دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

مدل های کراوات برای سال 96 | عکس و مدل کراوات اسپرت و مجلسی 2017

مدل های کراوات برای سال 96 | عکس و مدل کراوات اسپرت و مجلسی 2017

  • مدل کراوات سال ۲۰۱۷ | مدل کراوات سال 96 | جدید 2017 | عکس  

    کراوات 2017 بهار 96 , مدل کراوات سال ۲۰۱۷ عید 1396 , مدل کراوات سال 96 , مدل کراوات ۹۶ , مدل کراوات سال 2017 , مدل  

  • کراوات 96مدل کراوات2017-1396عکس های کراوات2017-96+ آموزش 

     کراوات   کراواتمدل کراوات2017-1396عکس های کراوات2017-96+ آموزش تصویری بستن کراوات x کراوات2017 

  • نتیجه تصویری برای مدل های کراوات 96

  • مدل کراوات 96 ، عکس کراوات مجلسی دخترانه 2017 ، کراوات اسپرت مردانه 1396

    وبلاگ مای پیکس لاو . بلاگ اسکای : کراوات 96 2017بسیاری از کاربران این پرسش را از ما دارند که کدام کراوت را با کدام لباس باید ست کنند چون در اکثر مواقع برای انتخاب طرح و رنگ کراوات دچار سردرگمی شده‌اند. در اینجا لازم دیدیم ۱۲ مدل کراواتی که هر مردی باید داشته باشد را به شما معرفی کنیم. همه آقایان در طول زمان کراوات‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی خریداری می‌کنند، اما بعد از مدتی متوجه می‌شوند که بعضی از این کراوات‌ها را بیشتر از بقیه استفاده می‌کنند. برخی از این کراوا‌ت‌‌ها را می‌توان بارها و بارها استفاده کرد به این دلیل که ممکن است با لباس‌های کژوال 

    راحت‌تر ست شوند، یا مناب کت و شلوار رسمی باشند و با تعداد وسیعی از لباس‌های شما همخوانی داشته باشند. ۱۲ مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد!

    کراوات ابریشمی سرمه‌ای

    آبی لاجوردی یا سرمه‌ای رنگ سردی و تیره‌ است ولی اگر بتوانید با لباس های دیگر خود هماهنگ کنید برای لباس‌های رسمی گزینه مناسبی است. این رنگ برای مصاحبه‌های کاری مناسب است و توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کند. اگر شما در پوشش روزمره خود از کت و شلوار ساده زیاد استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما کراوات گرنادین آبی لاجوردی است به این دلیل که بافت و جنس محکمتری دارد ولی نه به اندازه کراوات بافتنی. به همین دلیل شما می‌توانید آن را با کت و شلوار رسمی ست کنید.

    اگر فردی هستید که به واسطه شغل خود به مسافرت‌های متعددی می‌روید بهتر است از کراوات پشمی استفاده کنید به این دلیل که زیاد چروک نمی‌شود. در مورد کراوات جین و کتان و کشمیر باید کمی محتاط‌تر بود زیرا مناسب لباس‌های کژوال هستند و با کت و شلوار رسمی ست نمی‌شوند. یک اشتباهی که بیشتر در انتخاب کراوات‌های سرمه‌ای می‌بینیم این است که آقایان به سراغ جنس ساتن این کراوات‌ها می‌روند. کراوات‌های ساتن براق هستند و با کت و شلوار مجلسی باید این کراوات‌ها را ست کرد برای استفاده روزمره بهتر است به سراغ کراوات‌های مات‌تر بروید.

