دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

زیباترین متن نوشته عاشقانه 2017 | عکس های غمگین و احساسی قشنگ 96

زیباترین متن نوشته عاشقانه 2017 | عکس های غمگین و احساسی قشنگ 96

زیباترین متن عاشقانه غمگین 96  احساسی کوتاه با عکس عاشقانه 2017 متن عاشقانه جدید متن غمگین عاشقانه 1396 عکس و متن عاشقانه لاو متن غمگین گریه دار عاشقانه متن تنهایی 2017 

زیباترین متن عاشقانه غمگین و احساسی کوتاه با عکس عاشقانه 2017

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

در این پست قشنگ ترین متن عاشقانه و غمگین دلتنگی 2017 96 رو براتون آماده کردیم .

راستی این پست پر از عکس عاشقانه 2017 1396 هم هست . اونها رو هم از دست ندید و تماشا کنید .

♥♥♥♥♥♥

زیبـــــا هـــوای حوصله ابـــری است . . .

چشمــــی از عـــشق ببخشـــایم . . .

تــــا رود آفتــــاب بشویـــــد ،

دلتنگــــــی مــــــرا . . .

هنـــــوز عشق ،

در حول و حوش چشـــم تــــو می چرخد . . .

از مـــــن مگیـــــر چشم ،

دست مــــرا بگیـــــر و کوچـــه هـــای محبت را

بـــــا مــــــن بــــــگرد . . .

یــــــادم بده چگونه بخــــوانم ،

تا عشــــق در . . .

تمامـــــی دلهـــــا معنــــا شود . . .

یـــادم بـــده چگونه نگاهت کنم ،

که تری بالایت در تندباد عشق نلــــرزد . . .

متن زیبای عاشقانه خسرو شکیبایی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

30 ثانیـــه زمان کمـــی نیست . . .

هزار بـــــار می شود پلک زد ،

شصت بـــار می شود گفت  دوستت دارم 

متن عاشقانه دوستت دارم 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر کسی رو می تونستم دوست داشتـــه باشم . . .

اگــــــــر ،

دوست داشتــن را از ” تـــــو ” شروع نمــی کردم . . .

متن دوست داشتن 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زیبــــا آنگونــــه عاشقـــم کـــه . . .

حرمت مجنــــون را ، احســـاس می کنم . . .

آنگـــونه عـــاشقم که نیستـــان را یکجـــا هوای زمزمه دارم . . .

آنگونــــه عـــاشقم که ،

هــــر نفســـم شعـــر است . . .

 زیبـــــــا 

چشم تــو شعر است

چشم تــو شاعـــر است

مــــن دزد شعر های چشــــم تـــو هستم . . .

زیبـــــــا . . .

کنــــار حوصلـــه ام بنشین . . .

بنشیـــن مـــرا به شط غزل بنشان ،

بنشان مـــرا به منظره ی عشق

بنشان مـــرا به منظره ی باران

بنشان مــــرا به منظره ی رویـــش . . .

مــــن سبـــز می شوم !

ژیبا ستاره های کلامت را در . . .

لحظه هـــای ساکت عاشق ،

بر مــــن ببــــار . . .

بر من ببار تا کــه برویـــم بهـــار وار . . .

چشـــم از تـــو بود و عشق بچرخانم ،

بـــر حـــول ایـــن مــــدار

 متن عاشقانه جدید  2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

از همان ابتدا دروغ گفتند . . .
مگر نگفتند که من و تو ، ما میشویم ؟
پس چرا حالا من اینقدر تنهاست . . .
از کی تو اینقدر سنگدل شد ؟
اصلا این ” او ” را که بازی داد ؟
که آمد و تو را با خود برد و شدید ما ،
می بینی…؟
قصه ی عشقمان . . .
فاتحه ی دستور زبان را خوانده است . . .

