دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

پیش بینی هواشناسی 26 ، 27 و 28 بهمن 95 | وضع آب و هوای شهرها و جاده های کشور تا 28 بهمن 1395

پیش بینی هواشناسی 26 ، 27 و 28 بهمن 95 | وضع آب و هوای شهرها و جاده های کشور تا 28 بهمن 1395

  • سازمان هواشناسی :: Weather - irimo.ir اسفند 95 29 بهمن 1395

     مشاهده وضعیت آب و هوا و هواشناسی جاده های شهر کرد 28 بهمن 95 هواشناسی 27 بهمن 95 . نم نسبی . پیش بینی وضع هوای کشور اسفند 95 ;

    HAVAIRAN.COM | سایت هواشناسی ایران - هواشناسی ١٢٥٩٨٦ منطقه 

  • سایت هوا شناسی .پیش بینی مستقیم آب و هوا از مرکز هواشناسی ایران, آب و هوای 29 بهمن 95 پیش بینی هوای 30 بهمن 1395

  • نتیجه تصویری برای پیش بینی هواشناسی 26 ، 27 و 28 بهمن 95 | وضع آب و هوای شهرها و جاده های کشور تا 28 بهمن 1395

    پیش بینی وضع آب و هوا کشور 27، 28 ، 29 بهمن ماه 1395 


    وضعیت آتی جوی سه روز آینده کشور 26 ، 27 و 28 بهمن 95

    پیش بینی افزایش بارش ها در کشور توسط سازمان هواشناسی اعلام شد و این سازمان هشدار داد امکان سیل و آبگرفتگی معابر در بیش از 11 استان کشور می باشد و بارش های شدید باران و برف باعث آب گرفتگی و جاری شدن سیل در این استان ها خواهد شد.


    متن کامل پیش‌بینی‌ها و اخطار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آتی جوی سه روز آینده کشور به شرح زیر است:

    از بعد از ظهر یکشنبه 24 بهمن ماه سال 95: بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، جنوب ایلام؛ بارش برف در جنوب کردستان، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، شمال تهران، شمال چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات لرستان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان.


    دوشنبه 25 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، نیمه غربی کرمان که بارش در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به شکل برف خواهد بود؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه ها در یزد، شمال و غرب هرمزگان و از بعد از ظهر در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی که بارش در شمال خراسان رضوی به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، خراسان شمالی؛ بارش برف و باران در لرستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، البرز، شمال تهران و شمال سمنان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و گلستان.

    سایت هواشناسی کرج، هواشناسی لحظه به لحظه کرج، آب و هوای کرج 

     پیش بینی هوای روزهای آینده کرج به همراه نقشه های هواشناسی و نقشه جغرافیایی کرج بارش 

    سه شنبه 26 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیانی ماندن رودخانه‌ها در شمال و غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس و نیمه غربی کرمان؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در خراسان شمالی که بارش در مناطق شمالی استان به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف و باران در کرمانشاه و غرب کردستان. همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه در مناطق شرقی کرمان و مناطق غربی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


    طی این سه روز بارش برف در استانهای مذکور موجب اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد؛ بر این اساس برای جلوگیری از خسارات احتمالی و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و باران فراهم کردن تمهیدات لازم به‌ویژه هنگام تردد از جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.

     

      گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com

    آب و هوای رامسر | پیشبینی هوای ۱۰ روز آینده رامسر، ایران 

    آب و هوای رامسر | پیشبینی هوای  آب و هوای رامسر | پیشبینی هوای + افزودن به هواشناسی 

    پیش بینی هواشناسی استان همدان 27 ، 28 ، 29 بهمن 95

     آسمان همدان تا پایان بهمن 1395 برفی است

    آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، در برخ از نقاط گاهی مه آلود و بارش باران و ریزش برف همراه است و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد | در مدت بارش ها در محورهای ارتباطی استان همدان احتمال مه آلودگی، کولاک برف، لغزندگی و یخ زدگی پیش بینی می شود و روز چهارشنبه وزش باد نیز افزایش می یابد.

    به گزارش همدان پرس؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: شامگاه یکشنبه به تدریج با افزایش ابر، ریزش برف و در مناطق جنوبی استان بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.


    نادر پیرتاج اظهار داشت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، در برخ از نقاط گاهی مه آلود و بارش باران و ریزش برف همراه است و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد.


    وی اضافه کرد: روز سه شنبه بارش ها به صورت موقت پراکنده است و روز چهارشنبه با تقویت موج بارندگی شاهد ریزش برف در استان همدان خواهیم بود.


