دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ساعت پخش بازی استقلال سایپا 18 اسفند 95 | نتیجه و دانلود گلها

ساعت پخش بازی استقلال سایپا 18 اسفند 95 | نتیجه و دانلود گلهای بازی سایپا و استقلال تهران

نتیجه بازی استقلال با سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 ، دانلود گل های بازی استقلال سایپا 18 اسفند 95

دانلود خلاصه بازی استقلال سایپا روز چهار شنبه 18 هجدهم اسفند ماه 1395



چهارشنبه 18 اسفند 95 
سایپا تهران- استقلال تهران ساعت 17:30 ورزشگاه تختی تهران

استقلال تهران سایپا نتیجه بازی استقلال 18 اسفند 95 :: ورزش سه

اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم استقلالاستقلالسایپا. لیگ برتر جام خلیج فارس.استقلال استقلال ساعت شروع  گل 

نتیجه بازی استقلال 2 و سایپا 1
استقلال : 2  -  سایپا : 1
 

دانلود خلاصه بازی استقلال سایپا 18 اسفند 1395 
 

دانلود گل های بازی استقلال تهران و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95

نتیجه نهایی : استقلال 2 - سایپا 1


دانلود فیلم گلهای بازی استقلال و سایپا 18 اسفند 95

دانلود گل فرشید باقری به سایپا 18 اسفند 95 / دقیقه 45

دانلود فیلم حواشی بازی استقلال و سایپا 18 اسفند 95


دانلود حواشی بازی استقلال با سایپا 18 اسفند 95
 

برچسب بازی امروز استقلال  18 اسفند 95 نتایج زنده | اخبار فوتبال 

دانلود گل امید ابراهیمی؛ استقلال - سیاه جامگان · دانلود خلاصه بازی ... ساعت پخش زنده بازی استقلال و سیاه جامگان (شنبه 18 اسفند 95). شنبه 1395/12/14 ساعت: 17:25.

  حسرت ۱۶۸۳ روزه سایپا برابر استقلال

نارنجی پوشان بیش از چهار سال است که برابر آبی های تهرانی در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشدند.
حسرت ۱۶۸۳ روزه سایپا برابر استقلال

  
به گزارش "ورزش سه"، سایپا روز چهارشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان استقلال تهران خواهد بود. این دو تیم که از تیم های قدیمی لیگ برتر به حساب می آیند، روز چهارشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم در نیم فصل دوم نمایشی متفاوت از نیم فصل اول داشتند.

سایپا با نمایش های قابل قبول خود در نیم فصل دوم از رده های پایانی جدول فاصله گرفته اما برای نتیجه گرفتن برابر استقلال و شکست این تیم، با طلسمی بزرگ دست و پنجه نرم می کند. نارنجی پوشان پس از اینکه 4 مرداد 91 در لیگ دوازدهم توانستند با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست دهند، 1683 روز است که برابر آبی پوشان در لیگ برتر به پیروزی نرسیدند.

فیلم خلاصه بازی استقلال و سایپا  18 اسفند 95 امروز - صفحه‌اصلی

دانلود فیلم خلاصه بازی دربی 84 (استقلال 3-2 سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95) گلها و حواشی و گزارش کامسایپا چهارشنبه 18 اسفند 95، فیلم/ خلاصه وگلهای دربی 82؛ سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 استقلال، دانلود گل ها   نتیجه و خلاصه بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95خلاصه بازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 |  سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 | پخش زنده  

نارنجی پوشان در لیگ دوازدهم با هدایت مجتبی تقوی توانستند با گلهای سبحانی و دقیقی تنها گل اکبرپور را بی اثر کنند تا آخرین برد آنها برابر استقلال ثبت شود. سایپا بعد از این پیروزی در 8 تقابل با استقلال 7 شکست به دست آورد و تنها تساوی آنها برابر آبی پوشان به لیگ پانزدهم بر می گردد که توانستند با نتیجه یک بر یک استقلال را در آزادی متوقف کنند. نارنجی پوشان در این 8 دیدار تنها یک مرتبه موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند تا عملکرد آنها برابر آبی پوشان بسیار دور از انتظار باشد.