اس ام اس عاشقانه 2017 96

 

 

سکوت ، یعنی گفتن در نگفتن . . .
یعنی مقابله با شهوت رام نشدنی حرف . . .
یعنی تمرین برگشتن به دوران جنینی
و شنیدن انحصاری لالائی قلبِ مادر در تنهایی محض

متن تنهایی عاشقانه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شنیده ام موی بلند . . .
زنان عاشق را زیباتر می کند ،
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

متن عاشقانه دلتنگی 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به چشمانت خیره می شوم . . .
برق چشمانت هوش از سرم می برد ،
گویی شرابی هفت ساله نوشیده باشم
تو کیستی که اینگونه مرا مست و مدهوش خود کرده ای ؟
نمیدانم . . .
بی گمان تو زاده ی عشقی و من مجنون و شیدای تو . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زمین قانون عجیبی دارد،
هفت میلیارد آدم و فقط با یکی از آنها احساس تنهایی نمی کنی
و خدا نکنه که آن یک نفر تنهایت بگذارد،
آنوقت حتی با خودت هم غریبه میشوی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نیستی ،
و کوچه های تنهایی ام را . . .
هیچ شمعی
روشن نمی کند
بی تو . . .
هر شب ،
شام ِ غریبان من است

 متن عاشقانه غمگین 2017 96 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می گویی دوست دارم زیر باران قدم بزنم . . .

اما وقتی باران می بارد چتر به دست میگیری ،

می گویی آفتاب رادوست دارم . . .

اما زیر نور خورشید دنبال سایه میگردی ،

می گویی باد را دوست دارم . . .

اماوقی باد می وزد پنجره را می بندی ،

حالا دریاب وحشت مرا وقتی میگویی دوستت دارم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن احساسی دلتنگی 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــﻪ ﺩﻟــﺖ ﺑﺎﺷـــﺪ …
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫـــﺮ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻧﮕــﺬﺍﺭ …
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﻝ ﺭﺍ ﻣـــے ﺩﺯﺩﻧــﺪ …
ﺑـﻌـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﻧﺨـــــﻮﺭﺩ
ﺟــﺎے ﺻﻨــﺪﻭﻕ ﭘﺴـــﺖ !
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳطـﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻣﯽ ﺍﻧــــﺪﺍﺯﻧــــﺪ !!!
ﻭ ” ﺗـﻮ ”
ﺧﻮﺏ مـــے ﺩﺍﻧــے ﺩﻟــےﮐــﻪ
ﺍﻟﻤﺜﻨﯽ ﺷـﺪ !
ﺩﯾـﮕﺮ ﺩﻝ ﻧـﻤــــے ﺷــﻮﺩ …

عکس عاشقانه و متن عاشقانه از ته دل 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد…
هیچ فاصله ای دور نیسـت …
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت…
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند !
محکـم تریـن برهان عشـق
” اعتمــــــــــاد” اسـت…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در کناری از خانه ما
اتاقیست سرد و آبی
تخت و گیتار کهنه من
عکس یک زن به دیواری
زنی زیبا روی و خندان
یار من بود او دورانی
حالا من ماندم و من
گیتار و سیگار و تنهایی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آن طــــــــور هم که تـــــــــــو فکر می کنی نیـــــــــست…

شـــــــــــاید روزی عاشقت بودم….روزی…!!!

ولی ببین بــــــــــی تو؛

هــــــــــــم زنــــــــــــــــده ام….

هم زنــــــــــــــــــدگی می کنم…

فقطــــــــ گاهـــــی در این میــــــــان

یادت

زهــــــــــــــر می کند به کامم زندگــــــــــی را…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

♥ متن عاشقانه غمگین 2017 96 ♥

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد…
هیچ فاصله ای دور نیسـت …
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت…
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند !
محکـم تریـن برهان عشـق…
” اعتمــــــــــاد” اسـت…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آموخته ام که خدا عشق است . . .

