دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد + متن موزیک تیتراژ شهرزاد 2


دانلود آهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد + متن موزیک تیتراژ شهرزاد 2

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی فصل دوم سریال شهرزاد محسن چاوشی، دانلود اهنگ میانی فصل دوم سریال شهرزاد 2 ، دانلود اهنگ های وسط سریال شهرزاد 2 فصل دوم ، دانلود تیتراژ ابتدای شروع فصل دوم سریال شهرزاد 2 ، دانلود ترانه های پخش شده در فصل دوم سریال شهرزاد 2 ، دانلود آهنگ فصل دوم شهرزاد با کیفیت بالا، دانلود موسیقی فصل دوم سریال شهرزاد 2، متن اهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد 2 با لینک مستقیم ، دانلود آهنگ رضا صادقی فصل دوم سریال شهرزاد 2 ، دانلود آهنگ محسن چاوئشی فصل دوم شهرزاد 2


نتیجه تصویری برای دانلود آهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد + متن موزیک تیتراژ شهرزاد 2

دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی در فصل دوم سریال شهرزاد 2 به نام 

دانلود آنونس یا تیزر (نماهنگ) فصل دوم سریال جدید شهرزاد

موزیک تیتراژ فصل دوم سریال شهرزاد به صورت صوتی و تصویری

با لینک مستقیم و کیفیت بالا عالی به همراه نسخه حجم کم

download music of shahrzad2 series by mohsen chavoshi

 

 


دانلود آهنگ و تیتراژ پایانی فصل دوم سریال شهرزاد :: متن آهنگ

مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد» ثبت شده است - متن آهنگ های ایرانی.  

همخواب bedfellow

شعر : وحشی بافقی

تنظیم کننده : بهروز صفاریان

خواننده و آهنگساز : محسن چاووشی

  

دانلود آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد :: متن آهنگ

کلمه‌ی کلیدی «دانلود آهنگ سریال شهرزاد» ثبت شده است - متن آهنگ های  دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی 

 

چاوشی برای سریال «شهرزاد» سه قطعه خوانده که آهنگسازی آثار برعهده خود چاوشی بوده و بهروز صفاریان نیز تنظیم کننده قطعات است.

تیتراژ سریال شهرزاد فصل دوم

محسن چاوشی بار دیگر آهنگ تیتراز سریال شهرزاد را با همکاری سینا سرلک و احسا نی زن اجرا خواهد کرد

________________________________________________________

دانلود آهنگ فندک تب دار با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک 320

لینک مستقیم

دانلود آهنگ فندک تب دار با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک 128

لینک مستقیم

=====================

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا سرلک به نام ای دریغا (آهنگ تیتراژ شهرزاد) 320

لینک مستقیم

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا سرلک به نام ای دریغا (آهنگ تیتراژ شهرزاد) 128

لینک مستقیم

=====================

دانلود آهنگ محسن چاوشی  به نام هوا دوباره پسه 320

لینک مستقیم

دانلود آهنگ محسن چاوشی  به نام هوا دوباره پسه 128

لینک مستقیم

موزیک ویدئو فندک


Music Video - Fandake Tabdar 1080p.mkv - 130 MB

Music Video - Fandake Tabdar 720p.mkv - 64.5 MB

Music Video - Fandake Tabdar 480p.mkv - 41.0 MB 

 


موزیک ویدئو ای دریغا

MusicVideo.Ey.Darigha 720p.mp4 - 45.7 MB


 

دانلود آهنگ تیتراژ شهرزاد فصل 2 محسن چاوشی

 دانلود آهنگ های تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی - آریا پیکس دانلود تیتراژ سریال شهرزاد به صدای محسن چاوشی +

 متن اهنگDownload  خلاصه داستان فصل 2 شهرزاد : فصل دوم سریال شهرزاد    

 

متن آهنگ همخواب محسن چاووشی

تکست ترانه جدید محسن چاوشی همخواب

شعر همخواب وحشی بافقی

 

 

همخواب رقیبانی و من تاب ندارم

بی‌ تابم و از غصه این خواب ندارم

 

دلتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

 

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست عهد شکن نیست

 

♫♫♫

 

پیش تو بسی از همه کَس خوارترم من

زان روی که از جمله گرفتارترم من

 

روزی که نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من

 

بر بی‌ کسی من نگر و چاره من کن

زان کز همه کس بی‌ کس و بی‌ یارترم من

 

بی‌یارترم من, بی‌یارترم من, بی‌یارترم من

بی‌یارترم من, بی‌یارترم من, بی‌یارترم من

 

 

 

دانلود موزیک ویدیو

Sharzad Announce.mp4

 

دانلود نسخه صوتی با دو کیفیت

Mohsen Chavoshi - Hamkhaab 320.mp3

Mohsen Chavoshi - Hamkhaab 128.mp3

 

 mypixlove.blogsky.com 

 

 

ترانه دوم (به رسم یادگار)

Mohsen Chavoshi - Be Rasme Yadegar 128.mp3 

 

 

 

 

دانلود آهنگ تیتراژ سریال جدید شهرزاد با سدای علیرضا قربانی

ترانه تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد

 

Alireza_Ghorbani_Shahrzad_Aghazin.mp3

Alireza_Ghorbani_Shahrzad_Payani.mp3

 

 

دوباره زنده شدم بعد از این همه مردن

به خانه آمده ام بعد از این همه تبعید

دوباره پنجره ام بعد از این همه دیوار

به اعتماد چشم تو ، به اعتماد چشم تو بعد از این همه تردید

 

چقدر هر چه بخواهم بجویم و تو نباشی

چقدر عطر تنت را ببویم و تو نباشی

نفس نمی کشم که بی تو در تو بمیرم

به آتشم بکش که جان تازه بگیرم

ببین نه زود و نه دیرم

 

تو بال شعله من باش که خاکستر من نیست

به عشق ، تن بده مرا به من بده

به من در عمق نگاهت که

ناکجای جهان است وطن بده

 

 

نفس نمی کشم که بی تو در تو بمیرم

به آتشم بکش ، که جان تازه بگیرم

ببین نه زود و نه دیرم دوباره

زنده شدم دوباره زنده شدم 

 

 

 

 

 

 

آهنگ تیتراژ شهرزاد به نام کجایی به همراه موزیک ویدیو

کاری از محسن چاوشی و سینا سرلک

 

Mohsen_Chavoshi_Sina_Sarlak_Kojaee.mp3 

Mohsen_Chavoshi_Kojaei_720p.mp4

Mohsen_Chavoshi_Kojaei_480p.mp4

 

 (این ترانه در پی درخواست های فراوان بینندگان سریال مبنی بر شنیدن سدای چاوشی سرانجام ساخته و از بخش پنجم سریال به تیتراژ افزوده شد)

 

دانلود آهنگ های تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی 

دانلود آهنگ های تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی تیتراژ سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید شهرزاد از محسن چاوشی با لینک   

 

متن ترانه کجایی از محسن چاوشی و سینا سرلک:

 

یه پاییز زرد و زمستون سرد و

یه زندون تنگ و یه زخم قشنگ و

غم جمعه عصر و غریبی حصر و

یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی

 

جهانی دروغ و یه دنیا غروب و

یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و

یه قلب مریض و یه آه غلیض و

یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی

 

رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

یه دنیا غریبم کجایی عزیزم

بیا تا چشامو تو چشمات بریزم

 

نگو دل بریدی خدایی نکرده

ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده

همه جا رو گشتم کجایی عزیزم

بیا تا رگامو تو خونت بریزم

  

بیا روتو رو کن منو زیر و رو کن

بیا زخمامو یه جوری رفو کن

عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

 

 دانلود موزیک ویدیو رسم یادگار از محسن چاوشی به نام

 

ترانه: حسین صفا / آهنگساز: محسن چاوشی / تنظیم: بهروز صفاریان

ساز دهنی: بهنام کریمی / نوازنده گیتار: عادل روح نواز

 

 Mohsen_Chavoshi_-_Be_Rasme_Yadegar_480p.mkv

 Mohsen_Chavoshi_-_Be_Rasme_Yadegar_720p.mkv

 

