دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

اسامی قرص های ضدبارداری خارجی | عوارض قرصهای پیشگیری یاز و یاسمین | ضرر مارولون روکین

اسامی قرص های ضدبارداری خارجی | عوارض قرصهای پیشگیری یاز و یاسمین | ضرر مارولون روکین

انواع قرص های ضدبارداری خارجی ال دی قیمت قرص دیان اسامی قرص های ضد بارداری قرص ضد بارداری یاز قرص ضد بارداری مارولون قرص ضد بارداری روکین قرص ضد بارداری دیان قیمت قرص یاسمین قرص ضد بارداری اورژانسی قرص ضد بارداری ال دی


عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و یاسمین


 

عوارض قرص ضد بارداری ال دی خارجی عوارض قرص جلوگیری و مصرف خودسرانه قرص ال دی و عوارض مصرف خودسرانه دارو و عوارض قرص ضدبارداری
هر چند این داروهای ضدبارداری با چتر قانونی وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می شوند، اما عوارض خطرناک آن عرضه این داروها را در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی ممنوع کرده است.
 

 روزنامه کیهان، هنگام مراجعه به کتاب «دستورالعمل روش‌های پیشگیری از بارداری در جمهوری اسلامی ایران» مشاهده می‌کنید که برای انواع روش‌های ممانعت از بارداری، تعداد کثیری مزیت آورده شده که بعضا بسیار عجیب و فاقد پشتوانه علمی و منطقی است. تعریف و تمجید از آمپول‌های سه ماهه ضد بارداری، عقیم‌سازی به روش‌های توبکتومی و وازکتومی و آی‌یو‌دی‌گذاری را پیش از این با ذکر مستندات فاش ساختیم. 

در جدیدترین مورد پس از افشای عوارض هولناک قرص‌های ضد بارداری «یاز» و «یاسمین»، ساخت شرکت داروسازی بایر آلمان، جوابیه‌ای از وزارت بهداشت به دستمان رسید که حقیقتا بر حیرت‌مان افزود! عرضه قرص‌های ضد بارداری «یاز» و «یاسمین» که حاوی ماده دروسپیرنون می‌باشند هم‌اکنون علی‌رغم مقاومت بسیار شدید شرکت آلمانی بایر، در آمریکا و سایر کشورهای جهان با برچسب «هشدار جدی افزایش ریسک ایجاد لخته‌های خونی خطرناک» صورت می‌گیرد. علاوه بر آن به واسطه افشاگری‌های علمی صورت گرفته توسط پزشکان و متخصصین زنان، «شرکت آلمانی بایر» بازار فروش محصولاتی همچون یاز و یاسمین را در اروپا و آمریکا از دست داده و با انبوهی از دعاوی مطرح شده توسط وکلای خصوصی با هدف کسب غرامت درگیر است.
 
با این وجود شرکت بایر با سوء استفاده از بی‌اطلاعی و ضعف علمی مشهود در کشورهای جهان سوم و کمتر توسعه یافته، بازار محصولات خطرناک خود را از آمریکا و اروپا به آسیا و آفریقا منتقل کرده است. به نحوی که هم‌اکنون یاز و یاسمین در سکوت مطلق سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت کشورمان به برند شماره یک خارجی فعال در ایران به عنوان قرص ضد بارداری «فاقد عوارض» یا لااقل «کم عارضه» تبدیل شده‌اند و با حمایت اغلب متخصصین زنان و ماماها مورد توصیه قرار می‌گیرند.
 
این عوارض هولناک نیست؟!
 
در سایت FDA آمریکا آمده است: «براساس دو مطالعه انجام شده در سال 2011، اف ‌دی‌ای مطمئن شده که میزان بروز حوادث ترومبوز آمبولی وریدی- تشکیل لخته‌های خطرناک خونی- در زنانی که قرص‌های ضد بارداری حاوی دروسپیرنون را مصرف می‌کرده‌اند دو تا سه برابر بیش از سایرینی بوده که قرص‌های حاوی لوونورژسترول استفاده نموده‌اند.
 