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا  18 اسفند 95 فیلم گلها و خلاصه

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95  فیلم گلها و خلاصه ,زمان بازی و سایپا ,اخبار پرسپولیس ,نتیجه خلاصه بازی و گل های سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 ساعت پخش زنده بازینتیجه بازی + دانلود خلاصه و گلها.

نبرد سی‌ام آبی و نارنجی؛
تاریخچه کامل دیدارهای استقلال و سایپا +آمار و گلزنان

نتیجه تصویری برای استقلال سایپا
تقابل فردای استقلال و سایپا در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر از آن جهت تماشایی است که مظلومی و شاگردانش قصد دارند برای چهاردهمین مرتبه در ادوار لیگ برتر سایپا را شکست دهند و در این میان مظلومی رکورد شکست ناپذیری برابر نارنجی پوشان را حفظ کند.
استقلال سایپا را، راهی تعمیرگاه خواهد کرد؟گروه ورزشی مشرق - استقلال برای ماندن در صدر جدول لیگ پانزدهم و مستحکم تر شدن جایگاهش باید سه امتیاز بازی این هفته خود برابر سایپا را به اندوخته های قبلی اش اضافه کند. دیدار دو تیم ساعت 17:30 فردا (دوشنبه) در استادیوم آزادی با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.

پخش انلاین بازی استقلال و سایپا  18 اسفند 95

ساعت پخش زنده بازی استقلال تهران و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 – دانلود گل ها خلاصهنتیجه بازی امروز استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 پخش آنلاین بازی ماشین سازی سایپا یسایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 پخش آنلاین 

شاگردان پرویز مظلومی از 12 دیدار قبلی خود 25 امتیاز بدست آورده اند در حالی که 21 گل وارد دروازه رقبا کرده اند و 11 مرتبه پاشنه دروازه اشان روی ضربات حریفان چرخیده است. در مقابل سایپا با مجید جلالی 20 امتیازی است و قصد دارد در جدال لیگی شماره 29 دو تیم آب رفته را به جوی باز گرداند. حضور جواد نکونام در ترکیب سایپا مقابل تیم سابقش از نکات دیدنی بازی فردا خواهد بود.

سایپا آخرین بار نیم فصل دوم لیگ چهاردهم مغلوب تک گل سجاد شهباززاده شد تا دوشنبه فقط به تلافی آن شکست بیندیشد.

* آمار استقلال بهتر از سایپا
دو تیم آبی و نارنجی پیش از این 28مرتبه در ادوار لیگ ‌برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن 13 برد برای استقلال، 6 برد برای سایپا و 9 تساوی بوده است. استقلال در 14 دوره اخیر 39 بار گل زده و 30 بار هم دروازه اش مقابل سایپا باز شده است.
 
دو تیم اولین‌بار شنبه 24 آذرماه سال 80 در ایستگاه ششم نخستین دوره لیگ‌برتر با هم دیدار کردند. 13 سال و 11 ‌ماه و 15روز قبل این استقلال بود که سه امتیاز نبرد اول را با گل فرزاد مجیدی به نام خود سند زد. سایپا برای اینکه این شکست را جبران کند تا پنج دی سال81 دندان روی جگر گذاشت. خودروسازان در ایستگاه نهم دومین دوره لیگ‌برتر 2 بر یک تلافی شکست اول‌شان برابر حریف را درآوردند. جالب اینکه در دیدار برگشت هم این سایپا بود که 3 بر یک استقلال را مغلوب قدرت خود کرد.

نتیجه بازی استقلال و سایپا  18 اسفند 95 فیلم گلهای امروز

  ساعت پخش بازی استقلال  | سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 زمان پخش زنده نتیجه بازی استقلال تهران و سایپا سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95  خلاصه و گلهای امروز  نتیجه بازی نفت تهران و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 , دانلود خلاصه بازی  

آماری خواندنی از تاریخچه دیدارهای استقلال و سایپا

پخش انلاین بازیاستقلال و سایپا 18 اسفند 95

پخش آنلاین بازی پرسپولیس سایپا   پخشانلاین بازی استقلال و استقلال خوزستان سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 – نتیجه بازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 , دانلود خلاصهبازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 دانلود گل 

خودروسازان یک مرتبه دیگر در لیگ ششم هم استقلال را در هر دو دیدار رفت و برگشت(3 بر یک و 2 بر یک) شکست دادند و این اتفاق دیگر رخ نداد.