  • مدل کراوات دخترانه 96 2017  

    مدل های جدید شال و روسری دخترانه 96 ,شال و روسری دخترانه 1396 ,شال و روسری دخترانه 2017,شال و روسری 2017

  • آموزش 3 مدل بستن کراوات 96 برای آقایان شیک پوش + عکس 2017

    مدل بستن کراوات بستن کراوات مدل : Four In Hand این مدل 96

  • 12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

      مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

     

  • بهترین مدل های بستن کروات 96 را ببینید +تصاویر 2017

    بستن مدل کراوات 2017. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به 3 مدل رایج و محبوب، کراوات 96

  • نکاتی در مورد انتخاب کراوات 2017 و مدلهای جدید 96

    بایدها و نبایدها: با یک کراوات عید نوروز 96 سال 2017

  • کراوات زرشکی 1396 2017  - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    کراوات زرشکی بافتنی به دلیل داشتن بافت محکم برای ست کردن با کت‌های اسپرت و ژاکت‌های طرح تویید بسیار مناسب است. همچنین این رنگ کراوات با کت و شلوار آبی کاربنی و زغالی هماهنگی خوبی دارد. از کراوات‌های بافت هرینگ بون هم می‌توانید استفاده کنید چون بافت متفاوت‌تر و کنتراست بیشتری نسبت به مدل‌های ساده دارند. انتخاب دیگر خوبی که می‌توانید در هنگام خرید کراوات زرشکی داشته باشید کراوات زرشکی نقطه‌ای ابریشمی است. این کراوات به خوبی با کت و شلوار تک رنگ و ساده ست می‌شود.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    پرطرفدارترین مدل های بستن کراوات 96 بین شیک پوشان دنیای مد 2017 

    مدل های بستن کراوات 1396. 4 مدل 96 رایج و محبوب، کراوات 2017

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات قهوه‌ای - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    از آنجایی که قهوه‌ای رنگ غیر رسمی‌تری نسبت به دو رنگ قبلی است بهتر است از کراوات قهوه‌ای با بافت متفاوت استفاده کنید. کراوات بافتنی به رنگ قهوه‌ای تنباکویی انتخاب خوبی می‌تواند برای شما باشد. مهم نیست که شما چقدر از کت و شلوار اسپرت استفاده می‌کنید یا کت و شلوار رسمی در هر دو حالت می‌توانید از تن رنگ روشن‌تر قهوه‌ای استفاده کنید بهتر است جنس کراوات رنگ روشن قهوه‌ای ابریشمی و مات باشد.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات 96مدل کراوات2017-1396عکس های کراوات2017-96+ آموزش 

     کراوات 1396کراواتمدل کراوات2017-1396عکس های کراوات2017-96+ آموزش تصویری بستن کراوات x کراوات2017 

    کراوات راه راه - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    یک کراوات کلاسیک که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دیده می‌شود. این کراوات هیچ وقت از مد نمی‌افتد به همین دلیل لازم است یک عدد از آن‌ها را خریداری کنید. بسیاری از آقایان از این مدل کراوات دارند ولی بیشتر به سراغ رنگ آبی و قرمز آن ها می‌روند. رنگ سبز انتخاب خوبی برای این طرح کراوات است و از انتخاب‌های همیشگی متفاوت‌تر!

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات پارچه ابریشم چینی

    شما می‌توانید از نوع ساده یا طرح‌دار این کراوات‌ها استفاده کنید ولی چیزی که این مدل را متفاوت میکند این است که این پارچه این کراوات‌ها از ابریشم خالص ساخته می‌شود و داخل پارچه دانه‌هایی دارد که به آن ظاهری کژوال می‌بخشد.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات پشمی گرنادین - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    برخلاف کراوات گرنادین ابریشمی کراوات گرنادین پشمی کلفت‌تر است و کمتر چروک می‌شود و همچنین مات است و برای کت و شلوار‌های کژوال فصل پاییز و زمستان مناسب است. کراوات پشمی خاکستری و نارنجی انتخاب خوب و غیر تکراری برای شما خواهد بود و با کت و شلوار قهوه‌ای و آبی کاربنی و زغالی به خوبی ست می‌شود.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات شطرنجی