مطالعات اختصاصی سازمان غذا و داروی آمریکا به عنوان معتبرترین سازمان پایش عوارض دارویی در جهان بر 835 هزار و 826 زن مصرف‌کننده قرص‌های ضد بارداری حاوی دروسپیرنون نشان داد که مصرف داروهای مذکور به طور کلی 74 درصد خطر بروز لخته‌های خونی را افزایش داده است. این میزان در سه ماهه نخست مصرف، در زنان منجر به افزایش 93 درصدی ریسک ایجاد لخته‌های خونی خطرناک در عروق شده است. پس از مصرف 12 ماهه قرص‌های ضد بارداری یاز و یاسمین و موارد مشابه حاوی دروسپیرنون، خطر تشکیل لخته‌های سکته‌آور، به بیش از 290 درصد افزایش یافته است!
 
این تنها بخشی از نتایج آشکار علمی است که عوارض هولناک یاز و یاسمین را اثبات کرده‌اند.  با این وجود درمتن جوابیه سازمان غذا و دارو آمده است:
 
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص مطلب روزنامه کیهان مبنی بر عوارض هولناک داروهای ضدبارداری «یاز» و «یاسمین» و مرگ زنان ایرانی اظهار داشت: هیچ دارویی وجود ندارد که بدون عوارض جانبی باشد و میزان عوارض داروها، اندک یا زیاد است. پزشکانی که داروها را تجویز می‌کنند و بیمارانی که آنها را مصرف می‌کنند براساس نیاز خود و شدت عوارض جانبی تصمیم به مصرف یا عدم مصرف یک دارو می‌گیرند. هرگاه اثر بخشی یک دارو نسبت به عوارض جانبی آن کمتر باشد، دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان غذا و دارو آن را تأیید نمی‌کنند اما در مورد داروهای مذکور تاکنون هیچ دستگاه نظارتی اقدامی به جمع‌آوری آن از بازار نکرده است بلکه آنها مورد تأیید بین‌المللی هستند و در بازار کشورهای دنیا نیز موجود هستند.
 
این داروها هنوز در فهرست مجاز سازمان غذا و داروی ایران و همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا که مطلب مذکور به آن استناد کرده بود قرار دارد اما مصرف هر دارو باید اندیکاسیون (مورد مصرف خاص) داشته باشد و هزینه فایده و اثر بخشی آن باید در نظر گرفته شود.
 
در خصوص واردات این داروها باید گفت که: این داروها وارداتی هستند اما سیاست وزارت بهداشت همواره کاهش واردات بوده و واردات این داروها به دلیل وجود نمونه داخلی کاهش پیدا کرده است. افرادی که به دلایل پزشکی قادر به فرزندآوری نیستند باید داروهایی در دسترس این افراد باشد و خوشبختانه تولید داخلی این نوع داروها به صورت ژنریک وجود دارد.

 بنابراین سیاست محدودیت واردات داروهای «یاز» و «یاسمین» همواره مورد توجه وزارت بهداشت است. سازمان غذا و دارو به لحاظ علمی و فنی هنوز به این نتیجه نرسیده که مصرف این دو دارو باید ممنوع اعلام شود. اگر بروشور یک دارو را ببینید چندین عوارض جانبی دارد و اگر بیمار بخواهد آن عوارض را بخواند ممکن است باعث ترس و وحشت بیمار شود. اما باید توجه داشت که داروهای «یاز» و «یاسمین» داروهایی نیستند که بدون نسخه پزشک تجویز شوند. تأیید واردات یا عدم واردات هر داروی وارداتی به کشور توسط شورای بررسی و تدوین داروهای ایران انجام می‌شود که دارای 20 گروه و کمیته‌های علمی مشورتی است. اعضای هر کمیته علمی مشورتی به صورت میانگین 7 نفر از برجسته‌ترین اساتید دانشگاهی و پزشکی در حوزه‌های مربوطه هستند و اعضای اصلی شورا نیز پزشکان و داروسازان توانمند کشور هستند و بی‌انصافی است که یک سازمان تخصصی نظارتی را به بی‌اطلاعی متهم کنیم. واردات و مصرف این دارو ارتباطی به سیاست‌های جمعیتی ندارد و این سیاست‌ها در جهت کمک به افزایش جمعیت و باروری با جدیت در وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.
 
 
پاسخ کیهان به جوابیه غیرعلمی غذا و دارو
مهم‌ترین غلط علمی فاحش غذا و دارو در پرهیز از صدور هشدار و عدم جمع‌آوری داروهای ضدبارداری خطرناک مذکور آنجاست که مدعی می‌شود: «اگر بروشور یک دارو را ببینید چندین عوارض جانبی دارد و اگر بیمار بخواهد آن عوارض را بخواند ممکن است باعث ترس و وحشت بیمار شود(!) اما باید توجه داشت که داروهای یاز و یاسمین داروهایی نیستند که بدون نسخه پزشک تجویز شوند(!)»
 