دانلود سریال شهرزاد فصل 2 > موزیک های فصل دوم شهرزاد 2

دانلود رایگان فصل دوم سریال ایرانی شهرزاد ۲ با لینک مستقیم و کیفیت بالا. New Iranian Serial Shahrzad 2دانلود فصل دوم سریال شهرزاد 2 ... دانلود تیتراژ آغازین سریال با صدای محسن چاوشی. Download. —– ... عکس های آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد سریال درفصل دوم : نوشته دانلود فصل دوم سریال شهرزاد ۲ آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد دانلود آهنگ  

دانلود موزیک ویدیویی از سریال شهرزاد با آهنگ نگران منی مرتضا پاشایی

(این ویدیو زیبا را یکی از هواداران برای اینستاگرام رسمی شهرزاد فرستاده است)

sharzad - pashaee.mov

 

 

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام شهرزاد

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام شهرزاد با 3 کیفیت  + موزیک

ترانه سرا: حسین صفا / آهنگساز: محسن چاوشی / تنظیم: بهروز صفاریان

پخش شده در قسمت یازدهم سریال ویدیویی شهرزاد

 

Mohsen Chavoshi - Shahrzad 1080p.mp4 - 147.2 MB 

Mohsen Chavoshi - Shahrzad 720p.mp4 - 72.3 MB

Mohsen Chavoshi - Shahrzad 480p.mp4 - 35.2 MB

 

Mohsen Chavoshi - Shahrzad 320.mp3 - 9.6 MB 

 Mohsen Chavoshi - Shahrzad 128.mp3 - 3.7 MB

 

آپارات - سریال شهرزاد 2 تیتراژ فصل دوم شهرزاد

تیزر فصل دوم سریال شهرزاد · آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد میکس جدید سریال شهرزاد با آهنگ "دوست داشتم"محسن چاوشی · evolution . Shahrzad 2 News  -  سریال شهرزاد ۲ می گوید · WorldVideo .... دانلود تمامی قسمت های فصل آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد سریال شهرزاد. 

 

تکست یا متن ترانه آهنگ شهرزاد از محسن چاوشی

 

تورو از دور دلم دید اما نمی دونست چه سرابی دیده

منه دیوونه چه می دونستم زندگی برام چه خوابی دیده

نمی دونی نمی دونی ای عشق کسی که جونیش و ریخته به پات

واسه این که تو رو از دست نده چه عذابی چه عذابی دیده

 

آه ای دل مظلوم آروم باش آروم

ای حال نامعلوم آروم باش آروم

 

نیستی اما هنوزم کنارمی نیستی اما هنوزم این جایی

روزی سد هزار دفعه می میرم اگه احساس کنم تنهایی

هر کجا رفتی و هر جا موندی من و بی خبر نذار از حالت

اگه تنها شدی و دلت گرفت خبرم کن که بیام دنبالت

آه ای دل مظلوم آروم باش آروم

ای حال نامعلوم آروم باش آروم

 twg n,l svdhg aivchn 2

 

 

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام افسار برای سریال شهرزاد

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی به نام افسار با 3 کیفیت  + آهنگ

ترانه سرای آهنگ افسار / آهنگساز و تنظیم کننده : محسن چاوشی

پخش شده در قسمت چهاردهم 14 سریال ویدیویی شهرزاد

 

 

Mohsen-chavoshi-sina-sarlak-afsar 320.mp3

 Mohsen-chavoshi-sina-sarlak-afsar 128.mp3

Afsar-new-ver_Chavoshi-Ft-Mostafa_Zamani

ورژن تازه آهنگ «افسار» / محسن چاوشی و مصطفا زمانی

 

دانلود آهنگ تیتراژ فصل دوم سریال شهرزاد | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ تیتراژ فصل دوم سریال شهرزاددانلود آهنگ سریال شهرزاد با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در جاز موزیک.آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد  Download New 

 

تکست ترانه افسار از محسین چاوشی و سینا سرلک

 