نتیجه خلاصه و گلهای بازیاستقلال و سایپا امروز  18 اسفند 95

 نتیجه بازی استقلال و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 + دانلود خلاصه و گلها.  نتیجه بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95فیلم گلهای امروز و خلاصه  ساعت بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 امروز |پخش زنده سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95

* نبردهای دیدنی
پرگل‌ترین دیدار دو تیم بیست‌ودوم خرداد سال84 در ایستگاه29 لیگ‌چهارم برگزار شد. در یکشنبه پر از هیجان ورزشگاه آزادی هفت گل وارد دروازه‌ها شد که سهم استقلال یکی بیشتر بود. 10سال و 5‌ماه و 16روز قبل گل‌های کاظمی، آگوستین گیلائوری، فرزاد مجیدی و خیری عامل پیروزی 4 بر 3 آبی‌ها شد تا ماراتن بزرگ ایستگاه29 به کام استقلال شود.

نارنجی‌ و آبی‌ها یک دیدار پنج‌گله هم داشتند. جمعه 26شهریورماه سال89 هم گل‌های امیرحسین صادقی(61)، فرهاد مجیدی(70) و آرش برهانی(75) موتور سایپا را از کار انداخت. البته خودروسازان تا دقیقه92، سه بر یک عقب بودند و کریم انصاری‌فرد در این دقیقه از روی نقطه پنالتی فاصله را به حداقل رساند.

* نقل و نبات زرد و قرمز
بازی‌های استقلال و سایپا دو مرتبه هم جنجالی و پربرخورد از آب درآمد. اولین‌بار در دیداری که قضاوتش برعهده محسن قهرمانی بود خودروسازان نتیجه را 3 بر یک به سود خود خاتمه دادند اما حرف و حدیث در این مسابقه زیاد بود. آبی‌ها 10دی‌ماه سال82 با گل دقیقه31 حسین کاظمی از حریف پیش افتادند اما اول سیدجلال حسینی و بعد محسن خلیلی نتیجه را تغییر دادند. در نهایت هم حمیدرضا رجبی تیر خلاص را (92)به آبی‌ها زد.

11سال و 10‌ماه و 29 روز قبل قهرمانی برای کنترل جریان بازی به محمود فکری از استقلال و مومن‌زاده و برجلو از سایپا کارت زرد داد. داوری که بعدها دچار مشکلات فراوان و گرفتار حواشی شد آن روز محسن ارزانی و ارشاد یوسفی از سایپا را اخراج کرد. درست مثل سیاوش اکبرپور از اردوی آبی‌ها که با کارت قرمز داور مسابقه از زمین بیرون رفت.

در دیدار برگشت فصل بعد(جمعه 3 اسفند86) دوباره بازی آبی و نارنجی به یک جنگ تمام‌عیار تبدیل شد. 7سال و 9ماه و 8روز قبل مسعود مرادی سوت دیداری را به دست گرفت که در نهایت صفر- صفر خاتمه یافت. با این حال از جمع استقلالی‌ها فرهاد مجیدی اخراج شد و برهانی و منتظری کارت زرد گرفتند. در آن‌سوی میدان مرادی کاپیتان حریف ابراهیم صادقی را با کارت قرمز اخراج کرد و امید شریفی‌نسب، جواد آشتیانی، مجید ایوبی، مجید غلام‌نژاد و میثاق معمارزاده هم کارت زرد گرفتند.
آماری خواندنی از تاریخچه دیدارهای استقلال و سایپا
آقای گل در به در دنبال گل 
آرش برهانی بهترین گلزن استقلال مقابل سایپا اولین‌بار در جریان بازی‌های لیگ‌برتر دروازه سایپا را در بیست‌وسوم شهریورماه سال86 باز کرد. آن روز استقلال بازی هفته پنجم خود برابر حریف را روی گل‌های دقایق 45 و 69 برجلو و آلوز 2 بریک واگذار کرد. با این حال آرش آقای گل گلزنی‌هایش به سایپا تداوم پیدا کرد. آرش پس از آن شش مرتبه دیگر دروازه سایپا را در لیگ‌برتر گشود تا فردا شماره9 آبی‌ها دنبال گل‌ هشتم  خود باشد.