قرص‌های جلوگیری از بارداری یا کانتراسپتیوها در لیست داروهای بدون نسخه یا OTC قرار دارند و هیچ داروخانه‌ای از دسترسی مردم به چنین داروهایی جلوگیری نمی‌کند. تعجب ما از اطلاع نداشتن پزشک امضاکننده جوابیه مذکور از فروش بدون نسخه قرص‌های ضد بارداری یاز و یاسمین موجب شد مستقیما با وزارت بهداشت تماس حاصل کنیم که علی‌رغم تلاش بسیار برای اقناع دکتر زارعی‌نژاد (مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت)، نهایتا با اعتراض نسبت به افشای عوارض داروهای مذکور در کیهان، اعلام شد که داروخانه‌ها و پزشکان مسئول هشداردهی به مردم هستند و غذا و دارو فعلا تصمیمی برای ممانعت از واردات دو برند آلمانی مذکور ندارد!
 
علاوه بر ادعای کذب محدود بودن دسترسی به قرص‌های ضد بارداری به نسخه پزشک، سازمان غذا و دارو رسما سیاست پنهان ساختن عوارض هولناک و حتی بعضا مرگبار برند آلمانی را تایید کرده است! این در حالی است که در منشور حقوق بیمار و پزشک به صراحت می‌خوانیم: «بیمار حق دارد قبل از معاینات و یا اجرای درمان، اطلاعات ضروری در خصوص عوارض احتمالی و یا کاربرد سایر روش‌ها را در حد درک خود از پزشک معالج دریافت و در انتخاب نهایی درمان مشارکت نماید.»
 
پر واضح است که در مورد مذکور با توجه به تبلیغات فراوان پزشکان و کادر خانه‌های بهداشت در خصوص «بدون عوارض بودن برند آلمانی»، بار حقوقی حوادث احتمالی ناشی از افزایش 74 الی 290 درصدی ظاهراً بروز لخته‌های خونی خطرناک منجر به سکته‌های مغزی و قلبی در مصرف‌کنندگان قرص‌های مذکور متوجه سازمان غذا و دارو است که حتی از اعلام هشدار عمومی، اطلاعیه خطاب به پزشکان و داروسازان و حتی منع واردات در طول سال‌های اخیر پرهیز کرده است.

حمایت از بازار بایر یا سلامت زن ایرانی؟
جالب‌تر آن که قرص‌های ضد بارداری مذکور از مشابه داخلی و حتی خارجی با عوارض به مراتب کمتر برخوردار هستند و ادامه رویه مذکور برخلاف ادعای مخالفت با واردات داروهای دارای مشابه داخلی است! بی‌شک ادامه رویه مذکور با پنهان ساختن تحقیقات پایان یافته جهانی حتی بدون صدور «هشدار جدی» با هدف آگاهی دادن از عوارض هولناک یاز و یاسمین به جامعه زنان ایرانی، شائبه حمایت از بازار شرکت داروسازی بایر در خاورمیانه را تقویت کرده است.

پرواضح است که مصرف قرص‌های جلوگیری از بارداری، تنها یکی از روش‌های ضد باروری است و پرهیز از ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به زنان ایرانی، خیانتی آشکار به سرفصل ادعایی وزارت بهداشت تحت عنوان «خدمت باروری سالم» محسوب می‌شود. موضوعی که بنا بر برخی مستندات ارائه شده، ظاهرا «بارداری» را نوعی «بیماری» به حساب می‌آورد که شایسته است به منظور درمان آن مصرف قرص‌های ضد بارداری وارداتی پر عارضه  را بدون اطلاع‌رسانی عمومی و ارائه هشدار به زنان مصرف‌کننده، بی‌سر و صدا ادامه دهد!
 
