دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، عکس جدید 97 ،فیلم کلیپ 2018

دانلود مولودی و مداحی ،خبر ،عکس جدید، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود فیلم برنده شدن سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری ریو 2016 + کلیپ آپارات

دانلود فیلم برنده شدن سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری ریو 2016 + کلیپ آپارات 




دانلود


حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو


 مسابقات وزنه برداری دسته 94 کیلوگرم المپیک ریو از ساعت 2:30 آغاز شد و ایران دو نماینده در این دسته داشت؛ علی هاشمی و سهراب مرادی روی تخته رفتند تا برای مدالی دیگر در وزنه برداری تلاش خود را به کار گیرند.


کار وزنه برداران ایرانی باتلاش علی هاشمی آغاز شد که او توانست وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کند اما امید اصلی مدال ایران با اقتدار روی تخته آمد.


سهراب مرادی در درخواست اول خود وزنه 178 کیلوگرمی را درخواست داد اما در تلاش اول نتوانست آن را مهار کند تا نفس ها در سینه حبس شود. او در حرکت دوم خود به راحتی این وزنه را بالای سر برد تا با همین حرکت بالاتر از رقبای تایلندی و بلاروسی در صدر قرار بگیرد. سهراب با اینکه صدرنشین حرکت یک ضرب بود، وزنه 182 کیلوگرمی را درخواست داد تا در سومین حرکت سالن را به وجد بیاورد.


سهراب مرادی با 5 کیلوگرم اختلاف نسبت به نفر دوم به کار خود در حرکت تک ضرب خاتمه داد.

 

حرکات دوضرب ایرانی ها با حضور علی هاشمی همراه بود. او در اولین تلاش خود به راحتی وزنه 210 کیلوگرم را بالای سر برد تا شروع خوبی داشته باشد. او در درخواست های دوم و سوم وزنه 220 کیلوگرمی را امتحان کرد اما موفق به مهار آنها نشد تا با مجموع 383 کیلوگرم به کار خود خاتمه دهد.

اما حضور سهراب مرادی فوق العاده بود. او در اولین حرکت 221 کیلوگرم را مهار کرد تا مدال خود را در همان ابتدا مسجل کند. سالن تحت تاثیر او بود. سهراب مرادی بدون اینکه وزنه دوم را بزند طلای خود را مسجل کرد چرا که رقبای او نتوانستند حتی به رکورد تلاش اول او برسند. سهراب در دومین تلاش به رکورد ایلیا ایلین حمله کرد تا رکرود 233 را مهار کند اما نتوانست. او سومین یک بار دیگر در سومین تلاش 331 را درخواست کرد و یک بار دیگر بدون اینکه تلاشی کند وزنه را انداخت تا دومین طلای ایران را به دست بیاورد.

 

** حاشیه‌ها:


* کیانوش رستمی، پسر طلایی وزنه برداری که شب گذشته اولین مدال را برای ایران آورد به سالن آمد تا هاشمی و مرادی را تشویق کند.
* بر خلاف رستمی، دو وزنه بردار امشب با هدایت سجاد انوشیروانی کار خود را ادامه می دادند.
* درخواست اول سهراب مرادی 178 کیلوگرم بود که در تلاش اول او نتوانست این وزنه را مهار کند. این صحنه باعث حبس نفس ها در سینه تمام آنهایی شد که تلاش او را تماشا می کردند اما او فورا آمد، وزنه درخواستی را مهار کرد و با 5 کیلوگرم اختلاف با نفر دوم اول یک ضرب شد تا با خیال راحت سراغ دوضرب برود.


   

دانلود فیلم کامل مسابقه وزنه برداری کیانوش رستمی در ...

fantea.rozblog.com/.../دانلود-فیلم-کامل-مسابقه-وزنه-برداری-کیانوش-رستمی-در-المپی...
۱۱ ساعت پیش - دانلود فیلم وزنه‌برداری کیانوش رستمی در المپیک 2016 , دانلود فیلم اهدای مدال ... قهرمان دسته ٨٥ کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو تصریح کرد: اگر .... آپارات - کیانوش رستمی .... دانلود کلیپ کیانوش رستمی در شکستن رکورد جهان در وزنه . ..... از میان کیانوش رستمی و سید ایوب موسوی در 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و علی .