 برهانی بعد از گلی که در بازی رفت لیگ‌هفتم(15) به ثمر رساند در دیدار رفت لیگ‌هشتم گل دوم استقلال(68) را وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه 2 بر صفر شود. وی 27فروردین‌ سال88 گل سومش در لیگ‌برتر را از روی نقطه پنالتی(88) به کارنامه‌اش اضافه کرد.

مهاجم محبوب سکوهای آبی، پس از این یک گل سه‌امتیازی هم در دیدار با خودروسازان به تیمش هدیه کرد. آقای گل کم حاشیه آبی‌ها در بازی رفت لیگ‌نهم وقتی ابراهیم صادقی(79) گل دقیقه77 خسرو حیدری را پرپر کرد با ضربه تماشایی‌اش در دقیقه94 سه امتیاز شیرین برای استقلال به ارمغان آورد. جالب اینکه در بازی رفت لیگ ‌دهم این داستان تکرار شد. یعنی گل دقیقه75 او بعد از ضربات صادقی و مجیدی پیروزی 3 بر 2 استقلال برابر سایپا را قطعی کرد. این دومین سه‌امتیازی آبی‌ها بود که با گل آرش سند می‌خورد. پ

سر محجوب استقلالی‌ها دقیقا یک‌سال و 9ماه و 21‌روز قبل هم گل سه‌امتیازی دیگری به سایپا زد. آرش در دقیقه63 دیدار هفته یازدهم آبی‌ و نارنجی تک‌گل بازی را زد تا مسابقه هفته یازدهم لیگ13 به کام استقلال شود.

مهاجم بی‌حاشیه آبی‌ها آخرین‌بار یک سال و 9ماه و 20روز قبل به سایپا گل زد و برابر این تیم در دیداری که 2 بر صفر به سود استقلال تمام شد(هفته26 لیگ سیزدهم) هفت‌گله شد. اینکه مظلومی شانس بازی برابر سایپا را به آرش می دهد یا خیر پرسشی است که باید برای رسیدن به پاسخ آن اندکی صبر کرد.

تاریخچه دیدارهای سایپا کرج و استقلال تهران در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر:

لیگ برتر فصل ۸۱-۱۳۸۰

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا تهران۰
گل: فرزاد مجیدی
سرمربی استقلال تهران: منصور پورحیدری
سرمربی سایپا تهران: محمد مایلی کهن
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
سایپا تهران۲ - استقلال تهران۲
گلها: جواد کاظمیان(پ)، محسن خلیلی(سایپا) _ علیرضا واحدی نیکبخت، سیروس دین محمدی(استقلال)
سرمربی سایپا تهران: محمد مایلی کهن
سرمربی استقلال تهران: منصور پورحیدری


لیگ برتر فصل ۸۲-۱۳۸۱

دور رفت
ورزشگاه تختی(تهران):
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۲
گلها: یدالله اکبری(پ)(استقلال) _ محمد مومنی، محمد سلطانی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: رولاند کخ
سرمربی سایپا کرج: جیووانی می
.
.