گفته بودم بی تو می میرم ولی این بار نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه

هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمی گیرم به این تکرار توتی وار نه

تا که پابندت شوم از خویش می رانی مرا

دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه

قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان

بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه

گه مرا پس می زنی گه باز پیشم می کشی

آن چه دستت داده ام نامش دل است افسار نه

می روی اما خودت هم خوب می دانی عزیز

می کنی گاهی فراموشم ولی انکار نه

سخت می گیری به من با این همه از دست تو

می شوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه

گه مرا پس می زنی گه باز پیشم می کشی

آن چه دستت دادم نامش دل است افسار نه 

 

 

 

دانلود آهنگ برخیز برای تیتراژ سریال شهرزاد با صدای سبنا سرلک 

موزیک ویدو و آهنگ برخیز برای سریال شهرزاد با سدای سبنا سرلک

ترانه سرا : هوشنگ ابتهاج | آهنگساز: پدرام کشتکار تنظیم

میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

 

Sina Sarlak-Barkhiz 128.mp3 - 4.4 MB 

Sina_Sarlak-Barkhiz 320.mp3 - 11.2 MB

sina sarlak-Barkhiz-full HD 1080.mp4 - 369.6 MB

sina sarlak-Barkhiz-HD 720.mp4 - 86.3 MB

 

 

برخیز که غیز از تو مرا دادرسی نیست

گویی همه خوابن کسی را به کسی نیست

آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک

جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست

این قافله از قافله سالار خراب است

این جا خبر از پیشرو بازپسی نیست

تا آینه رفتم که بگیرم خبر از خویش

دیدم که در آن آینه هم جز تو کسی نیست

 

برخیز برخیز برخیز برخیز برخیز برخیز

من در پی خویشم به تو بر می خورم اما

آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست

آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است

حیسات این باغ منم خار و خسی نیست

در عشق خوشا من که این بودن نام است

وقتی همه بودن ما جز هوسی نیست

وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست

برخیز برخیز برخیز برخیز برخیز برخیز

 

 

 

دانلود موسیقی متن سریال شهرزاد


موسیقی متن سریال شهرزاد / کاری از امیر توسلی

همگی موزیک های بی کلام به کار رفته در سریال شهرزاد

که می دونم بسیار دنبالش بودید

Shahrzad Soundtrack Amir Tavasoli

 

رینگتون های سریال شهرزاد

نسخه آپدست شده

Shahrzad Ringtone

 

 

 

 

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ماه پیشونی برای سریال شهرزاد

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ماه پیشونی + موزیک ویدیو

برای سریال شهرزاد (بخش هجدهم 18) با کیفیت عالی 320kb

 

ترانه سرا: محسن بوالحسنی / آهنگ و تنظیم: محسن چاوشی

گیتار الکتریک: عادل روح نواز / نوازنده ویولن: احسان نی زن

 

Mohsen Chavoshi Mah Pishooni 1080p.mkv - 60.2 MB

Mohsen Chavoshi Mah Pishooni 720p.mkv - 30.2 MB

 

Mohsen Chavoshi Mahpishooni 320.mp3 - 9.5 MB

Mohsen Chavoshi Mahpishooni 128.mp3 - 3.7 MB

 

 

 

تکست و متن ترانه آهنگ ماه پیشونی محسن چاوشی

 

میون این همه سرگردونی، دل من گرفته ماه پیشونی

بیا باز دوباره بی تابم کن، منو تو رنگ چشات خوابم کن

نگو قصه آخرش مرگ منه، داره چشمات منو آتیش می زنه

نگو از تلخی دنیا سیرم، نگو میرم نگو که می میرم

ای گل بهارم دشت لاله زارم، قلب داغدارم سنگ بی مزارم

درد موندگارم روز ناگوارم، زخم بی شمارم زهر روزگارم

خنده هامو با تو از نو ساختم، باز به حرفای تو دل می باختم

میون این همه سرگردونی، اومدم تو قلب تو مهمونی

بیستون قلبمو می کندم، شکل خنده هات شدم میخندم

چشات از صد تا غزل بهتر شد، خنده هات غنچه ولی پرپر شد

یه گل بهارم دشت لاله زارم، قلب داغدارم سنگ بی مزارم

درد موندگارم روز ناگوارم، زخم بی شمارم زهر روزگارم 

 