    وی ادامه داد: در مدت بارش ها در محورهای ارتباطی استان همدان احتمال مه آلودگی، کولاک برف، لغزندگی و یخ زدگی پیش بینی می شود و روز چهارشنبه وزش باد نیز افزایش می یابد.


    پیرتاج گفت: میزان ریزش برف 24 ساعت گذشته در همدان و رزن 6 تا هشت سانتی متر گزارش شده و سایر مناطق میزان ریزش برف یک تا چهار سانتی متر به ثبت رسیده است.


    وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.


    به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان رزن با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.


    پیرتاج ادامه داد: در طول فعالیت سامانه بارشی دمای روزانه بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد اما دمای شبانه به علت ابری بودن کاهش نخواهد داشت.

    پیش بینی وضع هوا,هواشناسی,سازمان هواشناسی,وضعیت آب و هوا 

    پیش بینی وضعیت آب و هوا کشور شرق کشور پیش بینی می شود و در  هواشناسی , هوای شهر

     گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com

    پیش بینی وضع آب و هوای استان گیلان تا 28 بهمن 1395


    نتیجه تصویری برای پیش بینی هواشناسی 26 ، 27 و 28 بهمن 95 | وضع آب و هوای شهرها و جاده های کشور تا 28 بهمن 1395


    سایت هواشناسی چالوس، هواشناسی لحظه به لحظه چالوس، آب  

     پیش بینی هوای روزهای آینده چالوس به همراه نقشه های هواشناسی و نقشه جغرافیایی چالوس بارش

    ادامه بارندگی ها و وزش باد در گیلان طی سه روز آینده تا 29 بهمن 1395

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) در استان طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز یکشنبه  بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت در مناطق مستعد جلگه ای بارش مخلوط برف و باران و با احتمال بارش برف دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با شش درجه مربوط با منجیل و کمینه دما را با شش درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ذکر کرد.

    وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب پنج و سه درجه ثبت شده است.

    غلامی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به رودسر با ۱۲٫۶ میلیمتر و پس از آن بندرکیاشهر با ۱۰٫۸ میلیمتر بوده است.

    وی میزان بارش برف در گیلان طی شبانه روز گذشته را نیز با چهار سانتیمتر مربوط به جیرنده ذکر کرد.

    منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    پیش بینی وضع هوا,هواشناسی,سازمان هواشناسی,وضعیت آب و هوا کشور 30 بهمن 95

    پیش بینی وضعیت آب و هوا کشور,سایت هواشناسی,سازمان هواشناسی ایران,پیش بینی آب و هوای 29 بهمن 95

     گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com

    پیش بینی هواشناسی استان تهران تا 29 بهمن 95


    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، لیست استان های پربارش را اعلام کرد.

    احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، قبل از ظهر امروز (یکشنبه) 24 بهمن برای دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی شده است که به تدریج موقتا از ناپایداری در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور کاسته می‌شود.

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: با فعالیت یک سامانه بارشی در جنوب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شروع شده که به تدریج دامنه فعالیت آن غرب، بخش‌هایی از شمال غرب و زاگرس مرکزی و جنوبی کشور را نیز فرا می‌گیرد و سبب بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق می‌شود.

    استان های پربارش امروز

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در جنوب و جنوب غرب کشور گاهی با وزش باد شدید موقتی و رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با تگرگ خواهد بود، گفت: شدت بارش‌ها امروز در شمال بوشهر، فارس به ویژه شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

    به گفته وظیفه، روز دوشنبه 25 بهمن بارش‌ها در نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان و شمال هرمزگان و به تدریج شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت و گستره بارش‌ها نواحی مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد و از بعدازظهر در نواحی غربی کشور از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.


    پیش بینی وقوع گرد و خاک در جنوب شرق کشور تا 30 بهمن 1395

    این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد، گفت: در جنوب شرق کشور این وزش باد شدید منجر به وقوع پدیده گرد و خاک خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه 26 بهمن بارش‌ها در شرق، شمال شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بارش‌ها در نیمه جنوبی فارس، نیمه غربی کرمان و خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت، همچنین در شمال غرب و سواحل غربی خزر ابرناکی و بارش پیش‌بینی می‌شود.

    وظیفه افزود: از اواخر وقت امروز تا اوایل روز سه‌شنبه خلیج‌فارس و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهند بود.