و عشق تنها خداست ،

آموخته ام که وقتی نا امید می شوم  . . .

خدا با تمام عظمتش ،

عاشقانه انتظار می کشد دوباره به رحمت او امیدوار شوم

آموخته ام که اگر ته کنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است

آموخته ام که زندگی دشوار است

ولی من از او سخت ترم . . .

تکست عاشقانه خاص 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم
جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری
دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت
اشک ، سوختن چیزی نیافتم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خوابم یابیدارم
تو با منی با من
همراه و همسایه
نزدیک تر از پیرهن
باور کنم یا نه
هرم نفس هاتو
ایثارتن سوز نجیب دستاتو

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

رفتم
نخواست که بمونم
صدایم نکرد
نگفت : نرو، برگرد!!
و من رفتم!
رفتم به سوی تنهایی
و انتظار شنیدن صدای او
که بگوید دوستت دارم برگرد

متن احساسی عاشقانه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شکستم . . .
آنقدر آهسته که صدای شکستنم،

کسی را آزار ندهد . . .
من شکستم ، آنقدر آهسته
که صدای شکستنم را . . .

فقط دیوار های اتاقم شنیدند . . .

صدای شکستنم را قلم و کاغذ شنیدند و
شعر پس دادند . . .
صدای شکستنم را خدا شنید و
سکوت جواب داد . . .
می دانی ؟ اهل گریه نیستم
فقط بغض میکنم
این سخت تر از هر چیزیست
بغض داشته باشی و بخندی . . .
بغض داشته باشی و درس هم بخوانی
خیالت راحت ، از درون شکستم
گفتم که . . .
صدای شکستنم را هیچکس نفهمید . . .

متن غمگین عاشقانه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

تمام حـــرف دلـــم این است . . .

مـــن عشق را با نــــام تـــو آغاز کردم . . .

در هــــر کجــــای عشق هستـــی . . .

آغــــاز کــــن مــــرا . . .

پنـــــاهم بـــاش ،

تـــا سنگینـــی غربت از شانـــه هایم فرو ریـــزد . . .

مــــن از دور دستـــ ها آمده ام . . .

از مـــزارع گنـــدم

از سرزمیــــنی که آسمانش تنـــها دو پیراهن دارد . . .

روزهــــا آبـــی می پوشد

و شبــــها پیراهنـــی بلند که تـــاب می خورد . . .

در رقص هـــزار و یک ستــــاره ی روشـــن . . .

مــــن از دور دستـــ ها آمده ام . . .

از کوچـــــه های کودکــــی ،

از شهـــر رنگین قصــه های پـــدر . . .

در شب هـــای کش دار زمستان ،

در چشمــــان هستـــی بخش مـــادرم . . .

که تمام مهربانی اش را در نگاهش به من می بخشد

بــــاورم کـــن که شعـــر در مـــن ،

طغیان یگانگـــــی است . . .

و حماســـه ی دوست داشتـــن

” مـــــــــــــن “

دیـــگر گونه دوست می دارم . . .

و دیگر گونه یگانه ام .

مـــرا تنها می توان با مــن سنجید

و تـــــو را تنها با تـــو . . .

عکس و متن عاشقانه جدید 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻗﻄﺮﺍﺕ
ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺻﻮﺭﺗﺖ ﻣﯿﺮﯾﺰﺩ
ﻭ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ
ﭼﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﺕ ﮔﺮﻓﺘﯽ …

عاشقانه کوتاه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پای هر خداحافظی محکم باش …
کم کم یاد خواهی گرفت
تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست
و زنجیر کردن یک روح را
اینکه عشق تکیه کردن نیست
و رفاقت، اطمینان خاطر
و یاد می گیری که بوسه‌ها قرارداد نیستند
و هدیه‌ها، معنی عهد و پیمان نمی دهند …
کم کم یاد می گیری
که حتی نور خورشید هم می سوزاند
اگر زیاد آفتاب بگیری
باید باغ ِ خودت را پرورش دهی
به جای اینکه منتظر کسی باشی
تا برایت گل بیاورد …
یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی
که محکم باشی پای هر خداحافظی
یاد می گیری که خیلی می ارزی …
خورخه لوییس بورخس