دانلود اهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد 2 سال 96

 

 

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی چه کردی 


 


 

 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام خداحافظی تلخ + موزیک ویدیو  برای سریال شهرزاد 


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام خداحافظی تلخ + موزیک ویدیو

برای سریال شهرزاد (بخش 23) با کیفیت عالی 320kb , 1080HD

 

موزیک ویدیو با 3 کیفیت

Mohsen Chavoshi-Khodahafezi Talkh 1080p.mkv-148.7 MB

Mohsen Chavoshi - Khodahafezi Talkh 720p.mkv - 74.6 MB

Mohsen Chavoshi - Khodahafezi Talkh 480p.mkv - 37.4 MB

 

موزیک با 2 کیفیت

Mohsen Chavoshi - Khodahafezi Talkh 320.mp3 - 9.2 MB

Mohsen Chavoshi - Khodahafezi Talkh 128.mp3 - 3.8 MB

 

دانلود آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد 2 محسن چاوشی

 دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال شهرزاد 2 فصل دوم دانلودآهنگ فصل دوم سریال شهرزاد فصل دوم سریال شهرزاد .آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد  متن آهنگ شهرزاد 2

 

 

تکست و متن ترانه آهنگ

خداحافظی تلخ از محسن چاوشی

 

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لب هایم

هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

♫♫♫♫♫♫

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

هیچ کس هیچ کسی این جا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد

جانشین تو در این سینه خداوند نشد

♫♫♫♫♫♫

خاطرات تو و دنیای مرا سوزاندن

تا فراموش شود یاد تو هر چند نشد

من دهان باز نکردم که نرنجی از من

مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

 

فصل دوم سریال شهرزاد 2 در سال 1396 

 

 

دانلود رایگان موزیک ویدیو رضا صادقی به نام شب بارونی ویژه سریال شهرزاد 


  

 

 

دانلود رایگان آهنگ بی کلام فریبرز لاچینی به نام کجایی (سریال شهرزاد)  

 

آهنگ جدید بی کلام کجایی (سریال شهرزاد) از فریبرز لاچینی

 

دانلود موسیقی های فصل دوم سریال شهرزاد ویژه زنگ موبایل 

مرسی که انقدر به فکر مردم هستید و حتی فکر آهنگ زنگ گوشیآهنگ فصل دوم سریال شهرزاد و آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی هم فوق العادس آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد موسیقیهای متن کل فیلمم برای دانلود بزارید آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد فیلم   فصل هایآهنگ فصل دوم سریال شهرزاد

 

 

 

 

دانلود رایگان موزیک ویدیو سورنا منتصر به نام شهرزاد ویژه سریال شهرزاد 

 

دانلود موزیک ویدیو سورنا منتصر ویژه سریال شهرزاد

  

 

دانلود موزیک تیتراژ فصل دوم سریال «شهرزاد 2» - سایت رسمی سریال شهرزاد

علی‌رضا قربانی با همکاری محسن چاووشی تیتراژ این سریال را آماده کردند و محسن چاووشی کل .... سریال بسیار جذاب شهرزاد آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد موفقیت های آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد فصل دوم این سریال   فصل اول باشه ... میشه موزیک متن و اون قسمت ویولون سل عاشقانه رو واسه دانلود آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد 

 

 

دانلود رایگان آهنگ جدید دکلمه رسم فرهاد شدن از رویا صنعتی سریال شهرزاد 

 

دانلود دکلمه جدید رسم فرهاد شدن برای سریال شهرزاد

 

 

دانلود موزیک ویدیو آهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد - کول دانلود