دور برگشت

ورزشگاه تختی(تهران):
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۳
گلها: محمد نوازی(پ)(استقلال) _ محمد سلطانی، حسین کاظمی، ابراهیم فارسی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: جواد زرینچه
سرمربی سایپا کرج: جیووانی می


لیگ برتر فصل ۸۳-۱۳۸۲

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۳ - سایپا کرج۲
گلها: علیرضا واحدی نیکبخت، فرزاد مجیدی(۲گل)(استقلال) _ مرتضی ایزدی، ابراهیم صادقی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۳ - سایپا کرج۰
گلها: رضا عنایتی(۲گل)، محمد نوازی(پ)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: جیووانی می


لیگ برتر فصل ۸۴-۱۳۸۳

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۰ - سایپا کرج۰
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: مجتبی تقوی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۴ - سایپا کرج۳
گلها: حسین کاظمی، اکسنتی گیلائوری، شاهین خیری، فرزاد مجیدی(استقلال) _ امیرحسین یوسفی(پ)، علیرضا عباسفرد(۲گل)(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: بیژن ذوالفقارنسب


لیگ برتر فصل ۸۵-۱۳۸۴

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۰ - سایپا کرج۰
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: بیژن ذوالفقارنسب
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۰ - سایپا کرج۰
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: بیژن ذوالفقارنسب


لیگ برتر فصل ۸۶-۱۳۸۵

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۳
گلها: حسین کاظمی(استقلال) _ سیدجلال حسینی، محسن خلیلی، حمیدرضا رجبی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: عبدالصمد مرفاوی
سرمربی سایپا کرج: علی دائی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۲
گلها: سیاوش اکبرپور(استقلال) _ محسن خلیلی(۲گل)(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: عبدالصمد مرفاوی
سرمربی سایپا کرج: علی دائی


لیگ برتر فصل ۸۷-۱۳۸۶

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۲
گلها: آرش برهانی(استقلال) _ کاظم برجلو، آدریانو آلوز(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: شادروان ناصر حجازی
سرمربی سایپا کرج: علی دائی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۰ - سایپا کرج۰
سرمربی استقلال تهران: فیروز کریمی
سرمربی سایپا کرج: علی دائی


لیگ برتر فصل ۸۸-۱۳۸۷

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۲ - سایپا کرج۰
گلها: پیروز قربانی، آرش برهانی
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: رضا فروزانی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۱
گلها: آرش برهانی(پ)(استقلال) _ کاظم برجلو(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن


لیگ برتر فصل ۸۹-۱۳۸۸

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۲ - سایپا کرج۱
گلها: هادی شکوری، آرش برهانی(استقلال) _ ابراهیم صادقی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: عبدالصمد مرفاوی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۱
گلها: حنیف عمران زاده(استقلال) _ رضا خالقی فر(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: عبدالصمد مرفاوی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن


لیگ برتر فصل ۹۰-۱۳۸۹

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۳ - سایپا کرج۲
گلها: امیرحسین صادقی، فرهاد مجیدی، آرش برهانی(استقلال) _ کریم انصاری فرد(۲گل - دومی پنالتی)(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: پرویز مظلومی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۰ - سایپا کرج۰
سرمربی استقلال تهران: پرویز مظلومی
سرمربی سایپا کرج: محمد مایلی کهن


لیگ برتر فصل ۹۱-۱۳۹۰

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۰
گل: مجتبی جباری
سرمربی استقلال تهران: پرویز مظلومی
سرمربی سایپا کرج: مجید صالح
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۲ - سایپا کرج۲
گلها: فریدون زندی(۲گل)(استقلال) _ سیدامین منوچهری(۲گل)(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: پرویز مظلومی
سرمربی سایپا کرج: مجید صالح


لیگ برتر فصل ۹۲-۱۳۹۱

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۲
گلها: سیاوش اکبرپور(استقلال) _ سیداسحاق سبحانی، سعید دقیقی(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: مجتبی تقوی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۰
گل: فرزاد حاتمی
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: مجتبی تقوی


لیگ برتر فصل ۹۳-۱۳۹۲

دور رفت
ورزشگاه انقلاب:
سایپا کرج۰ - استقلال تهران۱
گل: آرش برهانی
سرمربی سایپا کرج: انگین فیرات
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
.
.
دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۲ - سایپا کرج۰
گلها: آرش برهانی، بوباکار کبه
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: انگین فیرات




لیگ برتر فصل ۹۴-۱۳۹۳

دور رفت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۳ - سایپا کرج۲
گلها: کرار جاسم، امید ابراهیمی(۲گل)(استقلال) _ ابراهیم شکوری، حامد شیری(پ)(سایپا)
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: مجید جلالی
.