متن خداحافظی عاشقانه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عکس عاشقانه 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

عکس عاشقانه  2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

عکس نوشته عاشقانه جدید  2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه غمگین کوتاه احساسی و رمانتیک 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

عکس عاشقانه دختر و پسر 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن غمگین گریه دار عاشقانه 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

عکس و متن عاشقانه لاو 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن زیبای عشق یعنی 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه غمگین دلتنگی احساسی تیکه دار 2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

عکس عاشقانه  2017 96

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه 2017 96

سالهـــــــاست در جستجوی تـــو بودم ،

بـــا تو آبـــی می بینم ، تمام بینایی را . . .

چشمانتــــ ، شکوه شکیبایـــی . . .

گیسوانتــــ ، ادامـــه ی باران هـــا . . .

دلـــــت تـــرانه ی دریاهاست . . .

زمزمه ی سر انگشتان بـــاد ،

در خواب خـــوش گیسوانت

زیبایـــی شاعـــرانه ایست . . .

کـــه دلـــم را به بازی می گیـــرد . . .

در چشم انداز هر کجای طبیعت ،

تـــــو را می بینــــم . . .

در چشمـــه ، در رود ، در دریـــا

در گــــل ، در درخـــت ، در جنگـــل

در دره ، در دشـــت ، در کـــوه

با ایــــن همـــه ، هنوز در تــــو حیرانـــم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای

همیشه برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای

گرچه گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشه برایم باوفا بوده ای

گرچه دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشه برایم یک دنیا بوده ای

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق که بر در خانه ات کوبید
زود در را باز نکن
بعضى ها مثل کودکان
در را زده و فرار مى کنند
مورات حان مونگان

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ﺭﺍﺳﺖ ﺍﺳﺖ . . .
ﮐﻪ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺩﻝ ﻫﺎﯼ ﺣﺴﺎﺱ ﻧﻤﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ
ﺑﯽ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻧﺎﭘﺪﯾﺪ
ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ
ﺍﺣﻤﺪ ﺷﺎﻣﻠﻮ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در میان دست هایت عشق پیدا می شود
زیر باران نگاهت نسترن وا می شود
با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو
مهربانی های قلبت خوب معنا می شود…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی

بعد بفهمی

خودت تو لیستی بودی

که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده…

افسوس!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

موهایت را به من بده
می خواهم
در اوراق آفرینش
در حضور خودت
دست ببرم :
گلی را لای موهایت می گذارم
گل ، بوی موهایت را می گیرد …
به همین سادگی …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

متن عاشقانه و غمگین احساسی لاو 2017 96

بـــــا هرچـــه عشـــق ، نام تو را می توان نوشت

بـــــا هرچـــه رود ، راه تو را می توان سرود . . .

دل روشنــــی دارم ای عشـــق ،

صدایــــم کـــن از هر کجـــا می توان ،

صدا کــــن مـــرا از صدف های سرشـــار باران

صــــدا کن مــــرا از گلوگاه سبــــز شکفتـــن

صدایـــم کن از خلـــوت خاطرات پرستــــوها . . .

بـــگو پشت پــــرواز مرغـــان عاشق چــه رازی است ؟

بگــــو با کدامیــــن نفس ، می توان تا کبوتــــر سفر کرد ؟

بگـــو با کدامین افق ، می توان تا شقایــق خطــر کرد ؟

صــــدای نفس های سبزینـــــه را می شناسم . . .

