دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

نتیجه بازی دیشب آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95 | دانلود گل ها

نتیجه بازی دیشب آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95, دانلود گل های بایرن و آرسنال

نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95 | دانلود گلها 

 نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95، نتیجه بازی دیشب آرسنال و بایرن مونیخ، فیلم خلاصه بازی آرسنال وبایرن مونیخ 17 اسفند 95، فیلم
نتیجه تصویری برای نتیجه بازی دیشب آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95 | دانلود گل ها

نتیجه نهایی : آرسنال - بایرن مونیخ 5

نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ سه شنبه 17 اسفند 95

 نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ بازی .نتیجه بازی بایرن مونیخ و آرسنال  دیشب | دانلود خلاصه و گلها.
دانلود فیلم خلاصه بازی آرسنال 5-1 بایرن مونیخ 17 اسفند 95
-----------------------------------------------------------------------

دانلود فیلم گلهای بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95
دانلود گل تئو والکات به بایرن مونیخ 17 اسفند 95 / دقیقه 20
دانلود فیلم گل لودوفسکی به آرسنال 17اسفند95 / دقیقه 55
دانلود فیلم گل آرین روبن به آرسنال 17 اسفند 95 / دقیقه 68
دانلود گل داگلاس کاستا به آرسنال 17 اسفند 95 / دقیقه 78
دانلود فیلم گل اول ویدال به آرسنال 17 اسفند 95 / دقیقه 80
دانلود فیلم گل دوم ویدال به آرسنال 17 اسفند 95 / دقیقه 85

  

دانلود فیلم حواشی بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95
دانلود فیلم اختلال جالب هواداران بایرن مونیخ در ابتدای بازی

رن مونیخ :: ورزش سه

اخبار، بازی ها، برنامه بازی ها و ویدیوهای تیم بایرن مونیخ  آلمان بوندسلیگا. 1395/12/17آرسنالبایرن مونیخ. لیگ قهرمانان اروپا یک هشتم نهایی. 1395/12/21. 

آرسنال 1-5 بایرن مونیخ؛ تکرار نتیجه بازی رفت

آرسنال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم با نتیجه 5-1 مغلوب بایرن شد و با شکست 10-2در مجموع دو دیدار، از دور رقابت ها کنار رفت.  


به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در این دیدار با زدن گل اول به جبران شکست دیدار رفت امیدوار شدند اما با اخراج لورن کوشیلنی در ابتدای نیمه دوم، شکستی مانند دیدار رفت را تجربه کردند. 

 

بازی با برتری بایرنی ها و تسلط آنها بر توپ و میدان آغاز شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه آرسنال ایجاد کنند.

 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 13 به گل برسند اما واکنش خوب نویر روی ضربه والکات، دروازه بایرن را بسته نگه داشت.

 

برتری توپچی ها ادامه پیدا کرد بعد از اینکه ژیرو یک موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 20 قفل دروازه بایرن باز شد.

 

روی پاس الیویه ژیرو بود که والکات در سمت چپ محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد و با ضربه تماشایی از زاویه بسته، توپ را به سقف دروازه نویر کوبید.

 

 

 

بعد از این گل بازی برای لحظاتی متعادل شد اما پس از آن بار دیگر آرسنال به تیم برتر میدان تبدیل شد و در دقیقه 39 بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه ژیرو راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

دو دقیقه بعد لواندوفسکی صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست بهترین موقعیت بایرن در نیمه اول را تبدیل به گل کند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را آرسنال بهترین آغاز کرد و ژیرو می توانست خیلی زود برتری تیمش را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او روی ارسال رمزی، به شکل خطرناکی از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

 

نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ سه شنبه 17 اسفند

نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ سه شنبه 17 اسفند95 , نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016 - 2017 گلها 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 55 توانستند به گل برسند. حرکت لواندوفسکی در محوطه جریمه آرسنال، با خطای لورن کوشیلنی همراه شد و یک ضربه پنالتی برای بایرن و کارت زرد دوم را برای مدافع فرانسوی به همراه داشت.

 

خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت اوسپینا، توپ را وارد دروازه کرد تا اندک امیدهای آرسنال برای جبران نتیجه دیدار رفت هم از بین برود.

