دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

انواع ژل لوبریکانت | روش استفاده از ژل های روان کننده | عوارض و قیمت لوبریکانت سیمپلکس

انواع ژل لوبریکانت چیست ؟ ، عوارض استفاده از ژل های روان کننده زناشویی ، قیمت لوبریکانت

قیمت ژل روان کننده لوبریکانت ،قیمت ژل لوبریکانت در داروخانه،عوارض ژل لوبریکانت،طرز استفاده از ژل لوبریکانت،ژل روان کننده مقعدی ،چگونه از ژل لوبریکانت استفاده کنیم،قیمت ژل لوبریکانت ایرانی ،ژل روان کننده سیمپلکس

ژل لیز کننده,ژل لیز کننده واژن,ژل لیز کننده بدن,ژل لیزکننده لوبریکانت,نام ژل لیز کننده واژن

مقالات زناشویی (ویژه متاهلین)

دانستی هایی در مورد انواع ژل های آمیزشی


 شش نکته در مورد ژل لوبریکانت ، ژل های روان کننده ، توضیحی در مورد استفاده از انواع ژل های روان کننده ، تاخیری ، تنگ کننده 

ژل لوبریکانت : شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

 

 

ژل لیزکننده,ژل لیز کننده واژن,ژل های لیز کننده,ژل های لیز کننده طبی,ژل لیزکننده مقعدی,ژل لیز کننده سوراخ

 ژل لوبریکانت مقعدی،هم لیزکننده و روان کننده ژل ضد درد لوبریکانت

مای پیکس لاو : استفاده از مواد لیز کننده برای رابطه جنسی … تقریبا یکی از مهمترین مشکلات در رابطه ی جنسی ،همین مسئله ی خشک و دردناک بودن واژنه.این که دلیل این قضیه چیه،بماند برای بعد.حتی اگه خیلی خیلی تحریک کامل و خوبی کرده باشین،باز هم بعد از چند حرکت ساده و معمولی به دلیل اصطکاک زیاد؛به مشکل بر می‌خورین.

احتمالا درست در همین لحظه است که شریک شما از سوزش اطراف واژن به شما شکایت خواهد کرد.ضمن اینکه در این حالت به علت تحریک همراه با سوزش کلیتوریس،ارگاسم به سختی صورت می‌پذیره.

ژل لیز کننده واژن و مقعد خانمها - ژل لوبریکانت زنانه

ژل لیز کننده,ژل لیز کننده واژن,ژل لیز کننده بدن,ژل لیزکننده لوبریکانت,نام ژل لیز کننده واژن,

ژل لیزکننده,ژل لیز کننده واژن,ژل های لیز کننده,ژل های لیز کننده طبی,ژل لیزکننده مقعدی,ژل لیز کننده سوراخ

 ژل لوبریکانت مقعدی ، هم لیزکننده و روان کننده میباشد و هم ضد درد  قیمت دو تیوپ ژل لوبریکانت

یکی از ساده ترین و اشتباه ترین راه‌هایی که در این موقع به ذهن بعضی‌ها می‌رسه،استفاده از آب دهانه.صرف نظر از اینکه این حرکت تاثیر بدی در ذهن خانوم شما ایجاد میکنه، اینکه آب دهان حاوی باکتری‌هایی است که احتمال ایجاد عفونت و قارچ رو در درون رحم همسرتون به وجود می‌یاره.

مای پیکس لاو : همچنین در این حالت کاندوم هم نمی‌تونه یک اثر طولانی مدت و درست و حسابی داشته باشه.(چون غالبا پس از مدت کوتاهی ،کاندوم هم خاصیت لیز بودنش را از دست می‌دهد.)

ژل لوبریکانت : شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

 از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمیرساند و حساسیت ایجاد نمیکند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایی که ترشحات لزج کننده آنها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد .

عوارض ژل تنگ کننده واژن - ژل روان کننده لوبریکانت

ژل روان کننده لوبریکانت انواع ژل تنگ کننده واژن با استفاده از ژل های تنگ کننده مشکل بانوان 

پس چاره کار چیست؟

موادلیزکننده به منظور رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند.

مواد لیز کننده با سهولت دسترسی و همچنین آسان بودن استفاده از آنها رابطه جنسی را لذت بخش تر میکند. درهمان بار اول استفاده، از تاثیرماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد. با استفاده از اونها شما میتونین بدون مشکل و با هرسرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. بعبارت دیگر واژن اوهمیشه برای ورود آلت شما لیز و مرطوب خواهدبود.

mypixlove.blogsky.com ، انواع ژل لوبریکانت سیمپلکس ، عوارض ژل های روان کننده

مواد لیز کننده 3 دسته هستند:

1) لیزکننده‌های محلول در آب که اکثرا از جنس مواد قندی هستند.