کلیپ وزنه برداری دیشب کیانوش رستمی - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=کلیپ+وزنه+برداری+دیشب+کیانوش+رستمی
 
المپیک ریو 2016؛ کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب موفق به ثبت وزنه 179 کیلوگرم شد و ... آن طور که آی اسپورت نوشته، بعد ازقهرمانی وزنه بردار کشورمان در المپیک، ... تمرین تیم ملی وزنه برداری از ساعت 17 به وقت محلی شروع شده و سهراب مرادی، علی هاشمی ... زن انگلیسی به چهره کیانوش رستمی/ واکنش کیانوش رستمی + عکس و فیلم.

فیلم مسابقه المپیک وزنه برداری کوروش رستمی2016 - اخبار ...

ourcitynews.com/post/?q=فیلم+مسابقه+المپیک+وزنه+برداری...رستمی2016
 
این اتفاق در حالی رخ داد که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به عنوان مربی در ... همه وزنه برداران روسیه از شرکت در المپیک ریو 2016 محروم شدند. ... قهرمان وزنه برداری کشورمان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم آمریکا به ..... به گزارش گروهفیلم و صوت ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رکورد شکنی و .... برنده شدن کیانوش رستمی.

آپارات - وزنه برداری المپیک

www.aparat.com/result/وزنه_برداری_المپیک
 
سهراب مرادی و هاشمی آماده وزنه برداری المپیک ریو 2016 · گلچین صفاسا safasa. ... وزنه بردار تایلندی قهرمان المپیک چگونه مادربزرگش را کشت ... درگیری جهت مشاهده ی فیلم های بیشتر به http://www.aparat.com/pini1 بروید. اصلاحات زنده است ... سایت اسپورت دانلود. 1,254 بازدید ... بیهوش شدن وزنه بردار پس از بلند کردن وزنه · خبرآنلاین.

کیانوش رستمی اپارات بایگانی | دانلود آهنگ جدید

musicom.ir/tag/کیانوش-رستمی-اپارات/
 
۵ ساعت پیش - ۵ ساعت پیش – دانلود فیلم وزنه برداری کیانوش رستمی المپیک ۲۰۱۶ ... اینستاگرام سهراب مرادی کیانوش رستمی وزنه برداری قهرمانی کیانوش ... با قهرمانی در رشته وزنه برداری اولین مدال کاروان ایران را در المپیک ریو کسب کرد. ... ۱ روز پیش – Aug 4, 2016 – بیوگرافی کیانوش رستمی,زندگینامه کیانوش رستمی وزنه ...

مدال طلای کیانوش رستمی در المپیک 2016 ریو + دانلود فیلم - ...

www.postnama.ir/post/1078/مدال-طلای-کیانوش-رستمی-در-المپیک-2016-ریو.html
 
۱ روز پیش - نتیجه و فیلم وزنه برداری کیانوش رستمی در المپیک ۲۰۱۶ ریو . ... 2016 ریو دست یافت. .... دانلود فیلم وزنه برداریکیانوش رستمی پنجشنبه 93/08/22 | … آپارات - کیانوش رستمی ... 2:54 · کیانوش رستمی و امید قهرمانی در ریو ... اهدای مدال طلای .... وزنه برداری المپیک 2016 ریو مشخص شد و کیانوش رستمی، سهراب مرادی …

وزنه برداری که زورش نمی رسد! - رسانه ی خبری وبلاگی

man-tanham-bsky.rasanetv.ir/list/list/list/پرتاب+وزنه.html
 
جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص عملکرد کادر فنی تیم ملی ... گفتگو ی اختصاصی خبرانلاین با پوریا صفری قهرمانپرتاب وزنه جوانان کشور .... جهانی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی (IWF) برای تحریم بلغارستان از مسابقات ریو 2016 احترام می‌گذارد. .... ویدئو: 00:02:24 دانلود فایل ویدئویی فیلم/ شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه ...

کلیپ وحید مرادی آپارات کرمانشاه - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=کلیپ%20وحید%20مرادی%20آپارات%20کرمانشاه&page=3
11-2-2016 خواندنی ها ایرونی 0 ... فیلم/ مصاحبه «رضا رشیدپور» با «حمید رسایی» در برنامه «دید در شب» ... قصرشیرین قهرمانمسابقه دو و میدانی نونهالان استان کرمانشاه شد ... لینک دانلود ویدئو با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید منبع: آپارات .... به گزارش مشرق ، در شرایطی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نام سهراب مرادی را از ...

فیلم وزنه ای که باعث آسیب دیدگی زن وزنه بردار شد - پایگاه ...

www.nashrnews.org/search/?q=فیلم+وزنه+ای+که+باعث+آسیب+دیدگی...وزنه...
 
رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانانجهان شامگاه پنجشنبه با برگزاری مسابقات دسته 94 کیلوگرم در تفلیس ادامه یافت و رضا بیرالوندوزنه بردار جوان ایرانی روی تخته ...

مرادی و هاشمی آماده برای رقابت های وزنه برداری المپیک ریو ...

www.nashrnews.org/.../مرادی+و+هاشمی+آماده+برای+رقابت+های+وزنه+برداری+المپیک+ر...
 
مرادی و هاشمی آماده برای رقابت های وزنه برداری المپیک ریو+فیلم ... فیلم و صوت ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرادی و هاشمی آماده برای رقابت های وزنه برداری المپیک ریو را در کلیپ ذیل مشاهده کنید. دانلود ویدئو ... رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر/ سهراب مرادی تنها با دو. ... پیش نمایش رقابت سخت رستمی در وزنه برداری المپیک 2016+فیلم.

فیلم شته شدن دست در وزنه برداری - خبر روز

www.khabareruz.xyz/search/?...فیلم%20شته%20شدن%20دست%20در%20وزنه%20ب...
 
سیامند رحمان در اندیشه شکستن رکورد 300 کیلوگرم در ریو ... پس از گذشت نیمی از رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جهان، تیم چین پیشتاز ... چین و اون گوک کیم از کره شمالی ایجاد شد که در نهایت وزنه بردار چینی برنده مدال مجموع و ... از مشخص شدن تکلیف سهراب مرادی در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون جهانی دارم، ... ریو 2016، روز بهداد سلیمی.

تاریخ وزن 85کیلو وزنه برداری المپیک ریو - آخرین اخبار ...

khabarduni.ir/search/?q=تاریخ+وزن+85کیلو+وزنه+برداری+المپیک+ریو
 
هنگام وزنه زدن او در المپیک علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری رستمی را ... دوره مسابقات وزنه برداری بین‌المللی جام فجر، گزینشی المپیک ریو 2016 طی روزهای ... قهرمان المپیک پکن اکنون رکورددار جهان در حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم ....سهراب مرادی در اولین گزینشی المپیک خود شرکت می‌کند. .... دانلودفیلم طرزدرست کردنعرق.

وزنه برداری کیانوش رستمی 2016 فیلم - سایت تفریحی فان بید

www.funbid.ir/search/?q=وزنه+برداری+کیانوش+رستمی+2016+فیلم
 
خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک 2016 در ... تبریک رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به کیانوش رستمی را در فیلم ذیل مشاهده کنید. ... تیم ملی وزنه برداری از ساعت 17 به وقت محلی شروع شده و سهراب مرادی، علی هاشمی و .... رستمی با ثبت رکورد 396 کیلوگرم در مجموع دو حرکت، قهرمان المپیک 2016 ریو ...

کیانوش رستمی | بیوگرافی و عکسهای کیانوش رستمی | جدید ...

kaber.ir/?p=54813
 
۲ روز پیش - آپارات – کیانوش رستمی ... اولین وزنه های تمرینی کیانوش رستمی در المپیک 2016 · نوا فیلم. ... کیانوش رستمی (-1370) وزنه برداری برنده مدال برنز بازیهای المپیک لندن .... وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم قبرس در المپیک ریو به دلیل مثبت شدن ... 5 وزنه بردار کشورمان ( کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و ...

دانلود فیلم کامل مسابقه وزنه برداری کیانوش رستمی در ...

indexwar.ir/دانلود-فیلم-کامل-مسابقه-وزنه-برداری-کی/
 
۷ ساعت پیش - کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک 2016 ریو شد … ... آپارات – کیانوش رستمی ... دانلود فیلم مسابقه و رکوردشکنی کیانوش رستمی در المپیک … .... شکسته‌ شدن‌ رکورد وزنه‌برداری جهان و المپیک در ۷۷کیلوگرم. .... سهراب مرادی تنها با یک حرکت مدال طلای یک ضرب دسته 94 کیلوگرم را در مسابقات وزنه برداری جام ...

دانلود کلیپ درگیری حرام زاده های سلفی با نیروهای امنیتی اردن

bannertak.ir › نوشته‌ها › کلیپ گوناگون
 
کلیپ جدید و بسیار زیبای درگیری حرام زاده های سلفی با نیروهای امنیتی اردن. ... خبری خوش برای دانش آموزان فیلم ساز ... بازی های المپیک ریو2016 ... بی هوش شدن فرد متهم به تجاوز در دادگاه .... سهراب مرادی ستاره درخشان وزنه برداری ایران در ریو ... درآپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها ...