 

بایرنی ها که حالا با یک بازیکن بیشتر بازی می کردند، کاملا بر بازی مسلط شدند و پس از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 66 از دست دادند، دو دقیقه بعد به گل دوم رسیدند. روی همکاری روبن و لواندوفسکی و البته اشتباه الکسیس سانچس، ستاره هلندی بایرن در محوطه جریمه آرسنال صاحب موقعیت شد و در موقعیتی تک به تک با اوسپینا، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل پیش کشیدند و این باعث شد تا بایرنی ها بتوانند به راحتی سه بار دیگر به گل برسند.

 

ابتدا در دقیقه 78، داگلاس کاستا بعد از یک حرکت پا به توپ خوب تا پشت محوطه جریمه آرسنال، با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اوسپینا فرستاد.

 

دو دقیقه بعد نوبت ویدال بود تا از اشتباه مدافعان آرسنال استفاده کرده و پاس در عمق ژابی آلونسو را تبدیل به گل چهارم بایرن کند.

  

برتری بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 85، ویدال یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. این بار روی یک پاس در عمق، ویدال و داگلاس کاستا با اوسپینا دو به تک شدند و پاس هافبک برزیلی را ویدال به راحتی وارد دروازه کرد.

 

نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند | دانلود گلها - رز 

نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ 17 اسفند 95 - نایاب 95 نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و ... مادرید و ناپولی 17 اسفند 95 | دانلود گلها و خلاصه دیشب.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 5-1 بایرن به پایان رسید.


ترکیب اصلی آرسنال و بایرن مونیخ

در ورزشگاه امیرتیس، آرسنال پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود.​​​​​​​ 


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست 1-5 بازی رفت در مونیخ، توپچی ها برای صعود به یک معجزه نیاز دارند.

 

آرسنال: اوسپینا، مصطفی، کوشیلنی، بیرین، مونرئال، رمسی، ژاکا، چمبرلین، والکات، ولبک، سانچس

 

بایرن مونیخ: نویر، هوملس، تیاگو، ریبری، مارتینز، لواندوفسکی، روبن، رافینیا، آلونسو، ویدال،  آلابا


پیش بازی آرسنال و بایرن مونیخ

دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 


به گزارش "ورزش سه"،  مسلما آرسنال که حذف خود را قطعی می‌داند، برای غرور بازی خواهد کرد. آنها بازی رفت را 5-1 واگذار کرده اند و به یک معجزه نیاز دارند که نتیجه را برگردانند. آنها در آلیانز آره نا تحقیر شدند و یک سال تلخ دیگر را در چمپیونزلیگ به پایان رساندند.

 

آرسن ونگر برای تیمش 1 الی 2 درصد شانس برای بردن این بازی قائل شده ولی تاکید داشته که می‌خواهد انگیزه های تیمش برای جنگیدن در این بازی حساس و برگرداندن نتیجه را ببیند.

 

پس از شکست مقابل لیورپول، توپچی‌ها روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و به شدت نیز تحت فشار هستند. مهم ترین غایب توپ چی ها مسوت اوزیل است که به علت سرماخوردگی شدید قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

 

او در دیدار مقابل لیورپول نیز نتوانست به میدان برود. همچنین سانتی کازورلا، آرون رمزی و محمد ال ننی نیز دیگر غایبین آرسنال هستند.


در سوی دیگر بایرن مونیخ نیز که با پیروزی 3-0 مقابل کلن پا به این دیدار می‌گذارد، روی فرم گلزنی است و در 3 بازی اخیرش 14 گل به ثمر رسانده است. کارلو آنچلوتی با تغییر نتایج توسط حریفان به خوبی آشناست.

 

او در زمان حضورش در میلان،  تجربه ای تلخ مقابل تیم انگلیسی دیگری دارد.فیلیپ لام به علت دو کارته شدن این بازی را از دست داده و احتمالا رافینیا جانشین او خواهد شد. جروم بواتنگ نیز هنوز آماده همراهی تیم نشده ولی فاصله زیادی با بازگشت به میادین ندارد.

گلهای بازی آرسنال و بایرن مونیخ 2016 2017 

نتیجه و خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ سه شنبه 17 اسفند 95 ... یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2016 - 2017 گلها و خلاصه ,نتیجه بازی آرسنال و بایرن مونیخ یک هشتم 

منابع : نمونه سوال 95 - ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.