دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

ساعت پخش بازی استقلال و التعاون عربستان | 9 اسفند 95 | نتیجه و دانلود گل های بازی

ساعت پخش بازی استقلال و التعاون عربستان | 9 اسفند 95 | نتیجه و دانلود گل های بازی

تاریخ و نتیجه بازی استقلال و التعاون یکشنبه 9 اسفند 95 و ساعت بازی استقلال و التعاون-دانلود فیلم گل های بازی استقلال و التعوان عربستان 9 اسفند 95-کلیپ خلاصه و گلهای بازی استقلال مقابل التعاون عربستان 9 اسفند 95

نتیجه تصویری برای تاریخ روز بازی استقلال و التعاون

نتیجه و ساعت بازی امروز استقلال - التعاون عربستان | اخبار فوتبال 9 اسفند 95

برچسب‌ها: پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا، بازی امروز استقلال، بازی بعدی استقلال، بازی استقلال و التعاون، پخش زنده بازی استقلال و التعاون، ساعت بازی استقلال و التعاون

مای پیکس لاو : با توجه به اینکه دیدار استقلال و التعاون عربستان در عمان برگزار می‌شود، استقلالی‌ها تا یک روز قبل بازی با التعاون در باشگاه ایرانیان دبی تمرینات خود را ادامه خواهند داد. با توجه به تصمیم کنفدراسیون آسیا، تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در کشور بی‌طرف به مصاف هم بروند. بازی استقلال و التعاون 9اسفند در دور رفت به میزبانی استقلال ساعت 19 و در کشور عمان برگزار می‌شود.


دوشنبه 1395/12/09 ساعت: 19:00

لیگ قهرمانان آسیا 2017 : استقلال تهران - التعاون عربستان 

زنده از شبکه سه

  

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا، بازی امروز استقلال، بازی بعدی استقلال، بازی استقلال و التعاون، پخش زنده بازی استقلال و التعاون، ساعت بازی استقلال و التعاون، زمان بازی استقلال و التعاون، پخش زنده بازی استقلال التعاون، بازی استقلال التعاون

زمان و نتیجه دانلود گلهای بازی استقلال و التعاون عربستان | 9 اسفند 95 | لیگ

 زمان بازی استقلال در پلی آف لیگ آسیا 2017  ساعت شروع فوتبال  دانلود فیلم  قبل از بازی امروز استقلال   تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران 9 اسفند در دومین دیدار خود برابر التعاون عربستان قرار خواهد گرفت. این دیدار که در کشور عمان برگزار می شود، با قضاوت تیم داوری از ژاپن انجام می شود. کیمورا هیرویوکی داور اول این دیدار خواهد بود و ناگی توشیوکی و اوچی شینجی در این دیدار هم وطن خود را یاری خواهند کرد.


البته داور چهارم این بازی از کشور میزبان یعنی عمان است و فدراسیون فوتبال آسیا یک هندی را به عنوان ناظر داوری انتخاب کرده است.


همچنین ناظر این بازی از کشور لبنان انتخاب شده اما نکته جالب توجه درباره بازی استقلال با التعاون این است که فدراسیون فوتبال آسیا یک ناظر امنیتی از کشور مالزی برای این دیدار انتخاب کرده است.

برنامه بازی های استقلال تهران التعاون عربستان گروه لیگ برتر |وب سایت

استقلال. 1 ·  پرسپولیس. 1. الهلال.ع. 1 · اتمام 12/03. العین.ام. 1. ذوب آهن.  استقلال التعاون.  میزبان, گل زده, میهمان, گل زده, تاریخزمان, محل برگزاری

خواهش خاص سرمربی التعاون در آستانه بازی با استقلال/ قدردانی خیابانی حریف عربستانی استقلال + عکس

سرمربی رومانیایی التعاون عربستان از بازیکنان تیمش خواست تا تمام توانمندی‌های خود را در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از الریاض، کونستانتین گاسا، سرمربی تیم التعاون عربستان در خلال تمرینات دیروز تیمش (چهارشنبه) ضمن ستایش عملکرد بازیکنان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو ازبکستان از آنها خواهش کرد تا در دیدار با استقلال تهران تمام توان خود را به نمایش بگذارند.

باشگاه التعاون عربستان همچنین پس از کسب پیروزی برابر حریف ازبکستانی بنرهای در سطح شهر بریده با مضمون قدردانی از حمایت هواداران و افتخار کردن به آنها نصب کرد. این تیم عربستانی دوشنبه هفته آینده در دومین هفته گروه A لیگ قهرمانان آسیا در عمان به مصاف استقلال تهران می‌رود. در دیگر دیدار این گروه تیم لوکوموتیو ازبکستان میزبان الاهلی امارات است.

در جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الاهلی امارات و التعاون عربستان با 3 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. تیم‌های بدون امتیاز استقلال تهران و لوکوموتیو ازبکستان رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

بازی استقلال و التعاون امروز ( 9 اسفند 95 ) + فیلم و تصاویر

بازی استقلال و الاهلی ,تصاویر و فیلم های بازی استقلال و الاهلی امارات ، محل  تا روز دوشنبه 9 اسفند 95 ساعت بازی استقلال و الاهلی : ( ساعت 19 و 45 )  حسن زمانی یک روز قبل از دیدار استقلال مقابل الاهلی یا التعاون عربستان

در تمام بازی‌ها بابت داوری نگرانم/ امیدوارم استقلال مقابل التعاون برنده باشد

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می گوید که پیش از هر بازی بیشتر از مسائل فنی نگران وضعیت داوری است.در تمام بازی‌ها بابت داوری نگرانم/ امیدوارم استقلال مقابل التعاون برنده باشدبه گزارش خبرداغ ، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که روز گذشته موفق شد در شیراز با نتیجه 3 بر 1 از سد شاگردان غلامحسین پیروانی صحبت کند، در مورد این بازی گفت: از پیروزی‌مان خوشحال هستیم، اگر نتیجه را واگذار می کردیم کار برایمان در ادامه سخت می شد. برد برای ما چندین حسن داشت به غیر از حسن امتیازش؛ فجر رقیب ما در انتهای جدول بود و شکست آنها باعث شد تا بالا نیایند، از طرفی فشار از روی بازیکنان نفت برداشته شد و آنها به این نتیجه رسیدند که می توانند ببرند باشند آن هم پرگل. این بردها می تواند در بازی های بعدی هم اتفاق بیفتد اگر بازیکنان دقت و تمرکزشان را بیشتر کنند.  

 

فکری در مورد دیدار بعدی این تیم برابر خیبر خرم آباد ادامه داد: بازی با خیبر هم برای ما 6 امتیازی است، اگر بتوانیم امتیاز کامل این بازی را هم بگیریم اتفاق خوبی خواهد بود که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی در مورد عملکرد داوری در هفته های اخیر و انتقادش نسبت به آن عنوان کرد:  در تمام بازی‌ها بیشترین نگرانی ام در بحث داوری و اشتباهات آنها است، اگر اشتباهات داوری بر ضرر هر دو تیم باشد طبیعی است اما اگر قرار باشد اشتباه فقط به سمت یک تیم باشد افکار را به سمت و سوی دیگری می برد. باتوجه به حساسیت بازی ها در نیم فصل دوم این قضاوت‌ها روی نتایج تیم‌های بالای و پایین جدول تاثیرگذار است که امیدوارم کمیته داوران نظارت بهتری روی این موضوع داشته باشد. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط فنی تیم اظهار داشت: تنها مشکلی تیم ما بحث تمام کردن توپ بود و در خط حمله مشکل داشتیم. نفت در اکثر نقاط دروازه، دفاع و مهاجم بازیکنان خوبی حضور دارد شاید تعداد بازیکنانمان زیاد نباشد اما همه آنها می توانستند بازی خوبی را ارائه دهند اما در نتیجه گیری و هدفگذاری‌ ضعیف بودند که با جذب نیما پرتو و حضورش در این بازی توانستیم هم پیروز میدان باشیم و به گل های بیشتری برسیم. ما فقط یک بازیکن جا داشتیم که نیما را گرفتیم او هم در اولین بازی مثمرثمر واقع شد و امیدواریم روند او تیم همین طور خوب ادامه داشته باشد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دومین دیدار آسیایی استقلال مقابل التعاون عربستان ادامه داد: امیدوارم استقلال در این بازی بتواند دقت بیشتری داشته باشد و 3 امتیاز را کسب کند. آنها بازی اولشان را باختند و به هر حال برای آنکه کارشان سخت نشود باید التعاون را شکست دهند. بازی با حریف عربستانی  سخت است اما امیدواریم استقلال بتواند در نهایت برنده بازی باشد.

ورزش سه


اسامی داوران بازی استقلال و التعاون عربستان 9 اسفند 95

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدار استقلال و التعاون عربستان را اعلام کرد.اعلام اسامی داوران بازی استقلال و التعاونبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دومین دیدار استقلال از گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017 برابر التعاون عربستان در حالی در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود که تیم داوری از ژاپن قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.

 

اسامی داوران به شرح زیر است:

 

داور وسط: کیمورا هیرویاکی

کمک اول: ناگی توشی واکی

کمک دوم: ائچی شینجی

داور چهارم: مبارک عمر از عمان

 

همچنین عبدل خالک از لبنان و سانکار کوماوارن از هند وظیفه نظارت بر این بازی را بر عهده دارند.

 

گفتنی است دیدار استقلال و التعاون عربستان دوشنبه هفته جاری ساعت 19 به وقت ایران برگزار می‌شود.



استارت تاکتیکی استقلال برای بازی با التعاون

تمرین روز پنجشنبه استقلالی ها در دبی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین روز پنجشنبه آبی های پایتخت در زمین باشگاه الاهلی برگزار شد. در این تمرین بازیکنان بعد از صحبت های منصوریان تمام تمرکز خود را معطوف به بازی با التعاون کردند. جو شاد و خوبی در بازیکنان استقلال وجود دارد و این مسئله باعث تمرین با نشاط بازیکنان شد.

بعد از پاسکاری ترکیبی، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و متصوریان نکات مد نظرش را به بازیکنان انتقال داد. دروازه بانان استقلال زیرنظر بابازاده اختصاصی کار کردند.

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

استقلال تهران و التعاون عربستان 9 اسفند 95 :: ورزش سه

مدافع راست استقلال بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش در بازی روز دوشنبه برابر التعاون در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب تیمش اضافه می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.