

دو کشته و زخمی بر اثر بارندگی در خرم‌آباد - ایسنا

 دو کشته و زخمی بر اثر بارندگی در خرم‌آباد. سیل.png. مدیرکل مدیریت ... این خودروها مشکلی رخ نداده است و توسط تیم های امدادی از خودروها خارج شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم - ۸ کشته، ۱۰ زخمی، ۱۲ مفقودی و آسیب به ۸۰ 

 ۸ کشته، ۱۰ زخمی، ۱۲ مفقودی و آسیب به ۸۰ خودرو در پی وقوع سیل در البرز ... براساس آخرین آمار تاکنون، وقوع سیل در این استان، 8 کشته، 10 مصدوم و ... طوفان، سیل در این منطقه طالقان به وقوع پیوست، اظهار داشت: ‌حادثه سیل در .... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد.

آمار کشته های طوفان ماداگاسکار به 78 نفر افزایش یافت

 آمار کشته های طوفان ماداگاسکار به 78 نفر افزایش یافت ... تلفات طوفان هفته گذشته اناوو در جزیره ماداگاسکار به 78کشته و 250 زخمی افزایش یافت.

افزایش تلفات حادثه مکه به ۸۷ نفر + عکس - جام جم

سقوط مرگبار جرثقیل در مسجدالحرام در مکه مکرمه بر اساس آخرین آمار، 87 کشته و ... بر اثر شدت وزشطوفان یک جرثقیل به داخل مسجدالحرام در مکه مکرمه سقوط کرد. ... گزارش شبکه سی ان ان تا کنون 87 کشته و حدود 180 مجروح برجا گذاشته است. ... توجه به زخمی شدن 22 زائر ایرانی در پی وقوع سیل در مکه، وزیر بهداشت همچنان ...

اعلام آمار قطعی کشته ها و زخمی های حادثه مکه تا یک ساعت آینده

 بوشهر · عناوین کل اخبار بوشهر .... وی در ادامه افزود : در حال حاضر آمار دقیقی از کشته ها و زخمی های این حادثه در دست نیست . ... مفقود و 85 مجروح در میان حادثه‌دیدگان ایرانی / آخرین آمار حادثه دیدگان ایرانی  در سیستان و بلوچستان/ 28 هزار خانواده روستایی گرفتار در طوفان ... چرخ‌ساز: تعداد جان باختگان سیل به 13 نفر رسید.

«علت حادثه؛ تخلف از دستور و اهمال‌ یا صاعقه؟» جدیدترین اخبار 

رسول الله کسانی را که زیر آوار ساختمان یا امثال آن کشته شده‌اند، شهید می‌داند. ... زخمی در سرنگونی بالابر ساختمانی در مکه / یک زائر ایرانی کشته شد

آخرین اخبار درپی وقوع سیل در کرج 8 کشته،10 زخمی 12

براساس آخرین آمار تاکنون، وقوع سیل در استان البرز، 8 کشته، 10 مصدوم و 12 ... 15 کشته و زخمی و آسیب به 40 خودرو؛ تشکیل ستاد بحران در استان البرز ... خسارات سیل 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.