♥♥♥♥♥♥ 2017 96♥♥♥♥

می آیی ، می روی
و فقط یک سلام و گاهی یک خداحافظی نه …
این انصاف نیست
من و یک دنیا عشق
تو و یک دنیا بی تفاوتی…

♥♥♥♥♥♥ 2017 96♥♥♥♥

ﺟﯿﺮ ﺟﯿﺮﮐﻬﺎ؛
ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ،
ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﻫﻢ ﺑﯽ ﺷﮏ
ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺠﺰ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ
ﮐﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪ
ﻭ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ و تکرار ﮐﺮﺩ!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت
من مانـــده ام و ُ این ریشــه ی قطــور دلــدادگی
و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شناسنامه ای که اِسْـمِ
عِــــشــْـــقــــْم
توش نِــوشــتـه نَــشـه
هَــمـون بــِهــتـــَر که
صــفــحــه وفــآتِــــشْ زود پــُــر شــــہ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی که احساس تنهایی می کنید و به تنگ آمده اید،
احتمال آن که انتخاب های ضعیف تری بکنید، بالا می رود
استیصال برای دوست داشتن آدم را به کجا که نمی کشاند
با شکم خالی به خرید نروید چون هر غذای ناسالمی را انتخاب خواهید کرد …
باربارا دی آنجلیس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست ،
چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید چه احساسی دارد
و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق کند ،
تنهایی تو کامل می شود. “

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مرا اندک دوست بدار، ولی طولانی
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از دال تا میم بگویم ، بگذار بگویم که دوستت دارم
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن عاشقانه,عکس عاشقانه 2016,متن عاشقانه جدید و غمگین

♥ متن عاشقانه جدید  2017 96

مــــرا میشناسی تو ای عشق ،

کـــه در مـــن گره خورده احســـاس رویــــش . . .

گــــره خورده ام من ،

به پــــــرهای پـــرواز . . .

گره خورده ام من ، به معنای فـــردا

گره خورده ام من ، به آن راز روشـــن

کــــه می آید از سمت سبز عدالـــــــــت

صدایـــم کن از ذهن زاینده ی ابــــر

مـــــرا زنده کن زیـــر آوار باران

مــــرا تـــازه کن در نفس هـــای بارآور برگــــ

مـــرا پل بزن تا سحـــــر

تــــا سبد های بارآور بــــــاغ ،

تو را میشناسم مـــن ای عشق ،

شبیــــه عطــــر باد در کوچــــه پیچیـــد

مــــن از شعــــر پیراهنی بر تنم بـــود

بــــه دستـــم چراغ دلــــم را گرفتم . . .

و در کوچه عطر عــــــود پر بـــود ،

در کوچــــه بـــــــاران ، چه یکــــریز و سرشار

گرفتـــم به ســـر ، چتـــر بـــاران

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نیزه ناسپاسی بیش از همه وقتی بر قلب مان می نشیند
که پرتاب کننده آن همان کسی باشد که به خاطر او
از راه صواب منحرف شده و مرتکب خطایی شده باشیم !
هنری فیلدینگ

متن بزرگان 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سـکوت” خطرناکتر از “حـرفهای نیشدار” است!
بدونِ شَـک کسی که “سُکــوت” مـی کــند؛
روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت…

متن تیکه دار 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دوستِ من …
مهم نیست آنها چه چیزی را از تو گرفته اند
مهم این است که تو
با آنچه برایت باقی مانده است چه میکنی …
هوبرت هومفری

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎیی
ﺑﺮﺍی ﺯﻧﺪگی ﻫﺴﺖ …
ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺩﻭﻟﺖ ﺁﺑﺎﺩی – ﺧﺎﻧﻪ ی ﺁﺧﺮ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