دانلود موزیک ویدیو آهنگ های سریال شهرزاددانلود آهنگ جدید محسن چاووشی به نام همخواب دانلود آنونس یا تیزرآهنگ فصل دوم سریال شهرزادآهنگ تیتراژ شهرزاد به نام کجایی به همراه موزیک ویدیو آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد متن ترانه کجایی از محسن چاوشی و سینا سرلک:آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد دانلودرایگان سریال شهرزاد 2 , دانلود فصل 2 سریال شهرزاد کیفیت بالا , دانلود فصل دوم سریال شهرزاد  

 

 

 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوونه + موزیک ویدیو برای سریال شهرزاد با کیفیت عالی 320kb , 1080HD 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوونه + موزیک ویدیو

برای سریال شهرزاد با کیفیت عالی 320kb , 1080HD

 

 

موزیک ویدیو با 3 کیفیت

Chavoshi - Divooneh 1080p FULL HD.mkv - 164.8 MB

Mohsen Chavoshi - Divooneh 720p.mp4 - 52.6 MB

Mohsen Chavoshi - Divooneh 480p.mp4 - 13.7 MB

 

این موزیک ویدیو شب گذشته (26 اردیبهشت) در جشن بزرگ سریال شهرزاد رونمایی شد.

 

 

موزیک با 2 کیفیت

Mohsen Chavoshi - Divooneh 128.mp3 - 4.3 MB 

Mohsen Chavoshi - Divooneh 320.mp3 - 10.5 MB

 

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم  

دانلود رایگان فصل دوم سریال شهرزاد دانلود فصل دوم 2 سریال شهرزاد با لینک  MP3s دانلود تیتراژ سریال شهرزاد با صدای علیرضا قربانی. ... دانلود ه قسمت های سریال شهرزاد دانلود آهنگ و موزیک جدید با لینک  آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد دانلود موسیقی بی کلام سریال شهرزاد دانلود موسیقی بدون کلام سریال شهرزاد از امیر توسلی موسیقی متن. 

 

تکست و متن ترانه آهنگ دیوونه از محسن چاوشی

 

 

دوست دارم نگات کنم تا که بی حال بشم

تو ازم دل ببری منم اغفال بشم

دوست دارم برای تو با همه فرق کنم

خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم

 

با تو باشم غم چیه با تو مرگم آسونه

آخه دیوونه میشم وقتی میگی : دیوونه دیوونه دیوونه

حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم

بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم

 

دل بدم به خنده هات سپر بلات بشم الهی تصدقت ..

الهی فدات بشم مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم ؟

لعنتی سدام بزن ، هی بگو تا حَظ کنم :

دیوونه دیوونه دیوونه

 

تو حصار بغلت زندگی به کاممه

همه چیت مال منه سندش بناممه

وقتی می خندی برام خونه آفتابی میشه

گلدونا گل می کُنن ، آسمون آبی میشه

گلای نسترنو بذار پشت پنجره

زُل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره


موسیقی های فصل دوم تاکنون پخش نشده است پس از پخش در همین پست اضافه می شود

دانلود اهنگ فصل دوم سریال شهرزاد 2

نگاهی بر قسمت ۲۲ سریال گوزل, خلاصه سریال های ترکی,عکس خلاصه سریال,خلاصه   فصل دوم  دانلود آهنگ تیتراژ فصل دوم سریال لطیفه با صدای آرشاوین + متن آهنگآهنگ فصل دوم سریال شهرزاد دانلود رایگان سریال شهرزاد فصل دوم 2 

شهرزاد فصل 2 | داستان سریال شهرزاد فصل دوم | آهنگهای تیتراژ فصل 2 شهرزاد

 برچسب ها:شهرزاد 2,سریال شهرزاد دو,شهرزاد فصل 2,داستان شهرزاد 2 لو رفت ,سریال شهرزاد 2,داستان سریال شهرزاد فصل 2,داستان شهرزاد 2 چیست؟ ... فصل دوم سریال شهرزاد | داستان و عکس های بازیگران سریال آهنگ فصل دوم سریال شهرزاد متن فصل دوم شهرزاد / آهنگ فصل دوم سریال شهرزادآهنگ تیتراژ پایانی سریال شهرزاد ۲

دانلود آهنگ های فصل دوم سریال شهرزاد ، متن موزیک تیتراژ شهرزاد 2
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.