2) لیزکننده‌های سیلیکونی (دربازار ایران وجود ندارد)

3) لیزکننده‌های روغنی (مانند وازلین)

هرکدام از این مواد خصوصیات و مزایای خاص خودشان را دارند.


بیشترین ماده لیزکننده مورداستفاده معمولا”موادلیزکننده محلول در آب(ژل‌های لیزکننده طبی)هستند. ماده اصلی این مواد برپایه آب است.این مواد نوعی مواد قندی هستند که به راحتی در آب حل می‌شوند. آنها نرم و لیز هستند و برخلاف لیزکننده‌های سیلیکونی باعث چسبندگی نمیشوند. بخاطروجود آب در ساختمان آنها بخوبی توسط پوست ومخاط جذب میشوند.

البته شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجددا” از آن استفاده کنید .

پیشنهاد می‌کنم جهت رقیق کردن این ژل ،هرازچندگاهی یکبار؛مقداری آب در محلی که قبلا ژل زدین ،بریزین.لیزکننده‌های محلول در آب برخلاف لیزکننده‌های روغنی (مثل وازلین) به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمیکنند.

چرا همه ژل لوبریکانت روان کننده می خرند - خرید انواع کاندوم

کافیه تا از فروشگاه های لوازم زناشویی یک ژل لوبریکانت روان کننده ت معرفی مدل های مختلف کاندوم تاخیری + قیمت جدیدترین کاندوم های عوارض استفاده نکردن از کاندوم آیا دردسر های استفاده نکردن از کاندوم را می دانید ؟

معروف ترین نوع این مواد :

ژل لوبریکانت است.این ژل ،همون ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می‌زنن.این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.تاثیر استفاده از اون به حدی است که بعد از یکبار استفاده ،کاملا به اون معتاد می‌شین.

– هرگز از مواد روغنی بر روی کاندومها استفاده نکنید.

– رابطه و نزدیکی از مقعد (پشت) عوارض زیادی مانند عفونت های مختلف از دست دادن کنترل و … دارد

بعد از هر نزدیکی واژن رو یه دقت بشورین.ضمنا حتما قبل از نزدیکی حمام تشریف ببرین و یا حداقل از ناف تا زانو رو بشورین.این کار به سالن ماندن رحم همسرتون کمک می‌کنه.



بیش از 50 درصد از زن و شوهر ها از ژل های لوبریکانت در حین رابطه استفاده کرده اند .

این مقاله آموزشی رو از اینجا شروع می کنیم که برقراری رابطه جنسی در چهار چوب خانواده ،استرس بدن رو کاهش میده، مثل مسکن درد های بدن رو از بین میبره و باعث روشن و درخشنده شدن پوست میشه .

برای همینه که بعد از رابطه ، صورت شما جوان تر و زیبا تر به نظر میرسه .

شما می توانید از تمام این مزیت های رابطه ی جنسی بهره مند بشید و همزمان با استفاده از ژل های لوبریکانت ، احساس لذت بیشتری رو به خودتون و همسرتون هدیه بدهید .



چرا همه ژل لوبریکانت روان کننده می خرند ؟

بر طبق تحقیقاتی که در سال 2009 انجام شده ( بزودی مقاله مورد نظر رو براتون ترجمه می کنیم ) ، زنانی که در حین رابطه ی جنسی با همسر از ژل لوبریکانت استفاده کرده اند ، رضایت جنسی بالاتری نسبت به همسر خود دارند .

به گفته ی دکتر Matthew Wosnitzer متخصص اورولوژی ، ژل های لوبریکانت روان کننده توسط بسیاری از متاهلین برای کاهش ناراحتی ها و افزایش لذت جنسی در حین روابط زناشویی استفاده می شوند .

در واقع بیش از نیمی از متاهلین تجربه ی استفاده از لوبریکانت ژل ها را دارند .

با توجه به اهمیت این موضوع اگر قصد خرید ژل های روان کننده را دارید ، این شش نکته مهم رو قبل از خرید از فروشگاه های محصولات زناشویی در نظر داشته باشید .

1-درد در حین رابطه جنسی نشانه یک مشکل است .