    باران و برف در تهران

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان تهران در روز آینده نیز گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه 25 بهمن ابری، همراه با بارش باران و برف، گاهی وزش باد و در واخر وقت نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای 5 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    وی در پایان افزود: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 26 بهمن نیز نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر با بیشینه و کمینه دمای 8 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اخطاریه اخیر سازمان هواشناسی و با توجه به پیش بینی تشدید بارش، در مورد وضع هوای مناطق مختلف کشوراظهار کرد: از بعدازظهر یکشنبه 24 بهمن، بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، جنوب ایلام، بارش برف در جنوب کردستان، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، شمال تهران، شمال چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات لرستان، بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان پیش بینی می‌شود.


    به گفته وظیفه، دوشنبه 25 بهمن، بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، نیمه غربی کرمان که بارش در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به شکل برف خواهد بود، همچنین بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در یزد، شمال و غرب هرمزگان و از بعدازظهر در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی که بارش در شمال خراسان رضوی به شکل برف خواهد بود، بارش برف در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، خراسان شمالی، بارش برف و باران در لرستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، البرز، شمال تهران و شمال سمنان، بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و گلستان رخ خواهد داد.


    وی همچنین اظهار کرد: سه شنبه 26 بهمن 95 ، بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیانی ماندن رودخانه ها در شمال و غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس و نیمه غربی کرمان، بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در خراسان شمالی که بارش در مناطق شمالی استان به شکل برف خواهد بود، بارش برف و باران در کرمانشاه و غرب کردستان پیش بینی می شود، همچنین از بعدازظهر دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه در مناطق شرقی کرمان و مناطق غربی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

    مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: طی این سه روز بارش برف در استان های مذکور موجب اختلال در تردد جاده ای خواهد شد. بر این اساس برای جلوگیری از خسارات احتمالی و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و باران فراهم کردن تمهیدات لازم بویژه هنگام تردد از جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.

    هواشناسی ایران - پیش بینی 5 روزه شهرها(2) 

    پیش بینی وضعیت آب و هوایمدل پیش بینی 6 ماهه بارش جاده . تخصصی هواشناسی کشور : شهر


    وضع هواشناسی استان ایلام تا 29 بهمن 95

    سامانه بارشی وارد استان ایلام می‌شود

    مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: سامانه بارشی وارد استان ایلام می‌شود.

    احمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سامانه بارشی جدیدی وارد استان ایلام می‌شود.


    مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: بر اساس پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی شدت بارش‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام بیشتر است.


    وی ادامه داد: بنابر این از مردم درخواست می‌شود با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.


    این مسؤول اضافه کرد: همچنین مردم باید آمادگی لازم را داشته باشند و به عشایر از طریق دستگاه‌های متولی هم تاکید کردیم که در بستر و حریم رودخانه‌ها توقف نکنند و زنبورداران مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

    اداره کل هواشناسی استان کرمان 

    اداره هواشناسی کرمان پیش بینی آب و هوای  تحلیل پیش بینی فصلی; آب و هوای  وزیر راه و شهر

     گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com


    وقوع باران های شدید و سیلاب در روزهای دوشنبه و سه شنبه/ احتمال خسارت های مالی و جانی


    وضع آب و هوای خراسان تا پایان بهمن 95

    مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه، وزش بادهای شدید و کاهش دید افقی و همچنین باران های شدیدی که باعث بروز سیلاب می شود، مهمان استان خواهد بود.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا خندان رو مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: سامانه بارشی جدیدی از عصر امروز وارد استان می شود و  بارش های پراکنده ای خواهیم داشت.

    پیشبینی وضعیت هوا در روزهای آینده/آخرین وضعیت ترافیکی راه  

     راههای کشور پیشبینی هواشناسی کشور در دو روز جاده ها و معابر کشور وضعیت

    وی افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه، وزش بادهای شدید و کاهش دید افقی و همچنین باران های شدیدی که باعث بروز سیلاب می شود، مهمان استان خواهد بود.

    پیش بینی هوای ناسالم در 4 شهر - سایت خبری تحلیلی تابناک 

    پیش بینی هوای ناسالم در 4 شهر و نقشه های پیش یابی هواشناسی پیش بینی و هشدارسریع

    مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در همه شهرستان های استان شاهد وقوع بارش خواهیم بود که شدت این بارندگی ها در شهرستان های فردوس، سرایان و طبس بیشتر از سایر شهرستان ها خواهد بود.

     

    خندان رو با بیان اینکه این بارندگی ها سبب وقوع آبگرفتگی معابر و سیلاب خواهد شد، افزود: قطعا این سیلاب ها سبب خسارات مالی خواهد شد و اگر مردم و شهروندان توجه نداشته باشند و ایمنی را رعایت نکنند؛ ممکن است خسارت های جانی هم در پی داشته باشد. 