    برای ست کردن با کت و شلوار معمولی پیشنهاد ما به شما یک کراوات ابریشمی با طرح‌های ریز است. اگر تیپ شما بیشتر مواقع کژوال است می‌توانید به سراغ طرح‌های درشت‌تر هم بروید شاید پشمی یا فلانل.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات طرح Houndstooth - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    این طرح یک طرح کلاسیک و قدیمی است که قدمتش به چندینسال قبل برمی‌گردد. معمولا این طرح را در اندازه‌های مختلف میتواند پیدا کنید ولی پیشنهاد ما به شما انتخاب طرح‌های بزرگ است چون با کت و شوار ساده به خوبی هماهنگ می‌شود و چشم را خسته نمی‌کند.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات خال خالی - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    این طرح هم یکی از طرح‌های همیشه به روز است اگر اولین بار است که می‌خواهید از این طرح استفاده کنید بهتر است به سراغ طرح‌های خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نروید. طبق معمول بیشتر آقایان به سراغ رنگ آبی تیره و قرمز می‌روند ولی بهتر است قبل از انتخاب نگاهی به کمد لباس‌های خود بیاندازید و با توجه به کلکسیون کراوات‌های خود انتخاب کنید. رنگ آبی روشن نارنجی یا حتی زرد را می‌توانید انتخاب کنید.

    عکس مدل های از کراوات مردانه شیک 96تصاویر مدل های شیک کراوات 2017 تصاویر مدل های کراوات 1396 مدل های شیک کراوات مردانه

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات طرح Macclesfield  - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    به این کراوات طرح میکرو هم گفته می‌شود. این کراوات به این دلیل نامگذاری شده است که کارخانه‌ای که این طرح کراوات را تولید میکرد در شهر Macclesfield انگلستان بود. در ابتدا این طرح‌ها طرح‌های ریز تکرار شونده بودند ولی امروزه تنوع بیشتری دارند و تقریبا با تمام کت و شلوار‌ها و لباس‌های سبک کژوال هماهنگ می‌شوند. این کراوات‌ها از این جهت محبوبیت دارند که در رنگ‌های محتلف تولید می‌شوند گاهی رنگ‌های به کار رفته در آن‌ها به دو رنگ محدود می‌شود گاهی سه رنگ و حتی بیشتر. در ایتالیا این کراوات‌ها با رنگ آبی کاربنی و رنگ‌های تیره که طرح‌های قهوه‌ای، قرمز یا سبز در آنها به کار رفته محبوب هستند.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    کراوات نقره‌ای یا خاکستری

    کراوات خاکستری شما می‌تواند فلانل پشمی باشد که با کت و شلوار سرمه‌ای و قهوه‌ای ست می‌شود. اگر بیشتر کت و شلوار‌های رسمی می‌پوشید پیشنهاد ما خاکستری براق است.

    مدل های جدید کراوات مجلسی برای عید 96

    کراوات طرح بته جقه - مدل کراوات 96 ، مدل کراوات 2017

    کراوات‌های طرح‌های بته جقه در رنگ‌های مختلف اندازه‌های متفاوت و جزییات متفاوت دیده می‌شوند. طرح بته جقه یک طرح کلاسیک است ولی در عین حال افراد کمتری از آن استفاده می‌کنند. اگر از طرح‌های درشت‌تر استفاده می‌کنید می‌توانید رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید و اگر از طرح‌های کوچک‌تر استفاده می‌کنید می‌توانید رنگ زمینه روشن‌تری برای کراوات انتخاب کنید.

    12 مدل کراوات که هر مردی باید داشته باشد

    مدل کراوات سال ۲۰۱۷ | مدل کراوات سال 96 | جدید 2017 | عکس  

    کراوات 2017 بهار 96 , مدل کراوات سال ۲۰۱۷ عید 1396 , مدل کراوات سال 96 , مدل کراوات ۹۶ , مدل کراوات سال 2017 , مدل  



    مدل های کراوات برای سال 96 ، عکس و مدل کراوات اسپرت و مجلسی 2017

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.