دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

شعر جشن تکلیف | دانلود اشعار و سرود برای جشن تکلیف

شعر جشن تکلیف | دانلود اشعار و سرود برای جشن تکلیف


شعر کودکانه جشن تکلیف,سرود جشن تکلیف

شعر های جشن تکلیف

 

شعر جشن تکلیف

 

شده ام نه ساله
جشن تکلیف من است

جا نماز و چادر
همه در کیف من است

دین من اسلام است
من مسلمان هستم

می رسد صوت اذان
شاد و خندان هستم

چادری داده به من
هدیه ای مادر من

مثل تاجی از گل
چادرم بر سر من

شده ام نه ساله
بعد از این خوشحالم

چون فرشته شده است
دست هایم، بالم

می پرم رو به خدا
لحظه ی سبز نماز

پنج نوبت هر روز
می کنم راز و نیاز

مثل گل می شکفم
باز در سایه دین

ای خدا! شکر!  شدم
زود همسایه  ی دین

متن شعر جشن تکلیف,شعر جشن تکلیف دخترانه

اشعار جشن تکلیف

 

  

جشن تکلیف

از باغ جا نمازم گل نماز
آهسته پر کشیدم

رفتم به سوی باغی
یک باغ سبز و خرم

دیدم که گل در آن باغگل نماز
روییده دسته دسته

دیدم کنار گل ها
یک شاپرک نشسته

آن شاپرک مرا دید
پر زد به سویم آمد

او با خودش گل آوردگل نماز 
گل را به چادرم زد

گفتم: به شاپرک جان
این گل چه خوب و ناز است

او شادمان شد و گفت:
این گل، گل نماز است

متن شعر جشن تکلیف,شعر جشن تکلیف دخترانه

شعر جشن تکلیف کودکانه

 

جشن تکلیف من

اونروز که جشن تکلیف
تو مدرسه به پا شد

در دل کوچک من
شور و شری به پا شد

گفتم با یاد خدا
انس می گیرم همیشه

دلم با یاد خدا
راحت و آروم میشه

وقتی که بانگ اذان
می پیچه تو شهرما

من به نماز می ایستم
حرف می زنم با خدا

 با اون خدا که مهربون و پاکه
خالق این زمین و آب و خاکه

با اون خدا که همتایی نداره
ابر سیاه به لطف اون، می باره

 

متن شعر جشن تکلیف,شعر جشن تکلیف دخترانه

سرود جشن تکلیف برای دختران

گردآوری:بخش کودکان مای پیکس لاو

 

منابع:

 bustannoor.blogfa.com

tebyan.net


  • جشن تکلیف چیست؟ (قسمت اول) -

    جشن تکلیف جشن تکلیف چیست؟(قسمت اول) آنچه مى خوانید، مجموعه اى از نکات و یادآوریها و

  • جشن تکلیف 

    جشن تکلیفنماز،گفتگو با خداست-اونروز که جشن تکلیف-تو مدرسه به پا شد-در دل کوچک من-شور و شری به 

  • شعر جشن تکلیف | دانلود اشعار و سرود برای جشن تکلیف


  • صندقچه اسرار - جشن تکلیف

    دوستان مهربان سلام درادامه مطالب مربوط به مراسمات دبستان وجشن تکلیف سوگند نامه این جشن را ...

  • اشعار ویژه مراسم جشن تکلیف پسران و دختران

    جشن تکلیف پسران چون بیامد بار سنگین گران بر مسلمان مقدمش باشد مبارک بر جمیع مومنان

  • بوستان نور - شعر جشن تکلیف

    برچسب‌ها: شعر, جشن تکلیفسرود جشن ...

  • ترانه های کودکان - جشن تکلیف

    اونروز که جشن تکلیف. تو مدرسه به پا شد. در دل کوچک من. شور و شری به پا شد گفتم با یاد خدا

  • جشن عبادت -

    جشن عبادتی پر از شور و نشاط و همکاری کامل مادرها. ا و. بچه . جشن عبادتی که توی اون خلاقیت موج ...

  • ایران مجری - تقدیر نامه روز پرستار

    تقدیر و تشکر در روز پرستار...وَ مَ نْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

  • شورا

    دکلمه مشترک: با یاد خدای مهربان ، ای نهال گلستان ایمان، سلام خدا برتو. آیا بوی بهار را در 

  • معاون پرورشی - شعر جشن تکلیف

    برچسب‌ها: جشن تکلیفسرود جشن تکلیفشعر جشن تکلیفشعر جشن 

  • صندقچه اسرار - سرود جشن تکلیف

    سلام خدمت همراهان وهمکاران عزیز. دراین پست تصمیم دارم تا سرودی مخصوص جشن تکلیف همراه متن 

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.