با توجه به ژلی که شما انتخاب می کنید بعضی از لوبریکانت ها حاوی لیدوکائین یا بنزوکائین هستند که برای کاهش درد و ناراحتی در حین رابطه ی جنسی استفاده می شوند .

درسته که این مواد می توانند قسمت هایی از پوست رو که در حال سوزش هستند بیحس کنند ، ولی یادتون باشه که همیشه هر دردی نشانه ی وجود مشکلی در بدن است . ممکنه که درد ناشی از خراشیدگی یا پاره شدن بافتی در بدن باشد و با بی توجه ای به آن درد ، بدن آسیب بیشتری ببینه .

از طرف دیگه بافت های خراشیده یا پاره شده ، احتمال انتقال بیماری های جنسی رو افزایش می دهند .

دکتر رهام صادقی - ژل لوبریکانت روان کننده بی ضرر 

دکتر رهام صادقی - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - ژل لوبریکانت روان کننده بی ضرر مناسب برای انواع معاینات پزشکی -توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو. قیمت

2-مراقبت وجود شکر در لوبریکانت باشید !

پزشکان هیچ ژل لوبریکانتی رو معرفی نکرده اند تا مردم از اون استفاده نکنند ، ولی بعضی از ژل ها داری موادی هستند که بر روی سلامتی خانم ها تاثیر می گذارند .

به عنوان مثال گلیسیرین ، که یکی از مشتقات شکر است ، می تونه باعث عفونت واژن در خانم ها بشود .

بعضی از ژل های با رایحه های مختلف ممکنه که از مشتقات شکر استفاده کرده باشند .

برای این منظور بهتره که از ژل های روان کننده بر پایه آب استفاده کنید .

ژل روان کننده واژینال

در این موارد می توان از ژل لوبریکانت Lubricant Gel میان انواع لغزنده کننده ها های متعدد و متنوعیقفسه های فروشگاه های 

3-اگر قصد بارداری دارید :

اکر قصد باردار شدن دارید باید از ژل هایی استفاده کنید که ph یعنی میزان اسیدی یا قلیایی بودن واژن رو تغییر ندهند .

ژل هایی هستند که حاوی آنتی اکسیدان هستند و به اسپرم ها کمک می کنند تا راحت تر به تخمک برسند و در واقع عمل لقاح را راحت تر می کنند .

متاسفانه ژل های پیش از تخمک گذاری فعلاً در هنگام نوشتن این مقاله یعنی شهریور 93 براحتی در ایران پیدا نمی شوند .

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد - ناز وب

ژل لوبریکانت شفافقابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو ترشحات لزج کننده آنها هنگام نزدیکی روان کننده کاربرد دارد .رابطه و نزدیکی از مقعد (پشت) عوارض زیادی عفونت های 

4-به حساسیت بدنتون در انتخاب ژل دقت کنید

ژل های مختلفی با خاصیت های گرم کننده ، تحریک کننده ، تنگ کننده و غیره در فروشگاه های محصولات زناشویی پیدا میشوند که حاوی مواد خاصی هستند .

بسیاری از این ژل ها تاییده های بهداشتی رو کسب کرده اند ول ممکنه بعضی از خانم ها به ماده خاصی حساسیت داشته باشند و با تماس با سطح واژن ایجاد ناراحتی کنند.

برای اینکه بدونید ژل لوبریکانتی که تهیه کردید به واژن شما آسیب میزنه یا نه ، مقداری از ژل رو به پشت لب ها تون بزنید ، اگر لب های شما دچار سوزش یا ناراحتی شد ، بهتره که اون ژل رو استفاده نکنید و اگر احساس ناراحتی بر روی لب های خود نکردید ، می تونید با خیال راحت از لوبریکانتی که تهیه کرده اید استفاده کنید .

ژل روان کننده لوبریکانت بی حسی مقعد - ژل لوبریکانت زنانه

بی حسی مقعدی,ژل بی حسی مقعدی,کرم بی حسی مقعدی,بی حس کننده مقعدی,ژل لوبریکانتدر این ژل هیچگونه مواد تاخیری استفاده نشده و هیچ عوارض ندارد. با انواع کاندوم اورولوژی ، ژل های لوبریکانت روان کنندهتوسط بسیاری از متاهلین برای کاهش ناراحتی ها  قیمت دو تیوپ ژل لوبریکانت

یادتون باشه که از هیچ چیزی برای اولین بار در حین رابطه ی جنسی استفاده نکنید . بهتره که قبلا اون رو تست کنید . بهتره که انواع ژل های مختلف رو خودتون تست و مقایسه کنید و این نکته رو کشف کنید که کدوم ژل برای بدن شما مناسب تر است .

