دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

عکس و بیوگرافی حامد همایون | عکس همسر حامد همایون

عکس و بیوگرافی حامد همایون | عکس همسر حامد همایون بیوگرافی حامد همایون ویکی پدیا حامد همایون اهل کجاست حامد همایون متولد حامد همایون کیست سن حامد همسر همایون بیوگرافی کامل حامد همایون محل تولد حامد همایون زن

بیوگرافی کامل خواننده سبک پاپ فارسی حامد همایون به همراه جدیدترین عکس های منتشر شده این خواننده

و آدرس صفحه اصلی اینستاگرام New photos singer Homayoun Hamed 

حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون 

حامد محمودزاده دانلود آهنگهای حامد محمودزاده آهنگ حامد محمودزاده ,زندگی نامه حامد همایون , آلبوم حامد همایون , خواننده ایرانی ,بیوگرافی حامد همایون , خواننده ایرانی , حامد همایون , آهنگ های حامد همایون , جدیدترین عکس های حامد همایون. نخستین حضورهمایون در تلویزیون  

بیوگرافی حامد همایون

مای پیکس لاو : حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایرانی که به تازگی به شهرت فراوانی رسیده است قبلا با نام حامد محمودزاده فعالیت داشته و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد. وی به تازگی اثار زیبایی را در محیط وب از خود عرضه کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده.

ملیت: ایران

سبک‌(ها) : پاپ

حرفه(ها): خواننده، آهنگساز، نوازنده

ساز(ها) : گیتار

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تاکنون

 

حامد همایون (همچنین حامد محمودزاده نیز شناخته شده است) یک خواننده پاپ ایرانی زادهٔ بابل است.حامد همایون قبلا با اسم اصلی اش فعالیت میکرد.

همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شده آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد.

 

 زندگی نامه حامد همایون , آلبوم حامد همایون


جدیدترین عکس های حامد همایون

 

نخستین حضورحامد همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. و هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.» این خواننده در نخستین اجرای رسمی خود در تهران در سی و دومین جشنواره فجر در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. 

 زندگی نامه حامد همایون , آلبوم حامد همایون

حامد همایون یک خواننده پاپ ایرانی زادهٔ بابل است

 

آلبوم‌های حامد همایون

دوباره عشق

نخستین آلبوم حامد همایون، «دوباره عشق» نام دارد که در دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت.

 

همایون با نام جدید خود فقط هشت قطعه را تا به امروز ارائه داده است که شامل نام های به چشمات قسم ، چتر خیس ، مهردم شهر(عیدانه) ، بارون که زد ، شیدایی ، آه نکش ، هیهات و الکل نگاه می باشد . شیدایی جدیدترین کار حامد همایون است که ارائه شده. از این خواننده متاسفانه هیچ بیوگرافی در دسترس نیست و اطلاعات کمی از خود ارائه کرده است. وی هیچ آلبومی تا به امروز از خود ارائه نداده است. 

عکس های جدید حامد همایون 96

حامد همایون | بیوگرافی حامد همایون + عکس و دانلود آهنگ های حامد

 حامد همایون ، بیوگرافی حامد همایون ، عکس های حامد همایون و دانلود تمامی آهنگ های حامد همایون ، متن آهنگ های حامد همایون . 

عکس جدید حامد همایون

بیوگرافی و عکس های حامد همایون

 در این بخش بیوگرافی و عکس های اینستاگرام حامد همایون خواننده پاپ ایران را برای شما فراهم آوردیم شما میتوانید در ادامه عکس ها و زندگینامه حامد همایون


نام  سرایندهتنظیم  مدت
 دیوونگیندا حاتمی/سهیل حسینیسامان امامی  ۰۳:۰۲
 قسمتآرزو مرجانی  سامان امامی ۰۳:۱۰
 چه عشقیسهیل حسینی مسعود جهانی  ۰۳:۰۷
 نگاهم کنمریم زاهدی  سامان امامی ۰۳:۱۳
 دوباره عشقمحمدرضا نظری سامان امامی  ۰۳:۴۶
 می‌روم سهیل حسینی سامان امامی  ۰۲:۵۴
 بارون که زد سهیل حسینی  سامان امامی ۰۳:۰۴
 چنین کنم، چنان کنم  سهیل حسینی مسعود جهانی  ۰۳:۳۱
 مجنون سهیل حسینیسامان امامی  ۰۳:۴۳
 دنیای من المیرا بهشتی  سپهر شاکری ۰۴:۲۲
 خدا همین حوالیه سهیل حسینی  سامان امامی ۰۲:۳۰
 شیدایی سهیل حسینی  سامان امامی ۰۳:۰۹
 به چشمات قسم سهیل حسینی سامان امامی  ۰۲:۵۴
 چتر خیس محمدرضا نظری  محمدرضا نظری ۰۳:۵۱
 مردم شهر محمدرضا نظری  محمدرضا نظری ۰۳:۲۹
 آه نکش سهیل حسینی  سامان امامی ۰۳:۳۳
 جادوی نگاه سهیل حسینی  سامان امامی ۰۳:۰۹
 هیهات سهیل حسینی  سامان امامی ۰۳:۱۱