مخاطبین کیهان از وزارت بهداشت می‌پرسند که به چه علت در حمایت از وارد‌کنندگان برندهای مذکور، بیش از 3 سال از صدور هرگونه «هشدار قانونی» و حتی «پرهیز پیش‌دستانه از واردات محصولات خطرناک شرکت بایر» پس از انتشار وسیع اطلاعات وزارتخانه‌های بهداشت کشورهای توسعه یافته خودداری کرده است؟

آیا آماری از تعداد زنان ایرانی که پس از مصرف یاز و یاسمین با سکته قلبی، مغزی یا انواع بیماری‌های عروقی درگیر شده‌اند و کیفیت زندگی و سلامتی آنها به علت سهل‌انگاری وزارت بهداشت از دست رفته، وجود دارد؟ هم‌اکنون دادگاه‌های اروپایی و آمریکایی از طریق دفاتر وکالت حقوقی فدرال به جمع آوری لیست اسامی زنانی مشغولند که با مصرف یاز دچار عوارض ناخواسته شده‌اند. شرکت سهامداری بایر 1/2 میلیارد دلار جهت رسیدگی به بیش از ده هزار پرونده مورد پیگرد حقوقی اختصاص داده که 200 هزار دلار برای هر زن برآورد غرامت می‌کند. در مورد پیگرد حقوقی بایر در خصوص داروی یاسمین نیز خبرگزاری معتبر بلومبرگ پیش‌بینی کرده این شرکت ناچار به پرداخت 402 میلیون دلار غرامت شود. حتی آزمایشات پزشکی به خرج دولت در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا بر جوامع مصرف‌کننده زنانه در حال انجام است که قطعا منجر به دریافت غرامت سنگین از شرکت بایر خواهد شد. تقریبا شکی نیست که این بار نیز ایرانیان همچون پرونده خو‌ن‌های آلوده به ایدز فرانسوی، به واسطه ضعف مدیریتی محسوس، از قافله جا خواهند ماند و چه بسا رویه مذکور ناباورانه با هدف حفظ بازار پرسود شرکت آلمانی، چند سال دیگر هم ادامه یابد!


 


اسم قرص‌ های ضدبارداری - 

اسم قرص‌ های پیشگیری از بارداری اسم قرص‌ های ضدبارداری  به آداپتور خارجی 

قرص‌ ضدبارداری خوب کدام است؟!

قرصهای ضدبارداری گاه  حمله داعش به زائران اربعین؛ بیشتر شهدا ایرانی هستند؛ اسامی  

قرصهای پیشگیری از بارداری جدید | دکتر میترا مولائی 

قرص یازyaz : قرص یاز 28 در صورتیکه در دوره های قبل، نوع دیگر ضد بارداری را دریافت کرده اید.

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و یاسمین 

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و قرصهای جلوگیری از واکنش رسانه‌های خارجی به 

بهترین قرص‌ ضدبارداری کدام است؟!

قرصهای ضدبارداری گاه مانند شمشیرهای دو اسامی ۱۱ مجروح ... فیلم/حضور بانوان خارجی 

قرص ضد بارداری خوراکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یک بسته قرص ضدبارداری Levlen®ED. قرص ضد بارداری ... قرصهای پروژسترون‌فقط یا 

عوارض قرصهای ضدبارداری - 

این عارضه نسبت  عوارض جانبی مصرف قرصهای ضدبارداری که خارجی 

انواع قرص های ضد بارداری وعوارض آن

انواع قرص های ضد بارداری وعوارض آن. انواع قرص های ضد بارداری وعوارض آن گونه‌های مختلف قرص

سؤالات رایج در مورد قرصهای ضدبارداری

قرصهای ضدبارداری حاوی هورمون‌هایی ... فیلم/حضور بانوان خارجی در اسامی 

با قرص ضد بارداری روکین آشنا شوید/ انواع قرصهای ضد بارداری 

فرهنگ اسامی  در مصرف روکین بر خلاف سایر قرص های ضدبارداری اتفاق  جسم خارجی 

مهمترین عارضه قرصهای ضدبارداری چیست؟ - ایسنا

... مصرف قرصهای ضدبارداری دارای عوارض تغییرات خلق و خو ... اسامی 46 تن از ... سیاست خارجی;

معنی اسم قرص های بارداری +مضرات استفاده از قرص ضدبارداری

... «اگر فرض کنیم قرصهای ضدبارداری ۳۰درصد به احتمال تشکیل  محبوب ترین اسامی | اسامی خارجی ...