دور برگشت
ورزشگاه آزادی:
استقلال تهران۱ - سایپا کرج۰ 
گل: سجاد شهباززاده
سرمربی استقلال تهران: امیر قلعه نویی
سرمربی سایپا کرج: مجید جلالی



بهترین گلزن سایپا در مصاف با استقلال در چهارچوب رقابتهای لیگ:محسن خلیلی با ۴گل
بهترین گلزن استقلال در مصاف با سایپا در چهارچوب رقابتهای لیگ: آرش برهانی با ۷۷گل

آماری خواندنی از تاریخچه دیدارهای استقلال و سایپا

چند نکته از دو تیم استقلال و سایپا:

۱. این دو تیم تاکنون ۴۰بار در چهارچوب رقابتهای لیگ آزادگان و لیگ برتر با هم بازی کرده اند که ۹برد سهم سایپا، ۱۴بازی مساوی شده و ۱۷برد نیز سهم استقلال بوده اس.

۲. از میان سرمربیان سایپا، علی دائی در لباس سرمربیگری سایپا به استقلال نباخته است. از میان سرمربیان استقلال، منصور پورحیدری و پرویز مظلومی سرمربیانی هستند که با استقلال به سایپا نباخته اند.

۳. از میان سرمربیان سایپا، محمد مایلی کهن در دوران سرمربیگری با هیچ تیمی برابر استقلال پیروز نشده است.

۴. بیژن ذوالفقارنسب(-) اولین سرمربی سایپا در مصاف با استقلال بوده و لئونید تری بیلوفسکی اولین سرمربی استقلال در مصاف با سایپا بوده است.

۵. بیژن ذوالفقارنسب اولین سرمربی سایپا است که موفق به گرفتن امتیاز و پیروزی در برابر استقلال شده  و در مقابل نصرالله عبداللهی اولین سرمربی استقلال است که در مصاف با سایپا موفق به پیروزی و گرفتن امتیاز شده است.

۶. بیژن ذوالفقارنسب اولین سرمربی سایپا است که در مصاف با استقلال امتیاز از دست داده و شکست خورده و لئونید تری بیلوفسکی اولین سرمربی استقلال است که در مصاف با سایپا امتیاز از دست داده و شکست خورده است.

۷. نصرالله عبداللهی، رضا فروزانی از سایپا نفراتی هستند که در بازیهای این دو تیم در لیگ فقط یکبار روی نیمکت سایپا برابر استقلال نشسته اند. در مقابل لئونید تری بیلوفسکی، رولاند کخ و جواد زرینچه از استقلال هم در بازیهای این دو تیم در لیگ فقط یکبار روی نیمکت استقلال برابر سایپا نشسته اند.

۸.جیووانی می ایتالیائی و انگین فیرات آلمانی سرمربیان خارجی سایپا برابر استقلال و لئونید تری بیلوفسکی و یوگنی سوکومورخوف روس به همراه رولاند کخ آلمانی سرمربیان خارجی استقلال در جدالهای این دو تیم بوده اند.

۹. جدال دور رفت دو تیم در لیگ ۸۲-۱۳۸۱ تنها جدالی بوده که سرمربیان هر دو تیم همزمان خارجی بوده اند!!!!

۱۰. شادروان ناصر حجازی تنها سرمربی یکی از این دو تیم بوده است.

۱۲. حمید علیدوستی(سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران) اولین گلزن سایپا برابر استقلال بوده و محمدرضا مهرانپور اولین گلزن استقلال برابر سایپا به شمار می رود.

۱۳. حسین کاظمی تنها بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم بازی و در بازیهای رو در رو به هر دو تیم گل زده است.

۱۴. آدریانو آلوز برزیلی، تنها گلزن خارجی سایپا و اکسنتی گیلائوری گرجی، بوباکار کبه فرانسوی و کرار جاسم عراقی گلزنان خارجی استقلال در این مصاف بوده اند.