 

تک‌آهنگ‌های حامد همایون:

شیدایی

چتر خیس

مجنون

خدا همین حوالیه

دنیای من

الکل نگاه

بارون که زد

چنین کنم، چنان کنم

مردم شهر

به چشمات قسم

آه نکش

هیهات

 

شاگرد اول و قبولی در دکترا

 

همیشه در مدرسه و دانشگاه شاگرد ممتاز بودم، خانواده‌ ام توقع داشتند دکترایم را بگیرم و استاد دانشگاه شوم؛ اما با اینکه قبول شدم، ولی این کار را نکردم

 

تدریس 

 

هم تدریس موسیقی داشتم و هم خودم یاد می‌ گرفتم.

 

همیشه دنبال تحقیق و یادگرفتن بودم یک‌ بار ١٣ دی‌ وی‌ دی متعلق به دانشگاه برکلی درباره گرمای صدا و آناتومی بدن و تمام چیزهایی که در آواز دنیا منطقی و معقول است را به‌ صورت اینترنتی دریافت و ترجمه کردم

 

امرار معاش حامد همایون

 

در شیراز یک استودیوی شخصی داشتم که آنجا ضبط می‌کردیم و برای دیگران هم آهنگ‌ سازی می‌کردم که از این طریق امرارمعاش می‌ کردم

 

حامد همایون 

اولین آهنگ

 

خاطرم نیست که دقیقا کی بود

 

من چون درس می‌ دادم خواستم چیزی بخوانم که یک اتود برای شاگردهایم داشته باشم و حدود هفت، هشت سال پیش اولین قطعات را منتشر کردم. کارهای دیگری هم که کردم به نوعی مانور آوازی بود.

حامد همایون

 

ورود به موسسه ترانه شرقی 

 

با هم در اینستاگرام آشنا شدیم. شماره رد و بدل کردیم و تصمیم گرفتیم با هم کار کنیم

 

از اتفاقاتی که در تهران برایم افتاده بود خیلی سرخورده شده بودم اما درجا به سامان اعتماد کردم و به تهران آمدم  در شیراز یک شغل دولتی بسیار خوب داشتم؛ معاون مجری سد در آب منطقه‌ای استان فارس بودم. درعین‌ حال هنرجویان زیادی هم داشتم اما کلا استعفا دادم و به تهران آمدم. از طریق سامان هم با آقای رجب‌ پور تهیه‌ کننده و مدیرعامل موسسه ترانه شرقی در تهران آشنا شدم

 

حامد همایون 

تیتراژ برنامه فرمول یک

 

فکر می‌ نم تهیه‌ کننده برنامه یا آقای علی ضیاء به آقای رجب‌ پور پیشنهاد کردند 

 

این پیشنهاد به دست من و سامان رسید و ما هم این تیتراژ را بنابر سفارشی که داشتیم و المان‌ هایی که مورد نیاز تهیه‌ کننده بود کار کردیم طبیعتا این قطعه براساس استانداردهای تلویزیون تهیه شده است

 

آلبوم ها

 

اولین آلبوم حامد همایون دوباره عشق نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد، این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت

 

حامد همایون

مورد علاقه های خوانندگی ام

 

من بسیاری از کارهای خوانندگان موسیقی ایران را دوست دارم اما هیچ وقت هیچ خواننده ایرانی خواننده مورد علاقه ام نبوده، اسطوره آواز من سلین دیون بود و همیشه کارهای ایشان را دنبال می کردم

 

همچنین کریس دی برگ را به واسطه آواز نرم و راحتی که همیشه می خواند خیلی دوست داشتم و سعی می کردم متن ترانه هایش را بنویسم و ترجمه کنم و یاد بگیرم

 عکس های حامد همایون + بیوگرافی کامل


سفیر مبارزه با سرطان

 

حامد همایون در ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵  بعنوان سفیر مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد او بصورت داوطلب نیز در دعوت های موسسه خیریه محک اجرا می کند

 

ازدواج حامد همایون

 

هنوز خبر رسمی از ازدواج این هنرمند پرطرفدار رسانه ای نشده است


عکس جدید حامد همایون 2017 به همراه قطعاتی از اشعار

 