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان | خبر فارسی

khabarfarsi.com/باشگاه_خبرنگاران_جوان
 
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صحنه بیادماندنی و تکرار نشدنی از جدال ... لینک دانلود ... مصر و صعود به دور دوم بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: بازی حساس و سختی بود. ... به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جشن قهرمانی کیانوش .... وزنه برداری المپیک؛ حرکت یکضرب سهراب مرادی.

مرادی در کلمبیا به روی تخته می رود - مجله خبرجو

khabarjoo.tk/search/?...مرادی%20در%20کلمبیا%20به%20روی%20تخته%20می%20ر...
 
به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان که برای حضور در ... وزنه برداری قهرمانی پان آمریکن:/سهراب مرادی در آستانه المپیکی شدن ... کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی پان آمریکن که یکی از مراحل گزینشی المپیک 2016 ریو نیز ... محل فروش لباس ست مادر و کودک در · کلیپ ع های شهدای مدافع حرم استان گیلان آپارات ...

حواشی داغ از المپیک ریو (95/05/20) - دانلود کلیپ

video8.ir/1784/حواشی-داغ-از-المپیک-ریو-950520.html
 
۴ روز پیش - ... حواشی داغ از المپیک ریو (95/05/20)En cacheدر حاشیه المپیک ریو 2016. ... به چالش کشیده شدن افتخاری با سوالات فردوسی پور .... سهراب مرادی؛ جوان پرانگیزه کاروان وزنه برداری ایران درالمپیک ریو ... دانلود کامل فیلم ناخواسته (الناز حبیبی و مهتاب کرامتی) ... نتایج قرعه کشی مسابقه هفته اول مردادماه + اعلام برندگان.

فیلم واکنش وزنه بردار چینی به قهرمانی رستمی - فارسی فان

far30-fun.ir/search/?q=فیلم+واکنش+وزنه+بردار+چینی+به+قهرمانی+رستمی
 
تبریک رقیب روس کیانوش رستمی برای قهرمانی‌اش در المپیک ریو. رقیب روس کیانوش رستمی با انتشار فیلم وزنه زدن این وزنه‌بردار قهرمانی‌اش در المپیک ریو را به ... خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک 2016 در گروه .... در دسته 85 کیلوگرم، علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته94 کیلوگرم، محمدرضا براری در ...

اسامی برندگان مسابقه پیامکی سریال برادرشبکه2 - بازتاب 24

baztab24.com/search/?q=اسامی+برندگان+مسابقه+پیامکی+سریال+برادرشبکه2
 
سریال‌های منتخب و راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم مقاومت از سوی هیات داوران این ... شیراز- ایرنا- برندگان مسابقه عکاسی آداب ورسوم ماه رمضان که برگزارکننده آن بخش ... لزوم رسیدگی بیشتر به پیشکسوتان عرصه هنر و مشخص شدن راهیافتگان ... آخرین توصیه‌های انوشیروانی به مرادی/ حضور رستمی و هاشمی در سالن وزنه‌برداری + ...

ریو؛ فرصتی برای تاریخ سازی وزنه‌برداری ایران/ صید طلا با ...

khabareruz.jettadrain.co.uk/news/347077
 
در لندن البته وزنه‌برداری خوش درخشید؛ طلای بهداد سلیمی در دسته فوق‌سنگین و نقره سجاد ... کیلوگرم ترکیب پنج نفره وزنه‌برداران المپیکی ایران در ریو 2016 را تشکیل می‌دهند. ... برای همه ایرانیان در ریو وزنه‌ زدن سهراب مرادی مزه دیگری خواهد داشت. ... او در قهرمانی آسیا با 180 کیلوگرم در یک‌ضرب و 221 کیلوگرم در دوضرب به مدال طلا رسید.

المپیک 2016 رویودوژانیرو (41) - صفحه اصلی

bamn-bigir.androidsazha.ir/page-487583.html
 
در دور چهارم رقابت های انتخابی والیبال المپیک 2016 ، تیم ملی کشورمان با ... و چهارم را با نتایج 25-20 ، 25-22 و 27-25 برندهشد و ست دوم را با نتیجه 25-19 واگذار کرد . ... منطقه آمریکای جنوبی عملاً دیگر شانسی برای صعود به المپیک ریو نداشته باشد . ... در رقابت های دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری جام فجر تهران سهراب مرادی که امیدوار به ...