    هواشناسی کرج، ایران 

    پیش بینی هوای  هواشناسی کرج، تهران پیش بینی مستقیم آب و هوا رد ایران.

    وی بیان کرد: با سازمان شهرداری و سازمان های امدادی جلسه برگزار کردیم و این نیروها توجیه شده اند. همچنین در این خصوص به مدیریت بحران استان هم اطلاع داده ایم که این سزمان هم در این خصوص اخطاریه ای صادر کرده است.


    مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در روز چهارشنبه جو استان آرام و پایدار خواهد بود، اما دوباره در روزهای پنجشنبه و جمعه، سامانه بارشی دیگری از غرب استان وارد خواهد شد.

    پیش بینی وضع هوا چالوس 

    آب و هوای محلی; پیش بینی 1 + افزودن به آب و هوای

    خندان رو در خصوص اینکه ایا مدارس و ادارات طی این دو روز تعطیل خواهند شد، اظهارکرد: معمولا تعطیلی مدارس و ادارات در شرایط خاص، بارش برف و یخبندان تعطیل می شود که تصور تعطیلی در این دو روز نمی رود، اما اگر شرایط خاصی پیش بیاید تصمیم گیری با مسئولان استان و آموزش و پرورش است.

    آب‌وهوا - پیشبینی آبوهوای اروپا و جهان | یورونیوز 

    پیشبینی آب‌وهوای اروپا و جهان: پیشبینی هوای امروز و پیشبینی هوای ۷ روز در شهر درسدن 

     گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com


    وضع آب و هوای استان مازندران 28 و 29 بهمن 95

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب تا فردا شب با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش نسبی دمای هوای استان باشیم.

    احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران به‌ویژه در غرب استان بودیم که بیشترین باران از رامسر حدود هشت میلی‌متر گزارش شد.


    وی افزود: در ارتفاعات مازندران نیز شاهد بارش‌های پراکنده برف بودیم که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نبود.


    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوای ساری صبح امروز به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید، اضافه کرد: کمینه دمای هوای استان نیز از سیاه‌بیشه، بلده و آلاشت با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.


    این مسؤول با بیان اینکه امروز شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق مازندران هستیم، تصریح کرد: از امشب تا فردا شب با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش نسبی دمای هوای استان باشیم.

    اخبار هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوای ایران و جهان 

    آخرین اخبار هواشناسی و پیش بینی  آخرین وضعیت آب و هوای کشور+  وضعیت آب و هوا و جاده های کشور;

    اسدی یادآور شد: در این مدت ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران گاهاً مه‌آلود و با کاهش دید همراه بوده و به‌دلیل بارش برف و باران به‌صورت لغزنده بود و موجب اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی می‌شود.

    ایران آب و هوا - AccuWeather.com (FA) 

    ایران آب و هوا; یک شهر را انتخاب. ایران شرایط آب و پیشبینیهای ایران آب و هوای 

    وی در ادامه با اعلام اینکه از روز سه‌شنبه از ناپایداری هوای استان کاسته می‌شود، افزود: روز چهارشنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و حداکثر دما در طول روز کمی افزایش می‌یابد.


    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه احتمال بارش‌های پراکنده در غرب مازندران وجود دارد.


    این مسؤول با بیان اینکه اواخر هفته جاری مجدداً سامانه بارشی آسمان مازندران را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، به‌تدریج شاهد بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های استان هستیم.


    اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتاً مواج و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.


    گرداوری اختصاصی : mypixlove.blogsky.com


    منبع:   انتشاردهنده: علیرضا پرندوش منبع/تسنیم / ایرنا - فارس - خبرفارسی - مای پیکس لاو

  • آخرین وضعیت آب و هوای جاده های کشور - نامه | خبر فارسی 

    آخرین وضعیت آب و هوای جاده های کشور پرحجم و روان در جاده های کشور;  پیش بینی وضعیت آب 

  • پیش بینی وضع هوا,هواشناسی,سازمان هواشناسی,وضعیت آب و هوا کشور 30 بهمن 95

    پیش بینی وضعیت آب و هوا کشور,سایت هواشناسی,سازمان هواشناسی ایران,پیش بینی آب و هوای 29 بهمن 95

  • پیش بینی هواشناسی 26 ، 27 و 28 بهمن 95 ، وضع آب و هوای شهرها و جاده های کشور تا 28 بهمن 1395

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.