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

زندگینامه حامد همایون بایگانی - اولی ها

حامد همایون خواننده شیرازی ایران + بیوگرافی و مصاحبه و عکس جامعه موسیقی ایران با شخص جدیدی به نام حامد همایونآشنا   

تصاویر جدید حامد همایون

تصاویر خواننده پاپ حامد همایون

حامد همایون | بیوگرافی و عکس های حامد همایون و دانلود آهنگ های

 دانلود آهنگ های حامد همایون زندگینامه و عکس های حامد همایون حامد همایون خواننده پاپ ایرانی و خواننده آهنگ معروف چتر خیس است. همایون نخستین کنسرت

ای نور تر از نور تر از نور تر از نور

ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه

تو امر کنی خاک در درگهت هستم

ای شاه تر از شاه تر از شاه تر از شاه

بیوگرافی و عکس های جدید حامد همایون کامل

بیوگرافی و عکس های جدید حامد همایون کامل. حامد همایون خواننده پاپ ایرانی که به تازگی به محبوبیت و شهرت فراوانی رسیده است ،چندی پیش او را با نام حامد محمودزاده   

تصویر و بیوگرافی حامد همایون

بایگانی‌ها بیوگرافی حامد همایون ویکی پدیا | وب آهنگ | دانلود 

بیوگرافی حامد همایون ویکی پدیا،حامد همایون کیست،حامد همایون اهل کجاست،حامد همایون بیوگرافی،. بیوگرافی کامل حامد همایون + اینستاگرام و عکس حامد همایون. 

سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره

که الکل نگاه تو یواش داره میپره

نه مست می کنی منو نه درک می کنم تو رو

نه من کنار تو گمم و از کنار من برو 

جدیدترین تصویر حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون 

حامد محمودزاده دانلود آهنگهای حامد محمودزاده آهنگ حامد محمودزاده ,زندگی نامه حامد همایون , آلبوم حامد همایون , خواننده ایرانی ,بیوگرافی حامد همایون , خواننده ایرانی , حامد همایون , آهنگ های حامد همایون , ... جدیدترین عکس های حامد همایون. نخستین حضورهمایون در تلویزیون  

آه نکش آه نکش خوب من ، پنجره بر باه نکش خوب من

پنجره ی بسته مرا می کشد ، خنجره تا دسته مرا می کشد

ناز نکن ناز نکن نازنین ، حادثه آغاز نکن نازنین

 

همایون

حامد همایون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

همایون حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته است «بیشتر ترانه‌ها در -biography-of-hamed-homayoun 

ای جان قلب من آشفته ی دلداده مرنجان

ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان

ای جان ردی خبری پیک امیدی بفرستم

تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان

بیوگرافی حامد همایون خواننده پاپ + عکس

 بیوگرافی حامد همایون,حامد همایون و همسرش,همسر حامد همایون کیست,زندگینامه شخصی و خانوادگی حامد همایون خواننده پاپ در خندوانه,عکس لو رفته زنش,ازدواج   

عکس های دیده نشده همایون

بیوگرافی حامد همایون خواننده و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی حامد همایون ویکی پدیا حامد همایون اهل کجاست حامد همایون متولد حامد همایون کیست سن حامد همسر همایون بیوگرافی کاملحامد همایون محل تولد حامد همایون زن. 

بارون که زد چترت فراموشت نشه عشقم

پاییز که شد غصه هم آغوشت نشه عشقم

دورم ازت هر ثانیه دلواپست میشم

سرما رفیق راه و تن پوشت نشه عشقم

بیوگرافی کامل حامد همایون + اینستاگرام و عکس حامد همایون

بیوگرافی کامل حامد همایون + اینستاگرام و عکس حامد همایونحامد همایون خواننده پاپ ایرانی  

عکس های همایون خواننده 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

حامد همایون ، بیوگرافی ، عکس های جدید ، صفحه اینستاگرام 

بیوگرافی کامل خواننده سبک پاپ فارسی حامد همایون به همراه جدیدترین عکس های منتشر شده این خواننده و آدرس صفحه اصلی اینستاگرام.

کامل ترین بیوگرافی حامد همایون همراه با عکس های جدید حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون و اولین گفت و گوی حامد همایون همراه با عکس ها جدید حامد همایون. اولین و کامل ترین بیوگرافی حامد همایونستاره جدید موسیقی ایران. این مصاحبه  
حامد محمودزاده دانلود آهنگهای حامد محمودزاده آهنگ حامد محمودزاده ,زندگی نامه حامد همایون , آلبوم حامد همایون , خواننده ایرانی ,بیوگرافی حامد همایون , خواننده ایرانی , حامد همایون , آهنگ های حامد همایون  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.