قیمت ژل روان کننده واژن | قیمت بروز

 استفاده از ژل های روان کننده و لوبریکانت های مختلف یکی از راه های ساده برایهای بدنچرا همه ژل لوبریکانت روان کننده می خرند – خرید انواع کاندوم محرمانه. عوارض ژل تنگ کننده واژن – ژل روان کننده لوبریکانت.انواع ژل 

انواع ژل ها

5-در استفاده از روان کننده های طبیعی دقت کنید .

شاید شما هم جزو اون دسته از افرادی باشید که از روغن نارگیل به علت خوش بو بودن برای روان کنندگی استفاده کرده باشید ، ولی یادتون باشه که خیلی از روغن هایی که در هر خونه ای پیدا میشند الیاف لاتکس رو از بین می برند و در واقع به بافت کاندوم آسیب میرسانند .

نکته ی منفی دیگه روغن های طبیعی که در خانه وجود دارند اینه که بعضی از آنها بر پایه نفت درست شده اند ، براحتی تجزیه نمی شوند و داخل واژن باقی می مونند که باعث ایجاد عفونت در زنان می شوند .

وازلین از جمله این روغن هاست که می تونه واژن خانم ها رو دچار عفونت کنه .

اگر می خواهید کاملا طبیعی باشید و از هیچ چیز غیر طبیعی استفاده نکنید ، بهتره که مقدار زیادی آب نوش جان بفرمایید تا در حین رابطه بدن شما مایع روان کننده رو به مقدار مناسب تولید کنه .

ژل های لوبریکانت بر پایه آب هم جایگزین خوبی برای اینکار هستند .

ژل لوبریکانت « روان کننده و لیزکننده ﺑﻰضرر جنسی - مجله 

ژل های زناشویی ( لوبریکانت روان کننده بی ضرر ) به سه دسته کلی تقسیم می شوند. که انواع ژل های روان کننده را خودتان تست و مقایسه کنید که کدام ژل برای بدن شما با توجه به اینکه از مشتقات سلیکون ساخته شده اند قیمت بالاتری نسبت به ژل هایمعمولی بر پایه ی آب توصیه هایی برای کاهش عوارض یائسگی.

6-استفاده از ژل لوبریکانت کاملا طبیعی و عادی است .

بعضی از زن و شوهر ها فکر می کنند در صورتی که از ژل های روان کننده استفاده کنند ، همسرشون فکر می کنه که اونها یک مشکل بدنی دارند و استفاده از ژل لوبریکانت رو طبیعی نمی دونند .

در صورتیکه استفاده از ژل لوبریکانت یک امر کاملا طبیعی در حین رابطه جنسی است که بسیاری از متاهلین روزانه از آن بهره می برند .

هر زن و شوهری باید در اتاق خوابشون یک ژل لوبریکانت روان کننده داشته باشند تا در مواقعی که نیاز دارند بتونند به کمک اون ، راحتی و آسایش رو به روابطشون بر گردانند .


تهیه و ترجمه  و منابع : rangezendegi.com  nazweb.ir - mypixlove.blogsky.com

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

آموزش انتخاب ژل لوبریکانت روان کننده - سایت رنگ زندگی

 آموزش های روابط زناشویی در مورد ژل روان کننده ژل محرک بانوان گرم کننده  استفاده از ژل های روان کننده و لوبریکانت های مختلف یکی از راه های ساده مشتقات سلیکون ساخته شده اند قیمت بالاتری نسبت به ژل های معمولی بر پایه ی آب دارند اینجا انواع ژل های آمیزشی

چگونه از ژل روان کننده لوبریکانت استفاده کنیم؟/ بهترین

عوارض "کمبود ویتامین دی در کودکان" چیست؟ استفاده از ژل های روان کننده و لوبریکانت های مختلف یکی از راه های ساده بهتره که انواع ژل های روان کننده را خودتان تست و مقایسه کنید که کدام ژل برای بدن  با توجه به اینکه از مشتقات سلیکون ساخته شده اند قیمت بالاتری نسبت به ژل های معمولی بر پایه ی آب دارند .

انواع ژل لوبریکانت چیست ؟، عوارض استفاده از ژل های روان کننده زناشویی ، قیمت لوبریکانت سیمپلکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.