متن غمگین عاشقانه 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

این همه “دوستت دارم” را
برای کدام روز مبادا کنار گذاشته ای
باور کن مردگان
بوی گل را استشمام نمیکنند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عاشقی تنها مختص به زن و مرد نیست و نخواهد بود …
می توان عاشقِ زندگی بود و زندگی کرد
می توان عاشقِ گلدان های کنارِ پنجره بود و لذت برد
می توان عاشقِ دست هایِ پینه بسته ی پدر بود و آن را بوسید
می توان عاشقِ صدایِ دلنوازِ موج هایِ دریا بود و آن را با عشق شنید
می توان عاشقِ نگاهِ همیشگی و لبخندِ خدا بود و امیدوار به بَخشِشش
عاشقی که تنها مختص به زن و مرد نیست …
بیایید از همین لحظه، هر که پرسید:
عاشقی یا نه؟
سرمان را بالا بگیریم
لبخندی بزنیم و بگوییم:
آری عاشِـــــــقـم
عاشقِ هرکسی و هرچیزی که امید و عشق را در من زنده کند …

متن عاشقانه احساسی و رمانتیک 2017 96

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دستانم را می توانی ببندی
پاهایم را می توانی ببندی
دهانم را می توانی ببندی
اما ذهنم را هرگز!
یک روز
از ذهن من
از ذهن تو
از ذهن ما
هزاران پرستوی وحشی
به آسمان خواهد پرید

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

باید خودم را ببرم خانه
باید ببرم صورتش را بشویم
ببرم دراز بکشد
دلداری اش بدهم که فکر نکند
بگویم که می‌گذرد که غصه نخورد
باید خودم را ببرم بخوابد
من خسته است!

می‌خواهم خودم را بزنم
به آن راه
همان راهی که تو
همیشه از آن می‌رفتی
شاید دوباره همدیگر را دیدیم …

امیدواریم از متن عاشقانه و عکس های عاشقانه لذت برده باشید !


زیباترین متن نوشته عاشقانه 2017 ، عکس های غمگین و احساسی قشنگ 96

  • متن و عکس نوشته تبریک کریسمس 2017 :: دانلود رمان جدید 96

    متن و عکس نوشته تبریک کریسمس 2017  گالری عکس 2018 متن و عکس نوشته تبریک 1396

  • گالری عکس عاشقانه با متن های احساسی و رمانتیک 2017 1396

    عکس نوشته عاشقانه غمگین دلتنگ احساسی رمانتیک 2017 بهترین عکس نوشته عاشقانه غمگین دلتنگ

  • عکس نوشته های عاشقانه و متن های عاشقانه و زیبا 2017 96

    عکس نوشته های عاشقانه و متن های عاشقانه و زیبا چه بگویم از تو ای عشق

  • بهترین عکس نوشته عاشقانه غمگین دلتنگ احساسی رمانتیک 96 2017

    عکس نوشته عاشقانه غمگین دلتنگ احساسی رمانتیک 2017 گالری عکس عاشقانه با متن های احساسی 

  • من و آقامون 2017

    دانلود زیباترین متن ها و اس 2017

  • عکس های احساسی و عاشقانه دختر و پسر جدید 96 2017

    عکس های احساسی و عاشقانه دختر و پسر جدید 95 2016 عکس های احساسی و عاشقانه دختر و پسر جدید 97 2018 ...

  • گلچین شده ی برترین و فوق العاده ترین عکس نوشته های جالب 1396 2017

    دانلود نرم افزار بانک جامع آهنگ زنگ برای تمامی اندروید ها Ringtone Bank V1.0; بروز ترین اس ام اس ها و...

  • عکس فاز سنگین دخترونه برای تلگرام :: تلگرام و رمان 2017 96

    عکس های جدید فاز سنگین دخترونه و باحال عکس های فاز سنگین دخترونه و جالب عکس فاز سنگین ...

  • عاشقانه - 2018 1396

    تصاویر برای جدیدترین عکس های عاشقانه اینستاگرامی 2017گزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم.

  • عکس نوشته های جدید عاشقانه 2017 96

    عکس نوشته های جدید عاشقانه 2018 2017عکس نوشته های جدید عاشقانه 1396 عکس نوشته های جدید 2017

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.