مرجع | دانلود اهنگ پس از مسابقات یورو 2016 شبکه ورزش

bahramm93-persianb.blogsreader.tk/.../دانلود+اهنگ++پس+از+مسابقات++یورو+2016+...
 
جمعه 1395/05/08 ساعت: 14:00 1/4 نهایی بسکتبال قهرمانی آسیا : چین تایپه - ژاپن ... Download New Music Armin 2AFM Called Bezar Play She Musicam Whit Text ..... بهداد روز به روز بهتر می شود، سجاد انوشیروانی و سهراب مرادی بسیار آماده نشان داده اند. به گزارش "ورزش سه"، وزنه برداری یکی از پر امیدترین رشته های ایران در المپیک ...

دانلود اهنگهای احمد الغریب - دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=دانلود+اهنگهای+احمد+الغریب
 
زمان آزمون ورودی کلاس‌های تخصصی هنر تلاوت احمد ابوالقاسمی+دانلود منابع آزمون ... به گزارش گروه تاریخ مشرق؛ حکایت ربودهشدن 4 دیپلمات ایرانی در لبنان در این 34 سال پیچیده و ... 13-6-2016 سیاسی باشگاه خبرنگاران-همه 102 ... در این مراسم و پس از پخش فیلم، حاج منصور کوچک محسنی از همرزمان حاج احمد متوسلیان به بیان خاطراتی.

روزهای خاکستری وزنه برداری پیش از المپیک - pedram-teh-roz

pedram-teh-roz.blogzfa.ir/page-862343.html
۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وزنه برداری ایران در سال 94 روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت که شاید ... برای کسب سهمیه المپیک را پشت سر گذاشت و از بازنشسته شدن سهراب مرادی تا ... گفت شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2015 آخرین ترکشی بود ... ایران شد تا برخلاف المپیک لندن با یک سهمیه کمتر به ریو برود. .... 1395 - 2016.

پیگیری نوشته‌ها با RSS - جدید 95 | دانلود 2016

nowruz95-photo2016.ir/feed/
 
۴ روز پیش - نیلوفر هوشمند; 20 بار عکسها و زندگینامه احسان روزبهانی | قهرمان بوکس … ... برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز شنبه 16 مرداد 95 فال روزانه .... فیلم مسابقات المپیک 2016 ریو | باخت مهسا جاور و حذف از مسابقات, 0, 20, ..... وی افزود: علاوه بر این سهراب مرادی و کیانوش رستمی، دو ملی پوش وزنه‌برداری و همچنین …

والیبال ایران در چه صورتی به المپیک می رود

haniiiii14-ba.sirindex.ir/ogle/والیبال+ایران+در+چه+صورتی+به+المپیک+می+رود
 
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تیم ملی والیبال ایران با برد مقابل چین برای المپیکی شدن تنها به یک ... دانلود ویدئوهای والیبالی ... در روز دوم رقابت های والیبال انتخابی المپیک 2016 که در کشور ژاپن ... با لهستان داشتند ، بتدریج برگ برنده خود یعنی قدرت بدنی بالاتر را .... با موافقت رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری، سهراب مرادی شرایط ...

وتار

wtaar.com/
دانلود فیلم تلویزیونی قهوه اسپرسو با کیفیت عالی. ... دلقک شدن محسن افشانی/ سفر معنوی مهدی پاکدل/ پست احساسی هافبک پرسپولیس. ... گران‌ترین نقل و انتقالات تابستان 2016 ... حادثه تلخ برای قهرمان وزنه‌برداری ایران ..... لطیفه عربی با فعل امر · شعر درباره شهید همدانی · فیلم اموزشی اپارات تقسیم عدد اعشاری بر عدد اعشاری ...

تماشای بازی وزنه برداری - weightlifting18-roz

weightlifting18-roz.seeblog.ir/page-661566.html
 
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کلیپ دلایل ناکامی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی به همراه تماشای آنلاین که در ... فیلم آموزشوزنه برداری بصورت حرفه ای ... خبرگزاری میزان در فاصله 7 ماه تا آغاز المپیک 2016 ریو و در حالی که انتظارها از رشته مدال .... در حالی که سهراب مرادی مسابقات قهرمانی جهان را از روی سکوها تماشا می‌کرد با موافقت رئیس .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.