قرص‌ های ضدبارداری؛ چاقی یا لاغری؟ - آکا

 اضطراری,قرص های ضدبارداری,قرص های ضدبارداری خارجی,قرص های ضدبارداری خوراکی اسامی اصیل

فایده عجیب قرص های ضد بارداری

دانشمندان معتقدند قرص های ضد بارداری باعث قرص ، ضدبارداری  ورود یک مدل زن خارجی به

قرص‌ های ضد بارداری؛ چاقی یا لاغری؟

آیا قرص های ضدبارداری باعث چاقی می ... اخبار سیاست خارجی; اخبار بین 

قرص‌ های ضدبارداری و بافت مغزی زنان - آکا

قرص‌ های ضدبارداری و بافت مغزی زنان,قرص های ضدبارداری خارجی,قرصهای ضد بارداری اسامی اصیل 

مهمترین عارضه قرصهای ضدبارداری چیست؟

مصرف قرصهای ضدبارداری دارای  اولین دیدار ترامپ با یک رهبر خارجی اسامی 

تاثیر قرص ضد بارداری بر پوست و مو

قرصهای ضدبارداری‌ در سلامت  انتقاد شدید کریم باقری از بازیکنان خارجی  اسامی شهدای 

خبرگزاری تسنیم - جولان قرصهای ضدبارداری یاز و یاسمین + اسناد

معتبر دنیا، قرصهای ضدبارداری یاز و یاسمین  خارجی ; هسته‌ای  را صادر کرد+اسامی 

انواع قرص های ضد بارداری - 

انواع قرص های ضد بارداری . استفاده از روش های هورمونی پیشگیری از بارداری از سال 1960 شروع شد.

آنچه باید در مورد قرص های ضد بارداری بدانیم - اختصاصی بانوان

+ آنچه باید در مورد قرص های ضد ... آیا استفاده از بعضی داروها، مصرف قرصهای ضدبارداری را بی ...

قرص ضدبارداری خوب و کم عارضه کدام است؟!-پرشین پرشیا

قرص ضدبارداری خوب و کم عارضه کدام است؟!,بهترین و کم عارضه ترین قرص پیشگیری کدام است؟,قرص های 

ترس از نازایی از شایعترین علت مصرف نکردن قرصهای ضدبارداری

 مبنی بر اینکه مصرف قرصهای پیشگیری از  مصرف نکردن قرصهای ضدبارداری  خارجی ندارد 

انواع قرص های ضد بارداری و نحوه استفاده وچه کسانی نباید از 

قرص های تری فازیک: ... موارد منع مصرف این آمپول‌ها تقریبا با قرص ضدبارداری مشترک است.

عوارض مصرف مکرر قرص های اورژانسی ضدبارداری - دارو - سلامت نیوز

سلامت نیوز: استفاده مکرر و دائم از قرص های اورژانسی ضدبارداری به هیچ عنوان توصیه نمی شود ...

ارتباط قرص های ضدبارداری با سکته مغزی \- بارداری | شیک ترین ها

عوارض قرص های ضد بارداری  اسامی افراد ارتباط قرص های ضدبارداری با سکته 

عوارض قرصهای ضدبارداری - پرسیار

مطالعات نشان داد در طول مدت مطالعه، زنان مصرف کننده قرص های ضدبارداری هورمونی در مقایسه با ...

فواید قرص ضدبارداری، برای دختران | محبوب 

مطالعه جدیدی بیان می‌کند دختران نوجوانی که قرص ضد بارداری ... در اینستای ستاره های خارجی ...

اطلاعات کامل درباره قرص های ضدبارداری

... قرار می دهیم قرصهای ضدبارداری حاوی ... امنیت ملی و سیاست خارجی ... اسامی کشتیگیران ...

جدیدترین نتایج تحقیقات دانشمندان در مورد مصرف قرصهای

طولانی مدت از قرص های ضدبارداری می تواند پلاک ... فرودگاه‌های خارجیاسامی مجروحان 

ارتباط قرص های ضدبارداری با سکته مغزی \- بارداری 

... ارتباط قرص های ضدبارداری با سکته مغزی  اسامی افراد  اهنگ خارجی 

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و یاسمین

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و ... و حتی خارجی با عوارض ... لیست اسامی زنانی ...

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و یاسمین

عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری  حتی خارجی با عوارض آوری لیست اسامی زنانی ...

مصرف قرص ضدبارداری 

اسامی یونانی، فرانسوی و نام خارجی با کلاس; اسامی  مصرف قرص ضدبارداری قرص های قرص 

عوارض مهم مصرف قرصهای ضدبارداریقرص های جلوگیری از

فرهنگ اسامی ... قرص های ضدبارداری و خطر یاسمین ، قرص های ضدبارداری خارجی ، قرص های ...

تاثیر قرص‌ های ضدبارداری بر نازایی

قرص‌ های ضدبارداری برای ریزش ابروها قرص‌ های ضدبارداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.