پخش انلاین بازیاستقلال و سایپا 18 اسفند 95

پخش آنلاین بازی پرسپولیس سایپا   پخشانلاین بازی استقلال و استقلال خوزستان سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 – نتیجه بازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 , دانلود خلاصهبازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 دانلود گل 

اتفاق تاریخی در باشگاه استقلال 


باشگاه استقلال در آستانه بازی با سایپا با اتفاقی تاریخی روبه رو شده اند، اتفاقی که قبل از هر کسی باید مدیران باشگاه در مورد آن پاسخ بدهند.
اتفاق تاریخی در باشگاه استقلال 
به گزارش "ورزش سه"، آبی ها در حالی باید فردا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با سایپا بازی کنند که از بعد از بازی با سیاه جامگان حتی یک جلسه هم تمرین نکرده اند و قطعا این اتفاق برای یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران اتفاقی نادر و تاریخی محسوب می شود. 

استقلال که برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی تلاش می کند روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده است و باید دید بازیکنان ناآماده این تیم آیا می توانند از پس سایپا که در نیم فصل دوم اوج گرفته است بر می بیایند یا نه.

در حال حاضر سید رضا افتخاری هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده است و معلوم نیست او چه تصمیمی برای خروج تیمش از بحران خواهد داشت.

ساعت پخش بازی استقلال و سایپا |  18 اسفند 95 | زمان پخش زنده 

بازی استقلال و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95,ساعت پخش زنده بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95,پخش زنده و آنلاین بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 د . نتیجه بازی استقلال و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 فیلم گلهای امروز سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 -, سایپا,  

فیلم خلاصه بازی استقلال و سایپا  18 اسفند 95 امروز - صفحه‌اصلی

دانلود فیلم خلاصه بازی دربی 84 (استقلال 3-2 سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95) گلها و حواشی و گزارش کامسایپا چهارشنبه 18 اسفند 95، فیلم/ خلاصه وگلهای دربی 82؛ سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 استقلال، دانلود گل ها   نتیجه و خلاصه بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95خلاصه بازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 |  سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 | پخش زنده  

زمان و ساعت بازی امروز استقلال 18 اسفند 95

 ساعت پخش زنده بازی استقلال تهران و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95. ساعت بازی نتیجه بازی رفت:استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95


فرکی: برای شکست استقلال به میدان می رویم

ساعت پخش استقلال و سایپا  18 اسفند 95

 نتیجه بازی استقلال و نفت تهران –سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 نتیجه بازی سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 فیلمگلهای دیشب و خلاصه   پخش آنلاین بازی سایپا استقلال   سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 پخش 

سرمربی سایپا امیدوار است تیمش فردا بتواند با پیروزی برابر استقلال به روند روبه رشد خود در جدول ادامه بدهد.
فرکی: برای شکست استقلال به میدان می رویم
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

تنها به پیروزی فکر می کنیم

بازی برگشت ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و ما با شرایطی که در جدول داریم تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.
 
استقلال متحول شده است

استقلال تیمی است که در نیم‌فصل دوم متحول شده و شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول پیدا کرده است. ما هم می‌خواهیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم و 3 امتیاز را بگیریم.
 
خلعتبری و لک را نداریم

ما خلعتبری و حامد لک را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه مهدی ترابی هشت روز است که با ما تمرین می‌کند. او پیش از این نیز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات اختصاصی داشت و فردا مشکلی برای همراهی ما ندارد.

ساعت پخش بازی استقلال و سایپا |  18 اسفند 95 | زمان پخش زنده 

بازی استقلال و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95,ساعت پخش زنده بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95,پخش زنده و آنلاین بازی استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 د . نتیجه بازی استقلال و سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 فیلم گلهای امروز سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95 -, سایپا,  

زمان و ساعت بازی امروز استقلال 18 اسفند 95

 ساعت پخش زنده بازی استقلال تهران و استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95. ساعت بازی نتیجه بازی رفت:استقلال سایپا چهارشنبه 18 اسفند 95


ساعت پخش بازی استقلال سایپا 18 اسفند 95،نتیجه و دانلود گلها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.